Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 280 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 403,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 10:21 |
Додаток 4 - технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
07 лютого 2019 10:21 |
Додаток 6 - Навчальні заклади замовника.xlsx | |
07 лютого 2019 10:21 |
Тендерна документація.doc | |
07 лютого 2019 10:21 |
Додаток 8 - Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000001 ● 5b442e34d5a643d5aa92e720824ea9f0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 15:40 |
10.05.2019 № 92
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.05.2019 № 92
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-07-000463-b 07.02.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-13 09:24:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України.
Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» (далі – учасник) встановлено, що учасником надано: Баланс на 31.12.2017 року, Звіт про фінансові результати 9 місяців 2018, Звіт про фінансові результати за 2017 рік та Баланс на 30 вересня 2018 року.
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Таким чином, учасником надано проміжну фінансову звітність, а не баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, як вимагалось пунктом 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації.
За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-15 17:18:50
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р.
Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року».
Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р.
Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік.
ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-15 17:26:50
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р.
Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року».
Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р.
Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік.
ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 17:37:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Проте, оприлюднена тендерна документація не містить інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Чому допущено порушення вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-20 17:26:20
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне.
Виходячи з норм Закону, а саме відповідно до п. 3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля», але Законом не передбачено та відсутні конкретні вимоги в якому порядку та в якому додатку повинен замовник вказати вищезазначену вимогу. Відтак замовник вимагає надання інформації від учасників закупівлі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища з обов’язковим зазначенням цих заходів відповідно до п. 3.7 Додатку 3 Тендерної документації замовника. Також зазначаємо, що виконуючи норми та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866/р/пк-ск документами, що підтверджують застосування заходів із захисту довкілля може бути оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров’я України; Відповідно до п. 3.12 Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасниками Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що закуповується.
Інформаційно зазначаємо, що надання інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля насамперед стосується будівельних робіт, при проектуванні та виконанні яких потрібно передбачити необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище, недопущення забруднення повітря й води, ерозії грунту, знищення рослинного покриву, диких тварин.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СКІТЯШИН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" |
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СКІТЯШИН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2201307871 |
Відхилено |
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 15:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" #36710304 |
Переможець |
1 280 664,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:51
|
Додаткова угода № 3 від 29.11.19.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 12:22
|
Додаткова угода № 2 від 28.10.19 до Договору № 0120-МК19 від 15.03.19.FR12.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2019 12:45
|
Додаткова угода № 1 від 29.05.19 до Договору №0120-МК19 від 15.03.19.FR12.pdf | зміни до договору |
29 травня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 16:15
|
договір №0120-МК19 від 15.03.2019.pdf | укладений |
15 березня 2019 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обсяги фактичної поставки товару відповідно до заявок Замовника за Договором № 0120-МК19 від 15.03.2019р. та завершення навчального року прийнято рішення щодо продовження строку поставки питної води з 01.09.2019р. до 27.12.2019р. у зв’язку з наявністю залишку обсягів товару за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 0120-МК19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0120-МК19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення доповнень до реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 0120-МК19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнений Додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 0120-МК19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |