Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 08:59 |
ПДФ Пойма.rar | |
13 лютого 2019 08:59 |
ПДФ Основний.rar | |
13 лютого 2019 08:58 |
Технічний звіт - опори мосту.pdf | |
13 лютого 2019 08:57 |
Звіт Пойменний міст.pdf | |
13 лютого 2019 08:56 |
Звіт Варварівський міст.pdf | |
06 лютого 2019 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 08:58 |
2.ТД-розробка ПКД Південнобузького мосту.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність в таблиці 6 відомостей щодо працівників вказаних в довідці про наявність працівників буде вважатися невідповідністю умовам тендерної документації. В той же час, учасник має право, в складі тендерної пропозиції, надати роз'яснення викладені в довільній формі щодо причин відсутності в таблиці 6 інформації про працівників. За наявності такого роз'яснення тендерна пропозиція учасника відповідатиме умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-22-000001 ● 35ad217163f0495f8f3f06f9deebb169
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2019 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.02.2019 № 53
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-06-000071-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 12:09:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Пояснити, з яких підстав, визначених законодавством, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації з розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг зазначив вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 50 000,00 гривень?
2) Пояснити наявність підстав для встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання учасниками та переможцем торгів документа, визначеного відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зважаючи на те, що за станом на дату оголошення процедури закупівлі доступ до зазначеного реєстру є вільним (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-26 13:37:39
Надання пояснень
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)».
Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2019-02-06-000071-c.
У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення.
1. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Враховуючи, що предметом закупівлі є проектування, яке відноситься до робіт, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції може становити до 0,5 відсотка.
За такого погоджуємось, що встановлений розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищував встановлені межі. В даному випадку має місце технічна помилка.
2. Щодо наявності в тендерній документації вимоги про надання учасником торгів довідки у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації надання такої довідки вимагається у випадку, якщо на день подання тендерної пропозиції не набрали чинності акти чинного законодавства України, які підтверджують, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
По-друге, як вбачається з інформації, розміщеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, торги оприлюднено 06.02.2019 року. Водночас, на офіційному сайті Національного агентства про запобігання корупції (НАЗК) оприлюднено інформацію від 06.02.2019 про створення і відкриття Реєстру корупціонерів, за допомогою якого можна перевірити в тому числі відомості про внесення або відсутності в такому реєстрі юридичних осіб.
З огляду на те, що оприлюднення офіційної інформації збігається з днем оприлюднення закупівлі та зважаючи на те, що на офіційному сайті не зазначено час публікації такої інформації, департамент житлово-комунального оголошуючи процедуру закупівлі об’єктивно не міг володіти інформацією щодо відкриття відповідного реєстру.
Додатково звертаємо увагу, що торги за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» не відбулись через відсутність учасників.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону