Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 17:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Тендерна документація
05 лютого 2019 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000079 ● f42f9c3dc70b4c38ae6a36c1e53478f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-05-002078-c 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-18 16:48:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-05-002078-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(далі – Замовник) у пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі;
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва;
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-23 16:42:43
Пояснення
Комунальне підприємство «Інформатика», щодо вашого запиту на Прозоро від 18.04.2019р. повідомляє наступне.
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”. Згідно з пунктом 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м.Києва та виконавця/співвиконавця заходу КП “Інформатика”.
Даючи відповіді на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
- Законом про публічні закупівлі, а саме ст.35 даного закону не визначені умови щодо оприлюднення інформації на базі котрої ґрунтується рішення про використання переговорної процедури закупівлі.
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва.
КП “Інформатика” як замовник виконав усі можливі дії щодо пошуку можливих постачальників, а саме: був проведений пошук постачальника обладнання через мережу інтернет, надіслані запити до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) та до Торгово-Промислової палати.
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
- Для подальшого впровадження системи згідно з програмою “Електрона Столиця” нами був виконаний ряд підготовчих заходів, а саме:
- Направлений запит №26-2019 від 18.01.2019р. в Торгово – Промислову Палату України для отримання інформації щодо актуалізації на момент закупівлі рівня цін на ринку постачальників обладнання та робіт, згідно дослідження що проводилося раніше, на що була отримана відповідь № 293/08.1-7.1 від 06.02.2019р.
- Направлений запит №11/2019 від 10.01.2019р. до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) з питанням: «1.Чи є обґрунтованою обрання КП «Інформатика» переговорної процедури закупівлі обладнання та послуг на впровадження системи “Автоматичного та диспетчерського управління і контролю міським зовнішнім освітленням в м. Києві” у фірми постачальника ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” відповідно до п. 2 ч. 2 ст.35 Закону України «Про Публічні Закупівлі» - « відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи »?
У разі можливості у дослідженні просимо зазначити відомості чи не змінилася за цей період ситуація на ринку України, щодо унікальності рішення та постачальника обладнання, а саме що ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” залишається єдиною компанією постачальником та уповноваженою працювати з обладнанням, що досліджувалося раніше.»
На що було отримане Консультативне повідомлення № 004/19 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 24 січня 2019р. на 30 аркушах з висновком який підтверджує обрання переговорної процедури закупівлі обґрунтованою.
Згідно з усіма вище зазначеними факторами нами було прийнято рішення, щодо застосування переговорної процедури по вказаній закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019, Комунальне підприємство "Інформатика" повідомляє, що зауваження, викладені у висновку, прийнято до уваги та будуть враховані в подальшій роботі. Водночас інформуємо, що у зв'язку з тим, що електронною системою закупівель Prozorro не передбачено можливості внесення змін до Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, Комунальне підприємство "Інформатика" не має можливості виправити помилку, допущену при заповненні форми документу.
2019-05-10 12:01:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ» #40117975 |
Переможець |
299 510 455,34
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 15:23
|
ДУ №8 від 28.12.2019 до договору 18_02_19_1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 11:58
|
ДУ 7 від 03.12.2019 до Договору 18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 15:59
|
ДУ №6_від 19.06.19_освітлення до договору №18_02_19-1Х.pdf | зміни до договору |
19 червня 2019 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 14:04
|
додаткова угода №5 від 28.05.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 11:04
|
додаткова угода №4 від 22.04.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 14:24
|
додаткова угода №3 від 26.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 14:52
|
додаткова угода №2 від 25.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 15:24
|
додаткова угода №1 від 21.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 10:10
|
Договір № 180219-1Х від 18.02.19.pdf | укладений |
19 лютого 2019 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п. 3.1., п. 4.1., п. 4.2., п. 4.5., п. 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/02/19-1X |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/02/19-1X |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/02/19-1X |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору №18/02/19-1X від 18 лютого 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/02/19-1Х |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення розрахунків. п.3.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/02/19-1Х |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення розрахунків. п.3.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/19-1Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |