Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-смужки Оne Touch Select № 50 (або еквівалент), Тест-смужки діагностичні типу Urine RS H-10 №100 (або еквівалент), аналізатор сечі Dirui, Швидкий тест для виявлення антитіл ВІЛ І та ІІ типу (цільна кров/сироватка/плазма) (або еквівалент); Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові № 25 (або еквівалент); Мікрокювета гемоглобінова № 50 (або еквівалент); Швидкий тест для визначення гепатиту В (або еквівалент); Швидкий тест для визначення гепатиту С (або еквівалент); Швидкий тест на визначення вагітності тест-смужка (або еквівалент); Швидкий тест на визначення Тропоніну І, тест-картка (або еквівалент); Тест-смужки NewMedNEO №50, (або еквівалент); Тест-смужки діагностичні типу Urine RS, модель Н10 № 100 для аналізатора сечі CL 50 UrineAnalyzer. (або еквівалент); Індикатор стерильний 132 внутр. № 1000, (або еквівалент); Індикатор стерильний 132 наруж. № 1000, (або еквівалент)
Очікувана вартість
656 200,00 UAH
UA-2019-02-05-000518-c 077a0a44cdb14d64b3f9ebcd63a69037
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трачук Наталія Володимирівна

056410-32-57 zpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги№2"Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862093
Місцезнаходження: 50053, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Мусоргського буд.32а
Контактна особа: Трачук Наталія Володимирівна
056410-32-57
zpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:11
Очікувана вартість: 656 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 562,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4151 упак.
Тест-смужки Оne Touch Select № 50 (або еквівалент), Тест-смужки діагностичні типу Urine RS H-10 №100 (або еквівалент), аналізатор сечі Dirui, Швидкий тест для виявлення антитіл ВІЛ І та ІІ типу (цільна кров/сироватка/плазма) (або еквівалент); Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові № 25 (або еквівалент); Мікрокювета гемоглобінова № 50 (або еквівалент); Швидкий тест для визначення гепатиту В (або еквівалент); Швидкий тест для визначення гепатиту С (або еквівалент); Швидкий тест на визначення вагітності тест-смужка (або еквівалент); Швидкий тест на визначення Тропоніну І, тест-картка (або еквівалент); Тест-смужки NewMedNEO №50, (або еквівалент); Тест-смужки діагностичні типу Urine RS, модель Н10 № 100 для аналізатора сечі CL 50 UrineAnalyzer. (або еквівалент); Індикатор стерильний 132 внутр. № 1000, (або еквівалент); Індикатор стерильний 132 наруж. № 1000, (або еквівалент)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Мусоргського, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:15
Проект договору (тест-смужки) 2019.doc
05 лютого 2019 11:15
Тендерна документацій (Тест-полоски) 05.02.2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Панікаревич Ніна Василівна 650 797,00
UAH з ПДВ
650 797,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рощина Олена Миколаївна 655 359,70
UAH з ПДВ
655 359,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 11:02
Електронний підпис
01 березня 2019 11:00
Довідки.pdf
01 березня 2019 11:00
Оновлена пропозиція.pdf
20 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:05
ЮГМЕД Лонгевита.rar
20 лютого 2019 15:05
Швидкі тести Гепатити.rar
20 лютого 2019 15:05
Тендерна пропозиція.rar
20 лютого 2019 15:05
Смуги індикаторні.rar

Публічні документи

20 лютого 2019 12:53
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:46
ЦПМСД 2_файл 1.rar
20 лютого 2019 12:46
предмет закупівлі 3.rar
20 лютого 2019 12:46
Предмет закупівлі 2.rar
20 лютого 2019 12:46
Предмет закупівлі 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Панікаревич Ніна Василівна

ФОП Рощина Олена Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панікаревич Ніна Василівна
#1871824801
Переможець 650 797,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Панікаревич Ніна Василівна
#1871824801
650 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:37
Додаткова угода (2).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:32
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 11:53
Підписаний договір № 80.pdf укладений
12 березня 2019 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 612 847,00
UAH з ПДВ