Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пюре фруктове в асортименті, 170 г
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-02-06-000798-c b4441677323a4f02b6a51324e418b43d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (за наявністю) (Додаток №2 до запиту);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру;
10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Оброблені овочі та фрукти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 06 лютого 2019 16:50
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:18
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. По даній закупівлі аналоги або еквіваленти розглядатися не будуть. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 8 964,00
UAH з ПДВ
8 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 11:46
Сертифікат.pdf
08 лютого 2019 11:35
Статут копія.pdf
08 лютого 2019 11:35
Статистика.pdf
08 лютого 2019 11:35
Протокол зборів.pdf
08 лютого 2019 11:35
Опис.pdf
08 лютого 2019 11:35
Наказ Кудрінський.pdf
08 лютого 2019 11:35
лист про Статут.pdf
08 лютого 2019 11:35
довідка ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2019 11:35
Витяг Б-777.pdf
08 лютого 2019 11:35
Виписка.pdf
08 лютого 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 11:35
Довідка ліцензія.pdf
08 лютого 2019 11:35
гар лист поставка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Переможець 8 964,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 12:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б"777""
#35662229
8 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
пюре 8964,00 (1).pdf укладений
19 лютого 2019 12:29