Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій
Очікувана вартість
986 600,00 UAH
UA-2019-02-04-004036-b 103296f4bd684502b3e0fdf55d013f15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітенко Олег Юрійович

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Нікітенко Олег Юрійович
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 17:24
Початок аукціону: 20 лютого 2019 12:32
Очікувана вартість: 986 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 866,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 найменувань
Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 17:19
Тендерна_документація_прибирання_лютий_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунки
Дата подання: 06 лютого 2019 11:49
Дата відповіді: 08 лютого 2019 16:01
Будьласка перегляньте суму в бік збільшення тому, що тільки необхідний фонд заробітної плати становить більше мільона грн., що унеможливлює законне виконання вимог тендерної документації.
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі послуг з прибирання приміщень та прилеглих територій сформована в межах кошторису, затвердженого в установленому порядку. Збільшення очікуваної вартості закупівлі здійснити неможливо, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002
№ 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» розпорядники мають право провадити діяльність виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-04-004036-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 26 лютого 2019 14:35
Оскарження визначення переможця
Протоколом №7/2019 від 21.02.2019 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ-ВЕЙ» (ЄДРПОУ:38843113) - визнано переможцем закупівлі, як такого, що відповідає вимогам тендерної документації.
З Рішенням Замовника про визначення переможця, ТОВ "ДЕНІКОМ" не погоджується так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено далі:
1. Згідно розділу 2 Тендерної пропозиції, Ціна пропозиції повинна враховувати вартість інвентарю, дезінфікуючих, миючих та інших витратних засобів і матеріалів, що використовуються для надання послуг, сплату податків, зборів, інших платежів, оплату праці працівників у розмірі не менше мінімальної заробітної плати та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням договору.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», якщо база нарахування єдиного внеску менше встановленого розміру мінімальної заробітної плати то єдиний внесок розраховується, як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на цей місяць, та відповідної ставки.
Ставка Єдиного внеску у 2019 році складає – 22%, тобто у грошовому визначені – 918,06 грн.
Відповідно до розрахунку заробітної плати ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» за вих. № 1-17/02 від 15.02.2019 розмір податків на заробітну плату в місяць п.п. 1-3, 5-7,9,10,12-23,25,26 не відповідають законодавчо встановленим граничним нормам, а отже ціна пропозиції не враховує сплату податків, зборів та інших платежів. Зокрема, тендерна пропозиція ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником.
2. Згідно розділу 5 Тендерної документації, учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають бути офіційно працевлаштовані в Учасника, мають необхідні знання та досвід щодо підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі (у вигляді довідки, складеної у довільній формі). Учаснику необхідно надати: копії наказів, розпоряджень, трудових договорів, які підтверджують офіційне працевлаштування працівників.
Згідно технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі розрахованих відповідно до наказу Мінпраці №105 від 11.05.2004 «Міжгалузеві норми чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі…», необхідна кількість працівників для надання послуг складає – 29.
ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» всупереч умовам документації у складі пропозиції надав лише 2 накази замість 29 та і ті складені датою складання тендерної пропозиції, що свідчить про відсутність необхідної кількості працівників для надання послуг. (Наказ № 1 від 15.02.2019 та Наказ №2 від 15.02.2019 про прийняття на роботу Головко Т.В. та Гречку С.В. з 18.02.2019).
Згідно ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на вищевикладене, Замовник визнавши переможцем закупівлі ТОВ «КЛІНІНГ-ВЕЙ», як такого, що відповідає вимогам тендерної документації діяв не на підставі, не в межах та не у спосіб передбачений законами України.
На підставі вищезазначеного, ПРОШУ:
- скасувати рішення №№7/2019 від 21.02.2019 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КЛІНІНГ-ВЕЙ», як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 16:30
1. Щодо невідповідності розрахунку заробітної плати ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» за вих. № 1-17/02 від 15.02.2019 розмір податків на заробітну плату в місяць зазначаємо наступне.
Ціна пропозиції розраховується учасником тендерних закупівель самостійно з урахуванням всіх податків та зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі. Цінова пропозиція переможця, а саме калькуляція включає в себе: витрати на оплату праці, витрати на матеріали тощо.
Так, у відповідності до додатку № 1 тендерної документації учасник зобов’язується в розрахунок вартості включити всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:
- заробітна плата прибиральників (Учасник надає розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо);
- забезпечення прибиральників спецодягом;
- витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;
- інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Дана інформація надана ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» в гарантійному листі від 15.02.2019 № 1-8/02.
Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція переможця торгів – ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» повністю відповідає вказаним вимогам в тендерній документації.


2. Щодо зауваження скаржника про відсутність у ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» необхідної кількості працівників для надання послуг зазначаємо наступне.
Згідно з ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають бути офіційно працевлаштовані в Учасника, мають необхідні знання та досвід щодо підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі (у вигляді довідки, складеної у довільній формі). Учаснику необхідно надати: копії наказів, розпоряджень, трудових договорів, які підтверджують офіційне працевлаштування працівників.
ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» надано довідку в довільній формі від 15.02.2019 № 1-1/02,
в якій зазначено, що перевагу в залученні працівників до виконання даного договору по прибиранню при наявній можливості надаються працівникам, які працювали на даних об’єктах.
Варто зазначити, що дана перевага була застосована при укладанні та безпосередньому виконанні договору між замовником та скаржником.
Крім того, замовником не було зазначено в тендерній документації вимоги щодо конкретної кількості прибиральників.
Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція переможця торгів – ТОВ «КЛІНІНГ – ВЕЙ» повністю відповідає вказаним вимогам в тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-04-004036-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 01 березня 2019 12:22
Оскарження визначення переможця
Протоколом №7/2019 від 21.02.2019 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ-ВЕЙ» (ЄДРПОУ:38843113) - визнано переможцем закупівлі. З Рішенням Замовника про визначення переможця ми не погоджуємося так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено у прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 19:43
Рішення від 06.03.2019 № 2484 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 19:43
Рішення від 21.03.2019 № 3282.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 21:27

Документи подані скаржником

01 березня 2019 12:22
СКАРГА.pdf
01 березня 2019 12:22
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 березня 2019 16:16
Пояснення Замовника
14 березня 2019 16:16
Пояснення Замовника
14 березня 2019 16:16
Список працівників
14 березня 2019 16:16
протокол
14 березня 2019 16:16
договір
14 березня 2019 16:16
додаткова угода
14 березня 2019 16:16
довідка
14 березня 2019 16:16
накази

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ" 965 862,26
UAH з ПДВ
965 862,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 982 689,56
UAH з ПДВ
982 689,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 13:15
субпідряд.pdf
19 лютого 2019 13:03
зарплата+довідки.pdf
19 лютого 2019 13:03
Довідки.pdf
19 лютого 2019 13:03
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2019 11:55
Відгук фінуправління.pdf
19 лютого 2019 11:55
Відгук фінуправління.pdf
19 лютого 2019 08:45
Scan01.pdf
19 лютого 2019 08:45
Scan02.pdf
18 лютого 2019 10:45
Камянка пенсійний.pdf
18 лютого 2019 10:45
Відгук пенсійний.jpg
18 лютого 2019 10:45
відгук Камянка.pdf
18 лютого 2019 10:45
Наказ1.pdf
18 лютого 2019 10:45
Наказ.pdf
18 лютого 2019 10:45
Установчі документи.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 18:43
Розрахунок .pdf
18 лютого 2019 18:43
Пропозиція .pdf
18 лютого 2019 18:43
довідка щодо санкцій .pdf
18 лютого 2019 18:43
Статут заверен.pdf
18 лютого 2019 18:43
Протокол Завер..pdf
18 лютого 2019 18:43
Наказ завер.pdf
18 лютого 2019 18:43
копії трудових книжок.pdf
18 лютого 2019 18:43
копії наказів .pdf
18 лютого 2019 18:43
Довідка працівники .pdf
18 лютого 2019 18:43
Довідка мат. тех.бази .pdf
18 лютого 2019 18:43
Лист-відгук Мирноград.pdf
18 лютого 2019 18:43
Лист-відгук Слов'янськ.pdf
18 лютого 2019 18:43
довідка досвід.pdf
18 лютого 2019 18:43
Гарантийнний лист .pdf
18 лютого 2019 18:43
Відповідність до ст. 17.pdf
18 лютого 2019 18:43
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2019 18:43
Витяг єд.податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"

ТОВ "ДЕНІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"
#38843113
Переможець 965 862,26
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 12:57

Документи

21 лютого 2019 12:57
Електронний підпис
21 лютого 2019 12:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"
#38843113
965 862,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 12:57
Електронний підпис
21 лютого 2019 12:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 10:00
004036.pdf укладений
27 березня 2019 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 965 826,26
UAH