Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
328 000,00 UAH
UA-2019-02-05-003462-b 773a34d22c80431b9b38bb3a1418f0a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:11
Очікувана вартість: 328 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5
(пісок, білий ваговий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20500 кілограм
Цукор і супутня продукція (пісок, білий ваговий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 18:32
Цукор 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-05-003462-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 04 березня 2019 15:49
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-02-05-003462-b) 05.02.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий), зі строком поставки – до 31.12.2019 р. на очікувану вартість 328 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти Добропільської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: Цукор і супутня продукція код по ДК 021:2015 - 15830000-5 (пісок, білий ваговий), далі «Тендерна документація» із додатками.
22.02.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі.
До участі у аукціонах було допущено наступних учасників:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 328 000,00 грн. з ПДВ.
Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Кожемякін Сергій Іванович (код ЄДРПОУ 2178100153) із ціновою пропозицією 327 795,00 грн. з ПДВ.
Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Суходольський Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 3253600631) із ціновою пропозицією 322 875,00 грн. з ПДВ.

Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) - 328 000,00 грн. з ПДВ.
- ФОП Кожемякін Сергій Іванович (код ЄДРПОУ 2178100153) - 327 795,00грн. з ПДВ.
- ФОП Суходольський Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 3253600631) - 322 875,00 грн. з ПДВ.
25.02.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, відповідно до якого, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, тендерним комітетом відділу освіти Добропільської міської ради було прийнято рішення про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий). Вартість пропозиції за результатами аукціону 322 875 грн. без ПДВ. Крім того згідно цього протоколу Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з ФОП Суходольський В.О. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проте, рішення Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b) Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий) та намір укласти з ним договір поставки, є передчасним, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).

Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Так, відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO файлів у форматі PDF або JPGз:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією розпорядчого документу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору;
проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності).
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закріплено, що згідно з даною тендерною документацією та Додатком №1, Учасник подає в сканованому вигляді, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям передбаченими статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника..
Кваліфікаційні критерії для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, а також перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановлені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Проте, надані ФОП Суходольський В.О. документи тендерної пропозиції не відповідають визначеним Замовником критеріям та вимогам до документів.
Так, у п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання наступних документів:
Довідку у довільній формі про кількість автотранспортних одиниць, та копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
На вказаний автотранспорт повинні бути надані:
завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці;
завірені Учасником копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору;
копія діючого договору із спеціалізованим закладом, якому надано право на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та актів надання послуг (виконаних робіт) за січень 2019р., завірені підписом Учасника або довідки про санітарну обробку автотранспорту.
У порушення вимог цих вимог Замовника ФОП Суходольським В.О. надано копію договору надання послуг від 03.01.2019 р., укладеного з Олександрівською районною лікарнею ветеринарної медицини, та копії актів дезінфекції, дезінсекціх та деротизації від 02.01.2019 р. (файл «Дезінфекція»), складені особами, професійна здатність яких щодо проведення дезінфекції, дезінсекціх та деротизації не визначена, а також відносно невстановленого складу (адреса та належність не визначені) та невстановленого автомобіля (без зазначення його державного реєстраційного номера та належності).
Пунктом 1.5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено обов’язковість надання Погодження з Управління Держпродспоживслужби на участь в тендерній процедурі на постачання Учасником продовольчої сировини та продуктів харчування в дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади в 2019 році з асортиментом по предмету закупівлі.
В той же час копія Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, санаторно-оздоровчі дитячі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоров’я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області від 10.12.20118 р. №28-30/5815, що надана ФОП Суходольським В.О. (файл «Погодження, тех.паспорт, реєстр.потуж») не містить погодження з Управління Держпродспоживслужби на участь в тендерній процедурі на постачання Учасником продовольчої сировини та продуктів харчування в дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади в 2019 році з асортиментом по предмету закупівлі - Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий).
Пунктом 1.6. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання завіреної Учасником копії акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 120 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), що здійснюється з метою перевірки складських приміщень відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю.
В той же час копія Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Олександрійським районним управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби в Донецькій області від 07 грудня 2018 року, що надана ФОП Суходольським В.О. (файл «Акт1-6») не містить інформації про конкретну адресу складських приміщень відносно яких здійснювалися заходи державного контролю. Так, в Акті зазначено «Потужність оператора ринку: орендоване складське приміщення за адресою Донецька обл.. Олександрівський район с. Високопілля вул.Садова .».
Відповідно до п.69 ч.1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Підпунктом 1 пункту 2 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141 передбачено, що адреса об’єкта нерухомого майна - ідентифікатор об’єкта нерухомого майна, який складається з назви адміністративно-територіальної одиниці (Автономна Республіка Крим, область, м. Київ та Севастополь), району, населеного пункту або селищної чи сільської ради, іменованого об’єкта (у разі наявності), назви вулиці (проспекту, бульвару, площі, провулку тощо), номера об’єкта нерухомого майна (будинку, будівлі, споруди тощо), номера корпусу та/або номера окремої частини об’єкта нерухомого майна (квартири, приміщення тощо).
Крім того заходи контролю проводилися відносно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини. В той же час, відповідно до інформації Виписки з ЄДРПОУ від 08.06.2018 р. (файл «Уставні») видами економічної діяльності ФОП Суходольського В.О. є Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (клас 46.19 згідно КВЕД 2010), що також не відповідає вимогам КВЕД 2010, в якому для закупівлі продуктів харчування (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b) Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий) у ФОП Суходольського В.О. повинен бути передбачений інший клас господарської діяльності – «46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами».
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:

1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, відповідно до якого, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, тендерним комітетом відділу освіти Добропільської міської ради було прийнято рішення про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФОП Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий), вартість пропозиції за результатами аукціону 322 875 грн. без ПДВ, а також про намір укласти договір з ФОП Суходольський В.О.

Директор ТОВ «Край-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 13:25
Рішення щодо вимоги до закупівлі
за кодом ДК 021- 2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (пісок, білий ваговий)
Тендерний комітет Відділу освіти Добропільської міської ради, уважно розглянувши Вашу вимогу від 04.03.2019р. №220 Ідентифікатор UA-2019-02-05-003462-b.a1 про усунення порушення у процесі проведення закупівлі повідомляє, що згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Замовник не розглядав тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК...» (далі ТОВ «КРАЙ-МК..») за результатом оцінки та не відхиляв її, у зв’язку з чим ТОВ «КРАЙ-МК..» не має право на звернення з вимогою до Замовника від 04 березня 2019 за №220 UA-2019-02-05-003462-b.a1 по закупівлі Цукру і супутньої продукції.

Разом з цим, надаємо відповіді на Вашу вимогу.

1.Відповідно до п.6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 32 цього ж закону , рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Тендерним комітетом відділу освіти було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольського Володимира Олександровича на закупівлю продуктів харчування Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий). Проаналізувавши тендерну пропозицію Учасника ФО-П Суходольський В.О. на закупівлю вищевказаного продукту харчування , було встановлено, що ФО-П Суходольський В.О. відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам Тендерної документації замовника, був перевірений в усіх відкритих державних реєстрах.
На підтвердження вищезазначеного, було складено Протокол №67 від 25.02.2019р.(технічна помилка-25.05.2019р.) розгляду тендерних пропозицій на закупівлю продуктів харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b.
У відповідності до ч.6 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" , тендерний комітет відділу освіти визнає Учасника торгів ФО-П Суходольського В.О. переможцем торгів та приймає рішення про : намір укласти договір з Учасником ; проведення голосування з даного питання.
Вартість пропозиції ФО-П Суходольського В.О. за результатами аукціону склала 322 875,0грн. без ПДВ.
Тендерний комітет відділу освіти вирішив: на виконання п. 2 ст. 32 Закону України – «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» (повідомлення від 25.02.2019р.), та відповідно до вимог тендерної документації і пропозиції учасника-переможця, Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ФО-П Суходольський В.О. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.( витяг з протоколу №67 від 25.02.2019р.).
Отже, ствердження ТОВ «КРАЙ-МК..» про те, що рішення тендерного комітету Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом №67 від 25.02.2019року про намір укласти з переможцем ФО-П Суходольським В.О. договір поставки, є передчасним, порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..» , не відповідають дійсності з огляду на вищевикладене. Намір про підписання договору не є підписанням самого договору. Тому вважаємо позицію скаржника стосовно порушення строків підписання договору закупівлі , не обгрунтованою.

2. Тендерна документація Замовника містить інформацію про те, що Замовник перевіряє інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольського В.О., було направлено безкоштовний запит до Міністерства юстиції України з метою отримання детальної інформації про фізичну особу Суходольського В.О.(код 3253600631) , у т.ч. і щодо видів діяльності (КВЕД ДК 009:2010), на підставі яких ФО-П Суходольський В.О. здійснює господарську діяльність.
За інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що основним видом діяльності ФО-П Суходольського В.О. є - Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (код КВЕД 46.19), а серед інших видів діяльності, які здійснює переможець торгів, є і – Оптова торгівля цукром , шоколадом і кондитерськими виробами (код КВЕД 46.36). Також, у сканованому документі – Витяг з реєстру платників єдиного податку від 11.06.2018р. №1805293400040, який надано ФО-П Суходольським В.О. у складі своєї тендерної пропозиції (файл: якість, податок), вказаний код КВЕД 46.36. Крім того, Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, стосується перевірки дотримання гігієнічних умов, а не визначення виду економічної діяльності.

3. У складі тендерної пропозиції ФО-П Суходольського Володимира Олександровича надані акти про проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складського приміщення та автотранспорту власними силами у відповідності до Закону України №2608-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності» (із змінами), який набрав чинності в частині скасування ліцензії на проведення вищезазначених робіт (надання послуг) з 01.01.2011року і є чинним на теперішній час. Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №11/48(г0172-11) від 02.02.2011 року скасовано дію Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт (крім робіт на об’єктах ветеринарного контролю).
Також, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», профілактичні дезінфекційні заходи проводяться органами державної санітарно-епідеміологічної служби, а також суб’єктами підприємницької діяльності та громадянами. Крім того, цим Законом передбачено, що юридичні особи незалежно від форм власності та громадяни забезпечують проведення профілактичних дезінфекційних заходів у жилих, виробничих та інших приміщеннях(будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування, здійснюють інші заходи з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках. Відповідно до п.74 ч.1 ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», потужності це - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Учасник ФО-П Суходольський Володимир Олександрович зареєстрований як оператор ринку 03.10.2018 року у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, реєстраційний номер потужності: r-UA-05-01-107. На першому аркуші Акту перевірки від 07.12.2018року , складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, фахівцями Олександрівського районного управління ГУ ДПСС в Донецькій області, зазначена потужність оператора ринку: орендоване складське приміщення за адресою : Донецька обл., Олександрівський район, с. Високопілля, вул.Садова ( комплекс споруд з окремими цифровими та літерними нумераціями); власний автомобіль - вантажний фургон ізотермічний RENAULT MASTER , державний номер АН 2900ІН. Учасник надав усі необхідні копії документів для встановлення факту відповідності потужностей чинному законодавству та вимогам Тендерної документації.
Копії актів про обробку потужностей оператора ринку Суходольського В.О.(авто та складського приміщення) ,були взяті до розгляду та обліку Головним Управлінням Держпродспоживслужби України в Донецькій області під час видачі Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні заклади та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, санітарно-оздоровчі дитячі заклади охорони здоров’я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році (далі-Погодження).

4. Також, Скаржник зазначає, що у Погодженні на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні заклади та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, санітарно-оздоровчі дитячі заклади охорони здоров’я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році , яке надано ФО-П Суходольському В.О., не містить Погодження по предмету закупівлі - Цукор і супутня продукція ДК 021:2015-15830000 ( пісок, білий ваговий). Дане твердження є хибним та не обгрунтованим, так як в підпунті 13 пункту 4 «Асортимент продуктів» Погодження , серед інших продуктів харчування, вказаний і цукор.
5. Скаржник вказує, що Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами , копію якого надав Учасник, не містить інформації про конкретну адресу складських приміщень , відносно яких здійснювалися заходи державного контролю. Відповідно до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подаються скановані оригінали експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти), передбачені ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або скановані оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.
Учасник ФО-П Суходольський Володимир Олександрович зареєстрований як оператор ринку 03.10.2018 року у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, реєстраційний номер потужності: r-UA-05-01-107. На першому аркуші Акту перевірки від 07.12.2018року , складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, фахівцями Олександрівського районного управління ГУ ДПСС в Донецькій області, зазначена потужність оператора ринку: орендоване складське приміщення за адресою - Донецька обл., Олександрівський район, с. Високопілля, вул.Садова (комплекс споруд з окремими цифровими та літерними нумераціями); власний автомобіль - вантажний фургон ізотермічний RENAULT MASTER , державний номер АН 2900ІН.
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області для вирішення питання щодо надання ФО-П Суходольському Володимиру Олександровичу Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, санаторно-оздоровчі дитячі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоров’я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області у 2019 році, було розглянуто наступні документи: дислокацію установ, транспортне обслуговування , документи органів Держпродспоживслужби, асортимент продуктів тощо. За результатами розгляду документів, було надано Погодження від 10.12.2018року за №28-30/5815 , в якому зазначено обов’язкове виконання вимог, та вказано, що персональну відповідальність за виконання вимог несе ФО-П Суходольський В.О. Слід зауважити, що вищевказані документи , видані компетентними органами (відповідно до необхідних для цього документів) ФО-П Суходольському В.О. та надані останнім Замовнику, як і вимагалося тендерною документацією.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Суходольським Володимиром Олександровичем надані усі необхідні документи, передбачені Тендерною документацією, у т.ч. сканований оригінал Рішення про державну реєстрацію потужності від 05.10.2018р. за №10.010-15/292 по ФО-П Суходольському В.О. Тому вважаємо дану вимогу не обгрунтованою.

Документи подані скаржником

04 березня 2019 15:49
вимога3.PDF
04 березня 2019 15:49
вимога4.PDF
04 березня 2019 15:49
вимога5.PDF
04 березня 2019 15:49
вимога1.PDF
04 березня 2019 15:49
вимога2.PDF

Документи

07 березня 2019 13:25
Відповідь на цукор.pdf
07 березня 2019 13:25
Лист.pdf
07 березня 2019 13:25
Лист оренди.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-05-003462-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 07 березня 2019 17:37
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-02-05-003462-b) 05.02.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий), зі строком поставки – до 31.12.2019 р. на очікувану вартість 328 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти Добропільської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: Цукор і супутня продукція код по ДК 021:2015 - 15830000-5 (пісок, білий ваговий), далі «Тендерна документація» із додатками. 22.02.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі. До участі у аукціонах було допущено наступних учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 328 000,00 грн. з ПДВ. Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Кожемякін Сергій Іванович (код ЄДРПОУ 2178100153) із ціновою пропозицією 327 795,00 грн. з ПДВ. Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Суходольський Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 3253600631) із ціновою пропозицією 322 875,00 грн. з ПДВ. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) - 328 000,00 грн. з ПДВ. - ФОП Кожемякін Сергій Іванович (код ЄДРПОУ 2178100153) - 327 795,00грн. з ПДВ. - ФОП Суходольський Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 3253600631) - 322 875,00 грн. з ПДВ. 25.02.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, відповідно до якого, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, тендерним комітетом відділу освіти Добропільської міської ради було прийнято рішення про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий). Вартість пропозиції за результатами аукціону 322 875 грн. без ПДВ. Крім того згідно цього протоколу Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з ФОП Суходольський В.О. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, рішення Відділу освіти Добропільської міської ради, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФО-П Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b) Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий) та намір укласти з ним договір поставки, є передчасним, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO файлів у форматі PDF або JPGз: інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією розпорядчого документу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору; проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності). Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закріплено, що згідно з даною тендерною документацією та Додатком №1, Учасник подає в сканованому вигляді, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям передбаченими статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника.. Кваліфікаційні критерії для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, а також перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановлені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Проте, надані ФОП Суходольський В.О. документи тендерної пропозиції не відповідають визначеним Замовником критеріям та вимогам до документів. Так, у п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання наступних документів: 1. Довідку у довільній формі про кількість автотранспортних одиниць, та копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»). На вказаний автотранспорт повинні бути надані: завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці; завірені Учасником копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору; копія діючого договору із спеціалізованим закладом, якому надано право на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та актів надання послуг (виконаних робіт) за січень 2019р., завірені підписом Учасника або довідки про санітарну обробку автотранспорту. У порушення вимог цих вимог Замовника ФОП Суходольським В.О. надано копію договору надання послуг від 03.01.2019 р., укладеного з Олександрівською районною лікарнею ветеринарної медицини, та копії актів дезінфекції, дезінсекціх та деротизації від 02.01.2019 р. (файл «Дезінфекція»), складені особами, професійна здатність яких щодо проведення дезінфекції, дезінсекціх та деротизації не визначена, а також відносно невстановленого складу (адреса та належність не визначені) та невстановленого автомобіля (без зазначення його державного реєстраційного номера та належності). Пунктом 1.6. Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання завіреної Учасником копії акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 120 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), що здійснюється з метою перевірки складських приміщень відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю. В той же час копія Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Олександрійським районним управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби в Донецькій області від 07 грудня 2018 року, що надана ФОП Суходольським В.О. (файл «Акт1-6») не містить інформації про конкретну адресу складських приміщень відносно яких здійснювалися заходи державного контролю. Так, в Акті зазначено «Потужність оператора ринку: орендоване складське приміщення за адресою Донецька обл.. Олександрівський район с. Високопілля вул.Садова .». Відповідно до п.69 ч.1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Підпунктом 1 пункту 2 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141 передбачено, що адреса об’єкта нерухомого майна - ідентифікатор об’єкта нерухомого майна, який складається з назви адміністративно-територіальної одиниці (Автономна Республіка Крим, область, м. Київ та Севастополь), району, населеного пункту або селищної чи сільської ради, іменованого об’єкта (у разі наявності), назви вулиці (проспекту, бульвару, площі, провулку тощо), номера об’єкта нерухомого майна (будинку, будівлі, споруди тощо), номера корпусу та/або номера окремої частини об’єкта нерухомого майна (квартири, приміщення тощо). Крім того заходи контролю проводилися відносно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини. В той же час, відповідно до інформації Виписки з ЄДРПОУ від 08.06.2018 р. (файл «Уставні») видами економічної діяльності ФОП Суходольського В.О. є Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (клас 46.19 згідно КВЕД 2010). Наявність інших видів господарської діяльності у ФОП Суходольського В.О. не підтверджена належними документами, які ним додано до тендерної пропозиції. Вид господарської діяльності «транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини», відносно якого проводилися заходи контролю згідно Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Олександрійським районним управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби в Донецькій області від 07 грудня 2018 року, що надана ФОП Суходольським В.О. (файл «Акт1-6»), не передбачений серед видів господарської діяльності ФОП Суходольського В.О. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу. 2. Зобов’язати Відділ освіти Добропільської міської ради скасувати рішення, оформлене протоколом Розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2019 року № 67, відповідно до якого, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, тендерним комітетом відділу освіти Добропільської міської ради було прийнято рішення про підтвердження тендерної пропозиції учасника ФОП Суходольський В.О. на закупівлю продуктів харчування Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003462-b Цукор і супутня продукція ДК 021:2015 – 15830000-5 (пісок, білий ваговий), вартість пропозиції за результатами аукціону 322 875 грн. без ПДВ, а також про намір укласти договір з ФОП Суходольський В.О.. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Директор ТОВ «Край-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 15:47
Рішення від 12.03.2019 № 2693 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 15:47
Рішення від 27.03.2019 № 3606.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 20:02

Документи подані скаржником

07 березня 2019 17:37
скарга4.PDF
07 березня 2019 17:37
платіжне доручення 1439.jpg
07 березня 2019 17:37
скарга2.PDF
07 березня 2019 17:37
скарга3.PDF
07 березня 2019 17:37
скарга1.PDF
07 березня 2019 17:38
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 322 875,00
UAH з ПДВ
322 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Кожемякін Сергій Іванович" 327 795,00
UAH з ПДВ
327 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК.." 328 000,00
UAH з ПДВ
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:49
Цінова.png
28 лютого 2019 14:49
Податок.png
28 лютого 2019 14:49
МВС.png
28 лютого 2019 14:49
Довідка Корупція.pdf
28 лютого 2019 14:49
Дов.ст17.png
28 лютого 2019 14:49
Банкрутство.pdf
21 лютого 2019 08:22
Електронний підпис
21 лютого 2019 08:20
Лист відгук.PDF
21 лютого 2019 08:20
Дов.аналог.дог..pdf
21 лютого 2019 08:20
Якість,податок.pdf
21 лютого 2019 08:20
Цінова.png
21 лютого 2019 08:20
Уставні.pdf
21 лютого 2019 08:20
Проект дог..pdf
21 лютого 2019 08:20
Мед.книг..pdf
21 лютого 2019 08:20
Лист співпр..pdf
21 лютого 2019 08:20
Дов.3.pdf
21 лютого 2019 08:20
Дов.2.pdf
21 лютого 2019 08:20
Дов.1.pdf
21 лютого 2019 08:20
Дезінфекція.pdf
21 лютого 2019 08:20
Аналог.дог..pdf
21 лютого 2019 08:20
Акт13-18.pdf
21 лютого 2019 08:20
Акт7-12.pdf
21 лютого 2019 08:20
Акт1-6.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 04:23
Електронний підпис
21 лютого 2019 04:18
потужності.pdf
21 лютого 2019 04:18
Лист згода на ОПД.pdf
21 лютого 2019 04:18
Досвід.pdf
21 лютого 2019 04:18
Документи та довідки.pdf
21 лютого 2019 04:18
Довідки.pdf
21 лютого 2019 04:18
Довідки 2.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 17:54
Електронний підпис
20 лютого 2019 17:53
1сайт.zip
20 лютого 2019 17:53
2сайт.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "Кожемякін Сергій Іванович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
Переможець 322 875,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 15:57

Документи

25 лютого 2019 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
322 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:57
Дод. угода № 3 цукор.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:56
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:45
Дод. угода № 2 цукор.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:44
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 18:30
Доп уг №1.pdf зміни до договору
23 травня 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 17:51
Доп уг №1.pdf зміни до договору
23 травня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 18:16
Договір № 9 ТД від 03.04.2019.pdf укладений
03 квітня 2019 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №9 ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №9 ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №9 ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №9 ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 309 204,00
UAH з ПДВ