Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 292 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000867-c d6f666561164457bb9779ac3293c567f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Галина Михайлівна

+380976768368 chern_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 21724251
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3
Контактна особа: Ковальчук Галина Михайлівна
+380976768368
chern_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 12:59
Початок аукціону: 21 лютого 2019 11:08
Очікувана вартість: 2 292 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
вугілля кам’яне АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, вул.Вінницька ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
70 т
вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, вул.Вінницька ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 12:55
ТД_вугiлля-1.docx
05 лютого 2019 12:55
Оголошення_вугiлля.doc
05 лютого 2019 12:55
Додаток_5-1.docx
05 лютого 2019 12:55
Додаток_4-2.docx
05 лютого 2019 12:55
Додаток_3-4.docx
05 лютого 2019 12:55
Додаток_2-3.docx
05 лютого 2019 12:55
Додаток_1-3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-05-000867-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Рішення
скарга
Скасована
Дата: 07 березня 2019 10:32
Причина: помилка

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-05-000867-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 08 березня 2019 19:03
Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-02-05-000867-с на закупівлю «ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)» з очікуваною вартістю закупівлі – 2 292 000,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 20.02.2019. Аукціон відбувся 21.02.2019 р. На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників з наступними остаточними пропозиціями: 1) ФОП Ковальчук Євген Володимирович – 1 346 800,00 грн. без ПДВ, (Скаржник); 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імперія - Ц» - 1 350 000,00 грн. з ПДВ; 3) ПрАТ «Вінницяоблпаливо» - 1 750 600, 00 грн. з ПДВ; 4) ТОВ СПЕЦВАНТАЖ ЛОДЖІСТИК – 1 752 000,00 грн. з ПДВ; 5) ТОВ СЛАВРЕСУРС – 1 809 670,00 з ПДВ. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 26 лютого 2019 року №76 було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ФОП Ковальчук Євген Володимирович, яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Разом з тим, учасником ФОП Ковальчук Євген Володимирович було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації. На думку Замовника, відповідно до рішення тендерного комітету, причиною відхилення нашої пропозиції стало те, що підприємство – постачальник ТОВ «Антарес Групп» з яким у нас є діючий договір на поставку вугілля, не здійснює діяльність у сфері видобування вугілля. Учасник важає дане рішення Замовника помилковим з наступних причин: 1. Тендерною документацією замовника та додатками до неї, зокрема Технічною частиною було визначено предметом закупівлі вугілля кам’яне марок АМ (13-25) та ДГ (13-100). Відповідно до класифікації вугілля за ДСТУ дані марки вугілля є продуктами збагачення, які виготовляються шляхом переробки (збагачення) рядового вугілля відповідних марок. Переробка рядового вугілля може здійснюватися різними способами в тому числі і за договорами на переробку вугілля із іншими збагачувальними фабриками. Видобуток рядового вугілля здійснюється безпосередньо на вугільних шахтах, вугледобувними підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи та в подальшому реалізують рядове вугілля споживачам або на його подальшу переробку. Вважаємо, що Замовником неправомірно ототожнено поняття видобутку вугілля та його подальшої переробки (збагачення). Отже, закуповуючи для власних потреб продукти переробки (збагачення) рядового вугілля, замовником не ставилося питання про те хто здійснює його видобуток. 2. Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника № 45 від 04 лютого 2019 року, встановлено вичерпний перелік документів які повинні надати учасники для підтвердження взаємовідносин із безпосереднім виробником, дилером, або його офіційним представником. Так, Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були встановлені наступні вимоги: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: копії дійсних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі завірені кольоровою печаткою виробника (або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора, продавця вищевказаних марок вугілля); Учасником ФОП Ковальчук Є.В. у складі тендерної пропозиції додано копії дійсних сертифікатів №280 та №282 генетичних, технологічних та якісних характеристик що є предметом закупівлі, які завірені кольоровою печаткою виробника (файли: № 17 сертифікат АМ, № 18 сертифікат ДГ).  Для учасників, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами, покупцями, посередниками виробника вугілля кам’яного, що вимагається замовником: а) довідку в довільній формі про найменування та місцезнаходження виробника вугілля кам’яного, що вимагається замовником; Учасником ФОП Ковальчук Є.В. надано інформаційну довідку лист № б/н від 18 лютого 2019 року (файл № 3(11)). б) оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа, адресованого на замовника торгів (тендеру), щодо надання безпосереднім виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником) (на вугілля кам’яне, що пропонується для постачання та яке передбачене для закупівлі замовником) гарантій стосовно відвантаження учаснику такого вугілля кам’яного для потреб замовника; Учасником ФОП Ковальчук Є.В. додано оригінал гарантійного лист № 51 від 18 лютого 2019 року (файл № 14) від безпосереднього виробника вугілля кам’яного. Отже, всі вимоги Замовника, які містила тендерна документація були виконані належним чином шляхом подання підтверджуючих документів. Разом з тим при кваліфікації учасника переможця торгів ПрАТ «Вінницяоблпаливо» Замовником було проігноровано той факт, що підприємство постачальник ТОВ «Вуглепостачтранс» код ЄДРПОУ 39524515, яке надало для ПрАТ «Вінницяоблпаливо» копію сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик та гарантійний лист на відвантаження даному учаснику вугілля кам’яного, що становить предмет закупівлі, відповідно до інформації з ЄДР має вид діяльності 46.71 «Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом та подібними продуктами», але в даному випадку це не стало підставою для дискваліфікації учасника із максимальною вартістю закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця. На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації. Оцінивши всі наявні документи Замовник зобов’язаний відмінити своє рішення, щодо відхилення пропозиції ФОП Ковальчука Є. В., та визнати тендерну пропозицію такою, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Прошу Вас: 1. Прийняти скаргу Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича до розгляду. 2. Заборонити Замовнику вчиняти будь - які дії та приймати будь – які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю. 3. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича та завершити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства. Додатки: 1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження в розмірі 5000, 00 тис. грн. з підтвердженням їх зарахування їх до Державного бюджету відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. 2. Документи (тендерна документація та цінова пропозиція учасника) на електронному майданчику www.dzo.com.ua в системі https://prozorro.gov.ua/. 3. Протокол засідання тендерного комітету № 76 від 26.02.2019 року. Фізична особа –підприємець Ковальчук Євген Володимирович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 19:34
Рішення від 13.03.2019 № 2807 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 19:33
Рішення від 28.03.2019 № 3686.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 23:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України №3686-р/пк-пз від 28.03.2019 року ознайомлені
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2019 09:38

Документи подані скаржником

08 березня 2019 19:01
Скарга.pdf
08 березня 2019 19:01
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

12 березня 2019 14:15
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 2 095 500,00
UAH з ПДВ
1 346 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперія-Ц" 2 169 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 971 000,00
UAH з ПДВ
1 750 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦВАНТАЖ ЛОДЖІСТІК 2 230 350,00
UAH з ПДВ
1 752 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 2 150 440,00
UAH з ПДВ
1 809 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:51
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:41
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:40
Ваги.pdf
20 лютого 2019 12:40
2 паспорт_оригiнал.PDF
20 лютого 2019 12:40
21 Техпаспорта авто.pdf
20 лютого 2019 12:40
5 витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
20 лютого 2019 12:40
3 IПН оригiнал.PDF
20 лютого 2019 12:40
4 виписка оригiнал.pdf
20 лютого 2019 12:40
6 Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2019 12:40
17 Сертифікат АМ.pdf
20 лютого 2019 12:40
18 Сертифікат ДГ.pdf
20 лютого 2019 12:40
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:42
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
20 лютого 2019 11:01
Електронний підпис
20 лютого 2019 10:59
Проект договору.pdf
20 лютого 2019 10:59
Додаток 3.pdf
20 лютого 2019 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2019 10:59
Аналогічні договора.pdf
20 лютого 2019 10:59
Обл+МТР+Договора.pdf
20 лютого 2019 10:59
Цінова класифікація.pdf
20 лютого 2019 10:59
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 10:21
Електронний підпис
16 квітня 2019 10:19
Документи під акцепт.pdf
06 березня 2019 09:44
Електронний підпис
06 березня 2019 09:43
Документи під акцепт.pdf
19 лютого 2019 17:48
Електронний підпис
19 лютого 2019 17:47
Файл № 8.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 7.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 6.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 5.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 4.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 3.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 2.pdf
19 лютого 2019 17:47
Файл № 1.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 12:46
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:44
файл 1.pdf
20 лютого 2019 12:44
Файл 8.pdf
20 лютого 2019 12:44
Файл 7.pdf
20 лютого 2019 12:44
Файл 6.pdf
20 лютого 2019 12:44
файл 5.pdf
20 лютого 2019 12:44
Файл 3.pdf
20 лютого 2019 12:44
Файл 2_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперія-Ц"

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СПЕЦВАНТАЖ ЛОДЖІСТІК

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Рішення скасоване 1 346 800,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 09:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперія-Ц"
#39348595
Рішення скасоване 1 350 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 09:38
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Рішення скасоване 1 750 600,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 09:38
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 1 346 800,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперія-Ц"
#39348595
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 15:16
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 1 750 600,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 15:04

Документи

26 лютого 2019 11:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 11:37
Протокол
21 лютого 2019 11:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

28 лютого 2019 16:35
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:31
Протокол
28 лютого 2019 16:31
Протокол

Документи

05 березня 2019 16:44
Електронний підпис
05 березня 2019 16:34
Протокол

Документи

05 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:02
Протокол
04 квітня 2019 09:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

08 квітня 2019 15:15
Електронний підпис
08 квітня 2019 15:01
Протокол

Документи

11 квітня 2019 15:04
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
1 750 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 15:04
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:00
Зіскановане_20200124.jpg зміни до договору
24 січня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:47
Зіскановане_20191227.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 11:54
Вінницяоблпаливо.pdf зміни до договору
03 червня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 11:49
Договір укладений
25 квітня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови , що зазначена зміна не призведе до збільшення суми , визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, на строк ,достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 321
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити суму договору на 20% до основного договору № 114 від 24.04.2019 року
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 100 719,60
UAH