Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул. Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Очікувана вартість
40 684 690,40 UAH
UA-2019-02-06-000223-c 3008a6795f8044469022bfdea02fd9af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянюк Олена Юріївна

380974505048 b.meriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344386
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20
Контактна особа: Демянюк Олена Юріївна
380974505048
b.meriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 23:59
Початок аукціону: 22 лютого 2019 11:59
Очікувана вартість: 40 684 690,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203 423,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 203000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1-й пусковий комплекс Прозорий офіс (1-ша черга будівництва), який планується фінансувати за кошти державного та місцевого бюджету;
2-й пусковий комплекс Торгово-тренінговий центр (2-га черга будівництва), який буде частково профінансований коштом Європейського Союзу, відповідно до взятих Баранівською міською радою зобов’язань в рамках виконання проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» згідно грантового договору від 29.12.2017 № ENI/2017/392/857.Відповідно до вимог грантового договору № ENI/2017/392/857 від 29.12.2017 року на виконання заходів проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» (надалі – Проект), що фінансується коштом Європейського Союзу (міжнародна технічна допомога) кошти отримані згідно грантового договору використовуються виключно на будівництво торгово-тренінгового центру (другий пусковий комплекс).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул. Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область»
(ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поняття "Аналогічний договір"
Дата подання: 11 лютого 2019 16:34
Дата відповіді: 14 лютого 2019 00:25
Пунктом 1.1.1. Тендерної документації визначено наступне поняття «Аналогічного договору»: договір, що передбачає виконання робіт щодо будівництва будь-якого об’єкту з переліку, визначеного абзацом 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної документації», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із незначними наслідками – (СС1), або середніми наслідками (СС2) (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"). При цьому, будівництвом вважаються роботи, передбачені пунктом 1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Просимо роз’яснити, чому договір, що передбачає виконання робіт щодо будівництва об’єкту що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) не вважається «Аналогічним договором»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір,який за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів із значними наслідками (СС3) вважається також аналогічним договором"
Використання печатки
Дата подання: 11 лютого 2019 16:35
Дата відповіді: 14 лютого 2019 00:28
У частині 1 Розділу 3 Тендерної документації сказано, що: «Не вважаються формальними несуттєвими помилками: … - відсутність печаток та підписів на документах, форми яких затверджені тендерною документацією; …» та «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису і кваліфікованої електронної печатки». Проте Статтею 58-1 Господарського Кодексу України передбачено, що «1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. 2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.». Також Кодексом України Про адміністративні правопорушення у Статті 166-24 передбачено, що: «Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Вважаємо вимогу щодо використання печатки такою, що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо використання печатки діє лише на суб'єктів господарювання, які у своїй діяльності використовують печатку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР" 39 450 622,71
UAH з ПДВ
37 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 37 137 134,00
UAH з ПДВ
37 137 134,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 40 683 924,00
UAH з ПДВ
39 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 39 715 603,60
UAH з ПДВ
39 715 603,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Елітбуд-1" 39 944 246,90
UAH з ПДВ
39 944 246,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 14:34
Електронний підпис
21 лютого 2019 22:14
Електронний підпис
21 лютого 2019 22:11
реєст документів.pdf
21 лютого 2019 22:11
Фінзвіт.pdf
21 лютого 2019 22:11
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 22:11
Проект Договору.pdf
21 лютого 2019 22:11
Копія Статуту.pdf
21 лютого 2019 22:11
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
21 лютого 2019 22:11
Довідка МВС.pdf
21 лютого 2019 22:11
Довідка ДФС.pdf
21 лютого 2019 22:11
Гарантія 783.rar
21 лютого 2019 22:11
Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2019 22:11
2-й пусковий комплекс.imd
21 лютого 2019 22:11
1-й пусковий комплекс.imd

Публічні документи

05 березня 2019 10:44
Електронний підпис
05 березня 2019 10:40
Д-ти переможця
21 лютого 2019 19:45
Електронний підпис
21 лютого 2019 19:32
Фінансова звітність.pdf
21 лютого 2019 19:32
Файл АВК.rar
21 лютого 2019 19:32
Установчі документи.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 10.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технчна частина 9.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 8.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 7.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 6.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 5.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 4.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технычна частина 3.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина 2.pdf
21 лютого 2019 19:32
Технічна частина1.pdf
21 лютого 2019 19:31
Субпідрядник.pdf
21 лютого 2019 19:31
Пропозиція.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 6 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 5 частина-.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 4 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 3 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 2 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Працівники 1 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Погодження проект Дг.pdf
21 лютого 2019 19:31
МТБ 4 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
МТБ3 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
МТБ 2 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
МТБ 1 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
ЗВВ Адмін.pdf
21 лютого 2019 19:31
Досвід виконання.pdf
21 лютого 2019 19:31
Довідки.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 7 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 6 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 5 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 4 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 3 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 2 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Акти 1 частина.pdf
21 лютого 2019 19:31
Garantiya.zip
21 лютого 2019 19:31
Реєстр.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 12:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 10:28
55. Технічне завдання.pdf
20 лютого 2019 10:28
31.rar
20 лютого 2019 10:28
30.rar
20 лютого 2019 10:28
56-58. Розрахунки.pdf
20 лютого 2019 10:28
54. Календарний графік.pdf
20 лютого 2019 10:28
37-50. Довідки.pdf
20 лютого 2019 10:28
32. Лист-відгук.pdf
20 лютого 2019 10:28
0-1. Реєстр документів.pdf
20 лютого 2019 10:28
1-15. установчі.pdf
20 лютого 2019 10:28
20. Копія Витягу.pdf
20 лютого 2019 10:28
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

21 лютого 2019 23:30
Електронний підпис
21 лютого 2019 23:21
21. Гарантія.zip
21 лютого 2019 23:21
20. Забезпеч договору.pdf
21 лютого 2019 23:21
20. Забезпеч договору.pdf
21 лютого 2019 23:21
17. Фінансова звітність.pdf
21 лютого 2019 23:21
13. Персональні дані.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
13. Персональні дані.pdf
21 лютого 2019 23:21
12. Свідоцтво ПДВ.PDF.p7s
21 лютого 2019 23:21
12. Свідоцтво ПДВ.PDF
21 лютого 2019 23:21
11. Статут.PDF.p7s
21 лютого 2019 23:21
11. Статут.PDF
21 лютого 2019 23:21
10.Субпідрядники.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
10.Субпідрядники.pdf
21 лютого 2019 23:21
09.2. Проект догов.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
09.2. Проект догов.pdf
21 лютого 2019 23:21
09.1. Істотні умови.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
09.1. Істотні умови.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.6. Захист довкілля.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.6. Захист довкілля.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.5. Гарантійний строк.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.4. Якість матеріалів.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.3. Календарний план.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.3. Календарний план.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.2. Кошторис.zip.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.2. Кошторис.zip
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.7.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.7.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.6.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.6.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.5.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.5.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.4.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.4.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.3.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.3.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.2.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.1.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.1.pdf
21 лютого 2019 23:21
05. Працівники.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
05. Працівники.pdf
21 лютого 2019 23:21
04. Обладнання.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
04. Обладнання.pdf
21 лютого 2019 23:21
03. Повноваження.pdf
21 лютого 2019 23:21
03. Повноваження.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
02. Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 23:21
01. Реєстр.pdf.p7s
21 лютого 2019 23:21
01. Реєстр.pdf
21 лютого 2019 23:21
08.1. Кошторис ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Елітбуд-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"
#39531234
Відхилено 37 000 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 10:52
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 37 137 134,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
37 137 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 14:25
2021-06-09_123532.pdf зміни до договору
09 червня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:46
Додаткова угода з ПРБФ Комунальник выд 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 16:06
Додаткова угода № 6 від 21.05.20 .pdf зміни до договору
21 травня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 12:02
Додатковау года № 5 від 24.01.2020 КОМУНАЛЬНИК.pdf зміни до договору
24 січня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:30
Додаткова угода № 4 від 26.12.2019 нова редакція 1,4 додатків.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:22
Додаткова угода № 3 від 11.11.2019.jpg зміни до договору
11 листопада 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:17
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 11:00
Додаток № 7 до дод угоди № 2 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 10:58
Додаток № 5 до дод угоди № 2 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 10:58
Додаток № 4 до дод. угоди №2 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 10:58
Додаткова угода № 2 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 09:10
Додаток 7 до дод.угоди № 1 план фін. уточнений.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:08
Додаток №1 уточнений до дод.угоди № 1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:08
Додаткова угода № 1 до договору № 86 від 15.03.2019.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 09:41
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 09:40
Протокол УО на внесення змін.jpg зміни до договору
20 березня 2019 09:38
Додаток № 1 до дог № 86 4 стор.jpg зміни до договору
20 березня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 10:35
Додаток № 7 до дог № 86.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 6 до дог № 86 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 6 до дог № 86 1 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 5 до дог № 86 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 5 до дог № 86 1 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 4 до дог № 86 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:32
Додаток № 4 до дог № 86 1 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 3 до дог № 86 .jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 2 до дог № 86 3 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 2 до дог № 86 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 2 до дог № 86 1 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 1 до дог № 86 3 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:31
Додаток № 1 до дог № 86 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:30
Додаток № 1 до дог № 86 1 ст .jpg укладений
15 березня 2019 10:30
Договір № 86 від 15.03.2019 20 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:28
Договір № 86 від 15.03.2019 19 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:26
Договір № 86 від 15.03.2019 18 стор .jpg укладений
15 березня 2019 10:25
Договір № 86 від 15.03.2019 17 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:25
Договір №86 від 15.03.2019 16 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:25
Договір № 86 від 15.03.2019 15 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:24
Договір № 86 від 15.03.2019 11 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:22
Договір № 86 ід 15.03.20019 10 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:22
Договір № 86 ід 15.03.20019 10 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:21
Договір № 86 від 15.03.2019 11 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:20
Договір № 86 від 15.03.2019 14 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:20
Договір № 86 від 15.03.2019 13 стор .jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 від 15.03.2019 12 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 від 15.03.2019 11 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 ід 15.03.20019 10 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 ід 15.03.2019 9 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 від 15.03.2019 8 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:19
Договір № 86 від 15.03.2019 7 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:18
Договір № 86 від 15.03.2019 6 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:18
Договір № 86 від 15.03.2019 5 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:18
Договір № 86 від 15.03.2019 4 стор .jpg укладений
15 березня 2019 10:18
Договір № 86від 15.03.2019 3 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:18
Договір №86 від 15.03.2019 2 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:17
Договір № 86 від 15.03.2019 1 стор.jpg укладений
15 березня 2019 10:17
Скан протоколу № 23.2019 від 15.03.2019 .jpg укладений
15 березня 2019 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через велике навантаження при внесенні усіх сторінок договору та додатків до нього виникла технічна помилка (не внесено останню сторінку Додатку №1 до договору «Календарний план виконання робіт»
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Основним договором було передбачено використання коштів субвенції Мінсоцполітики у 2020 році Протягом останнього тижня березня кошти субвенції було отримано у сумі 19933982,00 грн. Відтак - підписано додаткову угоду № 1 від 10 квітня 2019 року до договору № 86 від 15 березня 2019 року,якою узгоджено перенесення більшості видів робіт з 2020 року та 2019 рік та уточнено відповідні додатки до договору (№1,№7)
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться на виконання п.2.5.1.,3.1.10 договору та у відповідності до вимог п.6.3.2.3., 6.4.4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгування строку дії договору на 2020-2021 роки відповідно до погодженого сторонами календарного плану виконання робіт та обсягу фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у календарному плані виконання робіт а також перенесення договору в цілому на наступний бюджетний рік
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за рахунок бюджетних асигнувань 2021 року: • 1 258 035,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч тридцять п’ять гривень нуль копійок) без урахуванням ПДВ в частині другого пускового комплексу за рахунок фінансування коштом гранту Європейського Союзу (стаття 14,17 Додатку 2 п.4.1. статті 4 Спеціальних умов Грантового договору - Реалізація проектів Європейського союзу в третіх країнах № ENI/2017/ 392-857 від 29.12.2017 року ); • 39000,00 грн. (тридцять дев’ять тисяч гривень нуль копійок) в частині першого пускового комплексу за рахунок фінансування коштом донорів, коштом ДФРР, іншим коштом.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строків дії догоовру до 31.12.2022 року з метою його повного виконання
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з проведенням коригування проектно-кошторисної документації по даному об'єкту, сторонами підлписано додаткову угоду №8 де обумовлено за згодою двох сторін зменшення обсягів робіт та зміна ціни у зв'язку з коригуванням, які викладені в додатках ,що є невідємною частиною до даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 37 137 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 446 795,63 UAH)