Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Оксана Тіторенко +380612849003 oksana.titorenko.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 8 306 620,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 41000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls | |
05 лютого 2019 15:34 |
11 ТД.docx | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 9 Технічна специфікація.xls | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 7, 8 Документи по ст.17.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
05 лютого 2019 15:34 |
Додаток 12 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000207 ● 58ae3d7d03c64469b84543dd9012cb3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 12:09 |
НАКАЗ
11.03.2019 № 28
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі), яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г.ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-19 16:35:51
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207
Заперечення до висновку про результати
моніторингу UA-M-2019-03-11-000207
Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207 процедури закупівлі робіт з «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» (UA-2019-02-05-002492-b) повідомляємо наступне.
КП «УКБ» не погоджується з результатами моніторингу та висновком до нього з наступних підстав:
1. Стосовно порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі – Порядок), затвердженого Наказом № 680.
Разом з тим, абзацом 6 преамбули «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» визначено: «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником».
Отже, Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 не має імперативної норми, а лише носить рекомендаційний характер щодо змісту тендерної документації замовника.
Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» примірної тендерної документації, Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону.
Також, пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» примірної тендерної документації передбачено, що «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі».
Згідно положень частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У висновку про результати моніторингу зазначено, що замовник не зазначив підстави для зміни істотних умов, викладених у пунктах 2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону, а саме:
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
- зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Листом від 27.10.2016 року №3302-06/34307-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі дає роз’яснення «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю».
Згідно з пунктом 2, частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
При цьому норма пункту 2, частини 4 статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар.
Оскільки предметом закупівлі є роботи «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі», застосування положень пункту 2, частини 4 статті 36 Закону в закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є неправомірним.
Згідно з пунктом 3, частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості.
Разом з тим таке рішення приймається замовником самостійно з дотриманням законодавства та має бути обґрунтованим і документально підтвердженим.
Отже, вимоги пункту 3, частини 4 статті 36 Закону не містять імперативної норми, а лише дають можливість замовнику застосовувати зазначену норму у відповідності до вимог чинного законодавства.
Крім того, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок. Будь-які зміни, в тому числі покращення, предмету закупівлі передбачають внесення змін до проектно-кошторисної документації шляхом її корегування та повторного отримання позитивного експертного висновку.
Таким чином, застосування положень пункту 3, частини 4 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є недоцільним.
Згідно з пунктом 8, частини 4 статті 36 Закону,в якій йдеться посилання на частину 5 статті 36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Оскільки термін виконання робіт, згідно вимог тендерної документації та розрахунку тривалості будівництва проектно-кошторисної документації складає 150 календарних днів і закінчення робіт не перетікає на наступний бюджетний рік, застосування положень частини 5 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є недоцільним.
Частиною 1, статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 6 Цивільного кодексу України передбачено, що сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Статтею 627 Цивільного кодексу України встановлено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
З урахуванням особливостей предмету закупівлі, застосування норм пп.2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є неможливим та недоцільним.
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону.
2. Стосовно порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії до учасників.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тендерною документацією на закупівлю робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі», однією з вимог відповідності кваліфікаційним критеріям учасників встановлено наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
Учасником ТОВ «АНСТРОЙ ЛІМІТЕД», ЄДРПОУ 42338959 (далі – учасник), в складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.02.2019 №3 «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» за встановленою тендерною документацією формою.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, учасником в складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди від 19.01.2019 року №19/19 з ФОП Кривун Михайло Олексійович (Орендодавець) та копії документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначену в довідці техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів).
Вимогами тендерної документації встановлено наступне: «В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку».
Пунктом 1.1. розділу 1 «Предмет договору» договору оренди від 19.01.2019р №19/19 чітко визначений перелік техніки, що передається в оренду в строкове оплатне користування.
Згідно пункту 1.2. розділу 1 «Предмет договору» договору оренди від 19.01.2019р №19/19, Додатком 1 визначена вартість оренди техніки за зазначеним договором.
Тендерною документацією не встановлювались вимоги щодо зазначення вартості оренди техніки.
Крім того, з тексту договору не встановлено, що Додаток 1 є невід’ємною частиною договору оренди від 19.01.2019р №19/19.
Відсутність в складі тендерної пропозиції Додатку 1 до договору оренди від 19.01.2019р №19/19 не означає його відсутність взагалі та не свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, оскільки в пункті 1.1. договору в достатній мірі відображений перелік орендованої техніки.
Надання копії Акту прийому-передачі орендованої техніки не передбачено вимогами тендерної документації, а отже не надання його в складі тендерної пропозиції не означає його відсутність взагалі та не свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, учасником виконано всі умови тендерної документації щодо підтвердження вимог відповідності кваліфікаційним критеріям.
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
3. Стосовно порушень законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
У зв’язку з відсутністю підстав, визначених частиною 1 статті 30 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», відсутні підстави, визначені в частини 1 статті 31 Закону «Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом».
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
З огляду на все вище викладене, порушення законодавства, зазначені у висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207 закупівлі робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» (UA-2019-02-05-002492-b) відсутні.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Копія Позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надана в окремому файлі. |
Дата публікації: | 27 березня 2019 |
Документи:
27 березня 2019 11:17
|
Електронний підпис |
27 березня 2019 11:16
|
Позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЛСТЕЙТ" |
8 306 600,00
UAH з ПДВ
|
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД" |
8 100 989,57
UAH з ПДВ
|
8 100 989,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" |
8 306 314,58
UAH з ПДВ
|
8 306 314,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЛСТЕЙТ" #40655805 |
Відхилено |
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 16:49
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД" #41375764 |
Відхилено |
8 100 989,57
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 17:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" #42338959 |
Переможець |
8 306 314,58
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:30
|
ДУ№8 до Договору №041 19 32від 15.03.19р.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2019 09:45
|
ДУ№7 до Договору №041 19 32 від 15.03.19р.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2019 13:41
|
ДУ№6 до Договору №041 19 32 від 15.03.19р.PDF | зміни до договору |
12 вересня 2019 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 10:33
|
ДУ №5 до Дог.№041-19-32 від15.03.2019.PDF | зміни до договору |
17 липня 2019 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 11:49
|
ДУ №4 до Дог. 041-19-32 від 15.03.19р..PDF | зміни до договору |
03 липня 2019 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 10:19
|
ДУ № 3 до дог № 041 19 32.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 14:14
|
ДУ № 2 до дог № 041 19 32.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 08:59
|
ДУ № 1 до дог № 041 19 32.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 11:29
|
Дог № 041 19 32 від 15.03.2019.pdf | укладений |
15 березня 2019 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 1, щодо зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 2, щодо зміни реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 3, щодо викладення пункту 3.1 Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зменшення ціни договору, викладення Додатку №1 "Договірна ціна", Додатку №2 “Графік виконання робіт” у новый редакції |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування, строку виконання робіт, графіку виконання робіт та строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зміни обсягів фінансування, строку дії договору, графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, строку виконання робіт, графіку виконання робіт та строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №8 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 041/19/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |