Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №2. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно - монтажні роботи»)
Очікувана вартість
80 749 247,62 UAH
UA-2019-02-05-001467-c 974bf1ed4efc4feeb64f9d831e97b5c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 11:32
Очікувана вартість: 80 749 247,62 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 484000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №2. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно - монтажні роботи») (згідно з Технічними вимогами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №2. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно - монтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000025 ● 23f68d0d2b6a4b77ad97eed14668ed61
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2019-02-05-001467-c 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Твердження ДАСУ, яке зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі (надалі - Висновок) стосовно того, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, не відповідає дійсності. На підставі зазначеного Замовник оприлюднює аргументовані заперечення до Висновку.

2019-04-15 14:53:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено, що Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 80 549 000,00
UAH
80 549 000,00
UAH
Документи
Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж" 80 650 000,00
UAH
80 650 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 16:28
Електронний підпис
01 березня 2019 16:24
Документи переможця
01 березня 2019 16:24
Документи переможця
01 березня 2019 16:24
Документи переможця
20 лютого 2019 15:55
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:50
20_Технічна пропозиція.PDF
20 лютого 2019 15:50
19_Забезпечення.7z
20 лютого 2019 15:50
18_Лист-гарантія.PDF
20 лютого 2019 15:50
17_Медичний огляд.PDF
20 лютого 2019 15:50
14_Допуск до ОР.PDF
20 лютого 2019 15:50
13_Будівельна ліцензія.pdf
20 лютого 2019 15:50
12__Дозволи.pdf
20 лютого 2019 15:50
7_5_1_2_Постачальник НАЕК.pdf
20 лютого 2019 15:50
6_Цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2019 15:50
3__Статут.pdf
20 лютого 2019 15:50
1_Лист-заявка.PDF

Публічні документи

20 лютого 2019 14:30
платіжне доручення.pdf
20 лютого 2019 14:30
скан. рахунок.pdf
20 лютого 2019 14:30
договір страхування.pdf
20 лютого 2019 14:30
4. Статут.pdf
20 лютого 2019 14:30
2. Витяг з ПДВ.pdf
20 лютого 2019 14:30
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 14:30
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
Переможець 80 549 000,00
UAH
01 березня 2019 10:36

Документи

01 березня 2019 10:36
Електронний підпис
01 березня 2019 10:36
Протокол розгляду.doc
22 лютого 2019 11:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
80 549 000,00
UAH
Документи

Документи

01 березня 2019 10:36
Електронний підпис
01 березня 2019 10:36
Протокол розгляду.doc
22 лютого 2019 11:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 14:58
Додаткова угода 3 до 968-20 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 14:28
Додаткова угода 2 до 968-20 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:23
Додаткова угода 1 до 968-20 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 15:36
Договір.pdf укладений
21 березня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 968-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 968-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 частини 4 статті 36 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: 968-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 90 554 848,14
UAH (в тому числі ПДВ 15 092 474,68 UAH)