Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
59 760,00 UAH
UA-2019-02-04-003234-b 0e7b0ef8ee864a068b7a33c01268879c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Якість наданих послуг повинна відповідати умовам нормативно-технічної документації, встановлених чинним законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Розроблення пакету прикладних програм "Бухгалтерія БРИЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Коблевська, 13; (вул.Косовська, 2Д)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
12 штуки
Консультативно-методічні послуги по супроводженню пакету прикладних програм "Бухгалтерія БРИЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Коблевська, 13; (вул.Косовська, 2Д)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
12 штуки
Консультативно-методічні послуги по супроводженню пакету прикладних програм "Формування фінансової звітності"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Коблевська, 13; (вул.Косовська, 2Д)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
12 штуки
Супроводження додаткових робочіх місць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Коблевська, 13; (вул.Косовська, 2Д)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

04 лютого 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Шварцман Ігор Леонидович
#2126909238
Переможець 59 760,00
UAH
04 лютого 2019 15:47

Документи

04 лютого 2019 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 16:12
201-56.pdf укладений
04 лютого 2019 16:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення пакету прикладних програм "Бухгалтерія БРИЗ" 12 штуки 1 400,00
UAH
Консультативно-методічні послуги по супроводженню пакету прикладних програм "Бухгалтерія БРИЗ" 12 штуки 1 480,00
UAH
Консультативно-методічні послуги по супроводженню пакету прикладних програм "Формування фінансової звітності" 12 штуки 300,00
UAH
Супроводження додаткових робочіх місць 12 штуки 1 800,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 760,00
UAH