Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу
Consumables for hemodialysis procedure
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001366-b 290032a1065a47f787f2ce3eeffe328e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шишелюк

+380522367031 kzml2_sv.anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Міська лікарня №2 ім.Святої Анни м.Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 41479315
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул.Ганни Дмитрян, буд. 1
Контактна особа: Олександр Шишелюк
+380522367031
kzml2_sv.anna@ukr.net
Додаткові контактні особи: Svetlana Zvolinska
+380522367034
kzml2_sv.anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalniy zaklad "Miska likarnya №2 im.Svyatoi Anni m.Kropivnitskogo"
National ID: 41479315
Contact point: Alexander Shyshelyuk
+380522367031
kzml2_sv.anna@ukr.net
Additional contacts: Svetlana Zvolinska
+380522367034
kzml2_sv.anna@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 13:46
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 06 лютого 2019 13:12
Enquiries until: 26 лютого 2019 14:00
Complaints submission until: до 04 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 березня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51254 штука
Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ганни Дмитрян,1
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Consumables for hemodialysis procedure
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 березня 2019
UA-2019-02-06-001366-b290032a1065a47f787f2ce3eeffe328e
Найменування: Комунальний заклад "Міська лікарня №2 ім.Святої Анни м.Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 41479315
Місцезнаходження: 25002, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул.Ганни Дмитрян, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 березня 2019 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 14:06
Електронний підпис

Документи

08 березня 2019 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 14:08
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 11:48
інші документи.pdf
06 березня 2019 11:48
технічна частина.pdf
06 березня 2019 11:48
проект договору.pdf
06 березня 2019 11:48
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лінк-Медитал"

ТОВ Ренарт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 14 399 364,50
UAH з ПДВ
14 399 364,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 14 438 213,40
UAH з ПДВ
14 438 213,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 11:48
інші документи.pdf
06 березня 2019 11:48
технічна частина.pdf
06 березня 2019 11:48
проект договору.pdf
06 березня 2019 11:48
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 14 399 364,50
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 11:51

Документи

04 квітня 2019 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
14 399 364,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 20:30
ЦЗ-39 23.01.20.pdf зміни до договору
23 січня 2020 20:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 10:26
ЦЗ 39.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:53
Угода Ренарт.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:52
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 14:48
Протокол №6.pdf зміни до договору
06 травня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 09:55
Розяснення №1.pdf зміни до договору
02 травня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 11:31
Договір ЦЗ-39 2019 від 19 квітня 2019 року.pdf укладений
19 квітня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Про визначення предмета закупівлі» Роз’яснення Згідно наказу Міністра економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 р. №2092 «про порядок визначення предмета закупівлі», товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ч.7 ст.2 « Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.» Повідомляємо що предмет закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) 33180000-5 – Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму і є - Витратні матеріали для проведення процедур гемодіафільтрації. Додаток №1 до договору № ЦЗ-39/2019 від 19.04.2019 року
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-39/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-39/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): СЛУХАЛИ: По першому питанню порядку денного: 1. Заступника голови тендерного комітету Кухалішвілі Н.Ю., яка повідомила, що під час проведення відкритих торгів на закупівлю № UA-2019-02-06-001366-b Код ДК 021:2015 (CPV) 33180000-5 – Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для проведення процедур гемодіафільтрації), що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ч.7 ст.2 « Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.» Згідно наказу Міністра економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 р. №2092 «про порядок визначення предмета закупівлі», товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. На підставі вищевикладеного заступник голови тендерного комітету зазначила, що визначення предмета закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) 33180000-5 – Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму і є - Витратні матеріали для проведення процедур гемодіафільтрації. Крім того Кухалішвілі Н.Ю., проінформувала що між сторонами було досягнуто згоди, щодо усіх істотних умов договору, а саме предмета закупівлі. Додаток №1., до договору поставки №ЦЗ-39/2019 від 19.04.2019 . (Згідно ст.. 180. Істотні умови господарського договору). ВИРІШИЛИ: 1.Про те що предмет договору поставки №ЦЗ-39/2019 від 19.04.2019 року., Код ДК 021:2015 (CPV) 33180000-5 – Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для проведення процедур гемодіафільтрації), визначений вірно, відповідає тендерній документації і не суперечить вимогами чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-39/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-39/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору виклавши його в новій редакції: Бюджетні зобовязання за даним договором становлять 7093667,00 грн. Подальше виникнення зобовязань буде збільшуватись відповідно до кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-39/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійш ли згоди продовжити дію Договору поставки No Ц З-39/2018 від 19.04.2019р (надалі - Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, у зв’язку з чим п. 10.1. Розділу X викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє до 31.03.2020 року».
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-39/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити бюджетні зобов'язання в межах кошторисного призначення на суму:1 418 615,63 грн. (один мільйон чотириста вісімнадцять тисяч шістсот п ’ятнадцять гривень 63 копійки), в т.ч. ПДВ, в зв’язку з чим внести зміни допункту 3.3.1. Розділу III Договору та викласти його в наступній редакції:«Бюджетні зобов’язання Замовника формуються в межах кошторисних призначень, які складають на 2020 рік: 1 418 615,63 грн. (один мільйон чотириста вісімнадцять тисяч шістсот п’ятнадцять гривень 63 копійки), в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-39/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 8 512 283,35
UAH (в тому числі ПДВ 556 878,35 UAH)