Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000618-a ● 95ec6a5448864384af0163a7a2de92b1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 468-51-91 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 12:44 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35520 людино-година
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 14:25 |
Тендерна Документація (1).doc | |
05 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 5.docx | |
05 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 4.docx | |
05 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 3.doc | |
05 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 2.doc | |
05 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо завдання з дотримання правил пожежної безпеки
Дата подання: 07 лютого 2019 17:06
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:16
В п.2.9. Додатку 3 до тендерної документації, (технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі) передбачено завдання охорони з забезпечення дотримання встановлених правил пожежної безпеки на постах, розміщених на об’єкті, силами своїх постових під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації негайно повідомити про це пожежну частину.
Питання: Чи необхідно документально підтверджувати можливість Учасника належним чином виконувати дане завдання, тобто чи необхідно мати в штаті співробітника, що пройшов спеціальне навчання та має посвідчення, дійсне на весь період надання охоронних послуг, про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки, який має право проводити відповідний інструктаж охоронникам у відповідності до вимог Законів України «Про пожежну безпеку» та «Про охорону праці»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня. Згідно п. 2.1-2.17 Додатку 3 до Тендерної документації визначено завдання охорони, тобто функціональні обов'язки, які покладатимуться на працівників Учасника Переможця та які повинні будуть неухильно виконуватись ними. Відповідальність за дотримання працівниками вищезазначених функцій буде нести Учасник Переможець з яким буде укладено Договір. Тому документальне підтвердження в тендерній пропозиції можливості Учасника належним чином виконувати дані завдання не є обов'язковим.
електронна страхова гарантія
Дата подання: 07 лютого 2019 17:20
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:00
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-02-05-000618-a зазначено електронну гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції.
У розділі 3 ТД «Забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії на суму 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 24 Закону про закупівлі у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
В зв'язку з цим надайте роз'яснення, чи можемо ми подати у складі тендерної пропозиції електронну страхову гарантію та які в зв'язку з цим вимоги до гаранта, які саме документи необхідно витребувати у страхової компанії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня. Надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії є цілком правомірним.
Надаємо детальне роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії.
1. Страхова гарантія, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Строк дії страхової гарантії повинен відповідати вимогам тендерної документації (120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
2. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.
3. Страхові випадки та виключення страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Страхова гарантія забезпечення тендерної пропозиції учасника надається з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи на представництво інтересів страхової компанії та електронної печатки страхової компанії (підпис та печатка перевіряється Замовником на порталі Центрального засвідчувального органу).
Разом зі страховою гарантією повинні бути надані такі документи:
- Документ (наказ, довіреність тощо), яким надано право уповноваженій особі на представництво інтересів страхової компанії перед третіми особами, в тому числі вчинення відповідних правочинів (забезпечення тендерної пропозиції). Засвідчений підписом уповноваженої особи компанії та завірений печаткою компанії.
- Ліцензія страхової компанії на здійснення відповідного виду діяльності.
Надаємо детальне роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії.
1. Страхова гарантія, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Строк дії страхової гарантії повинен відповідати вимогам тендерної документації (120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
2. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.
3. Страхові випадки та виключення страхової гарантії забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Страхова гарантія забезпечення тендерної пропозиції учасника надається з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи на представництво інтересів страхової компанії та електронної печатки страхової компанії (підпис та печатка перевіряється Замовником на порталі Центрального засвідчувального органу).
Разом зі страховою гарантією повинні бути надані такі документи:
- Документ (наказ, довіреність тощо), яким надано право уповноваженій особі на представництво інтересів страхової компанії перед третіми особами, в тому числі вчинення відповідних правочинів (забезпечення тендерної пропозиції). Засвідчений підписом уповноваженої особи компанії та завірений печаткою компанії.
- Ліцензія страхової компанії на здійснення відповідного виду діяльності.
Довідки про несудимість
Дата подання: 10 лютого 2019 15:08
Дата відповіді: 12 лютого 2019 11:19
Довідки про несудимість мають термін дії - 6 місяців, то чому у Вас вимога про те, що вони мають бути видані за 2 місяці? Тим паче така довідка отримується до 30 днів, і якщо врахувати дату видачі оголошення та термін подачі, не знаючи наперед про таку вимогу ,виконати її неможливо. Тому просимо Вас виключити вимога про двомісячну давність довідок про несудимість та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Відповідно до п.19 Розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.1.2016: Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком.
Тобто, термін дії відомостей не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки та, відповідно, не зазначається у самій Довідці. Тому він може встановлюватись підприємством, установою, організацією або іншим державним органом до якого надається довідка. Відповідно, при здійсненні публічних закупівель термін дії довідки встановлює тендерний комітет.
Так, дійсно, надання Довідки на безоплатній основі здійснюється Територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Однак, повідомляємо, що послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей також здійснює Державне підприємство "Документ". Надання таких послуг ДП "Документ" здійснюється на платній основі. Відповідно, вартість оформлення довідки про несудимість залежить від терміновості оформлення.
Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що дана вимога законодавчо аргументована та її виконання в термін наданий для подання тендерних пропозицій є цілком можливим.
Тобто, термін дії відомостей не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки та, відповідно, не зазначається у самій Довідці. Тому він може встановлюватись підприємством, установою, організацією або іншим державним органом до якого надається довідка. Відповідно, при здійсненні публічних закупівель термін дії довідки встановлює тендерний комітет.
Так, дійсно, надання Довідки на безоплатній основі здійснюється Територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Однак, повідомляємо, що послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей також здійснює Державне підприємство "Документ". Надання таких послуг ДП "Документ" здійснюється на платній основі. Відповідно, вартість оформлення довідки про несудимість залежить від терміновості оформлення.
Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що дана вимога законодавчо аргументована та її виконання в термін наданий для подання тендерних пропозицій є цілком можливим.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Атлант #30223167 |
Переможець |
2 597 940,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 11:19
|
Додаткова угода 11ОП.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 10:22
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 12:27
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 11:18
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 16:15
|
ДУ1 до договору 11 ОП.pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 14:03
|
Договір №11ОП.pdf | укладений |
12 березня 2019 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 11ОП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11ОП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 11ОП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (впровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні.); |
Номер договору про закупівлю: | 11ОП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11ОП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 11ОП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника.); |
Номер договору про закупівлю: | 11ОП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |