Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
8 306 620,80 UAH
UA-2019-02-05-002492-b 3713e1bbc90a4cc4b2c3dae8328207b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа замовника: Оксана Тіторенко
+380612849003
oksana.titorenko.zp@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 14:38
Очікувана вартість: 8 306 620,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


I черга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Правобережний міський пляж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000207 ● 58ae3d7d03c64469b84543dd9012cb3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-11 12:09:26
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
11.03.2019 № 28

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі), яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Г.ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-19 16:35:51

Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207

Заперечення до висновку про результати
моніторингу UA-M-2019-03-11-000207

Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207 процедури закупівлі робіт з «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» (UA-2019-02-05-002492-b) повідомляємо наступне.
КП «УКБ» не погоджується з результатами моніторингу та висновком до нього з наступних підстав:
1. Стосовно порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі – Порядок), затвердженого Наказом № 680.
Разом з тим, абзацом 6 преамбули «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» визначено: «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником».
Отже, Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 не має імперативної норми, а лише носить рекомендаційний характер щодо змісту тендерної документації замовника.
Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» примірної тендерної документації, Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону.
Також, пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» примірної тендерної документації передбачено, що «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі».
Згідно положень частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У висновку про результати моніторингу зазначено, що замовник не зазначив підстави для зміни істотних умов, викладених у пунктах 2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону, а саме:
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
- зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Листом від 27.10.2016 року №3302-06/34307-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі дає роз’яснення «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю».
Згідно з пунктом 2, частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
При цьому норма пункту 2, частини 4 статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар.
Оскільки предметом закупівлі є роботи «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі», застосування положень пункту 2, частини 4 статті 36 Закону в закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є неправомірним.
Згідно з пунктом 3, частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості.
Разом з тим таке рішення приймається замовником самостійно з дотриманням законодавства та має бути обґрунтованим і документально підтвердженим.
Отже, вимоги пункту 3, частини 4 статті 36 Закону не містять імперативної норми, а лише дають можливість замовнику застосовувати зазначену норму у відповідності до вимог чинного законодавства.
Крім того, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок. Будь-які зміни, в тому числі покращення, предмету закупівлі передбачають внесення змін до проектно-кошторисної документації шляхом її корегування та повторного отримання позитивного експертного висновку.
Таким чином, застосування положень пункту 3, частини 4 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є недоцільним.
Згідно з пунктом 8, частини 4 статті 36 Закону,в якій йдеться посилання на частину 5 статті 36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Оскільки термін виконання робіт, згідно вимог тендерної документації та розрахунку тривалості будівництва проектно-кошторисної документації складає 150 календарних днів і закінчення робіт не перетікає на наступний бюджетний рік, застосування положень частини 5 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є недоцільним.
Частиною 1, статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 6 Цивільного кодексу України передбачено, що сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Статтею 627 Цивільного кодексу України встановлено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
З урахуванням особливостей предмету закупівлі, застосування норм пп.2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону в процедурі закупівлі UA-2019-02-05-002492-b є неможливим та недоцільним.
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону.
2. Стосовно порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії до учасників.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тендерною документацією на закупівлю робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі», однією з вимог відповідності кваліфікаційним критеріям учасників встановлено наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
Учасником ТОВ «АНСТРОЙ ЛІМІТЕД», ЄДРПОУ 42338959 (далі – учасник), в складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.02.2019 №3 «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» за встановленою тендерною документацією формою.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, учасником в складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди від 19.01.2019 року №19/19 з ФОП Кривун Михайло Олексійович (Орендодавець) та копії документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначену в довідці техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів).
Вимогами тендерної документації встановлено наступне: «В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку».
Пунктом 1.1. розділу 1 «Предмет договору» договору оренди від 19.01.2019р №19/19 чітко визначений перелік техніки, що передається в оренду в строкове оплатне користування.
Згідно пункту 1.2. розділу 1 «Предмет договору» договору оренди від 19.01.2019р №19/19, Додатком 1 визначена вартість оренди техніки за зазначеним договором.
Тендерною документацією не встановлювались вимоги щодо зазначення вартості оренди техніки.
Крім того, з тексту договору не встановлено, що Додаток 1 є невід’ємною частиною договору оренди від 19.01.2019р №19/19.
Відсутність в складі тендерної пропозиції Додатку 1 до договору оренди від 19.01.2019р №19/19 не означає його відсутність взагалі та не свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, оскільки в пункті 1.1. договору в достатній мірі відображений перелік орендованої техніки.
Надання копії Акту прийому-передачі орендованої техніки не передбачено вимогами тендерної документації, а отже не надання його в складі тендерної пропозиції не означає його відсутність взагалі та не свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, учасником виконано всі умови тендерної документації щодо підтвердження вимог відповідності кваліфікаційним критеріям.
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
3. Стосовно порушень законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
У зв’язку з відсутністю підстав, визначених частиною 1 статті 30 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», відсутні підстави, визначені в частини 1 статті 31 Закону «Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом».
З урахуванням вище викладеного відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
З огляду на все вище викладене, порушення законодавства, зазначені у висновку про результати моніторингу UA-M-2019-03-11-000207 закупівлі робіт «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі» (UA-2019-02-05-002492-b) відсутні.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва", 04054151, Україна, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі, 8306620.8UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 3713e1bbc90a4cc4b2c3dae8328207b6, 2019-02-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі - Замовник) від 05 лютого 2019 року № 11/1; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019 б/н та від 27.02.2019 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2019; тендерні пропозиції учасників ТОВ "БЕЛСТЕЙТ", ТОВ "ЕРІН БУД" та ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД". Управлінням проаналізовано тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю робіт: Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі. Проведеним аналізом встановлено, що ТД не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель. Так, пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі - Порядок), затвердженого Наказом № 680. Водночас, Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону. Замовником у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, із врахуванням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону зазначено, в тому числі, порядок змін істотних умов договору. При цьому, в частині 4 статті 36 Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник має право змінити істотні умови договору. Проте, у пункті 4 розділу 6 ТД Замовник не зазначив підстави для зміни істотних умов, викладених у пунктах 2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону, а саме: - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. В той же час, зазначені підстави відсутні також у проекті договору. Слід також зазначити, що пунктом 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Порядку Замовнику не надано можливості обирати одну або декілька підстав зміни істотних умов договору. Тобто, Замовник повинен зазначити всі 8 підстав для зміни істотних умов договору. Отже, незазначення Замовником у пункті 4 розділу 6 ТД та у проекті договору підстав для зміни істотних умов, викладених у пунктах 2, 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону, є порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону та пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Порядку. Також, відповідно до протоколів розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019 б/н та від 27.02.2019 б/н, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БЕЛСТЕЙТ" через ненадання забезпечення тендерної пропозиції та тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕРІН БУД" як така, що не відповідає умовам тендерної документації (далі - ТД). Порушень з цього питання не встановлено. Водночас, 04 березня 2019 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД". Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" встановлена її невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону, в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: відповідно Додатка 3 ТД, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням переліку власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт. При цьому, у разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" надано договір оренди від 19.01.2019 № 19/19 з ФОП Кривун Михайло Олексійович, у пункті 1.1 якого зазначено перелік техніки, що орендується учасником, відповідно до Додатка 1 договору. При цьому, Додаток 1 до договору учасником не надано, а лише зміст пункту 1.1 не дає повної інформації про орендовану техніку. Крім того, пунктом 2 зазначеного договору визначено порядок передачі орендованого майна, згідно якого, орендоване майно вважається переданим на підставі складання Акту прийому-передачі та з моменту підписання цього Акту. Проте, Акту прийому-передачі орендованої техніки у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Таким чином, ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД", надавши у складі пропозиції договір оренди від 19.01.2019 № 19/19 з ФОП Кривун Михайло Олексійович без Додатка 1 та без Акта прийому-передачі орендованої техніки, не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Отже, виходячи з викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" не відповідає кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" та підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону. Абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи те, що тендерні пропозиції ТОВ "БЕЛСТЕЙТ" та ТОВ "ЕРІН БУД" відхилені тендерним комітетом Замовника, а тендерна пропозиція учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" підлягає відхиленню, Замовник повинен відмінити торги., 15 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, встановлено: порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону та Порядку заповнення тендерної документації, затвердженого Наказом № 680, в частині складання тендерної документації. За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації Замовника торгів, яка підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 статті 30 Закону. Отже, торги на закупівлю робіт: Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі підлягають відміні на підставі вимог абзаців 3,7 частини 1 статті 31 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Копія Позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надана в окремому файлі.

2019-03-27 11:16:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЛСТЕЙТ" 8 306 600,00
UAH з ПДВ
8 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД" 8 100 989,57
UAH з ПДВ
8 100 989,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" 8 306 314,58
UAH з ПДВ
8 306 314,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 07:08
sign.p7s
21 лютого 2019 07:02
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 07:02
Статут.PDF
21 лютого 2019 07:02
Расходные накладные.pdf
21 лютого 2019 07:02
Кошторис.rar
21 лютого 2019 07:02
Графік викон.робіт.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 15:21
15. Про зауваження.pdf
21 лютого 2019 15:20
12. Про статтю 17.pdf
21 лютого 2019 15:18
7. Про статут.pdf
21 лютого 2019 15:16
5. Про субпідрядників.pdf
21 лютого 2019 15:15
4.2. ДоговІр субпідряду.pdf
21 лютого 2019 15:13
3. Довідка про мтб.pdf
21 лютого 2019 15:10
банківська гарантія.rar
21 лютого 2019 15:07
кошторис (2).rar

Публічні документи

20 лютого 2019 19:15
sign.p7s
20 лютого 2019 18:56
Смета.imd
20 лютого 2019 18:56
Протокол НР.7z
20 лютого 2019 18:56
Наказ Фролова Ю.М.7z
20 лютого 2019 18:56
Лист для клієнтів.7z
20 лютого 2019 18:56
Гарантія 9819-19.7z
20 лютого 2019 18:56
Банківська ліцензія.7z
20 лютого 2019 18:56
15. Довідка стаття 17.PDF
20 лютого 2019 18:56
2. Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЛСТЕЙТ"
#40655805
Відхилено 8 050 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД"
#41375764
Відхилено 8 100 989,57
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 17:31
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 8 306 314,58
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:42

Документи

25 лютого 2019 16:49
sign.p7s
25 лютого 2019 16:48
Протокол розгляду.pdf

Документи

27 лютого 2019 17:31
sign.p7s
27 лютого 2019 17:30
Протокол розгляду.pdf

Документи

04 березня 2019 16:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
8 306 314,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 16:42
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 березня 2019 11:29
Дог № 041 19 32 від 15.03.2019.pdf укладений
15 березня 2019 11:27
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2019 10:19
ДУ № 3 до дог № 041 19 32.pdf зміни до договору
26 березня 2019 10:18
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2019 14:14
ДУ № 2 до дог № 041 19 32.pdf зміни до договору
21 березня 2019 14:14
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2019 08:59
ДУ № 1 до дог № 041 19 32.pdf зміни до договору
18 березня 2019 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 1, щодо зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 041/19/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 2, щодо зміни реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 041/19/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 3, щодо викладення пункту 3.1 Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 041/19/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку