Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Container plastic euro standard for collection municipal solid waste
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2019-02-05-000236-b 2c7d80cdfa594fc6b958c66d862e10be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Тітова

+380684633030
+380635709554
dp121189tas@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛСЕРВІС-2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32350310
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд.68
Контактна особа: Олександра Тітова
+380684633030,+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Додаткові контактні особи: Тітова Олександра
+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYEMSTVO "ZHYLSERVIS-2" DNIPROVSKOY MISKOY RADY
National ID: 32350310
Contact point: Titova Oleksandra
+380684633030,+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Additional contacts: Тітова Олександра
+380635709554
dp121189tas@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 14:53
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 05 лютого 2019 09:33
Enquiries until: 10 березня 2019 20:00
Complaints submission until: до 16 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Примітки знаходяться у завантаженій документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Будівельників, 56
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Container plastic euro standard for collection municipal solid waste
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 15:40
Проект договору контейнери_2019 додаток 5 зі змінами 2.doc
13 березня 2019 15:40
ТД контейнери_ 2019 зі змінами 2.doc
13 березня 2019 15:40
Перелік змін 2.doc
13 березня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 15:40
Проект договору контейнери_2019 додаток 5 зі змінами 2.doc
07 березня 2019 08:31
Проект договору контейнери_2019 додаток 5 зі змінами.doc
05 лютого 2019 09:33
Проект договору контейнери_2019 додаток 5.doc
13 березня 2019 15:40
ТД контейнери_ 2019 зі змінами 2.doc
07 березня 2019 08:31
ТД контейнери_ 2019 зі змінами.doc
05 лютого 2019 09:33
ТД контейнери_ 2019.doc
13 березня 2019 15:40
Перелік змін 2.doc
07 березня 2019 08:31
Перелік змін 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 13 лютого 2019 15:23
Дата відповіді: 23 лютого 2019 06:41
Прошу уточненння стосовно змісту та викладення вимог Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ тендерної документації , а саме : 13. Нумерація відповідно до вимог Замовника . Поясніь більш детально, яка це нумерація, розміри, в який спосіб нанесення ? Де на контейнері має бути розміщеня нумерація ?
Відповідь: Під нумерацією мається на увазі інвентарні номери. Зазначена інформація буде надана постачальнику товара після укладення задоговору за результатами закупівлі
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 13 лютого 2019 15:29
Дата відповіді: 23 лютого 2019 06:46
Прошу уточнити стосовно вимог викладених в Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, а саме : 12. Логотип Логотип в формі: відповідно до зразка Замовника Розміри логотипа: 20 см х 20 см Колір логотипа : відповідно до вимог Замовника Питання : Скільки кольорів має містити логотип ? Де він має бути розміщений ? І взагалі прошу надати зразок логотипа. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Логотип має містити один колір: сріблястий, має бути розміщений по центру лицьової сторони контейнеру. На жаль на майданчику відсутня технічна можливість прикріплення фото. Будь ласка, напишіть на електронну адресу dp121189tas@gmail.com і вам буде направлено зразок логотипу
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 13 лютого 2019 18:34
Дата відповіді: 23 лютого 2019 06:55
в Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ вказано, що : Доставка товару здійснюється за адресою 49040, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Будівельників, 56 не пізніше 10 діб з моменту отримання замовлення. Поясніть : що таке момент отримання замовлення ( яким чоном він офрмлюється ) ? Яка кількість буде замовлятися ? Чи може бути узгоджений графік поставки ? Чи може цей графік поставки по часу і кількості Замоник надати потенційним Учасникам ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2 проекту договору поставка товару здійснюється на умовах DDP (в редакції інкотермс -2010) згідно письмової заявки Замовника. Отже замовлення оформляється шляхом надання письмової заявки , відповідно до умов закупівлі має буди здійснена поставка 2000 контейнерів у строк до 31.12.2019 р. Кількість контейнерів яка буде замовлятись буде зазначена у письмових заявках замовника
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 13 лютого 2019 18:38
Дата відповіді: 23 лютого 2019 07:54
В Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ вказано, що : Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату або паспорту на запропонований товар або копію гарантійного листа від виробника товару з підтвердженням можливості виробництва товару з характеристиками контейнерів, запропонованими Учасником. Поясніть : Як подати паспорт коли жоден виробник предмета закупівлі не дає такого паспорту, а надається Сертифікат відповідності до норм EN 840. Всі виробники виготовляють такі контейнери по вимогам стандарту EN 840 -2. Тому така вимога, щодо гарантійного листа Замовника виглядає абсурдна трохи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначений пункт буде виключено із умов тендерної документації
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 13 лютого 2019 18:42
Дата відповіді: 23 лютого 2019 07:56
В Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, сказано , що Постачальник гарантує якість та надійність Товару терміном не менше 12 місяців з моменту поставки товару на склад Покупця. Питання : Всі 12 місяців товар буде перебувати на складі Покупця ? Думаємо, що варто написати : Замовнику : Постачальник гарантує якість та надійність Товару терміном не менше 12 місяців з моменту поставки товару на склад, при належній ( згідно інструкції) експлуатації Покупця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначений пункт тендерної документації буде змінено на запропоновану Вами редакцію
відомості з ЄДРПОУ
Дата подання: 10 березня 2019 17:47
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:42
Замовник вимагає Копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які видано не раніше дати оголошення даних торгів. Однак Відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) видані будь-коли ( навіть рік назад) без внесення змін мають юридчну силу до моменту внесення змін ( така відповідь працівників які видають такий документ з статистики ). Тому така вимога щодо дати видачі Відомостей з ЄДРПОУ є дивною, . Питання : Чи потрібно подавати Копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які видано не раніше дати оголошення даних торгів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовника цікавить актуальна інформація про підприємство-учасника, у зв'язку з чим вимога сформульована саме таким чином. Однією з вимог тендерної докуметації є надання учасником копії відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які видано не раніше дати оголошення даних торгів. Отже, зазначений документ потрібно подавати.
Відомості з ЄДРПОУ
Дата подання: 10 березня 2019 17:50
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:44
Чи можна подати Відомості з ЄДРПОУ юридичної особи яка дійсна на дату подання ?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної докуметації, учасник має надати копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які видано не раніше дати оголошення даних торгів. Дата оголошення торгів міститься на сторінці закупівлі.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 10 березня 2019 17:54
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:48
поясніть чому потенційний Учасник має обов’язково повинен мати в наявністі або у власності або користуванні вантажні автомобілі у кількості не менше 3 (трьох) ?
Відповідь: зазначена вимога встановлена Замовником з метою визначення відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію "наявність обладнання та матеріально-технічної бази"
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 10 березня 2019 17:56
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:56
Чи достатньо буде подати в складі пропозиції копії Договорів про перевезення вантажів ( не менше трьох) ?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційнмуо критерію "наявність матеріально-технічної бази" мають надати, зокрема, копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу/технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (договір оренди, суборенди, лізингу, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2019 року або більше) учасника вантажних автомобілів у кількості не менше 3. Отже, тендерною документацією допускається надання також інших договорів, що підтверджують наявність у користуванні учасника вантажних автомобілів у кількості не менше 3
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 10 березня 2019 17:57
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:57
Які мають бути вантажні автомобілі ? Якого розміру має бути кузов ? Яка має бути тонажність даних автомобілів ?
Відповідь: Вантажні автомобілі мають забезпечувати можливість здійснення Постачальником поставки товару, що є предметом закупівлі
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 10 березня 2019 18:02
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:07
Якщо відсутня можливість підтвердити наявність автомобілів у власності (копії договорів купівлі-продажу/технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (договір оренди, суборенди, лізингу, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2019 року або більше) учасника вантажних автомобілів у кількості не менше 3 , Чи можна учаснику у складі пропозиції надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав вказавши що дана вимога є дискрімінаційна відповдно ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі " ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ненадання учасником документів, які вимагалися Замовником відповідно до умов тендерної документації є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Окремо зазначаємо, що зазначена Вами вимога не є дискримінаційною. Виходячи з положень ч. 1 ст. 16, п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.

євро стандарт
Дата подання: 10 березня 2019 18:08
Дата відповіді: 12 березня 2019 12:45
Поясніть що таке євро стандарт ? Це слово вказане в Додатку №2 тендерної документації в табличній частині : Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів. ( євростандарт вживається на побутовому рівні і ніде в технічній документації : стандартах та нормах які використовують виробники предмета закупівлі не зустрічаєть) В Україні предмет закупівлі не виготовляється !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під контейнером євростандарту розуміються контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів ємкістю 1 100 літрів
нумерація сторінок пропозиції
Дата подання: 10 березня 2019 18:10
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:08
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо не на всіх сторінках буде нумерація сторінок ?
Відповідь: Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
проект Договору
Дата подання: 10 березня 2019 18:12
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:14
Чи можна Учаснику вносити зміни в проект договору і подати в складі пропозиції свій варіант проекту договору ?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції листа-згоду учасника з проектом договору (у редакції згідно Додатку №5), а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) (у редакції згідно Додатку №5)
істотні умови договору
Дата подання: 10 березня 2019 18:14
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:21
З якими саме істотними умовами договору має погодитися Учасник ? Поясніть та наведіть вичерпний перелік. Дякую.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції листа-згоду учасника з проектом договору, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). ОТже учасник має погодитися з проектом договору, викладеним у Додатку №5
подання документів переможцем
Дата подання: 10 березня 2019 18:20
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:25
Яким чином буде зафіксовано факт надання Учавсником переможцем ( відповідно до вимог тендерної документації), документів Замовнику ?
Відповідь: У разі, якщо учасником-переможцем будуть надані документи нарочно за адресою, визначеною у тендерній документації - про це буде зроблена відмітка у журналі вхідної кореспонденції Замовника. У разі подання сканованих копій вищезазначених документів - документи та дата їх завантаження будуть відображені в електронній системі закупівлі.
подання документів переможцем
Дата подання: 10 березня 2019 18:22
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:26
Чи достатньо буде Учаснику переможцю торгів завантажити документи ( які вимагаються тендерною документацією) тільки до електронної системи закупівель «ProZorro» ?
Відповідь: Так
подання документів переможцем
Дата подання: 10 березня 2019 18:23
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:28
Які правові підстави вимоги Замовника, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першої та частиною другою статті 17 Закону, відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, а також заповнену за результатами аукціону форму тендерної пропозиції. Вказані документи надаються за адресою: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе буд. 68 ??? ПОЯСНІТЬ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
кваліфікаційні вимоги згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 10 березня 2019 18:25
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:29
Чи потрібно подавати Довідку про досвід виконання аналогічного договору ?
Відповідь: ні
попередня оплата
Дата подання: 10 березня 2019 18:47
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:33
Поясніть п. 4.2 ( проекту Договору ) Замовник має право здійснити передплату Товару в розмірі до 30% від ціни Договору на підставі Рахунка-фактури, наданого Постачальником за правилами встановленими ПКМУ №117 від 23.04.14 року «на строк не більше трьох місяців». Які підстави для попередньої оплати ?
Відповідь: Відповідно до ст. 693 Цивільного кодексу України, чинним законодавством передбачена можливість включення до договору купівлі-продажу (поставки) умов про здійснення часткової або повної попередньої оплати.
цикл виробництва предмета закупівлі
Дата подання: 10 березня 2019 18:48
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:36
Який цикл ( кількість днів) виробництва предмета закупівлі на думку Замовника ?
Відповідь: Дане питання не відноситься до компетенції Замовника
оплата за поставку предмета закупівлі
Дата подання: 10 березня 2019 18:50
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:38
Чи можна передбачити в проекті Договору що : 4.1. Розрахунки проводяться шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Постачальника” в національній валюті України, яка здійснюється „Замовником” протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі між „Постачальником” та „Замовником”, який складається на підставі видаткової накладної кожної поставленої партії предмета закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до даного пункту договору вноситись не будуть
джерело фінансування предмета закупівлі
Дата подання: 10 березня 2019 18:52
Дата відповіді: 12 березня 2019 12:57
Яке джерело фінансування предмета закупівлі ? ( власні кошти підприємства, кошти місцевого бюджету, бюджету України або інше ). Дякую.
Відповідь: власні кошти підприємства
графік поставки
Дата подання: 10 березня 2019 18:55
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:40
Чи можна передбачити в проекті Договору графік поставки предмета закупівлі ?
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2 проекту договору поставка товару здійснюється на умовах DDP (в редакції інкотермс -2010) згідно письмової заявки Замовника. Отже замовлення оформляється шляхом надання письмової заявки, відповідно до умов закупівлі має буди здійснена поставка 2000 контейнерів у строк до 31.12.2019 р. Кількість контейнерів, яка буде замовлятись буде зазначена у письмових заявках замовника.
Строк поставки Товарів: протягом 10 календарних днів
Дата подання: 10 березня 2019 18:56
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:40
Чи є пункт 11.1 проекту Договору дискрімінаційним ?
Відповідь: ні
Строк поставки Товарів: протягом 10 календарних днів
Дата подання: 10 березня 2019 18:57
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:41
Яку кількість контейнерів буде замовляти Замовник відповідно до п. 11.1 проекту Договору ?
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2 проекту договору поставка товару здійснюється на умовах DDP (в редакції інкотермс -2010) згідно письмової заявки Замовника. Отже замовлення оформляється шляхом надання письмової заявки, відповідно до умов закупівлі має буди здійснена поставка 2000 контейнерів у строк до 31.12.2019 р. Кількість контейнерів, яка буде замовлятись буде зазначена у письмових заявках замовника.
Строк поставки Товарів: протягом 10 календарних днів
Дата подання: 10 березня 2019 18:58
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:46
Чи реально поставити 1800 шт контейнерів відповідно до п.11.1 проекту Догвору по заяві Замовника ?
Відповідь: Предметом закупівлі є контейнери у кількості 2000 штук. Погоджуючись з умовами договору, учасник має враховувати всі його умови,зокрема, строки поставки товару. Приймаючи участь у закупівлі учасник має розраховувати свої можливості та має забезпечити виконання умов договору.
проект Договору
Дата подання: 10 березня 2019 19:00
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:46
Чи містить проект договору дискрімінаційні умови ?
Відповідь: ні
проект Договору
Дата подання: 10 березня 2019 19:02
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:47
Чи містять п. 2.1. 4.1., 4.2, 11.1. дискрімінаційні умови ?
Відповідь: ні
кошти на оплату предмета закупівлі
Дата подання: 10 березня 2019 19:03
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:49
Чи є зараз у наявності у Замовника кошти на оплату предмета закупівлі ?
Відповідь: Відповідно до п. 4.1 Договору розрахунки проводяться шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Постачальника” в національній валюті України, яка здійснюється „Замовником” протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі між „Постачальником” та „Замовником”, який складається на підставі видаткової накладної. Замовник забезпечить оплату поставленого товару у строк, визначений договором.
забеспечення пропозиції
Дата подання: 10 березня 2019 19:37
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:51
Оскільки тендерна документація міститьь ознаки дисримінації учасників чи не можна видалити з документації вимогу щодо забезпечення пропозиції ?
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції було встановлено Замовником відповідно до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимога щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції виключена не буде.
Розгорнути всі запитання: 31 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-05-000236-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 10 березня 2019 19:54
ВИМОГА
ВИМАГАЄМО :
1. Внести зміни до п. 1.2. Додатку №3 до Тендерної документації, а саме виключити положення що містять дискримінаційні умови стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Внести зміни, у Додатку №4 до тендерної документації (Технічні характеристики щодо закупівлю товару) який передбачає те, що: Доставка товару до складу Покупця, згідно Додатку №4, здійснюється за рахунок Постачальника на умовах поставки DDP (відповідно до правил тлумачення торгівельних термінів “ІНКОТЕРМС” ред. 2010 р.). Також внести зміни, щодо розрахунку цінової пропозиції.
3. Внести зміни або виключити положення у Додатку №4 ( Технічні характеристики щодо предмету закупівлі) в пункті 12 (логотип), 13 (нумерація).
4. Виключити положення у Додатку № 5 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ) пункт 4 (про порядок здійснення оплати), а саме пункт 4.2 який передбачає, що: 4.2 Замовник має право здійснити передплату Товару в розмірі до 30% від ціни Договору на підставі Рахунка-фактури, наданого Постачальником за правилами встановленими ПКМУ №117 від 23.04.14 року «на строк не більше трьох місяців».
5. Внести зміни в проект договору, щодо реальних строків поставки предмета закупівлі та вилучити пункти які містять дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2019 15:26
Вимога задовільнена. Відповідь прикріплена окремим файлом.

Документи подані скаржником

10 березня 2019 19:54
ВИМОГА_1.pdf

Документи

13 березня 2019 15:26
Відповідь.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2019
UA-2019-02-05-000236-b2c7d80cdfa594fc6b958c66d862e10be
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛСЕРВІС-2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32350310
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд.68
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

20 березня 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:31
Протокол № 17.pdf
26 березня 2019 13:29
Електронний підпис

Документи

20 березня 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:32
Протокол № 17.pdf
26 березня 2019 13:34
Електронний підпис

Документи

20 березня 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:34
Протокол № 17.pdf
26 березня 2019 13:35
Електронний підпис

Публічні документи

20 березня 2019 18:02
Фінансовий звіт.pdf
20 березня 2019 18:02
Статут.pdf
20 березня 2019 18:02
Сертифікат.pdf
20 березня 2019 18:02
Реєстр документів.pdf
20 березня 2019 18:02
Проект договору.pdf
20 березня 2019 18:02
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
20 березня 2019 18:02
Підписаний_G0319-9814-GL_tender.pdf
20 березня 2019 18:02
паспорт директора.pdf
20 березня 2019 18:02
Наказ Шершун.pdf
20 березня 2019 18:02
Договір перевезення.pdf
20 березня 2019 18:02
Довідка про учасника.pdf
20 березня 2019 18:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2019 18:02
Висновок.pdf

Документи

20 березня 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:35
Протокол № 17.pdf
26 березня 2019 13:36
Електронний підпис

Публічні документи

20 березня 2019 19:52
Електронний підпис
20 березня 2019 19:38
Довідка покриття.pdf
20 березня 2019 19:38
Виписка покриття.pdf
20 березня 2019 19:38
стор.63 - 69.pdf
20 березня 2019 19:38
стор.52 - 62.pdf
20 березня 2019 19:38
стор.36 - 51.pdf
20 березня 2019 19:38
стор. 14 - 35.pdf
20 березня 2019 19:38
стор. 1 - 13.pdf
20 березня 2019 19:38
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" 13 900 000,00
UAH з ПДВ
13 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 14 990 016,00
UAH з ПДВ
14 990 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
Переможець 13 900 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 12:56

Документи

03 квітня 2019 12:56
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:31
Протокол № 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
13 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 12:56
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:31
Протокол № 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 09:25
Екология-Д.pdf укладений
17 квітня 2019 09:17