придбання приладів обліку, а також додаткового обладнання до них у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-02-06-002918-b 19e8d62779f9422996f8f7d716a81b80
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа замовника: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 10:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


придбання приладів обліку, а також додаткового обладнання до них у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
придбання приладів обліку, а також додаткового обладнання до них у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, за адресами, вказаними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 лютого 2019 18:25
Зміни.docx
11 лютого 2019 18:25
Документація зі змінами.docx
11 лютого 2019 18:25
Зміни.docx
11 лютого 2019 18:25
Документація зі змінами.docx
06 лютого 2019 16:59
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2019 12:31
Дата відповіді: 08 лютого 2019 12:24
не вказані діаметри витратомірів для теплолчильників
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Після укладання договору впродовж його терміну дії, Замовником будуть надані адреси постачання товару та уточнені діаметри витратомірів для теплолічильників. До документації будуть внесені відповідні зміни.
Відповідність учасника вимогам замовника
Дата подання: 08 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 11 лютого 2019 18:13
Доброго дня, Шановний Замовнику, чи буде позитивно розглянуто аналогічний договір, який виконується та який термін розрахунків за поставлений товар? Дякую за відповідь.
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Підтвердженням відповідності Учасника вимозі Замовника щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі є подання Учасником аналогічного договору, який виконано в повному обсязі. До документації будуть внесені відповідні зміни.
У Додатку 3 до Документації у проекті Договору Розділом IV «Порядок здійснення оплати» визначено, що:
1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі наданої Постачальником та підписаної Замовником видаткової накладної, оформленої належним чином (відбиток печатки (у разі наявності), підпис, тощо).
2. Розрахунки за товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів з бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Технічне завдання
Дата подання: 11 лютого 2019 10:49
Дата відповіді: 11 лютого 2019 18:14
Доброго ранку! 1. Номенклатурою поставки за специфікацією передбачена закупівля обладнання яке не синхронізується між собою. Дане питання виникло тому, що лічильник теплової енергії не зможе співпрацювати з коректором об'єму газу. 2. Також, якщо можливо, прошу уточнити чи включенє обладнання Коректор об’єму газу ВЕГА-1.01 та Модуль зв’язку MC-iMod 3. З великою долею вірогідності при підключенні обладнання Коректор об’єму газу ВЕГА-1.01 виникне необхідність у придбанні кабеля з пристроем гальванічної розв'язки оскільки даний кабель не входить до комплекту поставки Коректора.-Vega-1 до Проекті (проектах) на виконання робіт. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Щодо питання 1:
У Додатку 2 до Документації щодо «Технічних вимог» Замовником не визначено, що товар за предметом закупівлі повинен бути синхронізованим між собою.
У Додатку 3 до Документації у проекті Договору не зазначено, що товар буде поставлено за однією адресою. Після укладання Договору впродовж його терміну дії, Замовником будуть надані адреси постачання товару.
Щодо питання 2, 3:
У Додатку 3 до Документації у проекті Договору Додатком 1 не зазначено, що товар повинен бути укомплектований додатковим обладнанням до приладів обліку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОЛЧАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 182 000,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 23:37
форма письмової згоди.pdf
14 лютого 2019 23:37
Технічні вимоги.pdf
14 лютого 2019 23:37
Реєстр.pdf
14 лютого 2019 23:37
Паспорт коректор ВЕГА .pdf
14 лютого 2019 23:37
Паспорт iMod.pdf
14 лютого 2019 23:37
Опис-Інформація.pdf
14 лютого 2019 23:37
Копія свідоцтва.pdf
14 лютого 2019 23:37
Копія Паспорту .pdf
14 лютого 2019 23:37
Копія картки ФО ПП.pdf
14 лютого 2019 23:37
Копія договору.pdf
14 лютого 2019 23:37
Копія Витягу з ЄДР.pdf
14 лютого 2019 23:37
Копії сертифікатів.pdf
14 лютого 2019 23:37
Зразок декларації .pdf
14 лютого 2019 23:37
Згода з проектом .pdf
14 лютого 2019 23:37
Довідка санкції.pdf
14 лютого 2019 23:37
Довідка про печатку.pdf
14 лютого 2019 23:37
Довідка про обмеження .pdf
14 лютого 2019 23:37
Довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 23:37
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
14 лютого 2019 23:37
Відгук.pdf
14 лютого 2019 23:37
Kovalen.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОЛЧАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2970013597
Переможець 182 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 16:06

Документи

18 лютого 2019 16:06
sndta1f4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОЛЧАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2970013597
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 16:06
sndta1f4.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sndt9542.pdf укладений
21 лютого 2019 09:31
sign.p7s укладений
21 лютого 2019 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 182 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку