Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване опалення
Очікувана вартість
1 008 100,00 UAH
UA-2019-02-06-002157-b 9c56cb6ccef343d39f67e9f82b8381db
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Водопянова

+380502095310 anastasiya.kulish.2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Лиманське професійно-технічне училище"
Код ЄДРПОУ: 05536254
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Студентська, буд. 4 А
Контактна особа: Людмила Водопянова
+380502095310
anastasiya.kulish.2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Скориставшись офіційним веб-сайтом Антимонопольного комітету України було встановлено наступне: станом на 20.12.2017 ОКП «Донецьктеплокомуненерго» входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, в якому зазначено, що ОКП «Донецьктеплокомуненерго» входить до товарної групи: транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Територія діяльності суб’єкта природних монополій (ОКП «Донецьктеплокомуненерго») – Донецька область.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 39 Закону у зв’язку з відсутністю конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09300000-2: Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
715 гігакалорія
код ДК 021 :2015 - код 09320000-8 – пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Студентська, 4 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09300000-2 — Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія

Тендерна документація

06 лютого 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 15:18
інформаця тепло.docx
06 лютого 2019 15:18
тепло обгрунтування.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000041 ● f36169c9145a4aadb008ee578300941d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 17.07.2019 № 49
Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління І.БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 17.07.2019 № 49
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Лиманське професійно-технічне училище UA-2019-02-06-002157-b 06.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-19 11:43:35

щодо моніторингу централізованого опалення

Лиманське професійно - технічне училище звертає увагу на визначення предмету закупівлі "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" саме по четвертому знаку з ДК 021:2015:09320000-8, про що свідчить перший запис у назві списку позицій, також в документах обгрунтування та інформація. Файли завантажених документів додаються

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оприлюднення повідомлення про проведення переговорної процедури (скороченої), яка не передбачена в річному плані закупівель на 2019 рік)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
обласне комунальне підприємство " Донецьктеплокомуненерго"
#3337119
Переможець 1 008 100,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 17:19

Документи

06 лютого 2019 17:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
обласне комунальне підприємство " Донецьктеплокомуненерго"
#3337119
1 008 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:21
File0006.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:17
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:05
File0001.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:01
File.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 13:42
File0001.PDF зміни до договору
18 лютого 2019 13:39
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 15:50
File.PDF укладений
12 лютого 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення оплати за січень та лютий.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна рахунку та найменування теплопостачальної організації
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни в обсяги постачання та зменшено ціну договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML