Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021: 2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ; («РЕКОНСТРУКЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ПО ВУЛ. НАБЕРЕЖНІЙ ЗАВОДСЬКІЙ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ» КОРИГУВАННЯ)»
Очікувана вартість
29 804 566,24 UAH
UA-2019-02-05-000835-b e1c84939983642b88cfb8d833bb61ca4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:44
Очікувана вартість: 29 804 566,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 022,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«КОД ДК 021: 2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ; («РЕКОНСТРУКЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ПО ВУЛ. НАБЕРЕЖНІЙ ЗАВОДСЬКІЙ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ» КОРИГУВАННЯ)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
05 лютого 2019 11:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000005 ● 9fd2493d1e534884a40228a9d92915f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2 UA-2019-02-05-000835-b 05.02.2019
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 12:41:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (реконструкція каналізаційного колектору по вул. Набережній заводській у м. Дніпропетровську» Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-000835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до статті 4 Закону про закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником оприлюднений річний план 07.02.2019 за номером UA-P-2019-02-07-000101-b тоді, як закупівлю було оголошено 05.02.2019.
Чому закупівлю за номером UA-2019-02-05-000835-b було оголошено без включення її до річного плану?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 09:51:38

Щодо закупівлі «КОД ДК 021: 2015 45230000-8 - БУДІВ-НИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ; («РЕКОНСТРУКЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ПО ВУЛ. НАБЕРЕЖНІЙ ЗАВОДСЬКІЙ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ» КОРИГУВАННЯ)» очікуваною вартістю 29 804 566,24 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-05-000835-b).

Щодо закупівлі «КОД ДК 021: 2015 45230000-8 - БУДІВ-НИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ; («РЕКОНСТРУКЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ПО ВУЛ. НАБЕРЕЖНІЙ ЗАВОДСЬКІЙ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ» КОРИГУВАННЯ)» очікуваною вартістю 29 804 566,24 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-05-000835-b).
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради здійснює закупівлю товарів, послуг та робіт у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Згідно Протоколу щодо затвердження змін до річного плану закупівель, затвердженого рішенням тендерного комітету від 04.02.2019 р., зміни оприлюднені в електронній системі закупівель за номером UA-P-2019-02-07-000101-b 07.02.2019р. - протягом п’яти днів з дня їх затвердження, що не є порушенням Закону. Закупівля згідно вищевказаного плану оприлюднена в електронній системі закупівель 05.02.2019р. після затвердження змін до річного плану закупівель, що також не є порушенням Закону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-06 22:38:54

Щодо закупівлі «КОД ДК 021: 2015 45230000-8 - БУДІВ-НИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ; («РЕКОНСТРУКЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ПО ВУЛ. НАБЕРЕЖНІЙ ЗАВОДСЬКІЙ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ» КОРИГУВАННЯ)» очікуваною вартістю 29 804 566,24 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-05-000835-b).

Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради здійснює закупівлю товарів, послуг та робіт у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Згідно Протоколу щодо затвердження змін до річного плану закупівель, затвердженого рішенням тендерного комітету від 04.02.2019 р., зміни оприлюднені в електронній системі закупівель за номером UA-P-2019-02-07-000101-b 07.02.2019р. - протягом п’яти днів з дня їх затвердження, що не є порушенням Закону. Закупівля згідно вищевказаного плану оприлюднена в електронній системі закупівель 05.02.2019р. після затвердження змін до річного плану закупівель, що також не є порушенням Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" 28 988 266,42
UAH з ПДВ
28 988 266,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОБУДЦЕНТР" 29 182 400,04
UAH з ПДВ
29 182 400,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВІТНІ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 29 804 566,24
UAH з ПДВ
29 804 566,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 18:03
Електронний підпис
21 лютого 2019 18:02
Тендер.rar

Публічні документи

01 березня 2019 11:54
Довідка_0005.pdf
01 березня 2019 11:54
Довідка_0004.pdf
01 березня 2019 11:54
Довідка_0003.pdf
01 березня 2019 11:54
Довідка_0002.pdf
01 березня 2019 11:54
Довідка_0001.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 4.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 3.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 2.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1 ТА ІНШЕ ч.5.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1 ТА ІНШЕ ч.4.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1 ТА ІНШЕ ч.3.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1 ТА ІНШЕ ч.2.pdf
21 лютого 2019 16:18
ДОДАТОК 1 ТА ІНШЕ ч.1.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 11:31
унидельта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"

ПП "АВТОБУДЦЕНТР"

ТОВ "НОВІТНІ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"
#37963701
Відхилено 28 988 266,42
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 09:52
ПП "АВТОБУДЦЕНТР"
#32634382
Переможець 29 182 400,04
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 09:54

Документи

25 лютого 2019 09:52
Електронний підпис
25 лютого 2019 09:52
Протокол розгляду.doc

Документи

25 лютого 2019 09:54
Електронний підпис
25 лютого 2019 09:54
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВТОБУДЦЕНТР"
#32634382
29 182 400,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 09:54
Електронний підпис
25 лютого 2019 09:54
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 08:03
ЗВ_87Т.docx укладений
01 липня 2020 08:02
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 11:50
Договір 87Т реконструкція Наб.Заводська.pdf укладений
12 березня 2019 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)