Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вирубки порослі
Очікувана вартість
402 905,00 UAH
UA-2019-02-05-002402-b 89e5561f8cb44c46bc3acd841e2f2497
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 15:58
Початок аукціону: 21 лютого 2019 11:40
Очікувана вартість: 402 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 015,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12087 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вирубки порослі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 15:25
проект дог. послуги з вирубки порослі.docx
05 лютого 2019 15:25
ТД Вирубка порослі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000012 ● 9c0ab31623f64bc99f43fac22ff30a92
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-02-05-002402-b 05.02.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Предмет закупівлі: Послуги з вирубки порослі) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з вирубки порослі (код ДК 021:2015:77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. ID закупівлі: UA-2019-02-05-002402-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 04.09.2019 в 17:30, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник під оголошення даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c (402 600,00 грн.), порушив норми планування закупівель. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 31.01.2019 №44, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 31.01.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c. За змістом якого, предмет закупівлі: Послуги з покосу трави, визначено з очікуваною вартістю 403 160,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-02-05-002402-b) з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., сума не перевищувала вартості зазначеній у річному плані. 26.04.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 26.04.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 26.04.2019 №173, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-01-11-001384-c), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-01-11-001384-c) опублікований в системі 26.04.2019 в 12:43 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 600,00 грн. під час оголошення замовником закупівлі є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючого річного плану (із змінами на 31.01.2019) з очікуваною вартістю даної закупівлі 402 905,00 грн. на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 03.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 03.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 31.01.19 №44 (з додатками) на 2 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 26.04.19 №173 (з додатками) на 7 арк.

2019-09-11 13:48:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77" 402 600,00
UAH з ПДВ
402 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС" 402 905,00
UAH з ПДВ
402 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 09:02
Електронний підпис
05 березня 2019 08:58
Електронний підпис
05 березня 2019 08:58
Гарантія.pdf
27 лютого 2019 16:57
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:55
Довід.про відс.заборг..pdf
27 лютого 2019 16:55
Довід.про несуд..pdf
27 лютого 2019 16:33
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:33
Довід.щодо банкрут..pdf
18 лютого 2019 14:38
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:38
Додаток2.pdf
18 лютого 2019 10:05
Електронний підпис
18 лютого 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2019 10:04
СТАТУТ.pdf
18 лютого 2019 10:04
Свідц.плат.ПДВ.pdf
18 лютого 2019 10:04
Проект договору.pdf
18 лютого 2019 10:04
Лист щодо санкцій.pdf
18 лютого 2019 10:04
Істотні умови.pdf
18 лютого 2019 10:04
Згода на укл.договору.pdf
18 лютого 2019 10:04
Додаток2.pdf
18 лютого 2019 10:04
Договра на утилізацію.pdf
18 лютого 2019 10:04
Довід.щодо субпідряд..pdf
18 лютого 2019 10:04
Довід.про поточ.рах..pdf
18 лютого 2019 10:04
Дов.про відс.підс.СТ17.pdf
18 лютого 2019 10:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2019 10:04
Витяг з протоколу.PDF

Публічні документи

19 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:48
Тендерна пропозиція.PDF
19 лютого 2019 15:48
Статут.PDF
19 лютого 2019 15:48
Реєстр документів.PDF
19 лютого 2019 15:48
оренда шапкін мтз-80.PDF
19 лютого 2019 15:48
Оренда ЗІЛ 431412.PDF
19 лютого 2019 15:48
наказ директор.PDF
19 лютого 2019 15:48
Істотні умови.PDF
19 лютого 2019 15:48
Згода на уклад дог.PDF
19 лютого 2019 15:48
Захист довкілля.PDF
19 лютого 2019 15:48
Договір утилізація.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов упов ос на підп дог.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов ст 17.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов працівникі.PDF
19 лютого 2019 15:48
дов поточ рах.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов оподаткування.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов обладнання.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов не прит до відпов.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов ліцензув.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов відс судим.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов відс статут обмеж.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов банкрут.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов аналог діял.PDF
19 лютого 2019 15:48
Дов АМКУ.PDF
19 лютого 2019 15:48
Гарантійний лист.PDF
19 лютого 2019 15:48
Витяг НДС ДЕС.pdf
19 лютого 2019 15:48
витяг єдр.PDF
19 лютого 2019 15:48
Витяг держстат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"

ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"
#36906092
Переможець 402 600,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 12:17

Документи

26 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:17
ПК70.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"
#36906092
402 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:17
ПК70.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:15
Дог. Комб.поросль.pdf укладений
11 березня 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 402 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 100,00 UAH)