Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000618-a 95ec6a5448864384af0163a7a2de92b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 12:44
Початок аукціону: 21 лютого 2019 12:44
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35520 людино-година
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 14:25
Тендерна Документація (1).doc
05 лютого 2019 14:25
ДОДАТОК 5.docx
05 лютого 2019 14:25
ДОДАТОК 4.docx
05 лютого 2019 14:25
ДОДАТОК 3.doc
05 лютого 2019 14:25
ДОДАТОК 2.doc
05 лютого 2019 14:25
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо завдання з дотримання правил пожежної безпеки
Дата подання: 07 лютого 2019 17:06
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:16
В п.2.9. Додатку 3 до тендерної документації, (технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі) передбачено завдання охорони з забезпечення дотримання встановлених правил пожежної безпеки на постах, розміщених на об’єкті, силами своїх постових під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації негайно повідомити про це пожежну частину. Питання: Чи необхідно документально підтверджувати можливість Учасника належним чином виконувати дане завдання, тобто чи необхідно мати в штаті співробітника, що пройшов спеціальне навчання та має посвідчення, дійсне на весь період надання охоронних послуг, про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки, який має право проводити відповідний інструктаж охоронникам у відповідності до вимог Законів України «Про пожежну безпеку» та «Про охорону праці»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня. Згідно п. 2.1-2.17 Додатку 3 до Тендерної документації визначено завдання охорони, тобто функціональні обов'язки, які покладатимуться на працівників Учасника Переможця та які повинні будуть неухильно виконуватись ними. Відповідальність за дотримання працівниками вищезазначених функцій буде нести Учасник Переможець з яким буде укладено Договір. Тому документальне підтвердження в тендерній пропозиції можливості Учасника належним чином виконувати дані завдання не є обов'язковим.
електронна страхова гарантія
Дата подання: 07 лютого 2019 17:20
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:00
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-02-05-000618-a зазначено електронну гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції. У розділі 3 ТД «Забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії на суму 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 24 Закону про закупівлі у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. В зв'язку з цим надайте роз'яснення, чи можемо ми подати у складі тендерної пропозиції електронну страхову гарантію та які в зв'язку з цим вимоги до гаранта, які саме документи необхідно витребувати у страхової компанії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня. Надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії є цілком правомірним.
Надаємо детальне роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії.
1. Страхова гарантія, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Строк дії страхової гарантії повинен відповідати вимогам тендерної документації (120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
2. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.
3. Страхові випадки та виключення страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Страхова гарантія забезпечення тендерної пропозиції учасника надається з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи на представництво інтересів страхової компанії та електронної печатки страхової компанії (підпис та печатка перевіряється Замовником на порталі Центрального засвідчувального органу).

Разом зі страховою гарантією повинні бути надані такі документи:
- Документ (наказ, довіреність тощо), яким надано право уповноваженій особі на представництво інтересів страхової компанії перед третіми особами, в тому числі вчинення відповідних правочинів (забезпечення тендерної пропозиції). Засвідчений підписом уповноваженої особи компанії та завірений печаткою компанії.
- Ліцензія страхової компанії на здійснення відповідного виду діяльності.
Довідки про несудимість
Дата подання: 10 лютого 2019 15:08
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:19
Довідки про несудимість мають термін дії - 6 місяців, то чому у Вас вимога про те, що вони мають бути видані за 2 місяці? Тим паче така довідка отримується до 30 днів, і якщо врахувати дату видачі оголошення та термін подачі, не знаючи наперед про таку вимогу ,виконати її неможливо. Тому просимо Вас виключити вимога про двомісячну давність довідок про несудимість та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Відповідно до п.19 Розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.1.2016: Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком.
Тобто, термін дії відомостей не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки та, відповідно, не зазначається у самій Довідці. Тому він може встановлюватись підприємством, установою, організацією або іншим державним органом до якого надається довідка. Відповідно, при здійсненні публічних закупівель термін дії довідки встановлює тендерний комітет.
Так, дійсно, надання Довідки на безоплатній основі здійснюється Територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Однак, повідомляємо, що послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей також здійснює Державне підприємство "Документ". Надання таких послуг ДП "Документ" здійснюється на платній основі. Відповідно, вартість оформлення довідки про несудимість залежить від терміновості оформлення.
Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що дана вимога законодавчо аргументована та її виконання в термін наданий для подання тендерних пропозицій є цілком можливим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант 2 597 940,00
UAH з ПДВ
2 597 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 2 599 776,00
UAH з ПДВ
2 599 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 17:20
Ярмак С.М..pdf
20 лютого 2019 17:20
Чернюк.pdf
20 лютого 2019 17:20
Фенонченко В.И..pdf
20 лютого 2019 17:20
Тарасенко.pdf
20 лютого 2019 17:20
Сковира.pdf
20 лютого 2019 17:20
Святецький П.С..pdf
20 лютого 2019 17:20
Погурський О.В..pdf
20 лютого 2019 17:20
Оверченко.pdf
20 лютого 2019 17:20
Мусієнко В.С.pdf
20 лютого 2019 17:20
Митрофанов.pdf
20 лютого 2019 17:20
Литвиненко.pdf
20 лютого 2019 17:20
Кухаренко И.И..pdf
20 лютого 2019 17:20
Каретний.pdf
20 лютого 2019 17:20
Ільченко.pdf
20 лютого 2019 17:20
Иващенко В.М..pdf
20 лютого 2019 17:20
Журка.pdf
20 лютого 2019 17:20
Гаранін.pdf
20 лютого 2019 17:20
Волинський В.И..pdf
20 лютого 2019 17:20
Вареник.pdf
20 лютого 2019 17:20
Броніч.pdf
20 лютого 2019 17:20
Белозерцев Ю.В..pdf
20 лютого 2019 17:20
Бака В.А..pdf
20 лютого 2019 17:20
Страхова гарантія.pdf
20 лютого 2019 17:20
Свідоцтво страховая.pdf
20 лютого 2019 17:20
Ліцензія страховая.pdf
20 лютого 2019 17:20
Лист нац коміс.pdf
20 лютого 2019 17:20
Лист нац коміс 1.pdf
20 лютого 2019 17:20
Довідка страховая.pdf
20 лютого 2019 17:20
Довідка страховая 2.pdf
20 лютого 2019 17:19
Фін звіт та баланс.pdf
20 лютого 2019 17:19
Тривожний виклик.pdf
20 лютого 2019 17:19
Транспорт реагування.pdf
20 лютого 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2019 17:19
Рішення на директора.pdf
20 лютого 2019 17:19
Радіозвязок оренд.pdf
20 лютого 2019 17:19
Проек договору.pdf
20 лютого 2019 17:19
Наказ пожен безпека.pdf
20 лютого 2019 17:19
Наказ на директора.pdf
20 лютого 2019 17:19
Копія статуту.pdf
20 лютого 2019 17:19
Копія ліцензії.pdf
20 лютого 2019 17:19
Калькуляція.pdf
20 лютого 2019 17:19
Дотрим законод.pdf
20 лютого 2019 17:19
Довіреність.pdf
20 лютого 2019 17:19
Довідка ЄДПРОУ.pdf
20 лютого 2019 17:19
витяг ПП Атлант 15 (1).pdf
20 лютого 2019 17:19
Витяг єдиний податок.pdf
20 лютого 2019 17:19
Видаткові обладнання.pdf
20 лютого 2019 17:19
Аналог договір.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 16:14
34. згода.pdf
20 лютого 2019 16:14
33 проект договору.pdf
20 лютого 2019 16:14
32 гарантія.zip
20 лютого 2019 16:14
31. гарант лист.pdf
20 лютого 2019 16:14
30. калькуляція.pdf
20 лютого 2019 16:14
27 облік МП.pdf
20 лютого 2019 16:14
26 БАЛАНС.pdf
20 лютого 2019 16:14
25 статут зав.pdf
20 лютого 2019 16:14
25 опис з кодом доступу.pdf
20 лютого 2019 16:14
24.1. протокол 1-19.pdf
20 лютого 2019 16:14
24.1 довідка керівник.pdf
20 лютого 2019 16:14
23. тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2019 16:14
19 довідка податк.pdf
20 лютого 2019 16:14
18 ст 17 3.pdf
20 лютого 2019 16:14
16. ст 17 2.pdf
20 лютого 2019 16:14
15. ст 17 1.pdf
20 лютого 2019 16:14
13 кадри пдф.rar
20 лютого 2019 16:14
10. система контролю .pdf
20 лютого 2019 16:14
9. Радіозвязок.pdf
20 лютого 2019 16:14
8 .Договір реагування.pdf
20 лютого 2019 16:14
3.1. дозвола.pdf
20 лютого 2019 16:14
2.6. накладні.pdf
20 лютого 2019 16:14
2.3. видаткові накладні.pdf
20 лютого 2019 16:14
2.2. видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атлант
#30223167
Переможець 2 597 940,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:30

Документи

25 лютого 2019 16:30
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:29
Протокол оцінки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атлант
#30223167
2 597 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 16:30
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:29
Протокол оцінки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 11:19
Додаткова угода 11ОП.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 11:19
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 10:22
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 січня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:30
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
20 січня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 16:15
ДУ1 до договору 11 ОП.pdf зміни до договору
14 травня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 14:03
Договір №11ОП.pdf укладений
12 березня 2019 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ОП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 11ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (впровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні.);
Номер договору про закупівлю: 11ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ОП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 11ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника.);
Номер договору про закупівлю: 11ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML