Питна вода (питна вода негазована)
Очікувана вартість
1 280 664,00 UAH
UA-2019-02-07-000463-b 3fb11543e57043ee85f742c5397cb714
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 14:23
Очікувана вартість: 1 280 664,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 403,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30492 штука
питна вода негазована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000001 ● 5b442e34d5a643d5aa92e720824ea9f0
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-11 15:40:15
Рішення про початок моніторингу:

10.05.2019 № 92

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.05.2019 № 92

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-07-000463-b 07.02.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 09:24:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України.
Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» (далі – учасник) встановлено, що учасником надано: Баланс на 31.12.2017 року, Звіт про фінансові результати 9 місяців 2018, Звіт про фінансові результати за 2017 рік та Баланс на 30 вересня 2018 року.
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Таким чином, учасником надано проміжну фінансову звітність, а не баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, як вимагалось пунктом 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації.
За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-15 17:18:50

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р.
Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року».
Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р.
Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік.
ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-15 17:26:50

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р.
Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року».
Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р.
Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік.
ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 17:37:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Проте, оприлюднена тендерна документація не містить інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Чому допущено порушення вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 17:26:20

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне.

На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне.
Виходячи з норм Закону, а саме відповідно до п. 3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля», але Законом не передбачено та відсутні конкретні вимоги в якому порядку та в якому додатку повинен замовник вказати вищезазначену вимогу. Відтак замовник вимагає надання інформації від учасників закупівлі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища з обов’язковим зазначенням цих заходів відповідно до п. 3.7 Додатку 3 Тендерної документації замовника. Також зазначаємо, що виконуючи норми та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866/р/пк-ск документами, що підтверджують застосування заходів із захисту довкілля може бути оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров’я України; Відповідно до п. 3.12 Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасниками Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що закуповується.
Інформаційно зазначаємо, що надання інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля насамперед стосується будівельних робіт, при проектуванні та виконанні яких потрібно передбачити необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище, недопущення забруднення повітря й води, ерозії грунту, знищення рослинного покриву, диких тварин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКІТЯШИН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 280 664,00
UAH з ПДВ
1 280 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" 1 280 664,00
UAH з ПДВ
1 280 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 10:29
img009.jpg
21 лютого 2019 10:29
img010.jpg
13 лютого 2019 14:47
img002.jpg
13 лютого 2019 14:47
img001.jpg
13 лютого 2019 14:47
Св._о_гос_.регистр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Св._о_гос_.регистр.jpg
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_5стр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_5стр.jpg
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_4стр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_4стр.jpg
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_3стр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_3стр.jpg
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_2стр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_2стр.jpg
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_1стр.pdf
13 лютого 2019 14:47
Паспорт_1стр.jpg
13 лютого 2019 14:47
ИНН_код.jpg
13 лютого 2019 14:47
img067.jpg
13 лютого 2019 14:47
img066.jpg
13 лютого 2019 14:47
img009.jpg
13 лютого 2019 14:47
img008.jpg
13 лютого 2019 14:47
img007.jpg
13 лютого 2019 14:47
img001.jpg

Публічні документи

22 лютого 2019 09:11
sign.p7s
21 лютого 2019 21:14
договор 2019.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКІТЯШИН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2201307871
Відхилено 1 280 664,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО"
#36710304
Переможець 1 280 664,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 18:29

Документи

25 лютого 2019 15:46
sign.p7s

Документи

25 лютого 2019 18:29
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО"
#36710304
1 280 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 18:29
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 березня 2019 16:15
договір №0120-МК19 від 15.03.2019.pdf укладений
15 березня 2019 16:15

Актуальні тендери

До пошуку