Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев
Очікувана вартість
1 521 275,60 UAH
UA-2019-02-05-002059-b 428d05916e494af98e785c83f8ed9022
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 15:18
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 15:18
Початок аукціону: 21 лютого 2019 13:55
Очікувана вартість: 1 521 275,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45638 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк ім. Писаржевського, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 14:46
ТД Видалення дерев.pdf
05 лютого 2019 14:46
проект дог. на видалення аварійних дерев.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000007 ● 0cdfede1594f4f8ab8be23f89747158d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-02-05-002059-b 05.02.2018 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-05 17:51:34

звернення

Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Дніпропетровська область)
Васильєву О. В.

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015: 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги
(Предмет закупівлі: Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев)

Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев (код ДК 021:2015:77210000-5 – Лісозаготівельні послуги.ID закупівлі:UA-2019-02-05-002059-b).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 03.09.2019 та за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення норм планування закупівель.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.



Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 03.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.


В.о. голови тендерного комітету Дубовик О.В.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги (Предмет закупівлі: Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев (код ДК 021:2015:77210000-5 – Лісозаготівельні послуги. ID закупівлі: UA-2019-02-05-002059-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 03.09.2019 в 17:28, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник під оголошення даної закупівлі з очікуваною вартістю 1 521 275,60 грн., яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001586-c (1 513 554,51 грн.), порушив норми планування закупівель. Тому, зобов’язав підприємства, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємства дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 05.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 12 годину 00 хвилин 10.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що стало підставою для подання замовником даних аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу ID закупівлі: UA-2019-02-05-002059-b згідно коду ДК 021:2015:77210000-5 – Лісозаготівельні послуги, у зв’язку з тим, що замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у висновку щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 28.01.2019 №32, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 28.01.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-01-11-001586-c. За змістом якого, предмет закупівлі: Послуги з видалення аварійних та фаутних дерев, визначено з очікуваною вартістю 1 521 713,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-02-05-002059-b) з очікуваною вартістю 1 521 275,60 грн., сума не перевищувала вартості зазначеній у річному плані. 15.03.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 15.03.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 15.03.2019 №100, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-01-11-001586-c), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-01-11-001586-c) опублікований в системі 15.03.2019 в 11:12 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 1 513 554,51 грн. під час оголошення замовником закупівлі є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючого річного плану (із змінами на 28.01.2019) з очікуваною вартістю даної закупівлі 1 521 275,60 грн. на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 03.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 03.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 28.01.19 №32 (з додатками) на 3 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 15.03.19 №100 (з додатками) на 7 арк.

2019-09-10 13:48:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77" 1 513 554,51
UAH з ПДВ
1 513 554,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС" 1 520 704,40
UAH з ПДВ
1 520 704,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 08:44
Гарантія.pdf
27 лютого 2019 15:25
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:23
Довід.щодо банкрут..pdf
27 лютого 2019 15:23
Довід.про несуд..pdf
27 лютого 2019 15:23
Довід.про відс.заборг..pdf
19 лютого 2019 16:35
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:23
Тендерна пропозиція.PDF
19 лютого 2019 11:23
СТАТУТ.pdf
19 лютого 2019 11:23
Свідц.плат.ПДВ.pdf
19 лютого 2019 11:23
Проект договору.PDF
19 лютого 2019 11:23
Лист щодо субпідряд..pdf
19 лютого 2019 11:23
Лист щодо санкц..PDF
19 лютого 2019 11:23
Істот.умови.pdf
19 лютого 2019 11:23
Згода на укл.дог..pdf
19 лютого 2019 11:23
Додаток2.pdf
19 лютого 2019 11:23
Догов.на утилізац..pdf
19 лютого 2019 11:23
Довід.щодо ліценз..PDF
19 лютого 2019 11:23
Довід.про наяв.рах.pdf
19 лютого 2019 11:23
Дов.щодо антикор.прогр.pdf
19 лютого 2019 11:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2019 11:23
витяг з протоколу.PDF

Публічні документи

19 лютого 2019 16:07
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:32
Тендерна пропозиція.PDF
19 лютого 2019 15:32
Статут.PDF
19 лютого 2019 15:32
Реєстр документів.PDF
19 лютого 2019 15:32
оренда шапкін мтз-80.PDF
19 лютого 2019 15:32
Оренда ЗІЛ 431412.PDF
19 лютого 2019 15:32
наказ директор.PDF
19 лютого 2019 15:32
Істотні умови.PDF
19 лютого 2019 15:32
Згода на уклад дог.PDF
19 лютого 2019 15:32
Захист довкілля.PDF
19 лютого 2019 15:32
Договір утилізація.PDF
19 лютого 2019 15:32
Довідка АМКУ.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов упов на підп дог.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов судим.PDF
19 лютого 2019 15:32
дов ст17.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов працівники.PDF
19 лютого 2019 15:32
дов поточ рах.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов податкова.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов оподат.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов обладнення.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов не прит до відпов.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов не визн банкрутом.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов ліцензув.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов забез гарантії.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов від стат обмеж.PDF
19 лютого 2019 15:32
Дов аналог робіт.PDF
19 лютого 2019 15:32
Гарант лист.PDF
19 лютого 2019 15:32
Витяг НДС ДЕС.pdf
19 лютого 2019 15:32
витяг єдр.PDF
19 лютого 2019 15:32
Витяг держстат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"

ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"
#36906092
Переможець 1 513 554,51
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 11:57

Документи

26 лютого 2019 11:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 11:56
ПК 68.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"
#36906092
1 513 554,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 11:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 11:56
ПК 68.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 16:03
ДУ 1 КОМБУД.pdf зміни до договору
08 травня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:07
Дог. Комб. дерева.pdf укладений
11 березня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дійшли до згоди зменшити суму договору на 0,79 грн. Викласти в новій редакції Додаток №1,2
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 513 553,72
UAH (в тому числі ПДВ 252 258,96 UAH)