Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Об’єкт: м. Херсон, вул. Гімназична, 5
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-02-05-001473-b ● ffaa24d0edaa43c486fea62ce15e4f9e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14124906 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Перекопська, 17 |
Контактна особа: |
Грибун Ігор Валерійович +380552493244 ukb-oblradu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Об’єкт: м. Херсон, вул. Гімназична, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Гімназична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 13:20 |
Тендерна документація з додатками Охорона Гімназична 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 10 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:47
Вимога щодо меморандуму з УПО є дискримінацією, адже, відповідно до ст.19 ЗУ "Про охоронну діяльність", суб*єкти охоронних послуг мають право укладати договори та меморандуми про співпрацю з поліцією. Мають право, а не зобов*язані! Тому Ваша вимога дискримінує тих, хто такої співпраці або договору не мають і відповідно до законодавства не зобов*язані мати. Отже, вимагаємо виключити вимогу про меморандум з УПО, через її дискримінаційність!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Офіс в Херсоні
Дата подання: 10 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:46
Вимога про офіс в Херсоні дискримінує учасників з інших регіонів України, адже очевидно, що зараз учасник з Харкова, Києва чи Львова, не має офісу в Херсоні. А орендувати його до участі та укладення договору нераціонально, адже немає гарантії перемоги у закупівлі. Немає складнощів у разі визначенні переможцем та укладення договору, орендувати офіс і при підписанні договору надати такий договір. Тому просимо дану вимогу про офіс застосовувтаи лише до переможця ,а для учасників і на етапі подачі пропозицій її виключити!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У пункті 7 Додатка № 1 Тендерної документації зазначено: «Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо):
- офісне приміщення (м. Херсон) …
Питання раціональності чи ірраціональності укладання договорів оренди до участі залишаться на розсуд учасників, оскільки підбір приміщення, переведення матеріально-технічної бази до м. Херсон та переведення працівників займає дуже багато часу. Охороняти об’єкти комунальної власності та забезпечувати належні технічні показники реагування необхідно вже сьогодні.
- офісне приміщення (м. Херсон) …
Питання раціональності чи ірраціональності укладання договорів оренди до участі залишаться на розсуд учасників, оскільки підбір приміщення, переведення матеріально-технічної бази до м. Херсон та переведення працівників займає дуже багато часу. Охороняти об’єкти комунальної власності та забезпечувати належні технічні показники реагування необхідно вже сьогодні.
Нотаріально завірені документи
Дата подання: 10 лютого 2019 14:17
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:47
Чим викликана вимога саме про нотаріальне завірення? Просимо надати нормативно-правовий акт, який визначає, що нотаріально завірена копія має більшу юридичну силу, ніж оригінал! Ваша вимога немає законодавчого аргументування та просто покладає додаткові витрати із завірення на учасників! Учасник може відсканувати оригінал документів на атво та накласти ЕЦП - це і буде підтвердженням достовріності документів. Вимагаємо виключити вимогу про нотаріальне завірення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 7 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо). Тобто учасники у разі володіння автотранспортними засобами надають документи щодо права власності або у випадку користування, документи щодо права користування, найму, оренди. Відповідно до ст. 799 ЦКУ Договір найму транспортного засобу (за умови участі фізичної особи) підлягає обов’язковому нотаріальному повірянню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Витязь-Херсон" |
235 008,00
UAH з ПДВ
|
235 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охоронно-страхове агенство"Євро-Сервіс" |
244 996,00
UAH з ПДВ
|
244 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Витязь-Херсон" #31560598 |
Відхилено |
235 008,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 13:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охоронно-страхове агенство"Євро-Сервіс" #32808890 |
Відхилено |
244 996,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 13:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 лютого 2019 13:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі