Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
573 375,00 UAH
UA-2019-02-04-003474-b f4a7d8c42c454846951d8e09c52e7bbb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану державних закупівель управління освіти Луцької міської ради на 2019 рік замовником було заплановано проведення закупівлі код 15830000-5 цукор і супутня продукція. Рішенням тендерного комітету 22.12.2018 р. була обрана процедура відкритих торгів щодо закупівлі код 15830000-5 цукор і супутня продукція. Оголошення про запланований тендер оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-12-22-001302-c , кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 07.01.2019 року. На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій 07.01.2019 о 00.00 торги відмінені.
Рішенням тендерного комітету 09.01.2019 р. знову було обрано процедуру відкритих торгів для закупівлі код 15830000-5 цукор і супутня продукція. Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю розміщеного на веб-портал Уповноваженого органу UA-2019-01-09-000390-a, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 25.01.2019 року . На участь у торгах було подано менше двох. 25 січня 2019 року торги відмінені.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації застосовується переговорна процедура закупівлі
Управління освіти Луцької міської ради здійснює закупівлю продуктів харчування, зокрема код 15830000-5 цукор і супутня продукція, з метою забезпечення та організації безперебійного і раціонального харчування дітей у закладах дошкільної освіти м. Луцька та ДПЗВО «Ровесник».
Таким чином, закупівля код 15830000-5 цукор і супутня продукція для харчування дітей вкрай необхідна.
Фізична особа – підприємець Тарасюк В.К. пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю код 15830000-5 цукор і супутня продукція.
На підставі вищезазначеного управлінню освіти Луцької міської ради необхідно укласти договір з фізичною особою – підприємцем Тарасюком Валерієм Костянтиновичем на закупівлю код 15830000-5 цукор і супутня продукція.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


цукор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41250 кілограми
цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

04 лютого 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасюк Валерій Костянтинович
#2391115171
Переможець 573 375,00
UAH
04 лютого 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарасюк Валерій Костянтинович
#2391115171
573 375,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 14:37
додаткова угда 5 до договору 07 02.pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 14:59
додаткова угода 4 до договору 07 02.pdf зміни до договору
17 січня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:48
додаткова угода 3 до договору 07 02.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:59
додаткова угода 2 до договору 07 02.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 16:35
дод. угода цукор.pdf зміни до договору
23 липня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 17:08
договір 07 02.pdf укладений
19 лютого 2019 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження смтроку дії договору та визначення вартості угоди
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML