Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41086985 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6 |
Контактна особа: |
Валентина Костюк +380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 16:39 |
ТД зі змінами після рішення АМК.doc | |
14 березня 2019 16:39 |
перелік змін до тд автобус.pdf | |
14 березня 2019 16:39 |
протокол 14.03.19.pdf | |
13 лютого 2019 15:12 |
зміни до ТД.pdf | |
13 лютого 2019 15:12 |
ТД зі змінами (2).doc | |
13 лютого 2019 15:12 |
протокол від 13.02.2019.pdf | |
12 лютого 2019 09:53 |
ТД зі змінами (1).doc | |
12 лютого 2019 09:53 |
перелік змін.pdf | |
12 лютого 2019 09:53 |
протокол від 12.02.2019 року.pdf | |
05 лютого 2019 14:57 |
ТД .doc |
14 березня 2019 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 березня 2019 16:39 |
ТД зі змінами після рішення АМК.doc
|
||||||||||||
14 березня 2019 16:39 |
перелік змін до тд автобус.pdf
|
||||||||||||
14 березня 2019 16:39 |
протокол 14.03.19.pdf
|
||||||||||||
13 лютого 2019 15:12 |
зміни до ТД.pdf
|
||||||||||||
13 лютого 2019 15:12 |
ТД зі змінами (2).doc
|
||||||||||||
13 лютого 2019 15:12 |
протокол від 13.02.2019.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2019 09:53 |
ТД зі змінами (1).doc
|
||||||||||||
12 лютого 2019 09:53 |
перелік змін.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2019 09:53 |
протокол від 12.02.2019 року.pdf
|
||||||||||||
05 лютого 2019 14:57 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Технічними вимогами (завданням) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус») відповідає цим вимогам. Це підтверджується наступними технічними вимогами встановленими Замовником (Додаток 4 «Технічне завдання» до тендерної документації):
2.Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний.
3.Загальні вимоги безпеки.
3.2.Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – три з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.
3.5.Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути виносні з пневмоприводом, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог в наступній редакції:
2.Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний або встановлений на раму шасі.
3.Загальні вимоги безпеки.
3.2.Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з правої та лівої сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.
3.5.Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути з пневмоприводом виносні або з відкриванням всередину, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності. Для шкільних автобусів сертифікація проводиться щодо більш детальних та жорстких параметрах. Сертифікація не можлива без проведення всіх передбачених законами випробувань, вимірів та досліджень відносно всіх тих конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якого якості , технічного стану та цільового призначення. Тому автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість, безпеку та цільове призначення такого автобусу і можуть визначатися виробниками на свій розсуд, тобто з власних вподобань та забаганок.
Коли в тендерній документації замовник висуває детальні вимоги саме щодо тих параметрів, що навіть не описуються в сертифікатах відповідності та не є принциповими з точки зору якості, безпеки, цільового призначення автобусу, а відносяться лише до вподобань, це безпідставно, штучно, значно звужує коло потенційних учасників торгів. А чим менше учасників торгів – тим менше буде конкуренція і, відповідно, мета проведення публічних закупівель знецінюється, зводиться нанівець.
Не має жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію та відмовлятися від економії бюджетних коштів через деталізацію вимог тендерної документації характеристиками, що відносься до вподобань та забаганок. Більш того, такі дії є злочинними та вказують на корупційні ознаки ситуації.
Більш того несівний кузов шкільного автобусу, наприклад, є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів, і не дає жодних переваг. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
До речі, всі шкільні автобуси в США виробляють на базі вантажівок з рамочним типом кузову саме через те, що такий вид кузову сприяє більшій безпеці дітей на дорозі.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати з технічних характеристик деталізацію вимог щодо кузову, дверей, розташування кнопок і тому подібне, та надати можливість взяти участь у відкритих торгах всім виробникам шкільних автобусів на рівних засадах.
Свідоцтво про право на зайняття адвокатською
діяльністю №2568/10 від 29.04.2004 р.
03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12-а.
тел. (067) 7003022
ВИМОГА
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради оголошений тендер: ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-002152-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб).
Ознайомившись в інтересах Клієнта з вимогами до предмету закупівлі, що визначені у Тендерній документації (надалі по тексту- «ТД»), вважаю, що ТД не відповідає ст. ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25. 12. 2015 року оскільки містить дискримінаційні умови.
Додаток № 4 «Технічне завдання» до ТД містить такі специфічні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, що відповідають виключно технічним характеристикам автобуса ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус», і не відповідають характеристикам автобусів інших виробників, зазначених в Cертифікатах, наприклад:
1. Пункт 2 Додатку 4 «Технічне завдання»: Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний.
В автобусах, що виготовляються в Україні використовуються всього два види кузовів: несівний або рамний.
Не зважаючи на те, що у Додатку № 4 до ТД зазначено: У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент", еквівалентом несівного кузова автобуса є виключно несівний кузов автобуса.
Слід зазначити, що несівний кузов зазвичай має меншу стійкість до механічних навантажень, ніж рамний кузов, а також автобуси з несівними кузовами є більш дорожчими у ремонті.
Вказаним у ТД технічним вимогам можуть не відповідати автобуси всіх інших виробників, що реалізуються на ринку України.
Таким чином, вимога Замовника щодо постачання автобусів з несівним кузовом є дискримінаційною по відношенню до інших учасників процедури закупівлі.
Прошу усунути дане порушення, виклавши пункт 2 Додатку 4 «Технічне завдання» в наступній редакції:
«Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний або рамний».
2. Також дискримінаційні вимоги встановлені у підпункті 3.2 пункту 3 «Загальні вимоги безпеки» Додатку №4 до ТД, зокрема визначена кількість кнопок звукової сигналізації (три кнопки з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.), при цьому не зазначено, що таких кнопок може бути не менше, ніж три.
Прошу усунути дану дискримінаційну вимогу, виклавши підпункт 3.2 пункту 3 «Загальні вимоги безпеки» ТД в наступній редакції: «Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з правої та лівої сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів».
3. Прошу усунути дискримінаційну вимогу щодо відкривання передніх дверей, викладену у підпункті 3.5 пункту 3 ТД «Загальні вимоги безпеки», шляхом викладення підпункту 3.5 пункту 3 ТД «Загальні вимоги безпеки» в наступній редакції: «Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути з пневмоприводом виносні або з відкриванням всередину, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання».
Звертаю увагу, що автобуси для перевезення школярів повинні відповідати вимогам Національному стандарту України 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Основними вимогами зазначеного стандарту є безпека перевезення пасажирів. Зазначені у тендерній документації дискримінаційні вимоги (використання несівного кузову, обмеження кількості кнопок звукової сигналізації, тип механізму відкривання дверей) не впливають на підвищення безпеки шкільного автобуса.
Єдиною вимогою, що може бути встановлена Замовником щодо закупівлі шкільного автобуса має бути вимога щодо наявності Сертифіката на шкільний автобус.
Зазначаю, що Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, не має права користуватись особистими пріоритетами при закупівлі товару за державні кошти.
Зазначені у ТД специфічні та необґрунтовані вимоги до предмету закупівлі призводять к здороженню предмету закупівлі, а відтак - Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro, а відбувається їх розтрата.
Вимоги Замовника повинні бути зведені для можливості участі у тендерах найбільшої кількості Учасників, наслідком чого буде чесна та добросовісна конкуренція.
Прошу розглянути та задовольнити дану вимогу про усунення дискримінаційних вимог, встановлених у Тендерній документації: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-002152-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб).
У разі незадоволення даної Вимоги, залишаю право для захисту інтересів Клієнта у Антимонопольному комітеті України та/або у судовому порядку.
09.02.2019 р. Сухаревський В. М.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2019 18:10
Дата подання: 15 березня 2019 15:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-07-000033 ● 3e0327bafef64fa8a3ab2920820aa6b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2019 № 11
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 07.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-02-05-002152-b 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель О.ДАВИДОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
внесено зміни до тендерної документації
2019-02-13 12:41:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-02-13 17:45:32
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 березня 2019 15:32 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень |
15 березня 2019 15:32
|
Електронний підпис |
15 березня 2019 15:31
|
протокол.pdf |