Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко (пастеризоване молоко 2,5% в плівці)
Очікувана вартість
2 192 487,00 UAH
UA-2019-02-05-000843-a 91a6082049034d1c8ee28571491b5712
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

0444685191 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
0444685191
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:00
Очікувана вартість: 2 192 487,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 962,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65774 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95700 літр
Молоко (пастеризоване молоко 2,5% в плівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-05-000333 ● 357bc94f929143baaedf21652dbc6db8
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2019 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
05.03.2019 № 46
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2019 № 46

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-02-05-000843-a 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-25 12:25:30

Роз'яснення

Просимо надати роз’яснення з приводу інформації вказаної у Висновку, оскільки відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
-Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
-Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Відповідно до п.1 р. ІІІ «Інструкція з подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації - Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації.
Учасник ПП «Торгпродсервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ «13 Довідка про реєстрацію потужності автомобіля» в якому чітко та обґрунтовано зазначив причину відсутності інформації на транспортний засіб Hyundai HD 6567-01 AA 2431 РТ в реєстрі потужностей операторів ринку.
Також, зазначаємо, що під час проведення Моніторингу, Учасник (а далі – Переможець) ПП «Торгпродсервіс» звернувся до районного управління Держпродспоживслужби за відповідними роз’ясненнями з даного питання (відповіді Держпродспоживслужби з даного питання надаються в додатках).
Враховуючи вищевказане, а саме те, що реєстрація автомобіля в реєстрі потужностей операторів ринку не передбачена законодавством, про що Учасник ПП «Торгпродсервіс» повідомив у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: -Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. -Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Відповідно до п.1 р. ІІІ «Інструкція з подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації - Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Учасник ПП «Торгпродсервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ «13 Довідка про реєстрацію потужності автомобіля» в якому чітко та обґрунтовано зазначив причину відсутності інформації на транспортний засіб Hyundai HD 6567-01 AA 2431 РТ в реєстрі потужностей операторів ринку. Також, зазначаємо, що під час проведення Моніторингу, Учасник (а далі – Переможець) ПП «Торгпродсервіс» звернувся до районного управління Держпродспоживслужби за відповідними роз’ясненнями з даного питання (відповіді Держпродспоживслужби з даного питання надаються в додатках). Враховуючи вищевказане, а саме те, що реєстрація автомобіля в реєстрі потужностей операторів ринку не передбачена законодавством, про що Учасник ПП «Торгпродсервіс» повідомив у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс».

2019-03-25 12:28:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-06-27-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.06.2019 № 128
Київ

Про призначення перевірок закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 27 червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019 № 128

Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-05-000843-а

2019-06-27 15:30:00


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-04-08 09:19:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" 1 940 796,00
UAH з ПДВ
1 940 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НІКА-1" 2 008 743,00
UAH з ПДВ
2 008 743,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 08:14
Електронний підпис
20 лютого 2019 19:53
Ліцензія завірена.zip
20 лютого 2019 19:53
Гарантия 8823.zip
20 лютого 2019 19:53
проект договору.pdf
20 лютого 2019 19:53
16лист згода.pdf
20 лютого 2019 19:53
13Довідка про ліцензію.pdf
20 лютого 2019 19:53
8Оригінал довідки 4-ОПП.PDF
20 лютого 2019 19:53
5паспорт директора.PDF
20 лютого 2019 19:53
1оригінал Статуту.PDF
20 лютого 2019 19:53
6гарантійний лист.pdf
20 лютого 2019 19:52
25Оригінали накладних.pdf
20 лютого 2019 19:52
20довідка 1ДФ за 2018 рік.pdf
20 лютого 2019 19:52
16фотографії авто.pdf
20 лютого 2019 19:51
10Документи ДСТУ ISO 22000.pdf
20 лютого 2019 19:51
8висновок СЕС на склад.PDF
20 лютого 2019 19:51
4розшифровка рахунку 10.pdf
20 лютого 2019 19:51
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:31
тендерна пропозиція.PDF
18 лютого 2019 16:31
26-2 якісне посвідчення.PDF
18 лютого 2019 16:31
18 Істотні умови.PDF
18 лютого 2019 16:31
Загальні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Торгпродсервіс"

ПП "НІКА-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
Переможець 1 940 796,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

28 лютого 2019 16:23
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:23
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
1 940 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 16:23
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:23
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:40
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:39
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:36
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:30
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:46
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 18:14
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 18:14
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 10:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 09:45
Договір 1304.pdf укладений
13 березня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю Замовника в подальшій потребі узгоджене зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1304
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні)
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника.);
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML