Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова)
Очікувана вартість
223 200,00 UAH
UA-2019-02-07-000083-c bb3cd5d56d5d42dda73114a461068504
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білінська Наталія Григорівна

380522319945 kzkopl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995166
Вебсайт: http://kopb.tk
Місцезнаходження: 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, вул. Металургів, буд. 2 А
Контактна особа: Білінська Наталія Григорівна
380522319945
kzkopl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:05
Очікувана вартість: 223 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 116,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 кілограми
Олія соняшникова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25491, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Металургів, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-000083-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 27 лютого 2019 16:31
Непрвомірне визначення переможця
Непрвомірне визначення переможця
Комунальним некомерційним підприємством «Обласною клінічною психіатричною лікарнею Кіровоградської обласної ради» за результатами проведення процедури закупівлі : Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-07-000083-c) в якості переможця торгів було обрано пропозицію ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" (Протокол №44 рп/2019 р.). Ознайомившись із змістом даного протоколу, в якому зазначено, що при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" серед поданих документів Учасника наявні всі, які зазначені в Розділі І Додатку 8 Тендерної документації (надалі – ТД), а також ознайомившись зі всіма документами, що входять до складу пропозиції переможця, вважаємо Ваше рішення, викладене у протоколі від 25 лютого № 44 рп/2019, як замовника даної процедури закупівлі таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного :
Ввідповідно до абзацу 4 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА", надає у складі пропозиції копії Установчих документів(файл Юженко Установчі доки ). Дані документи не є оригіналами документів або нотаріально завіреною копією, а також не завірені учасником, а саме відсутня печатка підприємства і підпис уповноваженої особи, а отже не має юридичної сили і не може вважатися наданим. Також, відповідно до абзацу 8 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікацфйним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (в окремому вигляді). Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» до кваліфікаційних критеріїв відносяться : наявність обладнання та матеріально – технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" не надала в своїй тендерній документації вищезазначеної інформації.
Згідно Додатку 1 до ТД «Довідка про наявність виконання аналогічного договору» ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" не додержано форми подання інформації, запропонованої Замовником, а саме не повністю надані дані згідно виконання аналогічного договору, а саме – не зазначена адреса Замовника; код ЄДРПОУ; номер телефону; та ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підпис договорів, та не надано скановану копію договору, інформацію про який Учасник – Переможець подав в складі своєї ТД.
Відповідно до розділу 2 ТД «Оцінка тендерної документації» не надано підтвердження щодо дотримання Учасником рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

В свою чергу, викладене в даному протоколі про обрання ФОП Юженко В.О. переможцем процедури закупівлі свідчить про порушення Вами як замовником принципів закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Адже, обираючи в якості переможця пропозицію, яка не відповідає умовам Вашої ТД, Ви своїми діями позбавляєте можливості інших учасників процедури закупівлі (які також мають відповідний досвід виконання аналогічних договорів та надали документи у відповідності до вимог ТД) приймати участь у даному тендері на рівних засадах.

Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-07-000083-c ФОП Юженко В.О.., викладене у протоколі №44 рп/2019 та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам ТД. В іншому випадку змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 11:55
Задовольнити вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2019-02-07-000083-c.a, вимога на: рішення замовника (ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" ,150000 UAH), дата реєстрації вимоги в ЦБД: 27-02-19, 16:31:31) та підставі п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" за предметом закупівлі код 15420000-8 за ДК 021:2015 — Рафіновані олії та жири.
Номер вимоги: UA-2019-02-07-000083-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 28 лютого 2019 14:15
Неправомірне визначення переможця
Неправомірне визначення переможця
Комунальним некомерційним підприємством «Обласною клінічною психіатричною лікарнею Кіровоградської обласної ради» за результатами проведення процедури закупівлі : Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-07-000083-c) в якості переможця торгів було обрано пропозицію фізичної особи підприємця Реви Романа Валерійовича (Протокол №51 РП/2019 р.). Ознайомившись із змістом даного протоколу, в якому зазначено, що при розгляді тендерної пропозиції фізичної особи підприємця Реви Романа Валерійовича серед поданих документів Учасника наявні всі, які зазначені в Розділі І Додатку 8 Тендерної документації (надалі – ТД), а також ознайомившись зі всіма документами, що входять до складу пропозиції переможця, вважаємо Ваше рішення, викладене у протоколі від 28 лютого № 51 РП/2019, як замовника даної процедури закупівлі таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного :
Відповідно до абзацу розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Фізична особа підприємець Рева Роман Валерійович не надав у складі пропозиції копії жодного Установчого документу. Також, відповідно до розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікацфйним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (в окремому вигляді). Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» до кваліфікаційних критеріїв відносяться : наявність обладнання та матеріально – технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Фізична особа підприємець Рева Роман Валерійович не надав в своїй тендерній документації вищезазначеної інформації, включаючи і скановану копію аналогічного договору, інформацію про який Учасник – Переможець подав в складі своєї ТД.
Відповідно до розділу 2 ТД «Оцінка тендерної документації» не надано підтвердження щодо дотримання Учасником рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Фізична особа підприємець Рева Роман Валерійович в своїй тендерній документації не дотримався вимог замовника, а саме : відстуній Додаток 6 «Проект договору», відсутній Додаток 7 «Форма тендерної пропозиції» .
В свою чергу, викладене в даному протоколі про обрання фізичної особи підприємця Реви Романа Валерійовича переможцем процедури закупівлі свідчить про порушення Вами як замовником принципів закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Адже, обираючи в якості переможця пропозицію, яка не відповідає умовам Вашої ТД, Ви своїми діями позбавляєте можливості інших учасників процедури закупівлі (які також мають відповідний досвід виконання аналогічних договорів та надали документи у відповідності до вимог ТД) приймати участь у даному тендері на рівних засадах.

Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-07-000083-c фізичну особу підприємця Реву Романа Валерійовича, викладене у протоколі № 51 РП/2019 та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам ТД. В іншому випадку змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 11:17
Не задовольняти вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2019-02-07-000083-c.a2) про скасування рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-07-000083-c Фізичну особу підприємця Реву Романа Валерійовича за предметом закупівлі код 15420000-8 за ДК 021:2015 — Рафіновані олії та жири.

Документи

28 лютого 2019 11:52
Протокол №50 рп 2019.pdf

Документи

01 березня 2019 11:16
Протокол №52 рп 2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА" 193 440,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Рева Роман Валерійович 210 180,00
UAH з ПДВ
177 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 195 920,00
UAH з ПДВ
178 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 196 416,00
UAH з ПДВ
184 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович 217 000,00
UAH з ПДВ
184 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 13:01
Електронний підпис
25 лютого 2019 13:00
Остаточна ТП.jpeg
24 лютого 2019 11:59
Електронний підпис
24 лютого 2019 11:55
Документи Юженко Олія.pdf
24 лютого 2019 11:55
Юженко Установчі доки.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:23
Цінова.jpg
04 березня 2019 11:07
МВД Рева Р.В..pdf
04 березня 2019 11:07
Цінова.jpg
04 березня 2019 11:07
незаборгованисть Рева.jpg
04 березня 2019 11:07
Витяг Рева.pdf
22 лютого 2019 15:00
Інформація СТ17.jpg
22 лютого 2019 15:00
ПАСП3.jpg
22 лютого 2019 15:00
Лист-пояснення п.6.jpg
22 лютого 2019 15:00
КОД РЕВА.jpg
22 лютого 2019 15:00
ПАСП2.jpg
22 лютого 2019 15:00
ПАСП 1.jpg
22 лютого 2019 15:00
ПАСП 12.jpg

Публічні документи

22 лютого 2019 17:01
Електронний підпис
22 лютого 2019 16:47
Якісна.pdf
22 лютого 2019 16:47
склад2019.pdf
22 лютого 2019 16:47
протокол зборів.pdf
22 лютого 2019 16:47
Паспорт.pdf
22 лютого 2019 16:47
наказ про призначення.pdf
22 лютого 2019 16:47
документи.pdf
22 лютого 2019 16:47
Дод 6 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 16:47
Дод 1 Наявн досвіду.pdf
22 лютого 2019 16:47
Договір оренди ТЗ 2019.pdf
22 лютого 2019 16:47
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 11:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА"

Фізична особа підприємець Рева Роман Валерійович

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2246921461
Рішення скасоване 150 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 11:59
ФОП "ЮЖЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2246921461
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 12:02
Рева Роман Валерійович
#3214213538
Переможець 177 444,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 12:06

Документи

25 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 15:23
Протокол №44 рп 2019.pdf

Документи

28 лютого 2019 12:00
Електронний підпис
28 лютого 2019 11:59
Протокол №50 рп 2019.pdf

Документи

28 лютого 2019 12:05
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:05
Протокол №51 рп 2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Рева Роман Валерійович
#3214213538
177 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 12:05
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:05
Протокол №51 рп 2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 11:01
ДУ №5 договір 63 тр.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 08:56
ДУ 4 договір 63 тр.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 08:55
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:47
ДУ 3 договір 63 тр.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 14:27
ДУ 3 договір 63 тр.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 14:40
ДУ-2 договір 63 тр.pdf зміни до договору
09 липня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:40
ДУ №1 договір 63 тр.pdf зміни до договору
05 липня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 15:20
Договір 63 тр.pdf укладений
11 березня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, але не більше ныж на 10%.
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичних забов'язань.
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна ДУ 3.
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення юридичних забов'язань.
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягувидатків Замовника. Зменшення суми договору на 222,12грн.
Номер договору про закупівлю: 63 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 177 221,88
UAH