Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області,км 14+400 - км 15+900, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Construction of a highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka from p. Loboykivka to the border of Dnipropetrovsk region, km 14 + 400 - km 15 + 900, Dnipropetrovsk region (45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Construction of a highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka from p. Loboykivka to the border of Dnipropetrovsk region, km 14 + 400 - km 15 + 900, Dnipropetrovsk region (45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
300 897 444,00 UAH
UA-2019-02-06-000632-c ● bcc928e115354cf0b0ce65688cd8481c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 300 897 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1460000 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2019 11:42 |
Enquiries until: | 20 липня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 300 897 444 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 метри
Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області,км 14+400 - км 15+900, Дніпропетровська область. Джерело фінансування - державні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області,км 14+400 - км 15+900, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of a highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka from p. Loboykivka to the border of Dnipropetrovsk region, km 14 + 400 - km 15 + 900, Dnipropetrovsk region. The source of funding public funds.
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної (щомісячної) оплати Замовником за виконані роботи при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт підписаних уповноваженими представниками сторін (Замовником і Підрядником). У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти виконані роботи, Сторони складають двосторонній акт із переліком необхідних доробок та строків їх виконання. Платіжні зобов’язання за договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах визначених ним у разі погодження Головного розпорядника коштів. Згідно Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764, Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» замовник перераховує підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2. Джерело фінансування - державні кошти. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-06-000632-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 11:28
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-06-000632-c предмет закупівлі БУДІВНИЦТВО АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО – ЦАРИЧАНКА – КОБЕЛЯКИ – РЕШЕТИЛІВКА ВІД С. ЛОБОЙКІВКА ДО МЕЖІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,КМ 14+400 - КМ 15+900, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ (45230000-8- БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 11:57
«Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме вид забезпечення тендерної пропозиції.
Частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися , зокрема гарантією. За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація гарантує перед кредитором виконання боржником свого обов’язку. Отже, гарантія може бути: банківська, страхова гарантія або гарантія фінансових установ.
Такий вид забезпечення як банківська гарантія встановлюється переважною більшістю замовників в зв’язку з тим, що для даного виду гарантії властиво: детальний аналіз та ідентифікація клієнта відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики ризик-менеджменту, ризик невиплати є низьким і майже не залежить від рейтингу банку.
Отже, не порушуючи жодного пункту законодавства, Замовник, використовуючи право на самостійне визначення виду гарантії, визначив вид гарантії – банківська гарантія».
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме вид забезпечення тендерної пропозиції.
Частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися , зокрема гарантією. За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація гарантує перед кредитором виконання боржником свого обов’язку. Отже, гарантія може бути: банківська, страхова гарантія або гарантія фінансових установ.
Такий вид забезпечення як банківська гарантія встановлюється переважною більшістю замовників в зв’язку з тим, що для даного виду гарантії властиво: детальний аналіз та ідентифікація клієнта відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики ризик-менеджменту, ризик невиплати є низьким і майже не залежить від рейтингу банку.
Отже, не порушуючи жодного пункту законодавства, Замовник, використовуючи право на самостійне визначення виду гарантії, визначив вид гарантії – банківська гарантія».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-06-000632-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 22 квітня 2019 17:02
Вимога щодо внесення змін до Додатка 2 тендерної документації
Відповідно до змін, які були внесені до тендерної документації на підставі рішення Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 19.04.2019р. протоколом № 7, Учасник в тендерній пропозиції повинен надати: "Копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт, зазначених в довідці, датований(і) не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції", однак, ця вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційний Учасників, оскільки, дата яка буде зазначена у позитивному відгуку від Замовника, на замовлення якого виконувались роботи (надавались послуги), жодним чином не впливає на якість виконання робіт за Договором, тому ця вимога є не потрібною, такої ж думки також дотримується Антимонопольного комітету України.
Керуючись вищезазначеним, вимагаємо Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області внести зміни до Тендерної документації, а саме скасувати вимогу щодо надання позитивного відгуку датованим, не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись вищезазначеним, вимагаємо Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області внести зміни до Тендерної документації, а саме скасувати вимогу щодо надання позитивного відгуку датованим, не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2019 12:34
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно пп.2 п.2 статті 22 Закону Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону. Статтєю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних вимог до учасників у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Лист – відгук щодо виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування вимагається від учасника з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом.
Зважаючи на те, що потенційний учасник не може отримати позитивний відгук датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, умову стосовно дати отримання відгуку пропоную скасувати та внести відповідні зміни до тендерної документації
Зважаючи на те, що потенційний учасник не може отримати позитивний відгук датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, умову стосовно дати отримання відгуку пропоную скасувати та внести відповідні зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-06-000632-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 06 березня 2019 19:14
Дата подання: 06 березня 2019 19:14
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2019 20:01
рішення від 11.03.2019 № 2629 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 20:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.19 №3591.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 16:09
Рішення від 27.03.2019 № 3591.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 19:53
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
289 101 000,00
UAH з ПДВ
|
275 999 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
295 510 059,00
UAH з ПДВ
|
276 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
298 397 500,00
UAH з ПДВ
|
279 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
275 999 999,98
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:45
|
ДУ 14 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 10:31
|
ДУ 13 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 17:13
|
ДУ12_Б-А-13.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 17:06
|
ДУ 10 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 14:54
|
ДУ 9 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2020 17:30
|
ДУ-8 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 12:48
|
Ду-7 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 11:25
|
Б-А-13.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 12:29
|
Б-А-13_ДУ5.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 11:28
|
Ду-4 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2020 17:00
|
Ду-3 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
17 березня 2020 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:52
|
Б-А-13 Ду-2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:52
|
Б-А-13- Ду-2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 12:46
|
Б-А-13- Ду-2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 11:43
|
ДУ-1 Б-А-13.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 10:55
|
Б-А-13.pdf | укладений |
28 серпня 2019 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування,продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення плану фінансування та календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ №5 від 24.03.2020р. визнати недійсною |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування,додавання реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скасування ДУ №12 |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |