Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20204696 |
Місцезнаходження: | 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Контактна особа: |
Любов Павлівна Ісматуллаєва +380564620199 schoolinternat8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до п. 3. ст. 56 Закону України «Про освіту» » органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням зокрема дітей, які навчаються і в санаторних закладах освіти. Невиконання вимог законодавчих актів щодо харчування дітей в навчальному закладі може призвести до великого соціального резонансу. Дану ситуацію можна розцінити, як надзвичайну ситуацію соціального характеру. Ситуація (якщо вона тривала б певний час) призвела б до погіршення здоров’я дітей та призупининню освітнього процесу. Специфікація харчування дітей відрізняється від звичайних послуг харчування. Норми харчування дітей розраховуються з урахуванням гігієнічних принципів та натуральних норм продуктів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Харчування дітей повинно бути збалансованим, адже незбалансоване харчування є причиною захворювань і в кінцевому результаті заважає формуванню здоров’я дітей. З метою вирішення вищезазначених обставин як виняток провести переговорну процедуру на закупівлю послуги їдалень(послуги гарячого харчування).
Замовником в 2018 році двіччі були розпочаті торги (UA-2018-11-16-003073-a,UA-2018-12-22-000312-b) на послуги їдалень і двічі відмінені торги через допущення до оцінки (аукціону) менше двох тендерних пропозицій (звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.12.2018 р. UA-2018-11-16-003073-a, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.02.2019 р. UA-2018-12-22-000312-b).
Таким чином на час проведення нових відкритих торгів,виникає необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на «Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) на лютий-березень 2019 року та проведення переговорів з ФОП Головченко Дмитром Олександровичем.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 11:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
06 лютого 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000028 ● c85c35b4c73240bd8d045dad7e12175c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 16:13 |
12.03.2019 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-13 14:48:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «послуги їдалень (послуги гарячого харчування») (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-000866-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
При цьому згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до статті 35 Закону, якщо ним було двічі відмінено тендер у розумінні цього Закону через відсутність достатньої кількості учасників.
Замовником двічі відмінялися торги за процедурами закупівель UA-2018-11-16-003073-а та UA-2018-12-22-000312-b у зв’язку з відхиленням пропозицій учасників та допущення до оцінки тендерних пропозицій менше двох учасників і процедуру закупівлі послуг їдалень ДК 021:2015:55510000-8 (ID: UA-2019-02-06-000866-b) проведено шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимоги та умови, встановлені Замовником до учасників торгів при проведенні вищевказаних процедур закупівель, мають суттєві розбіжності.
Так, очікувана вартість процедур відкритих торгів ID: UA-2018-11-16-003073-а та UA-2018-12-22-000312-b становила – 4 885 800,00 грн, очікувана вартість переговорної процедури закупівлі ID: UA-2019-02-06-000866-b становить – 592 866,00 грн;
Відповідно до тендерної документації за процедурами закупівель UA-2018-11-16-003073-а та UA-2018-12-22-000312-b, в звіті про результати проведення процедур закупівель (графа 7) Замовник визначив строк надання послуг - по 31.12.2019 року. Проте в звіті про результати проведення переговорної процедури закупівлі UA-2019-02-06-000866-b (графа 7) строк надання послуг - до 31.03.2019 року.
Чому Замовником проведена переговорна процедура закупівлі з порушенням вимог ст.35 Закону, адже застосування переговорної процедури за вказаною підставою можливе у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників та предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації?
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-18 15:53:05
Про надання пояснень
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення до закупівлі на Послуги їдалень UA-2019-02-06-000866-b.
В листопаді 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-11-16-003073-а за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн. Дана закупівля була відмінена так ,як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
В грудні 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-12-22-000312-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн.За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівля була відмінена так, як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
На час проведення даної закупівлі закладом згідно п.5 ст.36 Закону було укладено додаткову угоду на суму що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
В лютому 2019 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі ID: UA-2019-02-05-003095-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 3 843 152,50 грн.
На час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та для безперебійного здійснення навчального виховного та оздоровчо-реабілітаційного процесу в закладі, виконання вимог санаторного закладу (п’ятиразове гаряче харчування), тендерним комітетом, відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) застосована переговорна процедура ,як виняток в зв'язку з нагальною потребою в здійсненні безперебійного харчування вихованців закладу.( протокол № 17 від 06.02.2019 р.)
Згідно з ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.»
Відповідно до п. 3. ст. 56 Закону України «Про освіту» » органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням зокрема дітей, які навчаються і в санаторних закладах освіти. Невиконання вимог законодавчих актів щодо харчування дітей в навчальному закладі може призвести до великого соціального резонансу. Дану ситуацію можна розцінити, як надзвичайну ситуацію соціального характеру. Ситуація (якщо вона тривала б певний час) призвела б до погіршення здоров’я дітей та призупининню освітнього процесу. Специфікація харчування дітей відрізняється від звичайних послуг харчування. Норми харчування дітей розраховуються з урахуванням гігієнічних принципів та натуральних норм продуктів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Харчування дітей повинно бути збалансованим, адже незбалансоване харчування є причиною захворювань і в кінцевому результаті заважає формуванню здоров’я дітей. З метою вирішення вищезазначених обставин,на час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування), як виняток тендерним комітетом було прийняте рішення провести переговорну процедуру на закупівлю послуги їдалень(послуги гарячого харчування). Крім цього згідно листа МЕРТ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року "Щодо планування закупівель" переговорна процедура закупівлі на послуги їдалень, яку замовник не міг передбачити на початку року,є новим предметом закупівлі.
Водночас Закон не містить обмежень щодо зміни очікуваної вартості та кількісних характеристик предмета закупівлі у випадку застосування переговорної процедури закупівлі на підставі частини другої статті 35 Закону.
При оприлюдненні даної процедури секретарем тендерного комітету була допущена технічна помилка у виборі підстави для здійснення процедури закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-18 15:51:30
Про надання пояснень
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення до закупівлі на Послуги їдалень UA-2019-02-06-000866-b.
В листопаді 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-11-16-003073-а за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн. Дана закупівля була відмінена так ,як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
В грудні 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-12-22-000312-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн.За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівля була відмінена так, як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
На час проведення даної закупівлі закладом згідно п.5 ст.36 Закону було укладено додаткову угоду на суму що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
В лютому 2019 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі ID: UA-2019-02-05-003095-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 3 843 152,50 грн.
На час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та для безперебійного здійснення навчального виховного та оздоровчо-реабілітаційного процесу в закладі, виконання вимог санаторного закладу (п’ятиразове гаряче харчування), тендерним комітетом, відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) застосована переговорна процедура ,як виняток в зв'язку з нагальною потребою в здійсненні безперебійного харчування вихованців закладу.( протокол № 17 від 06.02.2019 р.)
Згідно з ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.»
Відповідно до п. 3. ст. 56 Закону України «Про освіту» » органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням зокрема дітей, які навчаються і в санаторних закладах освіти. Невиконання вимог законодавчих актів щодо харчування дітей в навчальному закладі може призвести до великого соціального резонансу. Дану ситуацію можна розцінити, як надзвичайну ситуацію соціального характеру. Ситуація (якщо вона тривала б певний час) призвела б до погіршення здоров’я дітей та призупининню освітнього процесу. Специфікація харчування дітей відрізняється від звичайних послуг харчування. Норми харчування дітей розраховуються з урахуванням гігієнічних принципів та натуральних норм продуктів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Харчування дітей повинно бути збалансованим, адже незбалансоване харчування є причиною захворювань і в кінцевому результаті заважає формуванню здоров’я дітей. З метою вирішення вищезазначених обставин,на час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування), як виняток тендерним комітетом було прийняте рішення провести переговорну процедуру на закупівлю послуги їдалень(послуги гарячого харчування). Крім цього згідно листа МЕРТ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року "Щодо планування закупівель" переговорна процедура закупівлі на послуги їдалень, яку замовник не міг передбачити на початку року,є новим предметом закупівлі.
Водночас Закон не містить обмежень щодо зміни очікуваної вартості та кількісних характеристик предмета закупівлі у випадку застосування переговорної процедури закупівлі на підставі частини другої статті 35 Закону.
При оприлюдненні даної процедури секретарем тендерного комітету була допущена технічна помилка у виборі підстави для здійснення процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-20 17:02:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «послуги їдалень (послуги гарячого харчування») (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-000866-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
Згідно з частиною першою статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону однією з підстав застосування Замовником переговорної процедури закупівлі як виняток, є нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.,
Чому Замовником проведена переговорна процедура закупівлі з порушенням вимог ст.35 Закону, адже застосування переговорної процедури за вищевказаною підставою можливе у разі здійснення закупівлі у зв’язку з обставинами, пов’язаними саме з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій (тобто проведенням комплексу заходів, які включають аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, що здійснюються в разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та військового характеру, і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров'я людей, а також на локалізацію зон надзвичайних ситуацій), а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам?
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-25 11:46:42
Пояснення
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення до закупівлі на Послуги їдалень UA-2019-02-06-000866-b.
В листопаді 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-11-16-003073-а за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн. Дана закупівля була відмінена так ,як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
В грудні 2018 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі ID: UA-2018-12-22-000312-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 4 885 800,00 грн.За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівля була відмінена так, як до оцінки було допущено менше двох тендерних пропозицій.
На час проведення даної закупівлі закладом згідно п.5 ст.36 Закону було укладено додаткову угоду на суму що не перевищує 20% суми визначеної в договорі (суми додатковї угоди до договору вистачило до 14.02.2019 року).
В лютому 2019 року тендерним комітетом на веб-порталі Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі ID: UA-2019-02-05-003095-b за предметом закупівлі Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) з очікуваною вартістю 3 843 152,50 грн., на 25.02.2019 року призначений аукціон, строк розгляду пропозицій та визначення переможця становить 5 робочих днів, період оскарження результатів закупівлі 10 днів. Таким чином, в період часу з 15.02.2019 року по 15.03.2019 р. ,або іншої дати укладання договору про закупівлю, виникла загроза відсутності постачальника на надання послуг гарячого харчування.
З метою запобігання порушення вимог частини 3 статті 56 Закону України «Про освіту» та з урахуванням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих обставин, а також для уникнення залишення певної категорії здобувачів освіти без гарячого харчування, виникла нагальна потреба у застосуванні КЗО « Криворізької загальноосвітньої санаторної школи-інтернат № 8 І-ІІ ст.»ДОР» переговорної процедури закупівлі в порядку передбаченому статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі», на період до визначення переможця торгів (ID: UA-2019-02-05-003095-b) та укладання з ним договору про закупівлю. ( протокол №16 від 05.02.2019р.)
На час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та для безперебійного здійснення навчального виховного та оздоровчо-реабілітаційного процесу в закладі, виконання вимог санаторного закладу (п’ятиразове гаряче харчування), тендерним комітетом, відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) застосована переговорна процедура ,як виняток в зв'язку з нагальною потребою в здійсненні безперебійного харчування вихованців закладу.
Згідно з ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.» .( протокол № 17 від 06.02.2019 р.)
Відповідно до п. 3. ст. 56 Закону України «Про освіту» » органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням зокрема дітей, які навчаються і в санаторних закладах освіти. Невиконання вимог законодавчих актів щодо харчування дітей в навчальному закладі може призвести до великого соціального резонансу. Дану ситуацію можна розцінити, як надзвичайну ситуацію соціального характеру. Ситуація (якщо вона тривала б певний час) призвела б до погіршення здоров’я дітей та призупининню освітнього процесу. Специфікація харчування дітей відрізняється від звичайних послуг харчування. Норми харчування дітей розраховуються з урахуванням гігієнічних принципів та натуральних норм продуктів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Харчування дітей повинно бути збалансованим так,як зменшення корисного складу раціону харчування,якісних інгридієнтів,відсутність вітамінів може призвести до збудження нервово-рефлекторної функції,порушення травлення та інших фізіологічних змін в дитячому організмі. При цілодобовому перебуванні дітей з малими та затухаючими формами туберкульозу режим харчування є тим фактором, що забеспечує зміцнення захисних сил організму при профілактиці туберкульозу.Призупинення режиму харчування є неприпустимим в санаторному закладі освіти. З метою вирішення вищезазначених обставин, на час проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги їдалень (послуги гарячого харчування), як виняток тендерним комітетом було прийняте рішення провести переговорну процедуру на закупівлю послуги їдалень(послуги гарячого харчування). Крім цього згідно листа МЕРТ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року "Щодо планування закупівель" переговорна процедура закупівлі на послуги їдалень, яку замовник не міг передбачити на початку року, є новим предметом закупівлі.
Водночас Закон не містить обмежень щодо зміни очікуваної вартості та кількісних характеристик предмета закупівлі у випадку застосування переговорної процедури закупівлі на підставі частини другої статті 35 Закону.
При оприлюдненні даної процедури секретарем тендерного комітету була допущена технічна помилка у виборі підстави для здійснення процедури закупівлі.
Довідково: За процедурою закупівлі Послуги їдалень ( ID: UA-2019-02-05-003095-b) відбувся аукціон 25.02.2019 р.,за результатами розгляду тендерних пропозицій визначений переможець торгів 01.03.2019 р., у період оскарження 10.03.2019 р. подана скарга учасником торгів до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Розгляд скарги призначений на 25.03.2019 р.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-04 17:17:08
Інформація про неможливість усунення порушення
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» розглянувши та опрацювавши висновок від 28.03.2019 р. до закупівлі на Послуги їдалень UA-2019-02-06-000866-b, надає пояснення, щодо неможливості усунути порушення, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, у зв’язку з тим, що зобов’язання по договору за даною закупівлею виконані. На електронному майданчику 28.03.2019 р. оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Тендерний комітет прийняв до відома зауваження та надалі буде уважнішим при оприлюдненні процедур закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Головченко Дмитро Олександрович #3161021073 |
Переможець |
592 866,00
UAH
|
06 лютого 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 15:18
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 15:54
|
договор 000866-b.pdf | укладений |
18 лютого 2019 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 94607,14 грн., та внести зміни до п.3.1. розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти в такій редакції : 3.1.Загальна ціна Договору складає: 498258 грн. 86 коп. ( Чотириста дев’яносто вісім тисяч двісті п’ятдесят вісім грн. 86 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 000866-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000866-b |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |