Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30232110-8 Лазерні принтери
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000886-b ● d7bfb31b13ed4c3ea8dd90ef5f5d75fc
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛПУ Мар'їнська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01989852 |
Місцезнаходження: | 85630, Україна , Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юлия Маркова +380506107268 buhklpu_mcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
БФП лазерний Canon з кабелем USB в комплекті або еквівалент, який відповідає технічним вимогам викладеним в специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
ДК 021:2015 код 30232110-8 Лазерні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 08:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 08:20 |
ІнформацІя принтери.doc | |
06 лютого 2019 10:17 |
ДОГОВІР зф-мс.doc | |
05 лютого 2019 11:51 |
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ принтери.doc | |
05 лютого 2019 11:21 |
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc |
07 лютого 2019 08:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 лютого 2019 08:20 |
ІнформацІя принтери.doc
|
||||||||||||
06 лютого 2019 10:17 |
ДОГОВІР зф-мс.doc
|
||||||||||||
05 лютого 2019 11:51 |
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ принтери.doc
|
||||||||||||
05 лютого 2019 11:21 |
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 05 лютого 2019 19:18
Просимо додати вимоги до картриджу, це повинен бути Canon 725 або Canon 047? Це дуже важливо або від цього залежить ціноутворення та усунення не добросовісної конкуренції.
Дякую.
Відповідь відсутня
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 06 лютого 2019 09:39
Дата відповіді: 06 лютого 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Так
2) Так
До кінцевої ціни пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і т.д, якщо інше не передбачене проектом договору. Кожна партія предмета закупівлі повинна супроводжуватись документами: накладними, документами які засвідчують якість та безпеку товару.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, пов’язаних з предметом закупівлі, запропонованим на торги та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів які не повинні входити у вартість поданої пропозиції.
2) Так
До кінцевої ціни пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і т.д, якщо інше не передбачене проектом договору. Кожна партія предмета закупівлі повинна супроводжуватись документами: накладними, документами які засвідчують якість та безпеку товару.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, пов’язаних з предметом закупівлі, запропонованим на торги та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів які не повинні входити у вартість поданої пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-05-000886-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 06 лютого 2019 16:59
Дискримінаційна вимога
Добрий день.
В інформації про проведення закупівлі, Ви вказали, що участники повинні надати лист авторизації від виробника. Довожу до вашого відому, що такий лист надається під певний тендер лише одному участнику, тобто іншим участникам немає сенсу брати участь, бо як що участник і виграє тендер за ціною його все одно дискваліфікують без листа авторизації. Тендер- це так би кажучи аукціон, але як можна брати участь там, де участник може дати найвищу ціну і не торгуватись, бо він на перед знає, що виграв бо в нього є лист авторизації, а в інших його не буде. Що до перевірки, чи офіційно товар ввезен на теріторію Украіни, то це легко перевірити на веб порталі виробника. Тому прошу внести зміни в тендерну документацію.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
В інформації про проведення закупівлі, Ви вказали, що участники повинні надати лист авторизації від виробника. Довожу до вашого відому, що такий лист надається під певний тендер лише одному участнику, тобто іншим участникам немає сенсу брати участь, бо як що участник і виграє тендер за ціною його все одно дискваліфікують без листа авторизації. Тендер- це так би кажучи аукціон, але як можна брати участь там, де участник може дати найвищу ціну і не торгуватись, бо він на перед знає, що виграв бо в нього є лист авторизації, а в інших його не буде. Що до перевірки, чи офіційно товар ввезен на теріторію Украіни, то це легко перевірити на веб порталі виробника. Тому прошу внести зміни в тендерну документацію.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2019 08:22
Виправлено в інформації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
39 820,00
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
38 400,00
UAH з ПДВ
|
34 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
50 900,00
UAH з ПДВ
|
48 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
51 400,00
UAH з ПДВ
|
48 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
52 200,00
UAH з ПДВ
|
49 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Козирєва Л.А. |
52 740,00
UAH з ПДВ
|
50 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2981209581 |
Відхилено |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 12:58
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
34 999,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 13:00
|
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2706919613 |
Переможець |
48 440,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 10:31
|
МФУ.pdf | укладений |
20 лютого 2019 10:30
|