Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Підмітально-прибиральна машина на самохідному шасі)
Очікувана вартість
3 459 568,00 UAH
UA-2019-02-07-000138-c 492e6cfb20524540a75ee2d938346391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Анжеліка Михайлівна

380935213649 0935213649@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськзелентрест"
Код ЄДРПОУ: 31185820
Вебсайт: http://gorzelentrest.od.ua/
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3
Контактна особа: Петренко Анжеліка Михайлівна
380935213649
0935213649@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 12:11
Очікувана вартість: 3 459 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби
(Підмітально-прибиральна машина на самохідному шасі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Хімічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 09:20
ТД.docx
07 лютого 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 09:20
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-04-000008 ● cd38a66041964c5993c68ae962398e9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2019 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 Одеса № 107


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 04.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 107

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-12-000600-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-05-001352-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-02-20-001439-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.

Продовження додатка


1 2 3 4 5
4. UA-2019-03-28-000149-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-03-15-002185-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-13-001629-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-04-03-000324-b 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-01-000101-c 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Продовження додатка
1 2 3 4 5
9. UA-2019-01-30-003323-b 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
10. UA-2019-02-07-000138-c 07.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
11. UA-2019-02-01-002484-b 01.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
12. UA-2019-03-12-001437-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-10 14:29:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Підмітально-прибиральна машина на самохідному шасі)», яка проводиться комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-07-000138-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам додатку 2 до ТД, тоді як учасником надано довідку від 22.02.2019 № 10-02/2019 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за предметом закупівлі в якій є посилання на
ТОВ «Керхер», адже учасником торгів є ТОВ «Ювента Групп», а саме: ТОВ «Керхер» підтверджує, що має в своєму штаті працівників відповідної кваліфікації та в таблиці наведено перелік цих працівників?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, тоді як учасником надано довідку з технічними вимогами від 22.02.2019 № 18-02/2019 в якій є посилання на ТОВ «Керхер», адже учасником торгів є ТОВ «Ювента Групп», а саме: якщо пропозиція ТОВ «Керхер» не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів. Замовник залишає за собой право перевірити достовірність будь-яким доступним шляхом із застосуванням відкритих джерел інформації (наприклад, загальнодоступні реєстри, каталоги, бази даних, веб-сторінки, тощо). ТОВ «Керхер» надасть свою згоду на перевірку достовірності інформації будь-яким доступним шляхом із застосуванням відкритих джерел інформації (наприклад, загальнодоступні реєстри, каталоги, бази даних, веб-сторінки, тощо)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», тоді як учасником не надано в довільній формі інформацію стосовно того, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його Статуту та інформацію про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах?
Крім того, прошу надати обгрунтування щодо відсутності в ТД проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов та інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, тоді як відповідні вимоги передбачені пунктами 7 та 12 частини 2 статті 22 Закону.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-12 15:00:53

Пояснення до запиту

1. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам додатку 2 до ТД, повідомляємо наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» було надано інформацію згідно додатку 2 у довідці від 22.02.2019 № 10-02/2019 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за предметом закупівлі. Наявність посилання на інше слово, ніж назва Учасника процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» є опискою, що не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо, довідка від учасника процедури закупівлі – ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 10-02/2019 містить інформацію, що відповідає вимогам додатку 2 до ТД, створена на фірмовому бланку учасника ТОВ «Ювента Групп», а тому інформація, надана учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» у довідці від 22.02.2019 № 10-02/2019, є єдиним цілим та відноситься безпосередньо до учасника, що завантажив для участі у процедурі закупівлі цю довідку, та жодні посилання на інші слова, тим паче, допущені помилково, відмінні від назви Учасника, ніяк не впливають на зміст поданої інформації. Виходячи з вищезазначеного, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, наведена у Запиті Південного офісу ДАСУ від 10.04.2019 р. щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам додатку 2 до ТД, не може знайти свого підтвердження через те, що Учасник допустив описку, що не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» та ні в якому разі не може бути приводом для визнання довідки від учасника ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 10-02/2019 такою, що не відповідає вимогам додатку 2 до ТД.

2. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, повідомляємо наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» було надано інформацію згідно додатку у довідці від 22.02.2019 № 18-02/2019 про відповідність технічнім вимогам. Наявність посилання на інше слово, ніж назва Учасника процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» є опискою, що не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо, довідка від учасника процедури закупівлі – ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 18-02/2019 містить інформацію, що відповідає вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, створена на фірмовому бланку учасника ТОВ «Ювента Групп», а тому інформація, надана учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» у довідці від 22.02.2019 № 18-02/2019, є єдиним цілим та відноситься безпосередньо до учасника, що завантажив для участі у процедурі закупівлі цю довідку, та жодні посилання на інші слова, тим паче, допущені помилково, відмінні від назви Учасника, ніяк не впливають на зміст поданої інформації. Виходячи з вищезазначеного, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, наведена у Запиті Південного офісу ДАСУ від 10.04.2019 р. щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, не може знайти свого підтвердження через те, що Учасник допустив описку, що не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» та ні в якому разі не може бути приводом для визнання довідки від учасника ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 18-02/2019 такою, що не відповідає вимогам додатку 2 до ТД.

3. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», повідомляємо наступне: вимогами пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», учаснику пропонується надати інформацію у довільній формі, тобто Замовник не обмежує учасників у процедурі закупівлі в методах надання інформації. Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 9 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав Статут ТОВ «Ювента Групп», як інформацію у довільній формі, тим самим підтвердив вимогу Замовника щодо пункту 9 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав довідку від 22.02.2019 № 8-02/2019 щодо непритягнення до відповідальності, в який підтверджує, що за останні 2 (два) роки не притягувався до будь-якого виду відповідальності згідно з чинним законодавством, у тому числі, фіскальної відповідальності. Також, Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав гарантійний лист від 22.02.2019 № 13-02/2019 щодо того, що будь-яка інформація, надана учасником ТОВ «Ювента Групп», може бути перевірена будь-яким шляхом. Так, як інформація потребувалась у довільній формі, Замовник вважає, що цієї інформації цілком достатньо для підтвердження вимог пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Також, пунктом 1 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», чітко визначено перелік критеріїв, які можуть бути підставою для відмови в участі, серед яких нема чітких вимог щодо конкретного підтвердження наданої інформації. Тому, вважаємо, що інформації, наданої в довідках від 22.02.2019 № 8-02/2019 та від 22.02.2019 № 13-02/2019, а також Статуту підприємства, цілком достатньо для підтвердження відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Додатково повідомляємо, що на етапі розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ювента Групп», інформацію, подану ним, було перевірено із застосуванням відкритих джерел, а саме – державних та неофіційних реєстрів різноманітних країн, де потенційно можуть існувати так звані офшорні зони (Кіпр, Британські Віргінські острови, Панама, Нідерланди, Люксембург, Швейцарія та ін.), а також з застосуванням Державних реєстрів України, де розпорядником є органи влади України будь-якого рівня (реєстр юридичних та фізичних осіб-підприємців, громадських об’єднань, відомості АМКУ, реєстр судових рішень та ін.), також учасник ТОВ «Ювента Групп» був перевірений за допомогою неофіційного сервісу на веб-портал Державної фіскальної служби «Перевір свого бізнес-партнера». Замовник вважає, що у сукупності інформації цілком достатньо для підтвердження відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та вся інформація, подана Учасником ТОВ «Ювента Групп», а також з відкритих джерел, є цілком вичерпною для прийняття рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати проведення моніторингу від 23.04.2019р., щодо усунення порушень, за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Підмітально-прибиральна машина на самохідному шасі)», яка проводиться комунальним підприємством «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-07-000138-c), повідомляємо наступне: 1. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам додатку 2 до ТД, повідомляємо наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» було надано інформацію згідно додатку 2 у довідці від 22.02.2019 № 10-02/2019 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за предметом закупівлі. Наявність посилання на інше слово, ніж назва Учасника процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» є опискою, що не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо, довідка від учасника процедури закупівлі – ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 10-02/2019 містить інформацію, що відповідає вимогам додатку 2 до ТД, створена на фірмовому бланку учасника ТОВ «Ювента Групп», а тому інформація, надана учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» у довідці від 22.02.2019 № 10-02/2019, є єдиним цілим та відноситься безпосередньо до учасника, що завантажив для участі у процедурі закупівлі цю довідку, та жодні посилання на інші слова, тим паче, допущені помилково, відмінні від назви Учасника, ніяк не впливають на зміст поданої інформації. Виходячи з вищезазначеного, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, наведена у Запиті Південного офісу ДАСУ від 10.04.2019 р. щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам додатку 2 до ТД, не може знайти свого підтвердження через те, що Учасник допустив описку, що не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» та ні в якому разі не може бути приводом для визнання довідки від учасника ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 10-02/2019 такою, що не відповідає вимогам додатку 2 до ТД. 2. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, повідомляємо наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» було надано інформацію згідно додатку у довідці від 22.02.2019 № 18-02/2019 про відповідність технічнім вимогам. Наявність посилання на інше слово, ніж назва Учасника процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» є опискою, що не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо, довідка від учасника процедури закупівлі – ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 18-02/2019 містить інформацію, що відповідає вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, створена на фірмовому бланку учасника ТОВ «Ювента Групп», а тому інформація, надана учасником процедури закупівлі ТОВ «Ювента Групп» у довідці від 22.02.2019 № 18-02/2019, є єдиним цілим та відноситься безпосередньо до учасника, що завантажив для участі у процедурі закупівлі цю довідку, та жодні посилання на інші слова, тим паче, допущені помилково, відмінні від назви Учасника, ніяк не впливають на зміст поданої інформації. Виходячи з вищезазначеного, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, наведена у Запиті Південного офісу ДАСУ від 10.04.2019 р. щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та додатку 3 ТД, не може знайти свого підтвердження через те, що Учасник допустив описку, що не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» та ні в якому разі не може бути приводом для визнання довідки від учасника ТОВ «Ювента Групп» від 22.02.2019 № 18-02/2019 такою, що не відповідає вимогам додатку 2 до ТД. 3. Щодо пункту про відповідность пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», повідомляємо наступне: вимогами пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», учаснику пропонується надати інформацію у довільній формі, тобто Замовник не обмежує учасників у процедурі закупівлі в методах надання інформації. Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 9 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав Статут ТОВ «Ювента Групп», як інформацію у довільній формі, тим самим підтвердив вимогу Замовника щодо пункту 9 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав довідку від 22.02.2019 № 8-02/2019 щодо непритягнення до відповідальності, в який підтверджує, що за останні 2 (два) роки не притягувався до будь-якого виду відповідальності згідно з чинним законодавством, у тому числі, фіскальної відповідальності. Також, Учасник ТОВ «Ювента Групп» на підтвердження вимог пункту 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», надав гарантійний лист від 22.02.2019 № 13-02/2019 щодо того, що будь-яка інформація, надана учасником ТОВ «Ювента Групп», може бути перевірена будь-яким шляхом. Так, як інформація потребувалась у довільній формі, Замовник вважає, що цієї інформації цілком достатньо для підтвердження вимог пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Також, пунктом 1 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», чітко визначено перелік критеріїв, які можуть бути підставою для відмови в участі, серед яких нема чітких вимог щодо конкретного підтвердження наданої інформації. Тому, вважаємо, що інформації, наданої в довідках від 22.02.2019 № 8-02/2019 та від 22.02.2019 № 13-02/2019, а також Статуту підприємства, цілком достатньо для підтвердження відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». Додатково повідомляємо, що на етапі розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ювента Групп», інформацію, подану ним, було перевірено із застосуванням відкритих джерел, а саме – державних та неофіційних реєстрів різноманітних країн, де потенційно можуть існувати так звані офшорні зони (Кіпр, Британські Віргінські острови, Панама, Нідерланди, Люксембург, Швейцарія та ін.), а також з застосуванням Державних реєстрів України, де розпорядником є органи влади України будь-якого рівня (реєстр юридичних та фізичних осіб-підприємців, громадських об’єднань, відомості АМКУ, реєстр судових рішень та ін.), також учасник ТОВ «Ювента Групп» був перевірений за допомогою неофіційного сервісу на веб-портал Державної фіскальної служби «Перевір свого бізнес-партнера». Замовник вважає, що у сукупності інформації цілком достатньо для підтвердження відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» та вся інформація, подана Учасником ТОВ «Ювента Групп», а також з відкритих джерел, є цілком вичерпною для прийняття рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Ювента Групп» вимогам пунктів 9 та 10 частини 6 «Відмова замовником учаснику у участі в процедурі закупівлі» розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів». На вимогу щодо усунення порушень, надсилаємо наступні документи: - Довідка ТОВ "ЮВЕНТА ГРУПП" № 26-04/2019 від 24.04.2019р.; - Довідка ТОВ "ЮВЕНТА ГРУПП" № 27-04/2019 від 24.04.2019р.; - Довідка ТОВ "ЮВЕНТА ГРУПП" № 28-04/2019 від 24.04.2019р.; - Довідка ТОВ "ЮВЕНТА ГРУПП" № 29-04/2019 від 24.04.2019р.; - Проект договору.

2019-04-26 14:44:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-20-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 Одеса № 406
Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.11.2019 по 04.12.2019 перевірку закупівель (ID: UA-2019-02-01-002484-b, UA-2019-01-30-003323-b, UA-2019-02-07-000138-c) комунального підприємства «Міськзелентрест» за період з 01.01.2019 по 20.11.2019.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівлі:
головний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ФЕДОРЯКА Василь Васильович – керівник;
головний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби НОТЄВСЬКИЙ Андрій Дмитрович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 20.11.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

2019-11-20 16:47:21


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ювента Групп" 3 459 568,00
UAH з ПДВ
3 439 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" 3 459 560,00
UAH з ПДВ
3 459 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 16:32
Справка о несуимости.jpg
26 лютого 2019 18:20
Витяг ПДВ.jpg
26 лютого 2019 18:00
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
26 лютого 2019 18:00
Фінзвіт 2018 рік.pdf
26 лютого 2019 18:00
Фінзвіт 2017 рік.pdf
26 лютого 2019 18:00
Фінзвіт 2016 рік.pdf
26 лютого 2019 18:00
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2019 18:00
Паспорт продукції.pdf
26 лютого 2019 18:00
Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 15:59
Протокол НР.7Z
26 лютого 2019 15:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 лютого 2019 15:59
Лист для клієнтів.7z
26 лютого 2019 15:59
Гарантія 9946-19.7z
26 лютого 2019 15:59
Банківська ліцензія.7z
26 лютого 2019 15:59
Виписка з реєстру.PDF
26 лютого 2019 15:59
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2019 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2019 15:59
Паспорт керівника.pdf
26 лютого 2019 15:59
Договір дистриб'юції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ювента Групп"

ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ювента Групп"
#39078467
Переможець 3 439 568,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 13:22

Документи

05 березня 2019 13:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ювента Групп"
#39078467
3 439 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 12:36
підписаний договір.pdf укладений
22 березня 2019 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 439 568,00
UAH (в тому числі ПДВ 573 261,33 UAH)