Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
104 400,00 UAH
UA-2019-02-07-001343-c ecb3c0119497478cbca3abf066802224
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Людмила Миколаївна

(044)205-06-05 dzusdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров"я України"
Код ЄДРПОУ: 01981891
Місцезнаходження: 04075, Україна , м.Київ обл., ОБОЛОНСЬКИЙ, Пуща-Водиця, вул. Міська 1а
Контактна особа: Лисенко Людмила Миколаївна
(044)205-06-05
dzusdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2890 кг.
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м.Київ, ОБОЛОНСЬКИЙ, м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Міська, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

07 лютого 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Олійник Михайло Миколайович
#2187303310
Переможець 104 400,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 14:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 12:56
Дод.угода № 3 до договору № 19 від 07.02.2019 Оброблені фрукти та овочі.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 12:56
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:03
Дод.угода № 2 до договору № 19 від 07.02.19. оброблені фрукти.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:02
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:15
Додаткова угода № 1 до договору № 19 від 07.02.2019 Оброблені фрукти і овочі.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 14:59
Договвір №19 від 07.02.19 Оброблені фрукти та овочі.pdf укладений
07 лютого 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшена на 28000,00 грн. і становить 132400,00 грн. з ПДВ.в тому числі: капуста морська солона 507 кг, зелений горошок консервований ж/б 380 кг, паста томатна (консерви) 253 кг, родзинки 126 кг, сухофрукти 507 кг, повидло фруктове 202 кг, огірок консервований 1141 кг, морква консервована 507 кг, буряк консервований 47,8 кг Разом: 3670,8 кг.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В абзаці першому Договору, посаду головний лікар ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» змінити на посаду директора ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» у зв’язку з введенням в дію з 01.09.2019р. нового штатного розпису, згідно наказів МОЗ України від 15.08.2019 № 1799 та від 31.10.2018 № 1977 , в якому змінена назва посади керівника закладу з «головного лікаря» на «директор». Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору збільшена на 16000,0 грн. і становить 148400,00грн з ПДВ в т.ч. ПДВ 24733,33 грн. Уточнена специфікація додається.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 400,00 UAH)