Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000967-b cd7fe82ea4e6485683a8c35763a75089
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Тимко

+380954821476 tymko@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Контактна особа: Мар'яна Тимко
+380954821476
tymko@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Перемоги, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

05 лютого 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:36
Договір №4 ФОП Папп В.В..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Папп В. В.
#2655110037
Переможець 70 000,00
UAH
05 лютого 2019 11:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:30
ДУ №3 до договору №4 ФОП Папп В. В.(бланки).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 11:49
ДУ №2 до договору №4 ФОП Папп В.В.(бланки).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:01
ДУ №1 до договору №4 ФОП Папп В.В.(бланки).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 11:40
Договір №4 ФОП Папп В.В..pdf укладений
05 лютого 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття з обліку фінансових зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Перереєстрація юридичних зобов’язань у зв’язку із реорганізацією відповідно до рішення шістнадцятої сесії VII скликання Закарпатської обласної ради від 26.09.2019 року №1568 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака» Закарпатської обласної ради». 2. Зміна реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв’язку із збільшенням потреби Замовника - викласти п.1.2 Договору у наступній редакції: 1.2. Загальна сума за цим договором складає 72 531,00 грн. (без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML