Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах
Очікувана вартість
2 099 650,00 UAH
UA-2019-02-06-002193-b e935c0b06a66483da4275dc0e8700cfa
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 15:27
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:24
Очікувана вартість: 2 099 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 697,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
857 послуга
Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, транспортні засоби Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 15:23
ТД.doc
06 лютого 2019 15:23
Проект договору надання послуг (КП-Замовник).doc
06 лютого 2019 15:23
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2019 10:34
Дата відповіді: 13 лютого 2019 14:29
Зазначений перелік робіт в базовій послузі закупівлі «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» вочевидь є суперечливим, так як містить в собі абсолютно різні види технічних робіт, що виключає можливість надання базової послуги в повному обсязі. Таке об'єднання, можливо, сформульовано з метою введення в оману потенційних Учасників даної Закупівлі та створення неконкурентних умов, що, якнайменш, суперечить законодавству України про державні закупівлі. Також вимога щодо наявності господарських стосунків з виробником GPS- трекерів BI-TREK, а саме з ТОВ НВП «Дискові системи» є відносно дискриминуючою. На сьогодні, GPS-пристрої BI-TREK є одні з найпоширеніших пристроїв, що використовуються державними підприємствами та установами для здійснення контролю за власним автотранспортом, програмний протокол роботи GPS-пристрої BI-TREK знаходиться у відкритому доступі, що виключає потребу мати господарські стосунки для роботи із зазначеним обладнанням, більш того, така вимога є дискриминуючою, що також суперечить законодавству України про державні закупівлі. Просимо надати пояснення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На транспортних засобах замовника встановлено понад 400 одиниць GPS-трекерів марки BI-TREK виробництва ТОВ НВП «Дискові системи». Замовник послуг бажає отримати послуги належної якості, в тому числі й програмний продукт, походження якого відоме та законне.
Єдиним виробником GPS-трекерів марки BI-TREK в Україні є ТОВ НВП «Дискові системи», відповідно й офіційним постачальником програмного забезпечення, оновлень та іншого програмного продукту для функціонування трекерів є зазначене Товариство.
Вимоги замовника щодо офіційності стосунків учасника з виробником програмного продукту та, як наслідок, надання послуг без порушень законодавства, в тому числі й авторського права, дискримінаційним не вважаємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-06-002193-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36548816
Дата подання: 20 березня 2019 12:27
Вимога
про надання додаткової інформації, згідно ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 березня 2019 12:27
Вимога - обслуговування.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-06-002193-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:38415597
Дата подання: 16 лютого 2019 18:59
СКАРГА щодо положень тендерної документації
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ТОВ «ТК «ЄВРОМОБАЙЛ» звертається зі скаргою щодо положень Тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги та такі, що порушують вільну конкуренцію та права учасників, а також щодо бездіяльності Замовника. ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги. Предмет закупівлі: Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах, ДК 021:2015: 50410000-2. Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-06-002193-b, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-06-002193-b. НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА: Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради, Код ЄДРПОУ: 32616520; місцезнаходження: 49038, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 119-А. Телефон/факс: +380632530399. Ел. Адреса: 9218@i.ua. Уповноважена особа Замовника: Дорофєєв Сергій Володимирович. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВ «ТК «ЄВРОМОБАЙЛ», Код ЄДРПОУ: 38415597. Місцезнаходження: 69123, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Георгія Сапожнікова, будинок 8 Б, кімната 38. Тел.: +380672203928. Ел. адреса: anna.pampura@euroml.com.ua. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ: положення тендерної документації є явно дискримінаційними та такими, що порушують вільну конкуренцію, права учасників на участь у торгах. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником не надано конкретних та вичерпних відповідей на запитання, що були розміщені у порядку ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі». ОБҐРУНТУВАННЯ: 1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням місцезнаходження у місті Дніпро або його передмісті. У якості обґрунтування такої вимоги, замовник зазначає, що це зумовлено необхідністю працівника виконавця у 1-годинний строк прибути до замовника за його викликом. Ця ж вимога дублюється у Додатку № 4 тендерної документації. При цьому, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує вільну конкуренцію, а саме можливість участі у торгах осіб, які мають місцезнаходження в інших областях України. Окрім цього, замовник не обґрунтовує у своїй тендерній документації доцільність прибуття учасника саме у 1-годинний строк. В будь-якому разі, прибуття у 1-годинний строк можливо не тільки учасником, який знаходиться в Дніпрі чи його передмісті. Можливість такого прибуття є і учасників з інших областей, для прикладу м. Запоріжжя, яке знаходиться на відстані 80 км від Дніпра (приблизно 40 – 50 хвилин знадобиться транспортному засобу, щоб прибути до учасника). Також зазначаємо, що у своєму рішення № 1758-р/пк-зп від 04.04.2017 р., постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, розглянувши скаргу ПП «Автомагістраль» від 16.03.2017 р. № UA-2017-02-27-000793-b.b2 прийшла до висновку, що встановлення вимоги щодо місцезнаходження учасника, його матеріально-технічної бази є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи зазначене, вважаємо за необхідне виключити з тендерної документації вимогу щодо прибуття працівника виконавця за викликом замовника у 1-годинний строк та вимогу, щодо знаходження учасника чи його структурних підрозділів у м. Дніпро або його передмісті. 2. У додатку № 2 тендерної документації міститься вимога щодо обов’язкової наявності у штаті учасника не менше 5 фахівців, спроможних за своєю освітою та посадою на надання замовлених послуг. При цьому, замовник не обґрунтовує необхідність наявності саме 5 працівників. Окрім цього, замовник не передбачає можливість залучення осіб за цивільно-правовими угодами, або господарськими договорами, чим, у свою чергу, значною мірою звужує рівень конкуренції у даних торгах. Зазначені вимоги звужують коло потенційних учасників та ставлять їх у нерівне становище, більш того, такі вимоги не є обґрунтованими у самій тендерній документації. Таким чином, вважаємо вимогу щодо кількості фахівців, спроможних за своєю освітою та посадою на надання замовлених послуг у штаті учасника такою, що є необґрунтованою та є дискримінаційною, у зв’язку з чим підлягає виключенню зі складу тендерної документації. Окрім цього, вважаємо за необхідне передбачити у тендерній документації можливість учаснику мати залучених за цивільно-правовими угодами, господарськими договорами працівників. 3. Відповідно до Додатку № 2 та Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен мати офіційні стосунки із виробником GPS-трекерів BI-TREK в Україні. Наявність таких господарських стосунків повинна підтверджуватись належним чином оформленим документом (на фірмовому бланку з зазначенням строку дії, посадою, ПІБ та підписом відповідальної особи) від виробника- ТОВ НВП «Дискові системи»- на 2019 рік (сертифікат, свідоцтво акредитованого партнера або інший тотожній документ), наданим у складі пропозиції. При цьому, встановивши вимогу наявності у учасника таких стосунків саме з ТОВ НВП «Дискові системи», замовник значною мірою обмежив конкуренцію. При цьому, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Встановивши зазначену вимогу замовник послався на конкретного виробника, чим саме і порушив умови вільної конкуренції, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі не є унікальним та його виробником є не тільки ТОВ НВП «Дискові системи». Таким чином, дана вимога порушує право щодо можливої участі у торгах не тільки учасників-дистриб’юторів (учасників-постачальників), а й учасників-виробників предмету закупівлі. А отже, дана вимога є явно дискримінаційною, такою, що спричиняє обмеження, а той навіть усунення вільної конкуренції, а отже підлягає виключенню з тендерної документації. 4. Відповідно до умов тендерної документації учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ та СПЕЦИФІКАЦІЮ (згідно Додатку 1) – (через електронну систему, шляхом довантаження файлу пропозиції та специфікації через електронний майданчик) – приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Не подання документації – є підставою для дискваліфікації пропозиції. Дану вимогу вважаємо незаконною та такою, що повинна бути виключена з тендерної документації з наступних підстав. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Додатково повідомляємо, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, у відповіді на запит 101/2017, зазначило, що довантаженню після проведення аукціону, підлягають виключно документи, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Також, у Роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34323-06, зазначено, що завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, здійснюється Учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. А отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості, а тим більше і вимоги до учасника, щодо довантажування документів після аукціону, зокрема «Тендерної пропозиції» та «Специфікації». Враховуючи наведене вище, документи довантажені після проведення аукціону не становлять частину тендерної пропозиції. А отже, такі документи не можуть впливати на відповідність або невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. З цього слідує, що не завантаження «Тендерної пропозиції», «Специфікації» після проведення аукціону не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник не може встановити явно незаконну вимогу довантаження після аукціону файлу «Тендерна пропозиція» та файлу «Специфікація» та відхиляти учасника, який не надав такі документи, з підстави невідповідності тендерній пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки надання такого документу, по-перше, не передбачено чинним законодавством України, а, по-друге, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості завантаження після аукціону будь-яких документів. У відповідності до вищенаведене, вимога щодо повторного надання тендерної пропозиції та специфікації є незаконною та підлягає виключення з тендерної документації. 5. Відповідно до умов тендерної документації на вимогу замовника під час проведення технічної оцінки учасник повинен надати зразки запропонованої продукції або доступ до приміщень де зберігається, або виготовляється запропонована продукція. Данну вимогу вважаємо незаконною та такою, що підлягає виключенню з тендерної документації з наступних підстав. Такі зразки не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», отже невідповідність наданих зразків, чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. У зв’язку з цим, вважаємо за необхідне виключити відповідну вимогу з тендерної документації, як таку, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що технічні умови тендерної документації мають явно загальну складову, без конкретного їх опису, з чого неможливо визначити які конкретно послуги замовник бажає отримати. Окрім цього, на запитання, які були розміщені в системі Прозорро, у відповідності до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник конкретних відповідей не отримав. З боку замовника були надані лише формальні відписки, з метою уникнення блокування процедури закупівлі. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ: Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо умови тендерної документації, що зазначені вище, протизаконними, дискримінаційними, необґрунтованими, такими що порушують ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», права учасників та підлягають виключенню. Також, з боку замовника наявні формальні відповіді на порталі Прозорро, що не дозволяють учасникам мати конкретне розуміння послуг, які замовник бажає отримати. Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.18 Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації положення зазначені в Додатках 2,4 тендерної документації, як такі, що є дискримінаційними, а саме наступні: - Щодо місцезнаходження учасника або його структурного підрозділу (учасник закупівлі або його структурний підрозділ повинен розташовуватись на території міста Дніпро або у його передмістях). - Щодо прибуття працівника виконавця у 1-годинний строк (у термінових випадках, що окремо визначаються Замовником, працівник Виконавця повинен прибути для надання послуг на протязі 1 години з часу отримання заявки Замовника). - Щодо наявності у учасника офіційних стосунків із ТОВ НВП «Дискові системи» (учасник повинен мати офіційні стосунки із виробником GPS-трекерів BI-TREK в Україні. Наявність таких господарських стосунків повинна підтверджуватись належним чином оформленим документом (на фірмовому бланку з зазначенням строку дії, посадою, ПІБ та підписом відповідальної особи) від виробника- ТОВ НВП «Дискові системи»- на 2019 рік (сертифікат, свідоцтво акредитованого партнера або інший тотожній документ), наданим у складі пропозиції). - Щодо встановлення кількості у учасника в штаті фахівців, спроможних за своєю освітою та посадою на надання замовлених послуг (Виходячи з цілодобовості надання послуг та з урахуванням вимог Кодексу законів про працю України щодо тривалості робочого часу, Учасник повинен мати у своєму штаті на дату оголошення торгів не менш, ніж 5 фахівців, спроможних за своєю освітою та посадою на надання замовлених послуг.). 3. Зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, шляхом виключення з тендерної документації наступних положень: - учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ та СПЕЦИФІКАЦІЮ (згідно Додатку 1) – (через електронну систему, шляхом довантаження файлу пропозиції та специфікації через електронний майданчик) – приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Не подання документації – є підставою для дискваліфікації пропозиції. - на вимогу замовника під час проведення технічної оцінки учасник повинен надати зразки запропонованої продукції або доступ до приміщень де зберігається, або виготовляється запропонована продукція. 4. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації шодо можливості учаснику мати не тільки штатних працівників, а й залучених на підставі цивільно-правових угод, господарських договорів. 5. Зобов’язати Замовника надати конкретні та вичерпні відповіді на розміщені запитання на порталі Прозорро.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.02.2019 № 1830.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 21:08

Документи подані скаржником

16 лютого 2019 18:59
Скарга
16 лютого 2019 18:59
Тендерна документація

Документи Органу Оскарження

20 лютого 2019 21:08
Рішення від 20.02.2019 № 1830.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000628 ● c708e8b847164884875f13649da7d30e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.03.2019 № 50

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-01 16:35:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-002193-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
2. Чому умови тендерної документації щодо переліку критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв не відповідають вимогам п.9 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)?
3. Чому умови проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідають вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-05 14:36:32

Пояснення

Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг UA-2019-02-06-001545-с закупівлі послуг «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-002193-b.
1. Розділ ІІІ тендерної «Порядок подання тендерних пропозицій» документації містить вичерпні дані стосовно подання тендерних пропозицій учасниками, а граничні терміни подання тендерної документації містяться в оголошенні про закупівлю і заповнюються шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація.
2. Додаток №3 до тендерної документації містить повний перелік критеріїв оцінювання в даному випадку це, єдиний критерій оцінювання – «Ціна». Інформація про наявність чи відсутність ПДВ міститься в Тендерній пропозиції, та в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в розділі очікувана вартість. Дана вимога ніяк не впливає на об’єктивність і повноту оцінювання тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня норма подання пропозицій виключно з/або без ПДВ. Тому оцінювання проходить за найнижчою ціною, яку запропонує учасник, що призводить до неупередженого та відвертого оцінювання та не обмежує коло учасників.
3. Проект договору містить всі необхідні істотні умови договору, які є найважливіші до замовника, окрім того згідно чинного законодавства, цивільного та господарського кодексу, умови які не прописані в договорі між сторонами, регулюються чинним законодавством України. Проте у разі укладання договору про закупівлю, за результатами цієї процедури в договорі про закупівлю обов’язково буде прописано порядок зміни умов договору у відповідності до статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
На думку тендерного комітету виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про те, ці недоліки обов’язково будуть враховані у подальшій діяльності тендерного комітету.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-05 11:08:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-002193-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Щодо пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Євромобайл».
1. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням місцезнаходження у місті Дніпро або його передмісті та скановану копію документу, що підтверджує право власності або право користування учасником зазначеним приміщенням. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Євромобайл» вищевказана довідка в довільній формі не містить інформації, яка відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації вважається договір, Замовником послуг за яким є комунальне підприємство), учасник надає скановані копії не менш, ніж двох договорів та відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору. При цьому обов’язково мати офіційні стосунки із виробником GPS-трекерів BI-TREK в Україні. Наявність таких господарських стосунків повинна підтверджуватись належним чином оформленим документом (на фірмовому бланку з зазначенням строку дії, посадою, ПІБ та підписом відповідальної особи) від виробника - ТОВ НВП «Дискові системи» - на 2019 рік (сертифікат, свідоцтво акредитованого партнера або інший тотожній документ), наданим у складі пропозиції. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Євромобайл» відсутні відгуки від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору (які до того ж не є комунальними підприємствами). Крім того, учасником наданий сертифікат (компанія «TELTONIKA»), строк дії якого сплинув 31 грудня 2018 року.
3. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням ПІБ, посади та освіти працівників, а також скановані копії штатного розпису, наказів про прийом на роботу працівників та документів, що підтверджують їх освіту. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Євромобайл» вищевказана довідка надана без підтверджуючих вищевказаних сканованих копій документів.
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Євромобайл», яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-06 16:23:23

Пояснення

Згідно пункту 4 статті 28 строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ" була визначена найбільш економічно вигідною 27.02.2019р. відповідно протоколу відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH". 06.03.2019р. (що не перевищує п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) протоколом тендерного комітету була відхилена пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ".

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-14 17:31:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-002193-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro просимо розглянути питання щодо відміни процедури закупівлі з огляду на наступне:
ТОВ «Інтеллі».
1.Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації Замовника учасник у складі своєї пропозиції повинен подати заповнену форму «Специфікація» із зазначенням вартості кожної послуги, що входе до базової, із врахуванням своєї тендерної пропозиції. Учасник ТОВ«Інтеллі» у складі своєї тендерної пропозиції надав форму «Специфікація» без зазначення у графі 7 вартості кожної послуги. При цьому, визначена учасником сума вартості послуг без ПДВ (в графі «всього» вищевказаної специфікації) – 1671874,17 грн., не відповідає дійсності (857 послуг х1950,84 грн. дорівнює 1671869,88 грн.
2. Відповідно до вимог п.5.2 Додатку 2 тендерної документації Замовника учасник повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист щодо прибуття спеціаліста виконавця для надання послуг на протязі 1 години з часу отримання заявки Замовника.бути для надання послуг на протязі 1 години з часу отримання заявки Замовника. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтеллі» у наданому гарантійному листі міститься інформація про прибуття спеціаліста протягом 2 годин.
3. Відповідно до умов п.4.4 Додатку 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. (п.10 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтеллі» вищевказана інформація відсутня.
4. Відповідно до умов п.4.2 Додатку 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтеллі» вищевказана інформація відсутня.
ТОВ «Ай-Сіті».
1. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації вважається договір, Замовником послуг за яким є комунальне підприємство), учасник надає скановані копії не менш, ніж двох договорів та відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору. Відгук повинен бути датований не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ай-Сіті» надані відгуки від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору з датами (від 25.01.2019 та 23.01.2019) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019).
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням ПІБ, посади та освіти працівників, а також скановані копії штатного розпису, наказів про прийом на роботу працівників та документів, що підтверджують їх освіту. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ай-Сіті» відсутні документи, що підтверджують освіту відносно 3 працівників, зазначених у інформаційній довідці учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобового обслуговування GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (ID: UA-2019-02-06-002193-b) в зв’язку з тим, що пропозиції учасників не відповідають вимогам тендерної документації замовника.
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 15:53:40

Відхилення пропозицій

Рішенням тендерного комітету були розглянуті пропозиції учасників


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH" 1 165 516,57
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ" 939 186,30
UAH з ПДВ
939 186,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА" 1 388 340,00
UAH з ПДВ
1 388 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" 2 006 249,00
UAH з ПДВ
1 889 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙ-СІТІ 2 099 650,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 12:41
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 лютого 2019 12:41
9. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 13:48
Sertificat.pdf
21 лютого 2019 13:48
Специфікація.pdf
21 лютого 2019 13:48
Порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2019 13:48
Статут ТК.pdf
21 лютого 2019 13:48
Лист погдяка 2.pdf
21 лютого 2019 13:48
Лист погдяка 1.pdf
21 лютого 2019 13:48
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2019 13:48
Анологічний договір 3.pdf
21 лютого 2019 13:48
Анологічний договір 2.pdf
21 лютого 2019 13:48
Анологічний договір 1.pdf
21 лютого 2019 13:48
Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2019 13:48
Тенедерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 11:01
Працівники (2).pdf
21 лютого 2019 11:01
Матеріальна база.pdf
21 лютого 2019 11:01
Гарантійні листи.pdf
21 лютого 2019 11:01
Право підпису.pdf
21 лютого 2019 11:01
Ст17.pdf
21 лютого 2019 11:01
Статут.pdf
21 лютого 2019 11:01
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 13:48
Штатний розклад №35.pdf
21 лютого 2019 13:48
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
21 лютого 2019 13:48
Проект договору №250119.pdf
21 лютого 2019 13:48
накази 3.pdf
21 лютого 2019 13:48
накази 2 та дипломи.pdf
21 лютого 2019 13:48
Накази 1.pdf
21 лютого 2019 13:48
Наказ 1 директор_копія.pdf
21 лютого 2019 13:48
Загальні відомості.pdf
21 лютого 2019 13:48
Договір оренди_Дніпро.pdf
21 лютого 2019 13:48
Договір КПУЗН-копія.pdf
21 лютого 2019 13:48
Cтатут Інтеллі-копія.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 13:45
наказ на директора.pdf
21 лютого 2019 13:45
безкоштовний запит.pdf
21 лютого 2019 13:45
Статут ТОВ АЙ СІТІ 2018.pdf
21 лютого 2019 13:45
договір.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Бровко.pdf
21 лютого 2019 13:45
дипломи Корзинников.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Ткаченко.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Гашко.pdf
21 лютого 2019 13:45
дипломи Шибко.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Фоменко.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Тур.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Золотаревський.pdf
21 лютого 2019 13:45
дипломи Богуна.pdf
21 лютого 2019 13:45
дипломи Бабенко.pdf
21 лютого 2019 13:45
диплом Пучкіна.pdf
21 лютого 2019 13:44
наказ на директора.pdf
21 лютого 2019 13:44
специфікація.pdf
21 лютого 2019 13:44
додаток 1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ"

ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"

ТОВ АЙ-СІТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH"
#35402590
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 16:18
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ"
#38415597
Відхилено 939 186,30
UAH з ПДВ
06 березня 2019 15:54
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"
#36548816
Відхилено 1 388 340,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"
#37593697
Відхилено 1 889 999,99
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:51
ТОВ АЙ-СІТІ
#40973835
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:54

Документи

27 лютого 2019 16:18
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:16
протокол

Документи

06 березня 2019 15:54
Електронний підпис
06 березня 2019 15:53
протокол

Документи

12 березня 2019 16:05
Електронний підпис
12 березня 2019 16:01
протокол
06 березня 2019 15:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2019 15:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 березня 2019 15:51
Електронний підпис
15 березня 2019 15:50
протокол
12 березня 2019 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 15:54
Електронний підпис
15 березня 2019 15:52
протокол
15 березня 2019 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
15 березня 2019 15:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі