Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05496862 |
Вебсайт: | http://www.sociotherapy.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А |
Контактна особа: |
Солдатенкова Лариса Петрівна common@k106.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:22 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 8 985 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 926,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1 будівля лікувального корпусу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 10:48 |
Тендерна документація на закупівлю робіт з Капітального ремонту вул. Качалова 5а.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нашою лікарнею передбачений авансовий платіж на придбання необхідних матеріалів для капітального ремонту.
Під час визначення ціни пропозиції відповідно до ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 «Правила визначення ціни будівництва» застосовується коефіцієнт 1,2.
Вартість експертизи не включати в ціну пропозиції.
На виконання "КАПІТАЛЬНОГ РЕМОНТУ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А" проекту немає.
У відповідь на скаргу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства.
Нашою лікарнею передбачений авансовий платіж на придбання необхідних матеріалів для капітального ремонту.
Під час визначення ціни пропозиції відповідно до ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 «Правила визначення ціни будівництва» застосовується коефіцієнт 1,2.
Вартість експертизи не включати в ціну пропозиції.
На виконання "КАПІТАЛЬНОГ РЕМОНТУ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А" проекту немає.
У відповідь на скаргу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства.
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Наше підприємство (надалі - Учасник) планує приймати участь у торгах на закупівлю робіт: „КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація)” (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-02-07-000188-a) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає КМНКЛ "СОЦІОТЕРАПІЯ" (код ЄДРПОУ – 05496862) (надалі – Замовник).
Під час уважного ознайомлення з тендерною документацією на виконання вищезазначених Робіт (надалі – ТД) Учасником були виявлені певні її вимоги, що грубо суперечать чинному законодавству, та мають бути негайно виключені з її складу.
Так, п. 10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі передбачено надання копії декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Декларація повинна бути чинними протягом 2019 року.
Дана вимога є необґрунтованою, незаконною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства з наступних причин:
Відповідно до п.21 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Порядок), який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 „виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці”.
Цим же пунктом Порядку передбачено, що „Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) (уповноваженим ним органом або особою): … не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, тобто на кожен окремий об’єкт безпосередньо перед початком виконання робіт.
Таким чином, надати зареєстровану декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні може лише переможець торгів після укладання договору з Замовником.
Всі інші декларації, які можуть надати учасники в складі тендерної пропозиції – це лише декларації, які оформлювались для інших робіт та відповідно не є чинними для Робіт, що є предметом закупівлі.
На підставі вищенаведеного,
ВИМАГАЄМО:
Виключити п.10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі зі складу ТД.
В самій формі декларації окрім інших даних обов’язково зазначається місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки).
Це означає, що отримати декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт учасник може лише на конкретний об’єкт виконання робіт та вже після підписання договору з Замовником.
Отже, встановлення вищезазначеної вимоги є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
На підставі цього, вимагаємо його виключення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000032 ● c48f7139624241b78095d674db10aa75
- Статус: вирішено ● Дата: 20 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-02-07-000188-a 07.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
пояснення
2019-06-07 11:20:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-06-20 09:30:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
7 900 704,73
UAH з ПДВ
|
7 900 704,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" |
8 640 424,43
UAH з ПДВ
|
8 640 424,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД КОМПАНІ |
8 984 000,00
UAH з ПДВ
|
8 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Перспективне Сучасне Будівництво |
8 985 000,00
UAH з ПДВ
|
8 985 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Відхилено |
7 900 704,73
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 15:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" #41475237 |
Відхилено |
8 640 424,43
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 15:59
|
ТОВ БУД КОМПАНІ #41552583 |
Переможець |
8 984 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 13:56
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 червня 2019 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 15:42
|
Зведений кошторис до ду2.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
протокол узгодження цін.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис фасад.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис опалення.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис загальнобуд роботи.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис електрика.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис водопровід.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Розрахунок зп.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Протокол узгодження цін.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Пояснювальна записка.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Локальний кошторис будівельні роботи.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
календарний графік.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Договорна ціна.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
дефектний акт.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 14:53
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 13:31
|
договір 2503.pdf | укладений |
27 березня 2019 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни (У зв'язку з отриманням експертної оцінки кошторисної документації на капітальний ремонт) |
Номер договору про закупівлю: | 04КР/БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04КР/БР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; Зменшення ціни у зв'язку з проходженням експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 04КР/БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04КР/БР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання робіт з капітального ремонту, а саме : Закінчення робіт - "31" липня 2019 р. , у зв'язку з винекненням непередбачених обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 04КР/БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04КР/БР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |