Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вершкове масло
Очікувана вартість
499 800,00 UAH
UA-2019-02-04-003512-b ● b6b075ecdf9848b595e4a8ae032fef17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144128 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Андріївна Шишка +380524232286 rvoalex27300@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 499 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3130 кілограм
вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 16:22 |
перелік змін - 2.doc | |
11 лютого 2019 16:22 |
ТД масло вершкове -нова версія - 2.doc | |
08 лютого 2019 08:09 |
перелік змін.doc | |
08 лютого 2019 08:09 |
ТД масло вершкове -нова версія.doc | |
04 лютого 2019 16:14 |
ТД масло вершкове.doc |
11 лютого 2019 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 лютого 2019 16:22 |
перелік змін - 2.doc
|
||||||
11 лютого 2019 16:22 |
ТД масло вершкове -нова версія - 2.doc
|
||||||
08 лютого 2019 08:09 |
перелік змін.doc
|
||||||
08 лютого 2019 08:09 |
ТД масло вершкове -нова версія.doc
|
||||||
04 лютого 2019 16:14 |
ТД масло вершкове.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз"яснення
Дата подання: 05 лютого 2019 22:53
Дата відповіді: 08 лютого 2019 08:08
Шановний замовнику!
1. Надайте будь-ласка чітке роз'яснення згідно п.2.1. в додатку 1 до тендерної документації:
Яку кількість медичних книжок (№1-ОМК «Особиста медична книжка»), повинен надати у складі тендерної пропозиції фізична особа – підприємець, який не застосовуює працю найманих працівників та самостійно буде здійснювати поставку, супровід товару і виконання навантажувально - розвантажувальних робіт.
2. Надайте будь-ласка чітке роз'яснення згідно п. 2.2. в додатку 1 до тендерної документації.
Яку кількість сканкопій оригіналів посвідчення водія потрібно надати учаснику – фізичній особі-підприємцю, який не застосовуює працю найманих працівників та самостійно буде здійснювати поставку, супровід товару і виконання навантажувально - розвантажувальних робіт.
3. Чи вважає замовник потрібним надавати у складі тендерної пропозиції сертифікати (посвідчення) якості на предмет закупівлі, згідно п.2.3. Розділу 2. Інші документи, що надаються Учасником:
З 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. № 93, яким з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратили чинність: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні». Тому станом на дату подання пропозиції сертифікати якості на Товар вже не видаються, а видаються лише декларації виробника в яких не зазначається сорт предмету Закупівлі.
У разі, якщо буде достатньо надати у складі тендерної пропозиції не сертифікат якості, а декларацію виробника без зазначення сорту товару просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно першого питання: В тендерній документації чітко прописано : «Учасники - фізичні особи – підприємці, які не застосовують працю найманих працівників та самостійно будуть здійснювати поставку, супровід товару і виконання навантажувально - розвантажувальних робіт надають довідку в довільній формі про те, що поставка, супровід товару і виконання навантажувально - розвантажувальних робіт здійснюється самостійно та особисту медичну книжку за формою первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, із чинним медичним оглядом на дату надання пропозицій». А тому виходячи з вищезазначеного – лише одну особову медичну книжку; 2. Стосовно другого питання в тендерну документацію внесено зміни 3. Стосовно третього питання: На підтвердження якості предмета закупівлі, що планується постачати Учасником необхідно надати декларацію виробника або експертний висновок виданий державною лабораторією ветеринарної медицини
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-04-003512-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 25 лютого 2019 18:41
незаконне відхилення учасника
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області, у частині дискваліфікації учасника ФОП Мазаратій, а саме:
По-перше: Учасник у складі пропозиції надає копію паспорта, цим самим виконує вимогу замовника. Прошу звернути увагу Замовника на рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1836-р/пк-пз від 28.02.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-01-05-001228-a), в якому зазначено, що надати паспорт у складі пропозиції це надати документ який складається із 16 ст. без обкладинки, так як замовник не вимагав надати паспорт з обкладинкою.
По-друге: На вимогу замовника надати у складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (згідно форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226), повідомляємо, що у складі пропозиції наданий вищезазначений акт, який виданий уповноваженим органом згідно форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226.
Також із протоколу замовника не зрозуміло чим саме вищезазначений акт не відповідає формі, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226.
По-третє: Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства (копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно), згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;». Повідомляємо що у складі пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення, яке орендується у ФОП Дорошенко О.О., а також надано витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яким підтверджено що земельна ділянка на якій розташовані нежитлові приміщення, знаходиться у законному користування ФОП Дорошенко О.О.
Також виходячи із формування даної вимоги не передбачено, що учаснику у складі пропозиції на підтвердження права власності (складського приміщення у іншої фізичної особи-підприємця чи юридичної особи) надати копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Даний факт підтверджується наданням договору оренди.
Отже замовник Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області, незаконно та безпідставно дискваліфікував учасника ФОП Мазаратій Н.І.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
По-перше: Учасник у складі пропозиції надає копію паспорта, цим самим виконує вимогу замовника. Прошу звернути увагу Замовника на рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1836-р/пк-пз від 28.02.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-01-05-001228-a), в якому зазначено, що надати паспорт у складі пропозиції це надати документ який складається із 16 ст. без обкладинки, так як замовник не вимагав надати паспорт з обкладинкою.
По-друге: На вимогу замовника надати у складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (згідно форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226), повідомляємо, що у складі пропозиції наданий вищезазначений акт, який виданий уповноваженим органом згідно форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226.
Також із протоколу замовника не зрозуміло чим саме вищезазначений акт не відповідає формі, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226.
По-третє: Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства (копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно), згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;». Повідомляємо що у складі пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення, яке орендується у ФОП Дорошенко О.О., а також надано витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яким підтверджено що земельна ділянка на якій розташовані нежитлові приміщення, знаходиться у законному користування ФОП Дорошенко О.О.
Також виходячи із формування даної вимоги не передбачено, що учаснику у складі пропозиції на підтвердження права власності (складського приміщення у іншої фізичної особи-підприємця чи юридичної особи) надати копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Даний факт підтверджується наданням договору оренди.
Отже замовник Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області, незаконно та безпідставно дискваліфікував учасника ФОП Мазаратій Н.І.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 16:57
детально викладено в протоколі
Номер вимоги: UA-2019-02-04-003512-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Литвин Сергій Васильович", Код ЄДРПОУ:2702009518
Дата подання: 07 червня 2019 22:20
Неправомірне визначення переможця
Неправомірне визначення переможця
Скасована
Дата: 20 червня 2019 19:14
Причина: Відкликаня вимоги
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-04-003512-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 11 березня 2019 18:48
Дата подання: 11 березня 2019 18:48
незаконна дискваліфікація учасника
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 04.02.2019 року в системі PROZORRO Замовник - Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло.
У закупівлі взяли участь такі учасники:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна;
2. ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ";
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА;
4. ФОП "Литвин Сергій Васильович".
25.02.2019 року замовником (Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області) відхилено пропозицію Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників. Адже тендерна пропозиція Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад:
По-перше: Замовник відхиляє пропозицію учасника, тому що ФОП Мазаратій Н.І. не надає в повному обсязі паспорт Мазаратій Н.І., а лише ст. 1-16 без обкладинки.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «копію паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців)».
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна на підтвердження даної вимоги замовника у складі пропозиції надає документ, назва якого: «виписка_витяг_паспорт_код_ПДВ_4ОПП_ЄДРПОУ (1)», який містить копію паспорта (сторінки 1-16) та ідентифікаційного коду, цим самим підтверджує вимогу замовника.
Також, тендерний комітет не ставив за мету та як умову кваліфікації пропозиції учасникам з’ясування інформації стосовно кольору обкладинки паспорта, наявності на зовнішній стороні паспорту напису "Україна", гербу України чи напису "ПАСПОРТ" або інших несуттєвих даних, так як на розвороті паспорта Мазаратій Н.І. значиться, що це є паспорт громадянина України, на другій сторінці паспорту міститься інформація про те, коли був виданий паспорт та ким. Учасником ФОП Мазаратій Н.І. були надані всі сторінки паспорта з першої до шістнадцятої (включаючи сторінки розвороту), на яких міститься вся необхідна інформація/, крім титульної сторінки, яка не містить в собі суттєвих даних щодо ідентифікації особи та іншої інформації, потрібної для посвідчення особи та підтвердження її як підписанта документів.
По-друге: Замовник відхиляє пропозицію учасника, тому що ФОП Мазаратій Н.І. надає акт, який не відповідає формі, затвердженої в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226), та пояснює це тим, що наявні словосполучення в наданому акті не передбачені типовою формою, та відсутні словосполучення, які передбачені типовою формою.
Відповідно до пункту 1.3. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен був надати «Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (згідно форми, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017р. №42, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за № 358/30226)».
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна на підтвердження даної вимоги замовника у складі пропозиції надає файли, назва яких: «акт перевірки авто» та «акт склад завірений1», тобто надається 2 (два) акти, на обстеження транспортних засобів та на обстеження приміщення для зберігання харчових продуктів.
Виходячи із протоколу №78 засідання тендерного комітету відділу освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області, взагалі не зрозуміло який із вищезазначених актів обстеження не відповідає законодавчо закріпленій формі, та не зрозуміло які саме словосполучення в
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2019 20:23
Рішення від 14.03.2019 № 2858.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 20:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2019 № 3727.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 17:44
Рішення від 29.03.2019 № 3727.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ відділ освіти Олександрівської РДА на засіданні тендерного комітету прийнято скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. щодо закупівлі вершкового масла та скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Литвин С.В. щодо закупівлі вершкового масла.
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2019 08:13
Номер скарги: UA-2019-02-04-003512-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 25 квітня 2019 20:55
Дата подання: 25 квітня 2019 20:55
незаконна дискваліфікація Учасника
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 04.02.2019 року в системі PROZORRO Замовник - Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло.
У закупівлі взяли участь такі учасники:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна;
2. ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ";
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА;
4. ФОП "Литвин Сергій Васильович".
11.04.2019 року замовником (Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області) повторно відхилено пропозицію Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників. Адже тендерна пропозиція Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад:
По-перше: Замовник відхиляє пропозицію учасника, тому що ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надає «Довідку про ознайомлення із технічними характеристиками», яка видана 22.01.2019 року. Відкриті торги на закупівлю вершкового масла були оголошені 04.02.2019 року. Виходячи із вищезазначеного Замовнику не зрозуміло, з якими саме технічними характеристиками ФОП Мазаратій ознайомлена.
Відповідно до Додатку 1 Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: пункт 2.5. Довідка від Учасника в довільній формі про те, що він ознайомлений з технічними характеристиками та погоджується з ними, підписаною уповноваженою особою учасника – для юридичної особи, особисто - для фізичної особи-підприємця та завіреною печаткою (за наявності);
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна на підтвердження даної вимоги замовника у складі пропозиції надає документ, назва якого: «погодження з технічними характеристиками», який містить інформацію яка підтверджує вимогу замовника. Щодо формування даного документа пояснюємо, що вимог щодо складання (формування) документа не було встановлено Замовником в даній тендерній документації, тому наданий документ є чинним та підтверджує вимогу замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2019 18:34
рішення від 03.05.2019 № 5350 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 травня 2019 18:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2019 № 6068.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 15:43
Рішення від 16.05.2019 № 6068.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 23:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про визначення переможцем ФОП Литвина С.В. та про відхилення ФОП Мазаратій Н.і.
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2019 11:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
464 805,00
UAH з ПДВ
|
370 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
436 259,40
UAH з ПДВ
|
389 059,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Литвин Сергій Васильович" |
456 354,00
UAH з ПДВ
|
403 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ" |
464 179,00
UAH з ПДВ
|
403 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Рішення скасоване |
370 592,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 16:38
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
389 059,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 16:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Литвин Сергій Васильович" #2702009518 |
Рішення скасоване |
403 144,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 16:38
|
|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Рішення скасоване |
370 592,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 11:48
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
389 059,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 11:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Литвин Сергій Васильович" #2702009518 |
Рішення скасоване |
403 144,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 11:48
|
|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
370 592,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 13:12
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
389 059,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 16:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Відхилено |
389 059,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 16:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Литвин Сергій Васильович" #2702009518 |
Переможець |
403 144,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 10:04
|
ду 7.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 09:24
|
ду 6.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:30
|
ду 5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:24
|
ду 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 14:08
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2019 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 14:42
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 15:10
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 13:47
|
81.pdf | укладений |
09 липня 2019 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлено технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закінчення терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |