Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісна техніка: принтери, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-02-07-000150-c ● 7e68d12044cc4d24b184ccb522f6b426
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/kksvyatoshin |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Чумак Оксана Анатоліївна 380444541690 kk_postavka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
«Офісна техніка: принтери, багатофункціональні пристрої» за ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Принтер Canon i-SENSYS LBP6030B - 5шт.
Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSYS MF237w - 5шт.
Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSYS MF237w - 5шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, місто Київ, Київ, Симиренка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 09:23 |
Додаток1_Офісна техніка принтери, багатофункціональні пристрої.doc |
07 лютого 2019 09:22 |
Договір поставки.doc |
07 лютого 2019 09:21 |
Закупка_Офісна техніка принтери, багатофункціональні пристрої.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Canon 6030
Дата подання: 07 лютого 2019 22:58
Дата відповіді: 08 лютого 2019 08:52
Добрий вечір! У тендерній документації зазначена модель принтера Canon i-SENSYS LBP6030B, який більше року знятий з виробництва.Прошу Вас переглянут тендерну документацію. Також прошу Вас зазначити, чи будуть розглядатись еквіваленти та аналоги.
Відповідь: Доброго дня, ми розглядаємо аналогічні моделі. Прохання вказувати порівняльну таблицю.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 08 лютого 2019 10:08
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:46
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, комітетом з конкурсних торгів приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без ПДВ.
Наявність чіпу блокування пристою після заправки картриджу. Наявність модуля Wi-Fi.
Дата подання: 08 лютого 2019 11:13
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:29
Шановний Замовнику!
1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
2) Чи є для Вас важливим критерієм, наявність в пристроях модуля Wі-Fi?
Відповідь: Доброго дня, перераховані вами критерії не є важливими!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-07-000150-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2362405212
Дата подання: 18 лютого 2019 12:02
Скарга
Запропонований ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ БФП Brother DCP-L2540DNR не відповідає технічним вимогам закупівлі. А саме - відсутність Wi-FI та відсутність факсу. Тому ми вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає технічним вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2019 13:03
Відповідь на подану вимогу
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2019-02-07-000150-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 18 лютого 2019 13:09
Дискваліфікація ФО-П Галкін О.О.
Добрий день! Звертаюсь до Вас з вимогою відмінити рішення про визнання ФОП Галкін О.О. переможцем торгів, оскільки ним надано пропозицію, яка не відповідає Вашим вимогам. По-перше, Вашою умовою було завантаження проекту договору окремим файлом. ФО-П Галкін О.О. цього не зробив. По-друге, запропонована ним модель БФП Brother не відповідає характеристикам, які встановлював Замовник. А саме: Ви вимагали БФП з Wi-fi, а у Brother DCP L254 DNR його немає. PК - монітор не 6 рядковий, а 2. Якби ФО-П Галкін О.О. надав порівняльну таблицю, то Ви б побачили, що пропонований ним товар є гіршим за рядом характеристик. Своїм рішенням про визнанням ФО-П Галкін О.О. переможцем, Ви порушуєте Закон України "Про державні закупівлі" та Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 14:02
Доброго дня! Документи які потрібно було підкріпити до закінчення аукціону вказані в пункті 3.7 тендерної документації, договір не є причиною для відхилення.
Перелік документів які потрібно було підкріпити:
Учасник у складі пропозиції надає одним файлом сканкопії наступних документів у форматі pdf.:
- цінова пропозиція відповідно до форми, наданої в Додатку1
- статут;
- для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (оригінал або копія), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 р.). Для неплатників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків;
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору. (Повноваження щодо права підпису документів тендерної пропозиції підтверджується наступними документами (для юридичних осіб): протоколом або випискою (витягом) з протоколу засновників (учасників), копією наказу про призначення, та/або довіреністю, дорученням, іншим документом, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю.)
- довідку з банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) датовану не пізніше 2019 року;
- сертифікат якості на товар/ товарний знак завода виробника (сертифікат відповідності згідно з ДСТУ, ТУ, ГОСТ тощо)
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. (Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням контактних телефонів замовників.
До довідки додається копія(ї) всіх зазначених у довідці договор(ів) із контрагентами згідно з предметом закупівлі. Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) та лист(и)-відгук(и) (лист-відгук до кожного наданого договору).
Примітка: під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого є аналогічним предмету даної закупівлі.
- лист-погодження із умовами договору;
- лист-погодженням щодо термінів надання та оплати послуг;
Всі документи, які вимагаються для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції до закінчення Аукціону!!!
До уваги учасника!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
Запропонований БФП Brother DCP L254 DNR є кращим за наступними критеріями:
1. Вища швидкість друку
2.Тонер картридж на 2600 стор.
3. 3 роки гарантії
Стосовно wi-fi ми давали відповідь в період уточнення, ознайомтесь будьласка (розділ питання).
Розгорнути
Згорнути
Перелік документів які потрібно було підкріпити:
Учасник у складі пропозиції надає одним файлом сканкопії наступних документів у форматі pdf.:
- цінова пропозиція відповідно до форми, наданої в Додатку1
- статут;
- для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (оригінал або копія), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 р.). Для неплатників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків;
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору. (Повноваження щодо права підпису документів тендерної пропозиції підтверджується наступними документами (для юридичних осіб): протоколом або випискою (витягом) з протоколу засновників (учасників), копією наказу про призначення, та/або довіреністю, дорученням, іншим документом, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю.)
- довідку з банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) датовану не пізніше 2019 року;
- сертифікат якості на товар/ товарний знак завода виробника (сертифікат відповідності згідно з ДСТУ, ТУ, ГОСТ тощо)
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. (Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням контактних телефонів замовників.
До довідки додається копія(ї) всіх зазначених у довідці договор(ів) із контрагентами згідно з предметом закупівлі. Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) та лист(и)-відгук(и) (лист-відгук до кожного наданого договору).
Примітка: під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого є аналогічним предмету даної закупівлі.
- лист-погодження із умовами договору;
- лист-погодженням щодо термінів надання та оплати послуг;
Всі документи, які вимагаються для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції до закінчення Аукціону!!!
До уваги учасника!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
Запропонований БФП Brother DCP L254 DNR є кращим за наступними критеріями:
1. Вища швидкість друку
2.Тонер картридж на 2600 стор.
3. 3 роки гарантії
Стосовно wi-fi ми давали відповідь в період уточнення, ознайомтесь будьласка (розділ питання).
Відповідь на подану вимогу UA-2019-02-07-000150-c.b2
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
40 110,00
UAH з ПДВ
|
40 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
54 300,00
UAH з ПДВ
|
46 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
53 000,00
UAH з ПДВ
|
49 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
40 110,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 10:08
|
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2706919613 |
Переможець |
46 990,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір принтери 2019.pdf | укладений |
01 березня 2019 11:01
|