Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 0444685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 192 487,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 962,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65774 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 15:42 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx | |
05 лютого 2019 15:42 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
05 лютого 2019 15:42 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc | |
05 лютого 2019 15:42 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx | |
05 лютого 2019 15:42 |
Тендерна Документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-05-000333 ● 357bc94f929143baaedf21652dbc6db8
- Статус: вирішено ● Дата: 08 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2019 № 46
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2019 № 46
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-02-05-000843-a 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-25 12:25:30
Роз'яснення
Просимо надати роз’яснення з приводу інформації вказаної у Висновку, оскільки відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
-Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
-Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Відповідно до п.1 р. ІІІ «Інструкція з подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації - Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації.
Учасник ПП «Торгпродсервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ «13 Довідка про реєстрацію потужності автомобіля» в якому чітко та обґрунтовано зазначив причину відсутності інформації на транспортний засіб Hyundai HD 6567-01 AA 2431 РТ в реєстрі потужностей операторів ринку.
Також, зазначаємо, що під час проведення Моніторингу, Учасник (а далі – Переможець) ПП «Торгпродсервіс» звернувся до районного управління Держпродспоживслужби за відповідними роз’ясненнями з даного питання (відповіді Держпродспоживслужби з даного питання надаються в додатках).
Враховуючи вищевказане, а саме те, що реєстрація автомобіля в реєстрі потужностей операторів ринку не передбачена законодавством, про що Учасник ПП «Торгпродсервіс» повідомив у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс».
- Державна реєстрація потужностей.pdf
- Лист держпродслужби про реєстрацію транспортного засобу.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: -Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. -Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Відповідно до п.1 р. ІІІ «Інструкція з подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації - Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Учасник ПП «Торгпродсервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ «13 Довідка про реєстрацію потужності автомобіля» в якому чітко та обґрунтовано зазначив причину відсутності інформації на транспортний засіб Hyundai HD 6567-01 AA 2431 РТ в реєстрі потужностей операторів ринку. Також, зазначаємо, що під час проведення Моніторингу, Учасник (а далі – Переможець) ПП «Торгпродсервіс» звернувся до районного управління Держпродспоживслужби за відповідними роз’ясненнями з даного питання (відповіді Держпродспоживслужби з даного питання надаються в додатках). Враховуючи вищевказане, а саме те, що реєстрація автомобіля в реєстрі потужностей операторів ринку не передбачена законодавством, про що Учасник ПП «Торгпродсервіс» повідомив у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс».
2019-03-25 12:28:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-06-27-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Про призначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019 № 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-05-000843-а
2019-06-27 15:30:00
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-04-08 09:19:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
1 940 796,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 16:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:40
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 10:36
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 10:30
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 11:46
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 18:14
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 10:02
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2019 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 09:45
|
Договір 1304.pdf | укладений |
13 березня 2019 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю Замовника в подальшій потребі узгоджене зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1304 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні) |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника.); |
Номер договору про закупівлю: | 1304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |