Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область
Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka, km 193+700 - km 213+000 (separate sections) (km 204+000 - km 207+000) Khmelnytkyi region
Очікувана вартість
104 478 661,00 UAH
UA-2019-02-04-003980-b 71fbfd45b5c14720a9ccb5dd32b91fb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 104 478 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 044 786,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 04 лютого 2019 17:09
Enquiries until: 01 травня 2019 15:00
Complaints submission until: до 07 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 104 478 661 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 044 787 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka, km 193+700 - km 213+000 (separate sections) (km 204+000 - km 207+000) Khmelnytkyi region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 17:00
Протокол 8І17.pdf
02 травня 2019 16:58
ЗМІНИ проекту договору М-12 км 204-207.doc
02 травня 2019 16:57
Нова редакція проекту договору М-12 км 204-207.pdf
04 лютого 2019 17:10
Проект договору М-12 км 204-км207.pdf
02 травня 2019 16:56
ЗМІНИ 8І17 ТІД ПСР М-12 км 203 - км 207-3.doc
02 травня 2019 16:55
НОВА РЕДАКЦІЯ ТІД 8І17 ПСР М-12 км 204 - км 207-2.doc
13 березня 2019 16:24
НОВА РЕДАКЦІЯ ТІД 8І12 ПСР М-12 км 204 - км 207.doc
13 березня 2019 14:31
НОВА РЕДАКЦІЯ ТІД 8І12 ПСР М-12 км 204 - км 207.doc
04 лютого 2019 17:10
ТД 8І1 ПСРт М-12 км 204 - км207.doc
13 березня 2019 16:26
ЗМІНИ 8І12 ТІД ПСР М-12 км 203 - км 207.doc
13 березня 2019 14:33
ЗМІНИ 8І12 ТІД ПСР М-12 км 203 - км 207.doc
13 березня 2019 16:22
Протокол 8І12 від 13.03.19.PDF
13 березня 2019 14:36
Протокол 8І12.PDF
05 березня 2019 17:43
Протокол 8І8 від 5.03.19.PDF
05 березня 2019 17:43
Зміни відомість обсягів км 204 - км 207.PDF
05 березня 2019 17:43
Нава редакція відомості обсягів М-12 км 204 - км 207.PDF
04 лютого 2019 17:10
Відомість обсягів робіт ПСР М-12 км 204-км207.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 05 лютого 2019 20:58
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:59
Згідно додатку №3 «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору (довідки (довідка) та акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору та відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2014 по 2018 роки). При цьому аналогічним договором вважається договір з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах або договір, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Наше запитання наступне : Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг (вартість одного з будівництв більш як 80 млн. ЄВРО), але не має досвіду виконання робіт по холодному ресайтлінгу. Для виконання даного виду робіт будете залучатися субпідрядник, який має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід (договір, відгуки) для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації надасть документи субпідрядника (договір, відгуки) як підтвердження виконання аналогічного договору (містить вид робіт з холодногоресайклінгу), залученого Учасником тендеру для виконання цього типу робіт ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник тендеру немає досвіду виконання робіт по холодному ресайклінгу та планує залучати субпідрядника з досвідом виконання аналогічного договору, відповідно до тендерної документації, то учасник тендеру може надати завірені копії виконання аналогічного договору субпідрядника із досвідом виконання робіт по холодному ресайклінгу (скан-копія договору, довідка (довідки), акт (акти) виконаних робіт та відгук Замовника щодо якості виконаних робіт/наданих послуг)
тендерна документація
Дата подання: 25 лютого 2019 13:52
Дата відповіді: 27 лютого 2019 16:04
Згідно додатку №2 (Для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) у таблиці №2 вказаний критерій - виробнича потужність АБЗ – не менше 100 тон/годину. Наше запитання наступне : Учасник тендерну, для виконання даного виду робіт, будете залучати АБЗ на умовах договору постачання продукції. Чи Замовник прийме, як належне, виконання умов тендерної документації, якщо Учасник надасть договора постачання асфальтобетонних сумішей від декількох АБЗ, окремо кожний з цих АБЗ не перевищує потужність 100 тон/годину , але при цьому їх сумарна потужність буде перевищувати 100 тон/годину ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть прийматися до уваги тільки ті АБЗ, при умові, якщо виготовлення асфальтобетонної суміші буде проводиться по одному протоколу підбору, які мають одного виробника і одного і того ж поставщика бітуму та щебеневої продукції
тендерна документація
Дата подання: 28 лютого 2019 19:55
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:36
Відповідно до положень статті 28 Закону «Про публічні закупівлі) та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.З урахуванням вищезазначеного, Учасник повинен подати тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну. Просимо надати роз’яснення яким саме чином завантажувати на тендерний майданчик документи з інформацією про разрахунки і ціну тендерної пропозиції, а саме: доступ до цих документів надавати як «кошторис» - тобто Замовнику ця інформація буде доступна разом з іншими учасниками тендерних пропозицій тількі після проведення аукціону, чи доспуп до цих документів надавати як «конфидиційний» - тобто ця інформація буде відома до аукціону тільки Замовнику, а інші учасники отримають цей доступ тільки після проведення акціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону, пункт 17 тендерної документації, передбачено: «розрахунок ціни щодо об’ємів робіт/послуг зазначених у технічній частині (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі): учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання. Розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасника (договірна ціна та розрахунки до неї, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів мають визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення) щодо виконання робіт/надання послуг. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: - ненадання учасником через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг/робіт за предметом закупівлі; - невідповідності договірної ціни, що надана Замовнику через електронну систему закупівель згідно технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) до тендерної документації.» Таким чином, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг/робіт за предметом закупівлі, має бути подана через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто, як і для Замовника так і для усіх інших Учасників договірна ціна з усіма розрахунками буде відома після проведення аукціону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-04-003980-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 16 березня 2019 23:03
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 20:53
Рішенння від 20.03.2019 № 3165 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 20:53
Рішення від 02.04.2019 № 3877.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 23:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Заступника голови тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо публічної закупівлі №UA-2019-02-04-003980-b (день прийняття рішення по скарзі: 05-04-2019, 23:36:16). 02.04.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №3877-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» від 16.03.2019 року №UA-2019-02-04-003980-b.c1. Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-02-04-003980-b з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) та нової редакції тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Відповідно до частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”: «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону» та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділів, частин та додатків тендерної документації, перелік змін: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 8/12 від 13.03.2019 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону Інші документи: 14) скан-копія одного аналогічного договору (Додаток №3) (у період з 2014 по 2018 роки) Учасником виконані роботи/надані послуги з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах або договір, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі. До договору надаються скан-копії наступних документів: - довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт/наданих послуг підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору; - відгук (відгуки) Замовника (Замовників) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору (договорам); скан-копія одного аналогічного договору (Додаток №3) (у період з 2014 по 2018 роки) Учасником виконані роботи/надані послуги з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах або договір, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі. До договору надаються скан-копії наступних документів: - довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт/наданих послуг підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору; - лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору або за певний етап виконання договору, датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції; - документ, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкта будівництва згідно чинного законодавства України; 15) довідки, встановлених форм (Додаток №2), яка підтверджує наявність в Учасника обладнання (таблиця 1) та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт (таблиця 2). До довідки включаються ті машини і механізми, які будуть використані при надані послуг/виконані робіт (таблиця 1). Для підтвердження наявності механізмів, обладнання, виробничих засобів надаються наступні документи: у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби власні – довідка за підписом головного бухгалтера про наявність механізмів, обладнання, виробничих засобів на балансі підприємства на кожну одиницю вказану у таблиці; у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби орендуються, знаходяться в лізингу або залучені на інших правах користування –надаються відповідні копії договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо, на кожну одиницю вказану у таблиці. При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год), відстань перевезення асфальтобетонної суміші з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не більше 150 км (згідно вимог проектної документації) (таблиця 2). Довідка про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями). При наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), Учасники надають: - копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ); - копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ); - копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - гарантійний лист про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання. У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає: - копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції; - копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції; - копію договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу) асфальтобетонних сумішей з актом прийому-передачі; - копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання; довідки, встановлених форм (Додаток №2), яка підтверджує наявність в Учасника обладнання (таблиця 1) та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт (таблиця 2). До довідки включаються ті машини і механізми, які будуть використані при надані послуг/виконані робіт (таблиця 1). Для підтвердження наявності механізмів, обладнання, виробничих засобів надаються наступні документи: у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби власні – довідка за підписом головного бухгалтера про наявність механізмів, обладнання, виробничих засобів на балансі підприємства на кожну одиницю вказану у таблиці; у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби орендуються, знаходяться в лізингу або залучені на інших правах користування – надаються відповідні копії договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо, на кожну одиницю вказану у таблиці. При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год) (таблиця 2). Довідка про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями). При наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), Учасники надають: - копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ); - копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ); - копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - гарантійний лист про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання. У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає: - копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції; - копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції; - копію договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу) асфальтобетонних сумішей з актом прийому-передачі; - копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання; Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотків від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р 26003301011588 Хмельницького обласного управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер закупівлі: __________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Замовник повертає забезпечення виконання договору з наступних підстав: - після виконання учасником-переможцем договору, - у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, - у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, - у разі розірвання Договору за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник залишає за собою право повернення забезпечення у разі: - належного виконання умов Договору у відсотковому відношенні до суми виконаних та прийнятих робіт/послуг. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: № п/п Найменування обладнання Потужність (тон на годину) Адреса розташування АБЗ Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний, орендується, лізинг чи постачання на інших правах 1 2 3 4 5 6 Виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 150 км (згідно вимог проектної документації) При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (відстань перевезення асфальтобетонної суміші з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не більше 150 км (згідно вимог проектної документації). № п/п Найменування обладнання Потужність (тон на годину) Адреса розташування АБЗ Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний, орендується, лізинг чи постачання на інших правах 1 2 3 4 5 6 Виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу. ДОДАТОК №3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору (довідки (довідка) та акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору та відгук (відгуки) від Замовника (Замовників)), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2014 по 2018 роки). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно скан-копії одного договору (довідки (довідка) та акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору, лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору або за певний етап виконання договору на виконання/надання аналогічних робіт/послуг датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції та документ, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкта будівництва згідно чинного законодавства України. Проект договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) Нова редакція проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) В зв’язку із внесення змін до договору, змінилася нумерація з розділу 10. 10. Забезпечення виконання договору про закупівлю 10.1. Розмір забезпечення виконання договору становить 2 відсотки від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. 10.2. Підрядник не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р 26003301011588 Хмельницького обласного управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів. 10.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору з наступних підстав: - після виконання учасником-переможцем договору, - у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, - у випадках, передбачених статтею 37 Закону “Про публічні закупівлі” , а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, - у разі розірвання Договору за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 10.4. Замовник залишає за собою право повернення забезпечення у разі: - належного виконання умов Договору у відсотковому відношенні до суми виконаних та прийнятих робіт. 10.5. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань, кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Розмістити зміни до тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) та нова редакція тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-02-04-003980-b «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2019 17:05
Номер скарги: UA-2019-02-04-003980-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 06 травня 2019 23:07
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 травня 2019 19:10
рішення від 10.05.2019 № 5695 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 19:10
рішення від 27.05.2019 № 6716.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 20:25
Номер скарги: UA-2019-02-04-003980-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 10 червня 2019 23:01
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 13.06.2019 № 7720.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 20:49
Номер скарги: UA-2019-02-04-003980-b.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 10 червня 2019 23:23
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Звертаємось до Органу оскарження у зв’язку із прийняттям Замовником –Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, на нашу думку, протиправного рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 13.06.2019 № 7719.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 20:54

Документи подані скаржником

16 березня 2019 23:02
атестат АБЗ
16 березня 2019 23:02
ДСТУ Б В.2.7-119:2011

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

27 травня 2019 14:27
Договір 2 ПБЦ 18 ч 1.pdf
27 травня 2019 14:27
Договір 2 ПБЦ 18 ч 2.pdf
27 травня 2019 14:27
Додаткові пояснення (2).pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

13 червня 2019 20:49
Рішення від 13.06.2019 № 7720.pdf

Документи подані скаржником

10 червня 2019 23:23
Скарга
10 червня 2019 23:23
Платіжне доручення
10 червня 2019 23:23
Паспорт АБЗ

Документи Органу Оскарження

13 червня 2019 20:54
Рішення від 13.06.2019 № 7719.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 червня 2019
UA-2019-02-04-003980-b71fbfd45b5c14720a9ccb5dd32b91fb6
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 червня 2019 17:55
Протокол 8І22.pdf
05 червня 2019 17:56
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2019 16:36
Електронний підпис
08 травня 2019 16:24
29. Проект договору.pdf
08 травня 2019 16:24
22. Відгук_км 399-403.pdf
15 березня 2019 18:06
Електронний підпис
15 березня 2019 18:04
32. Балансова довідка.pdf
12 березня 2019 18:07
Електронний підпис
12 березня 2019 18:01
29. Проект договору.pdf
12 березня 2019 18:01
25. Захист довкілля.pdf
12 березня 2019 18:01
22. Відгук.pdf
12 березня 2019 18:01
20. Договір _27_18-П км 399-403.pdf
12 березня 2019 18:01
9. Договір ресайклер.pdf
12 березня 2019 18:01
16. Транспортна схема.pdf
12 березня 2019 18:01
12. Атестат виробництва.jpg
12 березня 2019 18:01
7. Наявність мат_тех бази.pdf
12 березня 2019 18:01
4. Ст_17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 червня 2019 17:51
Протокол 8І22.pdf
05 червня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

10 травня 2019 15:53
Електронний підпис
10 травня 2019 15:51
Відгук САД.pdf
20 березня 2019 16:08
Електронний підпис
15 березня 2019 15:56
Електронний підпис
15 березня 2019 15:54
Транспортна схема.pdf
15 березня 2019 15:54
Таблиця 6 звіту ЄСВ.pdf
15 березня 2019 15:54
Рішення учасника.pdf
15 березня 2019 15:54
Проект договору.pdf
15 березня 2019 15:54
Договора на техніку.pdf
15 березня 2019 15:54
Довідка про мат-тех базу.pdf
15 березня 2019 15:54
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
15 березня 2019 15:54
акти про досвід роботи 3.pdf
15 березня 2019 15:54
акти про досвід роботи 2.pdf
15 березня 2019 15:54
акти про досвід роботи 1.pdf

Документи

05 червня 2019 17:53
Протокол 8І22.pdf
05 червня 2019 17:54
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2019 11:22
Електронний підпис
11 травня 2019 11:02
18. Технічне завдання.pdf
11 травня 2019 11:02
17. Проект договору.pdf
11 травня 2019 11:02
1.1 Транспортна схема.pdf
11 травня 2019 11:01
9. Підтвердження ст 17.pdf
11 травня 2019 11:01
5.3 Договір 2 ПБЦ 18.pdf
11 травня 2019 11:01
5.2 Договір 1 ПБЦ 18.PDF
11 травня 2019 11:01
5. Аналогічний досвід.pdf

Документи

05 червня 2019 18:00
Протокол 8І22.pdf
05 червня 2019 18:01
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2019 14:56
Електронний підпис
11 травня 2019 14:55
Електронний підпис
11 травня 2019 14:54
договірна ціна.pdf
11 травня 2019 11:56
Електронний підпис
11 травня 2019 11:56
Електронний підпис
11 травня 2019 11:52
ТРАНСПОРТНА СХЕМА.pdf
11 травня 2019 11:52
Статут (нова ред).pdf
11 травня 2019 11:52
СТ 17.pdf
11 травня 2019 11:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 травня 2019 11:52
Паспорт, код.pdf
11 травня 2019 11:52
Ліцензія.pdf
11 травня 2019 11:52
ІНШІ ДОВІДКИ.pdf
11 травня 2019 11:52
Дозволи та витяг ПДВ.pdf
11 травня 2019 11:52
звіт ЄСВ.pdf
11 травня 2019 11:52
Договори оренди.rar
11 травня 2019 11:52
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
11 травня 2019 11:52
відгук 81.pdf
11 травня 2019 11:52
Аналогічний договір 81.pdf

Документи

05 червня 2019 17:58
Протокол 8І22.pdf
05 червня 2019 17:59
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2019 14:08
Електронний підпис
11 травня 2019 13:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "СТЛ+М"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 103 989 734,00
UAH з ПДВ
103 989 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 14:56
Електронний підпис
11 травня 2019 14:55
Електронний підпис
11 травня 2019 14:54
договірна ціна.pdf
11 травня 2019 11:56
Електронний підпис
11 травня 2019 11:56
Електронний підпис
11 травня 2019 11:52
ТРАНСПОРТНА СХЕМА.pdf
11 травня 2019 11:52
Статут (нова ред).pdf
11 травня 2019 11:52
СТ 17.pdf
11 травня 2019 11:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 травня 2019 11:52
Паспорт, код.pdf
11 травня 2019 11:52
Ліцензія.pdf
11 травня 2019 11:52
ІНШІ ДОВІДКИ.pdf
11 травня 2019 11:52
Дозволи та витяг ПДВ.pdf
11 травня 2019 11:52
звіт ЄСВ.pdf
11 травня 2019 11:52
Договори оренди.rar
11 травня 2019 11:52
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
11 травня 2019 11:52
відгук 81.pdf
11 травня 2019 11:52
Аналогічний договір 81.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій