Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А
Очікувана вартість
8 985 200,00 UAH
UA-2019-02-07-000188-a e0029f6c24e440e19245d2ba89919b37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солдатенкова Лариса Петрівна

common@k106.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ"
Код ЄДРПОУ: 05496862
Вебсайт: http://www.sociotherapy.org.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Контактна особа: Солдатенкова Лариса Петрівна
common@k106.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:22
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:22
Очікувана вартість: 8 985 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 926,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 будівля лікувального корпусу

1 будівля лікувального корпусу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 місяць
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Тендерної документації.
Дата подання: 11 лютого 2019 18:17
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:13
Добрий день! Відповідно до "Переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі" ви вимагаєте: 1. пункт 3) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (надається на особу яка уповноважена представляти інтереси); - чому Ви її вимагаєте, ця інформація є у відкритому доступі і міститься у відкритому реєстрі - http://corrupt.informjust.ua/index.php на офіційному сайті Мін’юсту. Просимо виключити дану вимогу або замінити на надання довідки у довільній формі. 2. пункт 10) Копія декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Декларація повинна бути чинними протягом 2019 року. - чому Ви її вимагаєте разом з дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки, адже відповідно до чинного законодавства вона необхідна тільки у тому випадку, якщо у виконавця робіт немає діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дана вимога є без підставною і дискримінаційною, просимо її виключити. 3. пункт 12) Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Чинна на момент подання пропозицій. Чому Ви її вимагаєте, ця інформація є у відкритому доступі і міститься у відкритому реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner . Просимо виключити дану вимогу або замінити на надання довідки у довільній формі. 4. Щодо Проекту договору: Чи передбачено авансовий платіж на придбання, постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів? Оскільки відповідно до пункту 12.14. "Проект договору підряду" "Підрядник зобов’язується використовувати одержаний аванс на придбання, постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику." 5. Щодо технічного завдання: Чи застосовувати під час визначення ціни пропозиції відповідно до ДСТУ БД. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» коефіцієнт 1,2 "Умови виконання робіт при виконанні робіт у будівлях, що експлуатуються, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт – 1,2 (ДСТУ БД.2.4-2012)"? 6. Чи включати вартість експертизи кошторисної документації в ціну пропозиції? 7. Чи є проект на виконання "КАПІТАЛЬНОГ РЕМОНТУ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А"? 8. Відповідно до дефектного акту пункт 47 "Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м" = 1145,6м2 і співпадає з пунктом 52 "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі" який теж = 1145,6м2, це не відповідає дійсності оскільки "Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м" повинно = 1145,6м2 + площа всіх прорізів (вікон і дверей), які знаходяться на фасаді. Просимо уточнити об’єм пункту 47 "Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення – передбачена п. 2 ч.1 ст. 17 Закону та довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів – передбачена ч. 2 ст. 17 Закону
Нашою лікарнею передбачений авансовий платіж на придбання необхідних матеріалів для капітального ремонту.
Під час визначення ціни пропозиції відповідно до ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 «Правила визначення ціни будівництва» застосовується коефіцієнт 1,2.
Вартість експертизи не включати в ціну пропозиції.
На виконання "КАПІТАЛЬНОГ РЕМОНТУ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А" проекту немає.
У відповідь на скаргу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства.
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата подання: 11 лютого 2019 21:51
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:15
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель Наше підприємство (надалі - Учасник) планує приймати участь у торгах на закупівлю робіт: „КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація)” (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-02-07-000188-a) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає КМНКЛ "СОЦІОТЕРАПІЯ" (код ЄДРПОУ – 05496862) (надалі – Замовник). Під час уважного ознайомлення з тендерною документацією на виконання вищезазначених Робіт (надалі – ТД) Учасником були виявлені певні її вимоги, що грубо суперечать чинному законодавству, та мають бути негайно виключені з її складу. Так, п. 10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі передбачено надання копії декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Декларація повинна бути чинними протягом 2019 року. Дана вимога є необґрунтованою, незаконною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства з наступних причин: Відповідно до п.21 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Порядок), який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 „виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці”. Цим же пунктом Порядку передбачено, що „Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) (уповноваженим ним органом або особою): … не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, тобто на кожен окремий об’єкт безпосередньо перед початком виконання робіт. Таким чином, надати зареєстровану декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні може лише переможець торгів після укладання договору з Замовником. Всі інші декларації, які можуть надати учасники в складі тендерної пропозиції – це лише декларації, які оформлювались для інших робіт та відповідно не є чинними для Робіт, що є предметом закупівлі. На підставі вищенаведеного, ВИМАГАЄМО: Виключити п.10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі зі складу ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення – передбачена п. 2 ч.1 ст. 17 Закону та довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів – передбачена ч. 2 ст. 17 Закону
Нашою лікарнею передбачений авансовий платіж на придбання необхідних матеріалів для капітального ремонту.
Під час визначення ціни пропозиції відповідно до ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 «Правила визначення ціни будівництва» застосовується коефіцієнт 1,2.
Вартість експертизи не включати в ціну пропозиції.
На виконання "КАПІТАЛЬНОГ РЕМОНТУ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А" проекту немає.
У відповідь на скаргу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства.
Роз'яснення положень тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 10:20
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:11
Доброго дня! П.6 „Переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі” передбачено надання зведеної довідки довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Також передбачено необхідність надання додатків до цієї довідки. Проте, Замовником не конкретизовано, які саме документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці, мають бути надані учасником. В зв’язку з цим, просимо роз’яснити наступне: 1. Які саме документи має надати учасник, як додаток до зведеної довідки, у разі наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази? 2. Які саме документи має надати учасник, як додаток до зведеної довідки, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зведену довідка Учасник складає у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі (відповідає якщо Учасником зазначено інформацію: щодо обладнання (власне або орендоване) на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи та містить відбиток печатки, а також додатки до довідки – копії відповідних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці. (копії договорів та інше)).
Питання щодо Дефектного акту
Дата подання: 12 лютого 2019 10:37
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:30
1) пункт 26: Мається на увазі встановлення дзвінка чи домофону? 2) пункт 50: Розбирання козирка 6кв.м- з якого матеріалу? 3) пункт 58.68: Недостатньо суміші для приклеювання та армування плит 4) пункт 74,88,104,117: Уточніть будь ласка, матеріал труб (можливо це поліпропіленові труби?) 5) пункт 127: Радіатори старі чи з заміною секцій? 6) пункт 135,136: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 134. 7) пункт 151: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 150. 8) пункт 158: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 157. 9) пункт 209: Уточніть будь ласка, розміри та матеріал ревізійних люків. 10) пункт 237, 364,395: Уточніть будь ласка, розміри вентиляційних решіток. 11) пункт 281: Уточніть будь ласка, товщину утеплювача. 12) пункт 318: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 316. 13) пункт 391: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 389. 14) пункт 397: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 396. 15) пункт 417: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 415. 16) пункт 227: Кількість матеріалу не відповідає об’єму робіт пункт 226. 17) пункт 271: Помилка об’єму робіт- потрібно 12,62 куб.м замість 1262 куб.м 18) пункт 272: Уточніть будь ласка розміри слухових вікон.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні кошторисної документаці можливі коркгування, які не вплинуть на остаточну затверджену вартість Капітального ремонту.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-000188-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Київська девелоперська компанія, Код ЄДРПОУ:25274325
Дата подання: 11 лютого 2019 21:52
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Наше підприємство (надалі - Учасник) планує приймати участь у торгах на закупівлю робіт: „КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» НА ВУЛ. КАЧАЛОВА, 5А ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація)” (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-02-07-000188-a) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає КМНКЛ "СОЦІОТЕРАПІЯ" (код ЄДРПОУ – 05496862) (надалі – Замовник).
Під час уважного ознайомлення з тендерною документацією на виконання вищезазначених Робіт (надалі – ТД) Учасником були виявлені певні її вимоги, що грубо суперечать чинному законодавству, та мають бути негайно виключені з її складу.
Так, п. 10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі передбачено надання копії декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Декларація повинна бути чинними протягом 2019 року.
Дана вимога є необґрунтованою, незаконною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства з наступних причин:
Відповідно до п.21 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Порядок), який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 „виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці”.
Цим же пунктом Порядку передбачено, що „Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) (уповноваженим ним органом або особою): … не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, тобто на кожен окремий об’єкт безпосередньо перед початком виконання робіт.
Таким чином, надати зареєстровану декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні може лише переможець торгів після укладання договору з Замовником.
Всі інші декларації, які можуть надати учасники в складі тендерної пропозиції – це лише декларації, які оформлювались для інших робіт та відповідно не є чинними для Робіт, що є предметом закупівлі.
На підставі вищенаведеного,
ВИМАГАЄМО:
Виключити п.10 переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі зі складу ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2019 12:05
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства
Номер вимоги: UA-2019-02-07-000188-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Київська девелоперська компанія, Код ЄДРПОУ:25274325
Дата подання: 12 лютого 2019 10:42
Вимагаємо виключення п.10 кваліфікаційних критеріїв до учасників
Вимагаємо виключення п.10 кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме вимоги щодо надання копії декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, оскільки така декларація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10. 2011 р. № 1107 подається не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В самій формі декларації окрім інших даних обов’язково зазначається місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки).
Це означає, що отримати декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт учасник може лише на конкретний об’єкт виконання робіт та вже після підписання договору з Замовником.
Отже, встановлення вищезазначеної вимоги є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
На підставі цього, вимагаємо його виключення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2019 12:07
надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: відповідно до тендерної документації замовника згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель» Стаття 16, п.2. Замовник вимагає надати підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази в рамках вимог законодавства
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000032 ● c48f7139624241b78095d674db10aa75
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-02-07-000188-a 07.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

пояснення

2019-06-07 11:20:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-06-20 09:30:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 7 900 704,73
UAH з ПДВ
7 900 704,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" 8 640 424,43
UAH з ПДВ
8 640 424,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД КОМПАНІ 8 984 000,00
UAH з ПДВ
8 984 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Перспективне Сучасне Будівництво 8 985 000,00
UAH з ПДВ
8 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 15:44
кошторис.pdf
26 лютого 2019 15:44
53.imd
20 лютого 2019 20:34
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2019 20:34
Наявність працівників.pdf
20 лютого 2019 20:34
аналогічні договори.pdf
20 лютого 2019 20:34
Наявність обладнання.pdf
20 лютого 2019 20:34
призначення керівника.pdf
20 лютого 2019 20:34
статут.pdf
20 лютого 2019 20:34
Довідка про корупцію.zip
20 лютого 2019 20:34
Документ_ЄДР_1005028579.zip
20 лютого 2019 20:34
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 10:54
18) Витяг ПДВ.pdf
22 лютого 2019 10:48
9) Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 10:48
9.1) Дозвіл Держпрпаці.pdf
22 лютого 2019 10:47
8.4) Відгук (Коледж).pdf
22 лютого 2019 10:47
8.3) Договір Коледж.pdf
22 лютого 2019 10:34
4) Статут (копія).pdf
22 лютого 2019 10:34
2) Витяг ЄДР (від 20.02.2019).pdf
22 лютого 2019 10:34
1)Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 18:17
4.Довідки ПДФ.rar
21 лютого 2019 18:17
1.Аналогічний договір.rar

Публічні документи

21 лютого 2019 18:09
Док-ти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000"

ТОВ БУД КОМПАНІ

ТОВ Перспективне Сучасне Будівництво

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 7 900 704,73
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 15:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000"
#41475237
Відхилено 8 640 424,43
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 15:59
ТОВ БУД КОМПАНІ
#41552583
Переможець 8 984 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 16:01

Документи

27 лютого 2019 15:57
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:55
Протокол 8.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:58
Протокол 9.pdf

Документи

27 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:01
Протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУД КОМПАНІ
#41552583
8 984 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:01
Протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 13:56
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 червня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 15:42
Зведений кошторис до ду2.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
протокол узгодження цін.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис фасад.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис опалення.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис загальнобуд роботи.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис електрика.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис водопровід.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Зведений кошторис.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Договірна ціна.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Розрахунок зп.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Протокол узгодження цін.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Пояснювальна записка.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Локальний кошторис будівельні роботи.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
календарний графік.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Зведений кошторис.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Договорна ціна.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
дефектний акт.pdf зміни до договору
05 червня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 14:53
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 травня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 13:31
договір 2503.pdf укладений
27 березня 2019 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (У зв'язку з отриманням експертної оцінки кошторисної документації на капітальний ремонт)
Номер договору про закупівлю: 04КР/БР
Договір:
Номер додаткової угоди: 04КР/БР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Зменшення ціни у зв'язку з проходженням експертизи
Номер договору про закупівлю: 04КР/БР
Договір:
Номер додаткової угоди: 04КР/БР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт з капітального ремонту, а саме : Закінчення робіт - "31" липня 2019 р. , у зв'язку з винекненням непередбачених обставин.
Номер договору про закупівлю: 04КР/БР
Договір:
Номер додаткової угоди: 04КР/БР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML