Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 15:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 15:58 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 402 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 015,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12087 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 15:25 |
проект дог. послуги з вирубки порослі.docx | |
05 лютого 2019 15:25 |
ТД Вирубка порослі.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000012 ● 9c0ab31623f64bc99f43fac22ff30a92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 17:20 |
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-02-05-002402-b 05.02.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Предмет закупівлі: Послуги з вирубки порослі) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з вирубки порослі (код ДК 021:2015:77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. ID закупівлі: UA-2019-02-05-002402-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 04.09.2019 в 17:30, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник під оголошення даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c (402 600,00 грн.), порушив норми планування закупівель. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 31.01.2019 №44, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 31.01.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c. За змістом якого, предмет закупівлі: Послуги з покосу трави, визначено з очікуваною вартістю 403 160,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-02-05-002402-b) з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., сума не перевищувала вартості зазначеній у річному плані. 26.04.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 26.04.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 26.04.2019 №173, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-01-11-001384-c), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-01-11-001384-c) опублікований в системі 26.04.2019 в 12:43 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 600,00 грн. під час оголошення замовником закупівлі є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючого річного плану (із змінами на 31.01.2019) з очікуваною вартістю даної закупівлі 402 905,00 грн. на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 03.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 03.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 31.01.19 №44 (з додатками) на 2 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 26.04.19 №173 (з додатками) на 7 арк.
2019-09-11 13:48:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм планування закупівель.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77" #36906092 |
Переможець |
402 600,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 10:15
|
Дог. Комб.поросль.pdf | укладений |
11 березня 2019 10:14
|