Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські книги та журнали
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-02-05-001058-b 65f9f643448646a9942e477046414273
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Тимко

+380954821476 tymko@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Контактна особа: Мар'яна Тимко
+380954821476
tymko@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги та інші канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги та інші канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Перемоги, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

05 лютого 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:49
Договір №5 ФОП Папп В.В..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Папп В. В.
#2655110037
Переможець 70 000,00
UAH
05 лютого 2019 11:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:38
ДУ №3 до договору №5 ФОП Папп В. В.(бухг.книги та журнали).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 11:59
ДУ №2 до договору №5 ФОП Папп В.В.(бухг.книги та журнали).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:07
ДУ №1 до договору №5 ФОП Папп В.В.(бух.книги,журнали).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 11:53
Договір №5 ФОП Папп В.В..pdf укладений
05 лютого 2019 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття з обліку фінансових зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Перереєстрація юридичних зобов’язань у зв’язку із реорганізацією відповідно до рішення шістнадцятої сесії VII скликання Закарпатської обласної ради від 26.09.2019 року №1568 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака» Закарпатської обласної ради». 2. Зміна реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв’язку із збільшенням потреби Замовника - викласти п.1.2 Договору у наступній редакції: 1.2. Загальна сума за цим договором складає 75 490,00 грн. (без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML