Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клінінгові послуги.
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2019-02-06-000612-a 884231f4d4a74cea9a3501ce424c8cb3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерий Баранов

0442340421 operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Валерий Баранов
0442340421
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:58
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:58
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


36 найменувань.

Більш детальніше викладено в тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Клінінгові послуги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 13:54
Тендерна документація Клінігові послуги 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-06-000612-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінг Стар» , Код ЄДРПОУ:37783829
Дата подання: 05 березня 2019 15:21
Вимога про усунення порушень
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також встановлено спосіб підтвердження, а саме: Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися під час здійснення виготовлення та постачання продукції (пункт 13.1. Додатку № 2 до тендерної документації).
Учасником ФОП Романенко Т.М. всупереч вимогам пункту 13.1 Додатку № 2 до тендерної документації надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про обладнання, що буде використовуватися для надання послуг, визначених тендерною документацією. Надана Учасником ФОП Романенко Т.М. довідка містить інформацію лише щодо наявності невідомого обладнання, а інформація про обладнання, що буде використовуватися для надання послуг відсутня. Таким чином, відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію підтверджена Учасником не в повному обсязі. Довідка у наданому вигляді не підтверджує відповідність Учасника встановленому кваліфікаційному критерію.
Крім того, відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації визначено:
«1.6. Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами (відповідно до вимог п.7 Додатку №2.».
Учасником ФОП Романенко Т.М. у складі тендерної пропозиції було надано завірену копію лише сторінок 1-3 та місця проживання. Водночас у вищезазначеному пункті 1.6. Замовник чітко визначив перелік сторінок, які обов’язково мають бути надані Учасником. Копії сторінки 4-6 паспорту відсутні, що свідчить про недотримання Учасником ФОП Романенко Т.М. вимог п. 1.6 тендерної документації.
Згідно ДОДАТКА 3.ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, у пункті 2 Вікна та двері з вітражним склом 2 000 м2 ( у т.ч. висота від 3м до 9м до 400м2.) - повинні бути на таких висотах кваліфіковані працівники, а саме: які мають посвідчення, що вони пройшли навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердили знання, навички, уміння.

Згідно Наказу від 27.03.2007 N 62 Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) :
Пункт 2. Визначення термінів :
роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і
більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ;
Пункт 7.10.1.3. Роботи в безопорному просторі виконуються бригадою чисельністю не менше 2 чоловік, один із яких, як правило, призначається відповідальним виконавцем робіт.
Згідно Додатку 2 тендерної документації визначено:
Пункт 3. 14. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Не зазначені спеціальність, а тільки освіта і не має жодної прибиральниці та верхолаза.
Звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 30 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене та з метою забезпечення дотримання при проведенні закупівлі принципів, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо переглянути рішення про визначення ФОП Романенко Т.М. переможцем закупівлі.
У випадку залишення вимоги без уваги, Учасник буде змушений звернутися до уповноваженого органу зі скаргою.

Директор ТОВ «Клінінг Стар»
Позиніч О.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2019 16:08
( Протокол №142 від 12.03.2019р.)
Керуючись вимогами ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерний комітет надає наступне роз'яснення:

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.п. 13.1. п.13 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися під час надання послуг.
Замовник не вимагає від учасників інформації про обладнання, що буде використовуватися для надання послуг та не визначає перечень обладнання у тендерної документації. та додатках до тендерної документації..
Замовник у п.1.6. п.1 Розділу III зазначає, що учасниками надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами (відповідно до вимог п.7 Додатку №2.)
Слід зазначити, що Замовник, вимагає у п. 7. Додатку №2 тендерної документації - завірену учасником копію паспорту (для учасників - фізичних осіб).
Учасником ФОП Романенко Т.М. надано завірену копію паспорту (сторінки 1-3, 10-11) так як на сторінці 11 вказано місце проживання.
Учасником ФОП Романенко Т.М. надано завірену копію паспорту відповідно до вимог п.7 Додатку №2 що повністю відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Учасники повинні надати відповідно до вимог п.п.14.1 п.14. Додатку №2 до тендерної документації лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявністю), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі
Замовник не вимагає надання інформації від учасників про наявність прибиральниці та верхолаза.
Вирішили:

1. Надати роз’яснення на вимогу яка надійшла в електроном вигляді (05-03-2019 15:21:57), від учасника ТОВ «Клінінг Стар».
2. Не переглядати рішення про визначення ФОП Романенко Т.М. переможцем відкритих торгів щодо закупівлі ДП «Національна опера України» послуг: ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання (клінінгові послуги).

Документи подані скаржником

05 березня 2019 15:17
Скарга ТОВ Клінінг Стар.pdf
05 березня 2019 15:17
Вимога ТОВ Клінінг Стар.pdf
05 березня 2019 15:17
Вимога ТОВ Клінінг Стар.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-06-000612-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінг Стар» , Код ЄДРПОУ:37783829
Дата подання: 07 березня 2019 17:46
Скасування рішення Замовника про визначення Учасника переможцем
Невідповідність тенедерної пропозиції Учасника тенедерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 20:24
Рішення від 13.03.2019 № 2757 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 20:24
рішення від 25.03.2019 № 3424.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 22:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет вирішив: 1. Скасувати рішення тендерного комітету ДП «Національна опера України» ( далі - Театр) про визначення переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі послуг (клінгові послуги) ФОП Романенко Тетяна Миколаївна. 2. Доручити секретареві тендерного комітету В.В. Баранову, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з частиною 1 статті 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, протокол про скасування рішення про визначення фізичної- особи-підприємця Романенко Тетяни Миколаївни переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019- 02-06-000612-а ( протокол № 149 від 01 квітня).
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2019 14:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романенко Тетяна Миколаївна 995 000,00
UAH з ПДВ
624 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ АКТИВ" 999 960,00
UAH з ПДВ
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 098 000,00
UAH з ПДВ
688 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінг Стар» 1 008 000,00
UAH з ПДВ
799 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 1 259 730,00
UAH з ПДВ
1 259 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 17:56
податки.pdf
03 березня 2019 19:38
15довідкаМВС опер.pdf
03 березня 2019 19:34
цена последн.pdf
21 лютого 2019 16:18
17витяг з едр 2019.pdf
20 лютого 2019 17:03
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:55
18банк опер.pdf
20 лютого 2019 16:53
15довідкаМВС опер.pdf
20 лютого 2019 16:51
13 Про санкції опер.pdf
20 лютого 2019 16:34
07паспорт инн.pdf
20 лютого 2019 16:31
05 субпідрядн опер.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 16:36
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2019 16:36
Паспорт і РНОКПП.pdf
21 лютого 2019 16:35
Єдиний податок.pdf
21 лютого 2019 16:35
ДОДАТОК 3.pdf
21 лютого 2019 16:35
ДОГОВОР Уш нянь 2.pdf
21 лютого 2019 16:35
ДОГОВОР Уш нянь 1.pdf
21 лютого 2019 16:35
Довідка печатка.pdf
21 лютого 2019 16:35
Довідка Мат тех база.pdf
21 лютого 2019 16:35
Довідка з банку.pdf
21 лютого 2019 16:35
Гарант лист довкілля.pdf
21 лютого 2019 16:35
Виписка.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 13:38
Електронний підпис
21 лютого 2019 13:36
Пропозиція.pdf
21 лютого 2019 13:36
Кваліфікаційні.pdf
21 лютого 2019 13:36
Документи.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 13:43
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:43
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:41
05_Протокол 57.pdf
22 лютого 2019 13:40
14_Довідка банк-3.pdf
22 лютого 2019 13:40
08_4ОПП.pdf
22 лютого 2019 13:40
07_Витяг.pdf
22 лютого 2019 13:40
14_Довідки банк-1.pdf
22 лютого 2019 13:40
17_1_Довідка ст.17.pdf
22 лютого 2019 13:40
20_Проект договіру.pdf
22 лютого 2019 13:40
11_Довідка печатка.pdf
22 лютого 2019 13:40
01_Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 13:40
16_Довідка довкілля.pdf
22 лютого 2019 13:40
14_Довідки банк-2.pdf
22 лютого 2019 13:40
18_1_Довідка працівники.pdf
22 лютого 2019 13:40
06_Паспорт директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романенко Тетяна Миколаївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ АКТИВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ «КЛІНІНГ СТАР»

ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романенко Тетяна Миколаївна
#2350806523
Очікує рішення 624 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 14:08
ФОП Романенко Тетяна Миколаївна
#2350806523
Рішення скасоване 624 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 14:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 квітня 2019 16:43
Коментар щодо відміни: Тендерний комітет вирішив: 1. Визначити торги по закупівлі послуги з прибирання на підставі аб. 3. п.2. ст. 31 Закону такими, що не відбулися, а саме: замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. 2. Доручити секретареві тендерного комітету В.В. Баранову, відповідно до Закону, згідно з частиною 1 статті 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, протокол про відміну відритих торгів по закупівлі, послуги з прибирання : ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання (клінінгові послуги). Протокол №150 від 01 квітня 2019 року.