Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Очікувана вартість
299 510 455,34 UAH
UA-2019-02-05-002078-c d0412881f0894be38352ddea65689126
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ст.35 ч. 2 п. 2, а саме:
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Дегтярівська,37, Київ, Київська область, 03113, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

05 лютого 2019 17:17
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000079 ● f42f9c3dc70b4c38ae6a36c1e53478f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-05-002078-c 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-18 16:48:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-05-002078-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(далі – Замовник) у пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі;
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва;
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-23 16:42:43

Пояснення

Комунальне підприємство «Інформатика», щодо вашого запиту на Прозоро від 18.04.2019р. повідомляє наступне.
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”. Згідно з пунктом 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м.Києва та виконавця/співвиконавця заходу КП “Інформатика”.
Даючи відповіді на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Чому комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
- Законом про публічні закупівлі, а саме ст.35 даного закону не визначені умови щодо оприлюднення інформації на базі котрої ґрунтується рішення про використання переговорної процедури закупівлі.
2. Чи здійснював Замовник заходів (надіслання запитів, листів тощо) для з’ясування інформації про суб'єктів господарювання (можливих потенційних учасників), що мають змогу надати послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва.
КП “Інформатика” як замовник виконав усі можливі дії щодо пошуку можливих постачальників, а саме: був проведений пошук постачальника обладнання через мережу інтернет, надіслані запити до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) та до Торгово-Промислової палати.
3. Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуги із створення, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва на відповідному ринку, через що договір про закупівлю укладено з ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ».
- Для подальшого впровадження системи згідно з програмою “Електрона Столиця” нами був виконаний ряд підготовчих заходів, а саме:
- Направлений запит №26-2019 від 18.01.2019р. в Торгово – Промислову Палату України для отримання інформації щодо актуалізації на момент закупівлі рівня цін на ринку постачальників обладнання та робіт, згідно дослідження що проводилося раніше, на що була отримана відповідь № 293/08.1-7.1 від 06.02.2019р.
- Направлений запит №11/2019 від 10.01.2019р. до Науково-Дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності (міністерства юстиції України) з питанням: «1.Чи є обґрунтованою обрання КП «Інформатика» переговорної процедури закупівлі обладнання та послуг на впровадження системи “Автоматичного та диспетчерського управління і контролю міським зовнішнім освітленням в м. Києві” у фірми постачальника ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” відповідно до п. 2 ч. 2 ст.35 Закону України «Про Публічні Закупівлі» - « відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи »?
У разі можливості у дослідженні просимо зазначити відомості чи не змінилася за цей період ситуація на ринку України, щодо унікальності рішення та постачальника обладнання, а саме що ТОВ “Хідден Енерджі.ЮЕЙ” залишається єдиною компанією постачальником та уповноваженою працювати з обладнанням, що досліджувалося раніше.»
На що було отримане Консультативне повідомлення № 004/19 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 24 січня 2019р. на 30 аркушах з висновком який підтверджує обрання переговорної процедури закупівлі обґрунтованою.
Згідно з усіма вище зазначеними факторами нами було прийнято рішення, щодо застосування переговорної процедури по вказаній закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019, Комунальне підприємство "Інформатика" повідомляє, що зауваження, викладені у висновку, прийнято до уваги та будуть враховані в подальшій роботі. Водночас інформуємо, що у зв'язку з тим, що електронною системою закупівель Prozorro не передбачено можливості внесення змін до Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, Комунальне підприємство "Інформатика" не має можливості виправити помилку, допущену при заповненні форми документу.

2019-05-10 12:01:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ»
#40117975
Переможець 299 510 455,34
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:37

Документи

05 лютого 2019 17:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 17:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ»
#40117975
299 510 455,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 17:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 10:13
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 10:10
Договір № 180219-1Х від 18.02.19.pdf укладений
19 лютого 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 15:23
ДУ №8 від 28.12.2019 до договору 18_02_19_1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
02 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:58
ДУ 7 від 03.12.2019 до Договору 18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 11:56
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 15:59
ДУ №6_від 19.06.19_освітлення до договору №18_02_19-1Х.pdf зміни до договору
19 червня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 14:04
додаткова угода №5 від 28.05.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
30 травня 2019 12:55
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 11:04
додаткова угода №4 від 22.04.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 14:24
додаткова угода №3 від 26.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
28 березня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 14:52
додаткова угода №2 від 25.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
25 березня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 15:24
додаткова угода №1 від 21.03.2019 до договору №18_02_19-1Х від 18.02.2019.pdf зміни до договору
21 березня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 3.1., п. 4.1., п. 4.2., п. 4.5., п. 11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" та до Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1X
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору №18/02/19-1X від 18 лютого 2019 року
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків. п.3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/19-1Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків. п.3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 18/02/19-1Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 541 030,41
UAH (в тому числі ПДВ 24 923 505,07 UAH)