Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м.Костопіль
Очікувана вартість
13 903 826,40 UAH
UA-2019-02-05-001833-b af55a727330c42e8a5c165eb84ad1a13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Хачиян

+380680968384 komunservis@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Костопількомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 03352024
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30
Контактна особа: Вікторія Хачиян
+380680968384
komunservis@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 13:08
Очікувана вартість: 13 903 826,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м.Костопіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м.Костопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, Костопіль, вул.Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 10:34
Перелік змін до тендерної документації.docx
07 лютого 2019 10:34
Локальний благоустрій.rtf
05 лютого 2019 14:18
dodatok1_Форма_пропозиції.doc
05 лютого 2019 14:18
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx
05 лютого 2019 14:18
dodatok3_Стаття17_+_Документи_переможця.docx
05 лютого 2019 14:18
Локальний благоустрій.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 1 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 2 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 3 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 4 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 5 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 6 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
Проект договору.doc
05 лютого 2019 14:18
ТД Парк.doc
07 лютого 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 10:34
Перелік змін до тендерної документації.docx
07 лютого 2019 10:34
Локальний благоустрій.rtf
05 лютого 2019 14:18
dodatok1_Форма_пропозиції.doc
05 лютого 2019 14:18
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx
05 лютого 2019 14:18
dodatok3_Стаття17_+_Документи_переможця.docx
05 лютого 2019 14:18
Локальний благоустрій.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 1 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 2 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 3 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 4 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 5 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
ЛОКАЛЬНИЙ 6 фонтан.rtf
05 лютого 2019 14:18
Проект договору.doc
05 лютого 2019 14:18
ТД Парк.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

помилки
Дата подання: 06 лютого 2019 16:56
Дата відповіді: 07 лютого 2019 10:33
Доброго дня.1 Прошу вичитати та виправити граматичні помилки в локальних кошторисах. Наприклад пп. 23, 26,27,28 Локальний благоустрій. 2. Вкажіть характеристики матеріалів: напр. бруківка старе місто кольорова чи сіра, товщина. Сітка огорожі - товщина прута 3 мм, 4 мм. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Вашу уважність, завдяки якій було виявлено помилки в тендерній документації. Приймаємо Ваші зауваження та вносимо виправлення до документації.
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 08 лютого 2019 16:09
Дата відповіді: 11 лютого 2019 08:31
Доброго дня! Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання Згідно додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 45000000-7 - БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ (Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м.Костопіль) учасник має надати у складі пропозиції копію ліцензії на наступні види робіт: монтаж технологічного устаткування та монтаж інженерних споруд. Чи означає це, що ліцензія на вищевказані види робіт має обов’язково бути у Учасника, чи на такі роботи можна, в порядку встановленому чинним законодавством, залучити субпідрядну організацію з ліцензією на монтаж технологічного устаткування та монтаж інженерних споруд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.3 п.8 Тендерної документації у разі залучення до виконання робіт/надання послуг субпідрядних організацій Учасником надається лист/довідка у довільній формі із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000028 ● c181ff9403804c07b21381ae6af691c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.03.2019 № 6

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-02-05-001833-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-25 17:32:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м. Костопіль» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-001833-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу перевіркою пропозиції переможця торгів ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" на відповідність умовам тендерної документації встановлено, що пунктом 2 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії на 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто, виходячи з очікуваної вартості закупівлі 13903826,40 грн сума забезпечення тендерної пропозиції складає 69519,13 грн. Однак, переможцем торгів ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" в електронну систему в складі пропозиції завантажена БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ забезпечення тендерної пропозиції №2740/19-ТГ від 20.02.2019 надана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», відповідно до якої банк приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії на загальну суму 69500,00 грн (гарантійна сума), що не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД).
Згідно вимог додатку №2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Й ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги з будівництва, реконструкції чи капітальний, поточний середній ремонт доріг у 2016-2018 роках; копії актів виконаних робіт за вищевказаними договорами, підписані замовником; відгук про виконану роботу від попередніх замовників; лист / довідка щодо обсягів виконаних* по аналогічним договорам робіт/послуг у відсотковому співвідношенні до технічного завдання замовника або проектно-кошторисної документації. ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" в складі пропозиції надано два аналогічні договори та документи підтверджуючі виконання робіт по вказаних договорах. Однак, відгук про виконану роботу по аналогічному договору підряду №8 від 23.07.2018 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Незалежності в смт. Зарічне відсутній.
З огляду на вищевикладене, поясніть з яких підстав учасника ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен відхилити таку пропозицію. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Наступна тендерна пропозиція учасника Приватної виробничо-комерційної фірми "Фіалка" також не відповідає умовам тендерної документації в частині суми тендерного забезпечення, а саме в складі пропозиції завантажена банківська гарантія №230-19/Т1 видана 19.02.2019 АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ “АСВІО БАНК”, в якій вказана сума забезпечення 69500,00 грн.
В оголошенні про проведення відкритих торгів вказана сума тендерного забезпечення (69500,00 грн), що не відповідає розміру забезпечення, визначеного п. 2 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. Згідно з ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до п. 1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації банківська гарантія подається учасником згідно цієї тендерної документації.
Поясніть вказану невідповідність.
Крім того, під час моніторингу проаналізовано тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (далі – Замовник). Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником у Додатку №3 «ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЕМ» (п. 1) до тендерної документації, в порушення абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Вкажіть чому при складанні та оприлюдненні ТД не враховано, що доступ до інформації - відомостей про юридичну особу, яка є учасником, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є вільним?
Згідно п. 1 та п. 7 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у технічному завданні та додатках до цієї документації.
При цьому розміщена тендерна документація та додатки не містять технічного завдання. Вкажіть яке технічне завдання мав на увазі Замовник, вказуючи зазначену вимогу в тендерній документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-28 16:54:16

Відповідь на запит про надання пояснень

Тендерний комітет Комунального підприємства Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» на Ваш запит про надання пояснень, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу про дотримання вимог законодавства при проведенні закупівель під час закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м. Костопіль) повідомляє наступне:
- щодо невідповідності суми банківської гарантії, що подана Учасником, умовам тендерної документації – справді, п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник повинен надати Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Разом з тим, для зручності проведення розрахунків при наданні гарантії, Замовник встановив в оголошенні про закупівлю, що розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу, заокруглену суму, однак при її визначенні допустив непомічену помилку щодо її невідповідності відсотковому значенню, яке визначено Тендерною документацією.
Як наслідок – всі Учасники закупівлі подали у складі Тендерної пропозиції електронну банківську безвідкличну безумовну гарантію у визначеному Замовником розмірі, що був зазначений в оголошенні про закупівлю, тому при розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовником було взято до уваги суму банківської гарантії, яка була зазначена у оголошенні.
Зважаючи на те, що помилка при визначенні розміру банківської гарантії виникла з вини Замовника, а сам факт такої помилки було виявлено лише після проведення процедури закупівлі та укладення договору з переможцем, вважаємо, що з боку Учасника – ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" не має порушення вимог Тендерної документації, відтак – відсутні підстави відхилення поданої ним тендерної пропозиції.
- щодо неподання Учасником всіх необхідних документів згідно вимог додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії й перелік документів на їх підтвердження» до Тендерної документації – на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник повинен був надати відгук про виконану роботу від попередніх замовників, а, зважаючи на те, що у тендерній документації окремо не визначено вимоги щодо відповідності кількості відгуків копіям аналогічних договорів, а сама вимога щодо відгуку вимагає його подання в однині, Замовник не бачив підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ".
- щодо порушення Замовником вимог абз. 1 ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовником взято до уваги виявлене Вами порушення у Тендерній документації, тому при проведенні наступних публічних закупівель у тендерну документацію будуть внесені відповідні виправлення та коригування.
- щодо технічного завдання Замовника – згідно п. 1 та п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у технічному завданні та додатках до цієї документації.
При підготовці Тендерної документації Замовником під поняттям Технічне завдання розуміється сукупність інформації, що викладена у локальних кошторисах та інших додатках до Тендерної документації.
У подальшому, для уникнення Учасниками непорозумінь та різночитань щодо поняття «Технічне завдання» до тендерної документації Замовника будуть внесені відповідні виправлення та коригування.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП КМР "Костопількомунсервіс" не погоджується з Вашим висновком та вважає його таким, що не відповідає наявним обставинам. Всі аргументи та доводи щодо цього викладено у нашому поясненні від 28.03.2019 р.

2019-04-15 16:41:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-28-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


28.05.2019 № 17

м. Рівне



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187.

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 28 травня 2019 року проведення перевірки закупівлі UA-2019-02-05-001833-b, здійсненої Комунальним підприємством "Костопількомунсервіс".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

2019-05-28 16:22:44


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 12 606 660,00
UAH з ПДВ
12 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 13 071 906,99
UAH з ПДВ
12 602 013,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 13 499 958,00
UAH з ПДВ
13 499 958,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 13 899 980,40
UAH з ПДВ
13 899 980,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 13:39
Електронний підпис
20 лютого 2019 13:34
Гарантія СБТ-12 830.zip
20 лютого 2019 13:34
30 Локальний кошторис.pdf
20 лютого 2019 13:34
29 Розрахунки.pdf
20 лютого 2019 13:34
28 Договірна ціна.pdf
20 лютого 2019 13:34
27 Календарний графік.pdf
20 лютого 2019 13:34
26 Проект договору.pdf
20 лютого 2019 13:34
25 Довідка про контракт.pdf
20 лютого 2019 13:34
23 Довідка про санкції.pdf
20 лютого 2019 13:34
22 Довіреність.pdf
20 лютого 2019 13:34
20 Рішення №3.pdf
20 лютого 2019 13:34
15 Витяг з ПДВ.pdf
20 лютого 2019 13:34
14 Статут СБТ-12.pdf
20 лютого 2019 13:34
13 Опис документів.pdf
20 лютого 2019 13:34
12 Рішення № 1_2018.pdf
20 лютого 2019 13:34
06 Сертифікат СБТ-12.pdf
20 лютого 2019 13:34
05 Ліцензія СБТ-12.pdf
20 лютого 2019 13:34
04 Договора оренди.pdf
20 лютого 2019 13:34
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 12:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 11:35
Наявність робочих.pdf
20 лютого 2019 11:35
Календарний графік.pdf
20 лютого 2019 11:35
Довідки та листи.pdf
20 лютого 2019 11:35
Установчі документи.pdf
20 лютого 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 14:30
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:29
230-19.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Відхилено 12 602 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:52
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 12 602 013,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 16:27
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Переможець 13 499 958,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
13 499 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 16:29
Електронний підпис
01 березня 2019 16:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2024 08:37
Розірвання договору.pdf укладений
21 березня 2024 08:36
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 16:25
ДОГОВІР ДЕВЕЛОПМЕНТ СКАН.docx укладений
18 березня 2019 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 264 806,74
UAH (в тому числі ПДВ 210 801,12 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування