Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область
Current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy oblast
Current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy oblast
Очікувана вартість
36 611 659,00 UAH
UA-2019-02-06-002082-c ● 7c8c395f34794379b6cda790eda7187a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Service roads in the Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 36 611 659,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 058,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 850000 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2019 17:16 |
Enquiries until: | 26 лютого 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 04 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 березня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 36 611 659 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 183 058 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область
Current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy oblast
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 09:33 |
Перелік змін.docx | |
01 березня 2019 09:32 |
ТД2 ПСР Сигнаївка.doc |
01 березня 2019 09:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 09:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 березня 2019 09:32 |
ТД2 ПСР Сигнаївка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук замовника
Дата подання: 12 лютого 2019 10:21
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:16
Згідно пункту 3 підрозділу 6 розділу ІІІ тендерної документації (далі-ТД) ст.9 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відгук замовника щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору. У відгуці обов’язково треба зазначити інформацію щодо обсягів та якості фактично виконаних робіт по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу». Згідно додатку 5 до ТД «Технічне завдання» роботи по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу» не передбачені. Чи є потреба обов’язкового зазначення у відгуці інформації щодо обсягів та якості фактично виконаних робіт по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По об’єкту поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла - Умань на ділянці км 96+000-км 98+000, Черкаська область, передбачено влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, Замовник у складі тендерної документації потребує надання відгуку, для підтвердження проведення підрядником робіт по регенерації дорожнього одягу в певному обсязі, так як відповідно до ДСТУ – Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів» вимоги до змішування та влаштування шарів основ дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та кам’яних матеріалів оброблених органічним в’яжучим є схожими за вимогами та технологічними процесами.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, Замовник у складі тендерної документації потребує надання відгуку, для підтвердження проведення підрядником робіт по регенерації дорожнього одягу в певному обсязі, так як відповідно до ДСТУ – Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів» вимоги до змішування та влаштування шарів основ дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та кам’яних матеріалів оброблених органічним в’яжучим є схожими за вимогами та технологічними процесами.
Відгук замовника
Дата подання: 15 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:06
Згідно пункту 3 підрозділу 6 розділу ІІІ тендерної документації (далі-ТД) стор.8 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відгук замовника щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору. У відгуці обов’язково треба зазначити інформацію щодо обсягів та якості фактично виконаних робіт по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу». Але в додатку 6 до ТД «Технічне завдання» роботи по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу» відсутні. Передбачено влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом асфальтоукладачем.
Розглянувши Вашу відповідь від 15 лютого 2019 10:16 звертаємо Вашу увагу на наступне:
Відповідно до СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» Групи 2-33 «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклін» зазначено такий склад робіт та наступний склад машин та механізмів:
1. Склад робіт - Встановлення та зняття дорожнього тимчасового огородження. Заправлення місткості змішувальної установки водою та цементом. Фрезерування з перемішуванням матеріалу (ґрунту, щебенево-піщаної суміші) та в'яжучого ресайклером. Попереднє ущільнення суміші. Планування суміші автогрейдером. Ущільнення суміші. Профілювання шару основи автогрейдером під остаточне ущільнення. Остаточне ущільнення суміші.
2. Склад машин та механізмів – Автоцементовози. Машини суспензійно-змішувальні. Автогрейдери середнього типу. Коток дорожній самохідний ґрунтовий вібраційний маса 17,82 т. Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 30 т. Машина поливально-мийна. Ресайклер.
Відповідно до СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» Групи 2-11 «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом асфальтоукладачем» (саме таке найменування робіт визначено в Технічному завданні п.п. 31, 40, 51, 64 Тендерної документації) зазначено такий склад робіт та наступний склад машин та механізмів:
1. Склад робіт - Укладання суміші асфальтоукладачем: прийом суміші та очищення кузовів автомобілів-самоскидів від залишків суміші; укладання, розрівнювання, ущільнення суміші та опорядження основи; перевірка рівності та поперечного профілю основи, обробка кромок та швів, зарівнювання дрібних дефектів та місць спряження смуг. Ущільнення суміші котками. Зволоження шару з щебенево-піщаної суміші машиною дорожньою комбінованою
2. Склад машин та механізмів – Котки напiвпричiпнi на пневмоколiсному ходу з тягачем, маса 25 т. Коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії, маса 9,3 т. Котки дорожнi самохiднi гладковальцеві, маса 13 т. Котки дорожнi самохiднi гладковальцеві, маса 18 т. Машина дорожня комбінована. Асфальтоукладальник на гусеничному.
З вищевикладеного очевидно, що вимоги до влаштування шарів основ дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та кам’яних матеріалів оброблених органічним в’яжучим методом «холодний ресайклінг» суттєво відрізняються та не є схожими за вимогами та технологічними процесами. Повна розбіжність складу механізмів та технології виконання робіт.
Крім того, відповідно до ДСТУ – Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів» п. 8.2.1.3.2 обробку кам’яних матеріалів цементом передбачено в установці та доставці на місце виконання робіт. А відповідно до п. 8.2.1.3.3 передбачено за техніко-економічному обґрунтуванні здійснювати обробку кам’яних матеріалів цементом на дорозі, при чому:
- на дорогах ІІІ категорії – однопрохідної змішувальної (грунтозмішувальної) машини для регенерації дорожнього одягу з відповідними технічними характеристиками ротора змішувача (далі-однопрохідна машина); ресайклера; профілювальної машини;
- на дорогах IV, V категорій – однопрохідної машини або автогрейдера.
А отже виготовлення щебенево-піщаної суміші обробленої цементом на автомобільній дорозі Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань (ІІ категорії) передбачено в установці та доставці на місце виконання робіт.
Зауважуємо на непослідовність відповідей Замовника на однакові питання підрядників, а саме, відповідь на аналогічне запитання (Дата подання: 04 квітня 2018 12:47) по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-24-09/М-03/-Драбів-Золотоноша на ділянці км 8+000 – км 14+000, Черкаська область https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-23-002012-b.
Вимагаємо скасувати вимогу щодо обов’язкового зазначення у відгуці інформації щодо обсягів та якості фактично виконаних робіт по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодний ресайклінг».
У разі відмови виконання виконання Нашої вимоги, підприємство буде вимушене звернутися до органу оскарження АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ щодо дискримінаційних умов тендерної документації в частині надання відгуку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Гарантійні строки експлуатації
Дата подання: 18 лютого 2019 12:32
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:59
Згідно додатку №4 до тендерної документації «Проект договору», пункт 17.1 б), розділ XVII «Гарантійні терміни якості наданих послуг. Порядок усунення виявлених недоліків» - Підрядник повинен гарантувати якість та можливість експлуатації об’єктів відповідно до умов затвердженої проектної/кошторисної документації з наступними гарантійними термінами експлуатації покриття з асфальтобетонних сумішей – 10 років.
Зауважуємо, що згідно з положеннями СОУ 42.1-37641918-128:2014 і ДБН В.2.3-4:2015, строк експлуатаційної придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки.
Просимо пояснити, якими нормативно-правовими документами керується Замовник, встановивши гарантійний термін експлуатації покриття з асфальтобетонних сумішей – 10 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Розрахунок розміру заробітної плати
Дата подання: 18 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 21 лютого 2019 10:00
В тендерній документації викладені вимоги Замовника щодо розрахунку розміру заробітної плати в складі розрахунку договірної ціни, а саме:
1) частина ІІІ, розділ 7 (11 сторінка):
«Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується на підставі нормативних трудовитрат і вартості людино–години відповідно середньому розряду робіт по об’єкту у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.16 №281, з урахуванням листів державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №746/1/13-5 від 07.03.18р та Мінрегіону №7/15-1904 від 22.02.18р.»;
2) додаток №4 до тендерної документації (проект договору), пункт 3.3, а саме:
«3.3. Вартість трудових ресурсів обчислюється з урахуванням положень викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року №196 та узгодженому в Договірній ціні.»
Просимо пояснити посилання Замовника на листи Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №746/1/13-5 від 07.03.18р та Мінрегіону №7/15-1904 від 22.02.18р.», тому що ці листи стосуються визначення заробітної плати виключно у 2018 році.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Запитання щодо Технічного завдання
Дата подання: 20 лютого 2019 12:06
Дата відповіді: 25 лютого 2019 09:40
Шановний Замовник! Просимо дати відповідь на запитання, що стосуються Додатку 5№ Тендерної документації «Технічне завдання», а саме:
1. Пункт 11, Пункт 27 – яка дальність перевезення сміття
2. Пункт 13 – яка дальність перевезення ґрунту
3. Пункт 22 – яка фракція щебня передбачена для засипання промоїн і просідань
4. Пункт 31, Пункт 40, Пункт 51, Пункт 64 – який вид щебенево-піщаної суміші передбачено проектом
5. Пункт 34, Пункт 43, Пункт 54, Пункт 67, Пункт 74, Пункт 77 – яка асфальтобетонна суміш передбачена проектом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для визначення дальності перевезення сміття та ґрунту у п. 11, 27, 13 підрядна організація повинна керуватися власною транспортною схемою.
2. У п. 22 використовується щебінь із природного каменю фракції 40 – 70.
3. У п. 31, 40, 51, 64 за проектом використовується щебенево-піщана суміш (ЩПС 40) оброблена цементом М 20.
4. У п. 34, 43, 54, 67, 74 використовується асфальтобетонна суміш АСГ.КР.Щ.А.НП.І, а у п. 77 використовується асфальтобетонна суміш АСГ.ДР.Щ.Б.НП.І.
2. У п. 22 використовується щебінь із природного каменю фракції 40 – 70.
3. У п. 31, 40, 51, 64 за проектом використовується щебенево-піщана суміш (ЩПС 40) оброблена цементом М 20.
4. У п. 34, 43, 54, 67, 74 використовується асфальтобетонна суміш АСГ.КР.Щ.А.НП.І, а у п. 77 використовується асфальтобетонна суміш АСГ.ДР.Щ.Б.НП.І.
Щодо нерозголошення персональних даних працівників
Дата подання: 22 лютого 2019 09:03
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:05
Тендерною документацією передбачена умова, за якою Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі своєї тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №2), яка передбачає надання таких відомостей про працівників: податковий номер або серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати.
Проте, така умова тендерної документації:
1. Є такою, що грубо порушує права громадян на нерозголошення їх персональних даних без їх згоди, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних»;
2. У зв’язку з тим, що працівник має право не надати згоду на розголошення його персональних даних, учасник тендеру в силу дотримання ним Закону України «Про захист персональних даних» позбавлений можливості участі у торгах;
3. Такі персональні дані як податковий номер, серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати працівника жодним чином не є кваліфікаційними характеристиками учасника щодо його технічних можливостей виконати (надати) послуги, які є предметом закупівлі.
Отже, враховуючи вище наведене, умова тендерної документації є дискримінаційною. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вимог Тендерної документації, передбаченої Додатком №2, а саме: зазначення податкового номеру, серії та номеру паспорта, суми нарахованої заробітної плати працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 № 611 передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема: «Установити, що комерційну таємницю не становлять:
- установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
- документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
- інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
- документи про платоспроможність;
- відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
- відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою».
Розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду».
Вищевказане узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297), який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, ч.6 ст.6 Закону № 2297 дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про суми нарахованої заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657 до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Враховуючи вищевикладене, інформація про заробітну плату працівників не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Частиною 2 ст. 4 Закону № 2297 передбачено, що володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом.
Оскільки звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною. Дана вимога, поряд із вимогою про надання податкового номеру або серії та номеру паспорта, надає можливість Замовнику встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками Учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги – з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів. Документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, такі як наказ про призначення особи на посаду, можуть містити недостовірну або неповну інформацію. Разом з тим, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників
- установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
- документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
- інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
- документи про платоспроможність;
- відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
- відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою».
Розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду».
Вищевказане узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297), який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, ч.6 ст.6 Закону № 2297 дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про суми нарахованої заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657 до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Враховуючи вищевикладене, інформація про заробітну плату працівників не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Частиною 2 ст. 4 Закону № 2297 передбачено, що володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом.
Оскільки звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною. Дана вимога, поряд із вимогою про надання податкового номеру або серії та номеру паспорта, надає можливість Замовнику встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками Учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги – з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів. Документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, такі як наказ про призначення особи на посаду, можуть містити недостовірну або неповну інформацію. Разом з тим, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників
Аналіз поточних цін на матеріали
Дата подання: 22 лютого 2019 14:25
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:50
Згідно пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації (далі-ТД) стор.12 Учасник-переможець протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни, а саме:
- аналіз поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс–листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”.
Хочемо зауважити наступне, що згідно Збірника роз’яснень з питань визначення вартості дорожніх робіт (випуск №9, 2018рік) розробленого ДП "ДерждорНДІ" Розділ 3 «Матеріали, вироби та конструкції»:
1. Замовник і Підрядник самостійно визначають порядок та механізм здійснення аналізу поточних цін на ринку дорожньо-будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що склалися в регіоні.
2. Замовник та підрядник повинні мати власну базу даних цін на матеріальні ресурси, яка має буди документально підтверджена (наприклад, рахунок-фактури, комерційні пропозиції, довідки щодо цін постачальників тощо).
3. Підрядник формує очікувану вартість закупівлі дорожньо-будівельних матеріалів на підставі власних методичних підходів щодо моніторингу цін, наприклад аналізуючи ціни в своєму та сусідніх регіонах з урахуванням можливого прогнозного рівня інфляції до моменту закупівлі та відповідно до діючих нормативних документів.
4. Замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, погоджувати загальну вартість матеріальних ресурсів, яка не має перевищувати середній рівень цін (ціни інших виробників) на ті самі ресурси, що склалися в регіоні, крім випадків, коли це обґрунтовано особливими вимогами до технічних характеристик та якості матеріальних ресурсів.
Просимо Замовника виключити з тендерної документації посилання на МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу” оскільки ці вказівки не дають чітких відповідей на питання, а саме:
1. Дії Підрядника у разі неможливості в регіоні знайти не менше п’яти виробників матеріалів (наприклад щебенево-піщану суміш оброблену цементом).
2. Відсутність роз’яснення можливих дій Підрядника у разі, якщо постачальник не надає комерційну пропозицію оформлену належним чином (посилання на прайси в інтернет-мережі, надання інформації в усній формі). Тим більш на матеріали незначної вартості та у малих кількостях.
3. Випадки посилання виробників та постачальників на комерційну таємницю у частині надання письмової інформації щодо терміну відстрочки платежу, терміну поставки матеріалу (відсутність розуміння дати поставки та фактори сезонного ажіотажу) та розміру авансу.
4. Питання незрозумілості взагалі, яким чином термін відстрочки платежу, термін поставки матеріалу та розмір авансу можуть впливати на прийняття рішення у виборі виробника/замовника. Маніпулювання цими показниками призведе до відхилення виробника/замовника матеріалу з найнижчою ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.4 МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу” аналіз цін – це процес визначення обґрунтованої (як правило, найменшої при всіх рівних характеристиках) ціни, який містить інформацію щодо цін на матеріали, дані про постачальників, умови постачання матеріалів та іншу інформацію.
За вимогами п.4.2 На стадії складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних дорожніх робіт поточні ціни на матеріали приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами, визначеними на підставі проведеного претендентом (Підрядником) аналізу цін на ринку в регіоні (згідно з 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2, 6.2 СОУ 42.1-37641918-050, 5.6 СОУ 42.1-37641918-085).
Також у п.5.1 зазначено, що Аналіз цін здійснюється на основі інформації по усіх виробниках (постачальниках), у тому числі по тих, з якими Підрядник вів, веде або планує вести господарські операції з закупівлі матеріалів. Кожна інформаційна позиція має бути підтверджена документом (комерційна пропозиція, ціновий запит, рахунок-фактура, накладна на придбання тощо).
Замовник може вимагати, щоб підтверджуючий документ був завірений керівником виробника (постачальника) та містив відбитки печатки (за наявності).
Рекомендована кількість виробників (постачальників) для аналізу становить не менше п’яти для будь-якого матеріалу. Якість проведеного Підрядником аналізу цін на матеріали прямо залежить від кількості наведених виробників (постачальників).
Враховуючи вищесказане, проведення аналізу поточних цін на матеріальні-технічні ресурси є обов’язковим на стадії складання та перевірки ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, кількість пропозицій у кількості не менше п’яти є рекомендованою, а не обов’язковою та у разі відсутності хоча б трьох пропозицій для порівняння в регіоні на виготовлення щебенево-піщаної суміші 40 обробленої цементом М 20 то підрядна організація може подати на розгляд калькуляцію на виготовлення щебенево-піщаної суміші 40 обробленої цементом М 20 на власному підсобному господарстві.
За вимогами п.4.2 На стадії складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних дорожніх робіт поточні ціни на матеріали приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами, визначеними на підставі проведеного претендентом (Підрядником) аналізу цін на ринку в регіоні (згідно з 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2, 6.2 СОУ 42.1-37641918-050, 5.6 СОУ 42.1-37641918-085).
Також у п.5.1 зазначено, що Аналіз цін здійснюється на основі інформації по усіх виробниках (постачальниках), у тому числі по тих, з якими Підрядник вів, веде або планує вести господарські операції з закупівлі матеріалів. Кожна інформаційна позиція має бути підтверджена документом (комерційна пропозиція, ціновий запит, рахунок-фактура, накладна на придбання тощо).
Замовник може вимагати, щоб підтверджуючий документ був завірений керівником виробника (постачальника) та містив відбитки печатки (за наявності).
Рекомендована кількість виробників (постачальників) для аналізу становить не менше п’яти для будь-якого матеріалу. Якість проведеного Підрядником аналізу цін на матеріали прямо залежить від кількості наведених виробників (постачальників).
Враховуючи вищесказане, проведення аналізу поточних цін на матеріальні-технічні ресурси є обов’язковим на стадії складання та перевірки ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, кількість пропозицій у кількості не менше п’яти є рекомендованою, а не обов’язковою та у разі відсутності хоча б трьох пропозицій для порівняння в регіоні на виготовлення щебенево-піщаної суміші 40 обробленої цементом М 20 то підрядна організація може подати на розгляд калькуляцію на виготовлення щебенево-піщаної суміші 40 обробленої цементом М 20 на власному підсобному господарстві.
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2019 11:38
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:51
Якими законодавчими актами вимагається надання: "1.5. Скан-копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва, у разі оренди (надання послуг) – скан - копія чинного договору та лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги з проведення випробувань за предметом закупівлі, скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва.
1.6. При використанні техніки яка підлягає обов’язковій атестації в таблиці зазначити орган атестації і надати скан-копію атестату виробництва/відповідності завірену Учасником (наприклад: машина для нанесення дорожньої розмітки). При використанні техніки, на яку необхідно отримання дозволу підвищеної небезпеки в таблиці зазначити орган, який його видав і надати скан-копію дозволу завіреного Учасником (наприклад: автокран)" ??
В інших процедурах закупівель Ви такі вимоги виключали. тож просимо виключити і зараз або надати обґрунтоване пояснення щодо різного підходу до проведення торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
усунення порушень
Дата подання: 24 лютого 2019 10:19
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:52
Вимагаємо виключити умову щодо надання учасниками наступних документів: "1.5. Скан-копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва, у разі оренди (надання послуг) – скан - копія чинного договору та лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги з проведення випробувань за предметом закупівлі, скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва.
1.6. При використанні техніки, яка підлягає обов’язковій атестації в таблиці зазначити орган атестації і надати скан-копію атестату виробництва/відповідності завірену Учасником (наприклад: машина для нанесення дорожньої розмітки). При використанні техніки, на яку необхідно отримання дозволу підвищеної небезпеки в таблиці зазначити орган, який його видав і надати скан-копію дозволу завіреного Учасником (наприклад: автокран)." Оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація не є обов"язковими.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-06-002082-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 13 березня 2019 21:08
Вимога UA-2019-02-06-002082-c
Замовником торгів - Службою автомобільних доріг в Черкаській області 06.02.2019 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-02-06-002082-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 08.03.2019 року подало тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2019 р. Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства за наступними підставами.
«Тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає умовам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ч. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та·вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, а саме, кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Додаток №1 ТД).
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію згідно встановленої форми (додаток № 1ТД), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт згідно Технічного завдання (Додаток №5). Вказана інформація (згідно п.1.2. Додатку № 1ТД) підтверджується скан-копіями реєстраційних документів.
В складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні скан-копії реєстраційних документів машин, механізмів або устаткування, які зазначені у довідці наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг (вих. № 0306/1.1.-Ч від 06.03.20.19 р.) (далі-Довідка), а саме вантажний самоскид, марки FORD CARGO 4135DDC, у кількості 2 одиниць.
Крім того, п.45 Довідки про обладнання Учасника передбачено використання грунтозмішувальної установки ColdFALТ 400, послуги якої надає ТОВ «Шляховик-97».
У додатку №1 до договору надання послуг техніки №3103/2017-Дор від 31.03.2017 р. «наявна у Виконавця техніка, якою надаються послуги за договором ·надання послуг техніки № 3103/2017-Дор від 31.03.2017 року» відсутня грунтозмішувальна установка ColdFALT 400.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про ·публічні закупівлі». (далі-Закон) у зв'язку із невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.»
ТОВ «Автомагістраль-Південь» не може погодитись з таким рішенням і вважає, що Замовник грубо порушив принцип здійснення закупівель, що встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
По причині відхилення пояснюємо наступне.
1. ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження вимоги ТД щодо відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції надав файл з розширенням «.pdf» під назвою «1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в складі якого, серед інших документів (скан-копій) міститься довідка від 06.03.2019 № 0306/1.1-Ч «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг**», в пункті 9 якої зазначена вичерпна інформація про вантажні самоскиди, які будуть залучатись для надання послуг/виконання робіт. На підтвердження надані 15 (п'ятнадцять) скан-копій належним чином завірених свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (сторінки файлу №№ 49 - 63).
2. У пункті 45 довідки від 06.03.2019 № 0306/1.1-Ч «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг**» нами зазначена грунтозмішувальна установка ColdFALТ 400 (власник - ТОВ «Шляховик-97»), яка використовується за договором послуг виготовлення продукції з давальницької сировини від 10.07.2017 № 1007/2017-Д (сторінки файлу №№ 123 - 126), на підтвердження додатково надана скан-копія інвентарної картки і лист-підтвердження власника (сторінки файлу №№ 127 - 128).
Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав усі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Служби автомобільних доріг в Черкаській області від 12.03.2019 б/н в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь».
2. Прийняти рішення про повну відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам тендерної документації.
3. Допустити тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 08.03.2019 року подало тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2019 р. Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства за наступними підставами.
«Тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає умовам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ч. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та·вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, а саме, кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Додаток №1 ТД).
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію згідно встановленої форми (додаток № 1ТД), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт згідно Технічного завдання (Додаток №5). Вказана інформація (згідно п.1.2. Додатку № 1ТД) підтверджується скан-копіями реєстраційних документів.
В складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні скан-копії реєстраційних документів машин, механізмів або устаткування, які зазначені у довідці наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг (вих. № 0306/1.1.-Ч від 06.03.20.19 р.) (далі-Довідка), а саме вантажний самоскид, марки FORD CARGO 4135DDC, у кількості 2 одиниць.
Крім того, п.45 Довідки про обладнання Учасника передбачено використання грунтозмішувальної установки ColdFALТ 400, послуги якої надає ТОВ «Шляховик-97».
У додатку №1 до договору надання послуг техніки №3103/2017-Дор від 31.03.2017 р. «наявна у Виконавця техніка, якою надаються послуги за договором ·надання послуг техніки № 3103/2017-Дор від 31.03.2017 року» відсутня грунтозмішувальна установка ColdFALT 400.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про ·публічні закупівлі». (далі-Закон) у зв'язку із невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.»
ТОВ «Автомагістраль-Південь» не може погодитись з таким рішенням і вважає, що Замовник грубо порушив принцип здійснення закупівель, що встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
По причині відхилення пояснюємо наступне.
1. ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження вимоги ТД щодо відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції надав файл з розширенням «.pdf» під назвою «1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в складі якого, серед інших документів (скан-копій) міститься довідка від 06.03.2019 № 0306/1.1-Ч «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг**», в пункті 9 якої зазначена вичерпна інформація про вантажні самоскиди, які будуть залучатись для надання послуг/виконання робіт. На підтвердження надані 15 (п'ятнадцять) скан-копій належним чином завірених свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (сторінки файлу №№ 49 - 63).
2. У пункті 45 довідки від 06.03.2019 № 0306/1.1-Ч «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт/послуг**» нами зазначена грунтозмішувальна установка ColdFALТ 400 (власник - ТОВ «Шляховик-97»), яка використовується за договором послуг виготовлення продукції з давальницької сировини від 10.07.2017 № 1007/2017-Д (сторінки файлу №№ 123 - 126), на підтвердження додатково надана скан-копія інвентарної картки і лист-підтвердження власника (сторінки файлу №№ 127 - 128).
Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав усі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Служби автомобільних доріг в Черкаській області від 12.03.2019 б/н в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь».
2. Прийняти рішення про повну відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам тендерної документації.
3. Допустити тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» до аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 19:38
Згідно ч. 3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимоги, що висловлені в листі від 12.03.2019 за №0312/4-В не відповідають умовам ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-06-002082-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 18 березня 2019 19:11
Дата подання: 18 березня 2019 19:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2019 17:57
Рішення від 21.03.2019 № 3256 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.19 №4092.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 14:59
рішення від 05.04.2019 № 4092.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення, затверджене протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область від 12.03.2019 р. в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції ПП «Полтавабудцентр».
2. На підставі абз. 1, п. 1, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ПП «Полтавабудцентр», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 цього Закону на закупівлю послуг за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233142-6 – ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000–км 98+000, Черкаська область), (закупівля № UA-2019-02-06-002082-c).
3. Скасувати рішення, затверджене протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область від 12.03.2019 р. в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» (закупівля № UA-2019-02-06-002082-c).
4. Допустити до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» на закупівлю послуг за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233142-6 – ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000–км 98+000, Черкаська область), (закупівля № UA-2019-02-06-002082-c).
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2019 14:37
Номер скарги: UA-2019-02-06-002082-c.c3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 17 квітня 2019 17:29
Дата подання: 17 квітня 2019 17:29
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг у Черкаській області про допуск до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» (протокол № 12 від 12.04.2019 р.)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» (надалі також «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також «Орган оскарження») у зв’язку із порушенням Службою автомобільних доріг у Черкаській області процедури закупівлі з предмету: поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:46
рішення від 22.04.2019 № 4868.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5869.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 17:08
Рішення від 13.05.2019 № 5869.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 22:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Трансстроймеханізація | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 травня 2019 15:20 |
Коментар щодо відміни: | абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги на закупівлю послуг за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233142-6 – ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область) (закупівля UA-2019-02-06-002082-c). |
Документи:
22 травня 2019 15:17
|
Протокол №13 Н-16 відміна.pdf |