Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Вікторія Хачиян +380680968384 komunservis@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 13 903 826,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 10:34 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
07 лютого 2019 10:34 |
Локальний благоустрій.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok1_Форма_пропозиції.doc | |
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok3_Стаття17_+_Документи_переможця.docx | |
05 лютого 2019 14:18 |
Локальний благоустрій.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 1 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 2 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 3 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 4 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 5 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 6 фонтан.rtf | |
05 лютого 2019 14:18 |
Проект договору.doc | |
05 лютого 2019 14:18 |
ТД Парк.doc |
07 лютого 2019 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2019 10:34 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
07 лютого 2019 10:34 |
Локальний благоустрій.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok1_Форма_пропозиції.doc
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
dodatok3_Стаття17_+_Документи_переможця.docx
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
Локальний благоустрій.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 1 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 2 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 3 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 4 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 5 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ЛОКАЛЬНИЙ 6 фонтан.rtf
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
Проект договору.doc
|
|||
05 лютого 2019 14:18 |
ТД Парк.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-18-000028 ● c181ff9403804c07b21381ae6af691c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2019 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-02-05-001833-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-25 17:32:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м. Костопіль» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-001833-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу перевіркою пропозиції переможця торгів ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" на відповідність умовам тендерної документації встановлено, що пунктом 2 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії на 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто, виходячи з очікуваної вартості закупівлі 13903826,40 грн сума забезпечення тендерної пропозиції складає 69519,13 грн. Однак, переможцем торгів ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" в електронну систему в складі пропозиції завантажена БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ забезпечення тендерної пропозиції №2740/19-ТГ від 20.02.2019 надана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», відповідно до якої банк приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії на загальну суму 69500,00 грн (гарантійна сума), що не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД).
Згідно вимог додатку №2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Й ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги з будівництва, реконструкції чи капітальний, поточний середній ремонт доріг у 2016-2018 роках; копії актів виконаних робіт за вищевказаними договорами, підписані замовником; відгук про виконану роботу від попередніх замовників; лист / довідка щодо обсягів виконаних* по аналогічним договорам робіт/послуг у відсотковому співвідношенні до технічного завдання замовника або проектно-кошторисної документації. ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" в складі пропозиції надано два аналогічні договори та документи підтверджуючі виконання робіт по вказаних договорах. Однак, відгук про виконану роботу по аналогічному договору підряду №8 від 23.07.2018 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Незалежності в смт. Зарічне відсутній.
З огляду на вищевикладене, поясніть з яких підстав учасника ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен відхилити таку пропозицію. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Наступна тендерна пропозиція учасника Приватної виробничо-комерційної фірми "Фіалка" також не відповідає умовам тендерної документації в частині суми тендерного забезпечення, а саме в складі пропозиції завантажена банківська гарантія №230-19/Т1 видана 19.02.2019 АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ “АСВІО БАНК”, в якій вказана сума забезпечення 69500,00 грн.
В оголошенні про проведення відкритих торгів вказана сума тендерного забезпечення (69500,00 грн), що не відповідає розміру забезпечення, визначеного п. 2 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. Згідно з ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до п. 1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації банківська гарантія подається учасником згідно цієї тендерної документації.
Поясніть вказану невідповідність.
Крім того, під час моніторингу проаналізовано тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (далі – Замовник). Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником у Додатку №3 «ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЕМ» (п. 1) до тендерної документації, в порушення абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Вкажіть чому при складанні та оприлюдненні ТД не враховано, що доступ до інформації - відомостей про юридичну особу, яка є учасником, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є вільним?
Згідно п. 1 та п. 7 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у технічному завданні та додатках до цієї документації.
При цьому розміщена тендерна документація та додатки не містять технічного завдання. Вкажіть яке технічне завдання мав на увазі Замовник, вказуючи зазначену вимогу в тендерній документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-28 16:54:16
Відповідь на запит про надання пояснень
Тендерний комітет Комунального підприємства Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» на Ваш запит про надання пояснень, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу про дотримання вимог законодавства при проведенні закупівель під час закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт з благоустрою території парку відпочинку по вулиці Незалежності в м. Костопіль) повідомляє наступне:
- щодо невідповідності суми банківської гарантії, що подана Учасником, умовам тендерної документації – справді, п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник повинен надати Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Разом з тим, для зручності проведення розрахунків при наданні гарантії, Замовник встановив в оголошенні про закупівлю, що розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу, заокруглену суму, однак при її визначенні допустив непомічену помилку щодо її невідповідності відсотковому значенню, яке визначено Тендерною документацією.
Як наслідок – всі Учасники закупівлі подали у складі Тендерної пропозиції електронну банківську безвідкличну безумовну гарантію у визначеному Замовником розмірі, що був зазначений в оголошенні про закупівлю, тому при розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовником було взято до уваги суму банківської гарантії, яка була зазначена у оголошенні.
Зважаючи на те, що помилка при визначенні розміру банківської гарантії виникла з вини Замовника, а сам факт такої помилки було виявлено лише після проведення процедури закупівлі та укладення договору з переможцем, вважаємо, що з боку Учасника – ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" не має порушення вимог Тендерної документації, відтак – відсутні підстави відхилення поданої ним тендерної пропозиції.
- щодо неподання Учасником всіх необхідних документів згідно вимог додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії й перелік документів на їх підтвердження» до Тендерної документації – на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник повинен був надати відгук про виконану роботу від попередніх замовників, а, зважаючи на те, що у тендерній документації окремо не визначено вимоги щодо відповідності кількості відгуків копіям аналогічних договорів, а сама вимога щодо відгуку вимагає його подання в однині, Замовник не бачив підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ".
- щодо порушення Замовником вимог абз. 1 ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовником взято до уваги виявлене Вами порушення у Тендерній документації, тому при проведенні наступних публічних закупівель у тендерну документацію будуть внесені відповідні виправлення та коригування.
- щодо технічного завдання Замовника – згідно п. 1 та п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у технічному завданні та додатках до цієї документації.
При підготовці Тендерної документації Замовником під поняттям Технічне завдання розуміється сукупність інформації, що викладена у локальних кошторисах та інших додатках до Тендерної документації.
У подальшому, для уникнення Учасниками непорозумінь та різночитань щодо поняття «Технічне завдання» до тендерної документації Замовника будуть внесені відповідні виправлення та коригування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП КМР "Костопількомунсервіс" не погоджується з Вашим висновком та вважає його таким, що не відповідає наявним обставинам. Всі аргументи та доводи щодо цього викладено у нашому поясненні від 28.03.2019 р.
2019-04-15 16:41:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-05-28-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2019 № 17
м. Рівне
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 28 травня 2019 року проведення перевірки закупівлі UA-2019-02-05-001833-b, здійсненої Комунальним підприємством "Костопількомунсервіс".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
2019-05-28 16:22:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" |
12 606 660,00
UAH з ПДВ
|
12 602 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
13 071 906,99
UAH з ПДВ
|
12 602 013,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
13 499 958,00
UAH з ПДВ
|
13 499 958,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" |
13 899 980,40
UAH з ПДВ
|
13 899 980,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" #38889859 |
Відхилено |
12 602 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 16:52
|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" #30207826 |
Відхилено |
12 602 013,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 16:27
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
13 499 958,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 08:37
|
Розірвання договору.pdf | укладений |
21 березня 2024 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 16:25
|
ДОГОВІР ДЕВЕЛОПМЕНТ СКАН.docx | укладений |
18 березня 2019 16:24
|