Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Очікувана вартість
299 510 455,34 UAH
UA-2019-02-05-002078-c d0412881f0894be38352ddea65689126
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження замовника: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа замовника: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
ст.35 ч. 2 п. 2, а саме:
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київська область, Київ, вул.Дегтярівська,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Документація

Тендерна документація

05 лютого 2019 17:17
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000079 ● f42f9c3dc70b4c38ae6a36c1e53478f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:37:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-05-002078-c 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-18 16:48:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-05-002078-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(далі – Замовник) у пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі;
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва;
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-23 16:42:43

Пояснення

Комунальне підприємство «Інформатика», щодо вашого запиту на Прозоро від 18.04.2019р. повідомляє наступне.
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”. Згідно з пунктом 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м.Києва та виконавця/співвиконавця заходу КП “Інформатика”.
Даючи відповіді на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
- Законом про публічні закупівлі, а саме ст.35 даного закону не визначені умови щодо оприлюднення інформації на базі котрої ґрунтується рішення про використання переговорної процедури закупівлі.
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва.
КП “Інформатика” як замовник виконав усі можливі дії щодо пошуку можливих постачальників, а саме: був проведений пошук постачальника обладнання через мережу інтернет, надіслані запити до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) та до Торгово-Промислової палати.
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
- Для подальшого впровадження системи згідно з програмою “Електрона Столиця” нами був виконаний ряд підготовчих заходів, а саме:
- Направлений запит №26-2019 від 18.01.2019р. в Торгово – Промислову Палату України для отримання інформації щодо актуалізації на момент закупівлі рівня цін на ринку постачальників обладнання та робіт, згідно дослідження що проводилося раніше, на що була отримана відповідь № 293/08.1-7.1 від 06.02.2019р.
- Направлений запит №11/2019 від 10.01.2019р. до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) з питанням: «1.Чи є обґрунтованою обрання КП «Інформатика» переговорної процедури закупівлі обладнання та послуг на впровадження системи “Автоматичного та диспетчерського управління і контролю міським зовнішнім освітленням в м. Києві” у фірми постачальника ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” відповідно до п. 2 ч. 2 ст.35 Закону України «Про Публічні Закупівлі» - « відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи »?
У разі можливості у дослідженні просимо зазначити відомості чи не змінилася за цей період ситуація на ринку України, щодо унікальності рішення та постачальника обладнання, а саме що ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” залишається єдиною компанією постачальником та уповноваженою працювати з обладнанням, що досліджувалося раніше.»
На що було отримане Консультативне повідомлення № 004/19 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 24 січня 2019р. на 30 аркушах з висновком який підтверджує обрання переговорної процедури закупівлі обґрунтованою.
Згідно з усіма вище зазначеними факторами нами було прийнято рішення, щодо застосування переговорної процедури по вказаній закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019, Комунальне підприємство "Інформатика" повідомляє, що зауваження, викладені у висновку, прийнято до уваги та будуть враховані в подальшій роботі. Водночас інформуємо, що у зв'язку з тим, що електронною системою закупівель Prozorro не передбачено можливості внесення змін до Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, Комунальне підприємство "Інформатика" не має можливості виправити помилку, допущену при заповненні форми документу.

2019-05-10 12:01:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), 31024875, Україна, Київ, Левка Мацієвича, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, 299510455.34UAH, 48810000-9, ДК021, 1, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: d0412881f0894be38352ddea65689126, 2019-02-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.02.2019 № 18/02/19-1Х, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 21.03.2019 № 1, додаткова угода від 25.03.2019 № 2, додаткова угода від 26.03.2019 № 3, додаткова угода від 22.04.2019 № 4, пояснення надані на запит через електронну систему закупівель та документи (лист Торгово-промислової палати України від 06.02.2019 № 293/08.1-7.1 та Консультативне повідомлення від 24 січня 2019 року № 004/19, надане Науково-дослідним центром судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України). За результатами моніторингу установлено, що комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у пункт 14 повідомлення про намір укласти договір, не зазначив посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. При цьому, з урахуванням пояснень та документів (лист Торгово-промислової палати України від 06.02.2019 № 293/08.1-7.1 та Консультативне повідомлення від 24 січня 2019 року № 004/19, надане Науково-дослідним центром судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України), розміщених Замовником в електронній системі закупівель 18.04.2019, установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону, проте з порушенням вимог до заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, визначених Наказом № 490., 26 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ»
#40117975
Переможець 299 510 455,34
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:37

Документи

05 лютого 2019 17:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 17:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ»
#40117975
299 510 455,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 17:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 лютого 2019 10:13
sign.p7s укладений
19 лютого 2019 10:10
Договір № 180219-1Х від 18.02.19.pdf укладений
19 лютого 2019 10:08
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 16:05
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 15:59
ДУ №6_від 19.06.19_освітлення до договору №18_02_19-1Х.pdf зміни до договору
19 червня 2019 15:57
sign.p7s зміни до договору
30 травня 2019 14:04
додаткова угода №5 від 28.05.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
30 травня 2019 12:55
sign.p7s зміни до договору
23 квітня 2019 11:04
додаткова угода №4 від 22.04.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 11:01
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2019 14:24
додаткова угода №3 від 26.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
28 березня 2019 14:23
sign.p7s зміни до договору
25 березня 2019 14:52
додаткова угода №2 від 25.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
25 березня 2019 14:51
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2019 15:24
додаткова угода №1 від 21.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
21 березня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 3.1., п. 4.1., п. 4.2., п. 4.5., п. 11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору №18/02/19-1X від 18 лютого 2019 року
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків. п.3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку