Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування внутрішніх систем ЦО, ХВП, ГВП.
Очікувана вартість
136 656,90 UAH
UA-2019-02-06-001460-c acadd49095674d06a24336cf885e5290
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 136 656,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 683,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування ХВП, ГВП, ЦО, каналізаційної мережі, МІТП, вузла обліку теплової енергії згідно діючих в Україні Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, Правил користування тепловою енергією та згідно з інструкціями заводів - виробників теплового обладнання.
Комплекс робіт по технічному обслуговуванню ХВП, ГВП, ЦО, каналізаційної мережі, МІТП, вузла обліку теплової енергії включає в себе визначення (перевірку) їх технічного стану, очищення, змащування, регулювання та інші операції для підтримання їх працездатності та технічної справності. До комплексу робіт по даному предмету закупівлі також входять роботи по зняттю з теплового лічильника добових та підсумкових показників теплоспоживання, формування звітів та здача їх до теплопостачальної організації, а також підготовка актів готовності закладів до роботи в осінньо-зимовий період. Детальний перелік робіт – Додаток 1 до цієї документації.
Розрахунки за виконані роботи проводяться по завершенню поточного місяця після підписання акту виконаних робіт та надходження відповідних бюджетних асигнувань. Документи на оплату з відкритою датою.
Підрядник зобов’язаний:
забезпечувати власним транспортом, матеріалами та обслуговуючим персоналом предмет закупівлі;
цілодобово приймати заявки (аварійні виклики) від відповідальних осіб «Замовника» та виконувати їх, в залежності від пошкодження протягом 24 годин;
прибути за викликом протягом двох годин;
вести книгу обліку замовлень.
Місце надання послуг:
будівля Київської дитячої музичної школи №23 за адресою проспект Леся Курбаса, 10-Є; обслуговуюча площа 747,40 м. кв., теплопункт;
будівля Київської дитячої школи мистецтв №8 за адресою вулиця Ф. Пушиної, 6; обслуговуюча площа 2521,30 м. кв., теплопункт;
приміщення бібліотеки ім. В. Стефаника за адресою вулиця Підлісна, 3; обслуговуюча площа 160,70 м. кв., теплопункт (розподільча рампа);
приміщення бібліотек ЦБС «Свічадо», розташованих в житлових будинках:
- бібліотека імені Махтумкулі за адресою вул. Зодчих, 6, обслуговуюча площа 470,0 м. кв.;
- бібліотека «Книжкова світлиця» за адресою вул. Зодчих, 30/6, обслуговуюча площа 402,70 м. кв.;
- бібліотека «Промінець» за адресою вул. Краснова, 10, обслуговуюча площа 271,50 м. кв.;
- бібліотека імені О.Герцена за адресою вул. Краснова, 12, обслуговуюча площа 277,70 м. кв.;
- бібліотека імені Н.Рибака за адресою вул. петрицького, 5/9, обслуговуюча площа 151,60 м. кв.;
- Центральна районна бібліотека за адресою бульв. Ромена Роллана, 13-В; обслуговуюча площа 514,50 м. кв.;
- філія бібліотеки «Книжкова світлиця» за адресою бульв. Ромена Роллана, 4; обслуговуюча площа 110,70 м. кв.,
- бібліотека імені М.Дубова за адресою вул. М. Ушакова, 12; обслуговуюча площа 347,80 м. кв.,
- бібліотека імені О.Блока за адресою вул. Г.Юри, 5; обслуговуюча площа 368,10 м. кв.
будівля Київської дитячої художньої школи №5 за адресою вул. Стуса, 25; обслуговуюча площа 1036,90 м. кв.
будівля Київської дитячої музичної школи №22 за адресою вул. Зодчих, 30-А; обслуговуюча площа 661,90 м. кв.
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2019 року.
Більш детальна інформація Див. додатки до оголошення.
УВАГА! Додатки до оголошення є зразком. Площа приміщень в них вказана невірно та підлягає виправленню.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Технічне обслуговування внутрішніх систем ЦО, ХВП, ГВП.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, відповідно до вказаних адрес
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 136 656,00
UAH з ПДВ
136 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 17:07
додатки.pdf
12 лютого 2019 17:07
довідки інше.pdf
12 лютого 2019 17:07
пропозиція.pdf
12 лютого 2019 17:07
лист гарантія.pdf
12 лютого 2019 17:07
довідка не засуджено.pdf
12 лютого 2019 17:07
відомість статистика.pdf
12 лютого 2019 17:07
статут.pdf
12 лютого 2019 17:07
Хома.pdf
12 лютого 2019 17:07
Столярчук.pdf
12 лютого 2019 17:07
Онищук.pdf
12 лютого 2019 17:07
Омелянчик.pdf
12 лютого 2019 17:07
Олінеченко сум..pdf
12 лютого 2019 17:07
Мушта.pdf
12 лютого 2019 17:07
Моторенко.pdf
12 лютого 2019 17:07
Кузьмінчук.pdf
12 лютого 2019 17:07
Кордон.pdf
12 лютого 2019 17:07
Карпачев.pdf
12 лютого 2019 17:07
Жутник.pdf
12 лютого 2019 17:07
довідка працівники.pdf
12 лютого 2019 17:07
договір оренди офісу.pdf
12 лютого 2019 17:07
догов оренди складу.pdf
12 лютого 2019 17:07
довідка обладнання.pdf
12 лютого 2019 17:07
довідка ан договір.pdf
12 лютого 2019 17:07
ліцензія та дозвіл.pdf
12 лютого 2019 17:07
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 136 656,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 15:01

Документи

14 лютого 2019 15:01
протокол 7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
136 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 15:01
протокол 7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договори ремконт.PDF укладений
12 березня 2019 12:00