Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-02-06-000071-c 7ef183f2b09a4b4ca1086a8e8bb3ea78
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Південнобузький міст через річку Південний Буг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 лютого 2019 08:59
ПДФ Пойма.rar
13 лютого 2019 08:59
ПДФ Основний.rar
13 лютого 2019 08:58
Технічний звіт - опори мосту.pdf
13 лютого 2019 08:57
Звіт Пойменний міст.pdf
13 лютого 2019 08:56
Звіт Варварівський міст.pdf
06 лютого 2019 08:58
Електронний цифровий підпис
06 лютого 2019 08:58
2.ТД-розробка ПКД Південнобузького мосту.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічний звіт
Дата подання: 12 лютого 2019 16:36
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:01
П.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Невід'ємною частиною даної документації є технічний звіт з комплексного обстеження Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг. Однак у складі тендерної документації відсутній технічний звіт. Просимо надати роз’яснення з цього питання.
Відповідь: виправлено, дякуємо за те, що звернули нашу увагу!
кваліфікація
Дата подання: 12 лютого 2019 16:36
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:11
П.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Встановлено, що учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені для надання послуг. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність трудових відносин між ним та вказаними у довідці працівниками (трудові книжки в повному обсязі (всі заповнені сторінки) та/або накази про прийняття на роботу та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо). Враховуючи , що працівники можуть бути залучені на підставі цивільно-правові угоди на виконання певних робіт, однак оплата не виконувалась, оскільки роботи ще не виконані повністю, або їх виконання ще розпочато та відповідно відомості про робітника за ЦПУ до таблиці 6 не вносились. Просимо надати роз’яснення, Чи буд вважатись за невідповідність тендерної пропозиції учасника, у разі якщо буде невідповідність кількості учасників зазначених у довідці про наявність працівників та зазначених у таблиці 6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відсутність в таблиці 6 відомостей щодо працівників вказаних в довідці про наявність працівників буде вважатися невідповідністю умовам тендерної документації. В той же час, учасник має право, в складі тендерної пропозиції, надати роз'яснення викладені в довільній формі щодо причин відсутності в таблиці 6 інформації про працівників. За наявності такого роз'яснення тендерна пропозиція учасника відповідатиме умовам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-06-000071-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Союзтранспроект, Код ЄДРПОУ:32914141
Дата подання: 10 лютого 2019 19:27
Щодо збільшення загальної вартості робіт
Щодо збільшення загальної вартості робіт
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 14:28
Надана Вами інформація прийнята до уваги профільним управлінням замовника, в разі такої необхідності та наявності відповідного бюджетного фінансування очікувана вартість предмету закупівлі може бути змінена.

Документи подані скаржником

10 лютого 2019 19:27
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-22-000001 ● 35ad217163f0495f8f3f06f9deebb169
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2019 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.02.2019 № 53

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-06-000071-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 12:09:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Пояснити, з яких підстав, визначених законодавством, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації з розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг зазначив вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 50 000,00 гривень?
2) Пояснити наявність підстав для встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання учасниками та переможцем торгів документа, визначеного відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зважаючи на те, що за станом на дату оголошення процедури закупівлі доступ до зазначеного реєстру є вільним (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 13:37:39

Надання пояснень

Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)».
Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2019-02-06-000071-c.
У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення.

1. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Враховуючи, що предметом закупівлі є проектування, яке відноситься до робіт, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції може становити до 0,5 відсотка.
За такого погоджуємось, що встановлений розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищував встановлені межі. В даному випадку має місце технічна помилка.
2. Щодо наявності в тендерній документації вимоги про надання учасником торгів довідки у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації надання такої довідки вимагається у випадку, якщо на день подання тендерної пропозиції не набрали чинності акти чинного законодавства України, які підтверджують, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
По-друге, як вбачається з інформації, розміщеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, торги оприлюднено 06.02.2019 року. Водночас, на офіційному сайті Національного агентства про запобігання корупції (НАЗК) оприлюднено інформацію від 06.02.2019 про створення і відкриття Реєстру корупціонерів, за допомогою якого можна перевірити в тому числі відомості про внесення або відсутності в такому реєстрі юридичних осіб.
З огляду на те, що оприлюднення офіційної інформації збігається з днем оприлюднення закупівлі та зважаючи на те, що на офіційному сайті не зазначено час публікації такої інформації, департамент житлово-комунального оголошуючи процедуру закупівлі об’єктивно не міг володіти інформацією щодо відкриття відповідного реєстру.
Додатково звертаємо увагу, що торги за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» не відбулись через відсутність учасників.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку