Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пюре фруктове в асортименті, 170 г
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-02-06-000798-c ● b4441677323a4f02b6a51324e418b43d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Гевак Людмила Степанівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (за наявністю) (Додаток №2 до запиту);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру;
10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (за наявністю) (Додаток №2 до запиту);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру;
10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Оброблені овочі та фрукти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2019 12:25 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 06 лютого 2019 16:50
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:18
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. По даній закупівлі аналоги або еквіваленти розглядатися не будуть. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Переможець |
8 964,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
пюре 8964,00 (1).pdf | укладений |
19 лютого 2019 12:29
|