Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання теплової енергії
Очікувана вартість
5 960 567,69 UAH
UA-2019-02-06-001616-b bf73cb90bb254dd1b8e68f71188ce9a5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Михайлович

+380554945082 olesya_cml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня міста Нова Каховка" Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004108
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33-А
Контактна особа: Олеся Михайлович
+380554945082
olesya_cml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на даному ринку послуг, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, а саме згідно ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 31.12.2018 – ТОВ «Теплоінвест-Херсон», ТОВ «Теплоінвест-Сокіл» та – КП «Теплові мережі міста Нова Каховка», є природними монополістами з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 14:18
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


за рахунок коштів загального фонду - 5414269,35 грн., спеціального фонду - 70845,00 грн., поновлень від орендарів - 475453,34,00 грн.

Тендерна документація

06 лютого 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-07-000007 ● dda7298e927e4f7a8518dc992ee07389
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.09.2020 № 149

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-06-001616-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: постачання теплової енергії на лікарняному комплексі № 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 922 130,24 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

880 Гкал
постачання теплової енергії на лікарняному комплексі № 1
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, Героїв України, 33А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОІНВЕСТ-ХЕРСОН"
#40296865
Переможець 1 922 130,24
UAH
06 лютого 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 14:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕПЛОІНВЕСТ-ХЕРСОН"
#40296865
1 922 130,24
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:24
додаткова угода 4 до договору № 32-б від 26.12.19р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:24
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 08:01
дод.угода № 2 до договору № 32-б від 12.02.2019 р..pdf зміни до договору
11 березня 2019 08:00
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 12:03
дод.угода № 1 до договору № 32-б від 12.02.2019 р..pdf зміни до договору
13 лютого 2019 12:02
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 11:59
договор № 32-б від 12.02.2019 р..pdf укладений
13 лютого 2019 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити загальну суму договору
Номер договору про закупівлю: 32-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 32-б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю фактично спожитої теплової енергії - 2199,66 грн/Гкал
Номер договору про закупівлю: 32-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 32-б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити загальну суму договору на 61665,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 32-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 528 581,08
UAH