Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 282+700 - km 292+000 in Kherson region
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 282+700 - km 292+000 in Kherson region
Очікувана вартість
81 728 829,00 UAH
UA-2019-02-04-002376-b ● 87a8623627484a16b1afe2ade7b58330
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Nadia Sergiyivna 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 81 728 829,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 408 644,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 408644.15 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2019 14:21 |
Enquiries until: | 25 лютого 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 81 728 829 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 408 644 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)
IBS I.1-218-182:2011 Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 282+700 - km 292+000 in Kherson region (45233142-6 - Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Автомобільна дорога загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області., Відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 282+700 - km 292+000 in Kherson region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 14:34 |
Документація .doc | |
04 лютого 2019 14:33 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc | |
04 лютого 2019 14:33 |
ДОДАТОК 1.doc | |
04 лютого 2019 14:27 |
ДОДАТОК 2.doc | |
04 лютого 2019 14:26 |
ДОДАТОК 3.doc | |
04 лютого 2019 14:25 |
ДОДАТОК 4.doc | |
04 лютого 2019 14:24 |
ДОДАТОК 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-04-002376-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 19 лютого 2019 12:18
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Херсонській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-04-002376-b, предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ М-14 ОДЕСА – МЕЛІТОПОЛЬ – НОВОАЗОВСЬК (НА М. ТАГАНРОГ) НА ДІЛЯНЦІ КМ 282+700 – КМ 292+000 В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 14:00
У відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг), що надійшла 19.02.2019р. (ідентифікатор вимоги : UA-2019-02-04-002376-b.c1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Замовник самостійно визначається з переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля, у тому числі встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного Кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Замовником у тендерній документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Таким чином, Замовник не порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі будь-якої банківської установи та не створює жодних дискримінаційних умов. Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 51 від 22.02.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Замовник самостійно визначається з переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля, у тому числі встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного Кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Замовником у тендерній документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Таким чином, Замовник не порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі будь-якої банківської установи та не створює жодних дискримінаційних умов. Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 51 від 22.02.2019 року.
Відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-04-002376-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 06 травня 2019 19:05
Щодо неправомірності протоколу № 125 від 06 травня 2019 року
Відповідно до ч.5 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі": "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів." Датою відліку вказаного строку в максимум 20 робочих днів був наступний за кінцевою датою подання учасниками пропозицій день. Вам відомо, що зазначений строк давно сплив. Тож чим взагалі пояснюється повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Ростдорстрой" на відповідність кваліфікаційним критеріям ? Чому в такому разі використано упереджений підхід саме до учасника ТОВ "Ростдорстрой" та не відхилену пропозиції інших учасників, які не надали, наприклад, щонайменше, обкладинок паспортів керівників чи інших уповноважених осіб ? Вимагаємо надати обґрунтовану відповідь та скасувати протокол № 125 від 06 травня 2019 року з одночасним допущенням ТОВ "Ростдорстрой" до електронного аукціону. В противному випадку будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України з метою захисту порушених прав, Державної аудиторської служби з метою проведення моніторингу дійсної процедури закупівлі та усіх інших актуальних процедур, засобів масової інформації з метою здійнення громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 09:57
У відповідь на вимогу щодо рішення замовника (протокол №125 від 06.05.2019) по процедурі закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700 – км 292+000 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг), що надійшла 06.05.2019р. (ідентифікатор вимоги: UA-2019-02-04-002376-b.a5) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Під час розгляду тендерних пропозицій учасників, Замовником дотримано усі принципи, визначені ст.3 Закону, а саме:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника є послідовними, об’єктивними, неупередженими та аргументованими, з дотриманням усіх принципів, визначених Законом, особливо в частині недискримінації учасників та встановлених строків.
У випадку, коли Учасник оскаржує свою дискваліфікацію і така скарга повністю або частково задоволена АМКУ, Замовник в обов’язковому порядку виконує рішення органу оскарження, шляхом повернення таких Учасників на кваліфікацію. Після цього Замовник проводить повторну кваліфікацію з урахуванням рішення органу оскарження.
Застосувуючи неупереджений підхід та об’єктивну оцінку, а також враховуючи практику рішень Колегії, зокрема, рішення від 23.04.2019р. № 4982-р/пк-пз щодо невідповідності умовам документації в частині надання лише окремих сторінок паспорту керівника, Замовником за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» встановлено невідповідність умовам тендерної документації (протокол №125 від 06.05.2019). Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 130 від 08.05.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Під час розгляду тендерних пропозицій учасників, Замовником дотримано усі принципи, визначені ст.3 Закону, а саме:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника є послідовними, об’єктивними, неупередженими та аргументованими, з дотриманням усіх принципів, визначених Законом, особливо в частині недискримінації учасників та встановлених строків.
У випадку, коли Учасник оскаржує свою дискваліфікацію і така скарга повністю або частково задоволена АМКУ, Замовник в обов’язковому порядку виконує рішення органу оскарження, шляхом повернення таких Учасників на кваліфікацію. Після цього Замовник проводить повторну кваліфікацію з урахуванням рішення органу оскарження.
Застосувуючи неупереджений підхід та об’єктивну оцінку, а також враховуючи практику рішень Колегії, зокрема, рішення від 23.04.2019р. № 4982-р/пк-пз щодо невідповідності умовам документації в частині надання лише окремих сторінок паспорту керівника, Замовником за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» встановлено невідповідність умовам тендерної документації (протокол №125 від 06.05.2019). Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 130 від 08.05.2019 року.
Відповідь на вимогу щодо неправомірності протоколу №125 від 06 травня 2019 року
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-04-002376-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 05 квітня 2019 18:42
Дата подання: 05 квітня 2019 18:42
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Замовник прийняв рішення та відповідно опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" було неправомірно відхилено. Підстави подання скарги та обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів детально описані у доданій скарзі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 20:55
рішення від 10.04.2019 № 4276 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 20:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4890.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 19:16
Рішення від 22.04.2019 № 4890.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" з підстав, наведених у протоколі від 01.04.2019р. №94 (Протокол №125 від 06.05.2019 )
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2019 15:05
Номер скарги: UA-2019-02-04-002376-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 06 квітня 2019 17:29
Дата подання: 06 квітня 2019 17:29
Скарга на рішення Замовника про помилкове допущення до аукціону пропозицій учасників
Скарга на рішення Замовника про помилкове допущення до аукціону пропозицій учасників (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 21:51
Рішення від 10.04.2019 № 4310.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 21:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2019 № 4982.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 16:35
Рішення від 23.04.2019 № 4982.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" протокол №127 від 06.05.2019
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2019 15:18
Номер скарги: UA-2019-02-04-002376-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 05 квітня 2019 16:24
Дата подання: 05 квітня 2019 16:24
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення Служби автомобільних доріг у Херсонській області про відхилення пропозиції учасника відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 15:52
Рішення від 09.04.2019 № 4201 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 15:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2019 № 5068.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 17:43
Рішення від 24.04.2019 № 5068.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" з підстав, наведених у протоколі від 01.04.2019р. №100 (Протокол №126 від 06.05.2019 )
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2019 15:12
Номер скарги: UA-2019-02-04-002376-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 11 травня 2019 19:06
Дата подання: 11 травня 2019 19:06
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 15:18
Рішення від 14.05.2019 № 5904 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 15:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2019 №6933.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 19:19
рішення від 30.05.2019 № 6933.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 22:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 травня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАРАНТ-К" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
79 232 484,00
UAH з ПДВ
|
72 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" |
81 638 777,60
UAH з ПДВ
|
72 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
73 064 917,20
UAH з ПДВ
|
72 656 273,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
80 162 309,87
UAH з ПДВ
|
78 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Переможець |
72 498 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:58
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 17:18
|
Договір.PDF | укладений |
18 червня 2019 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" від 25.12.2019 №922-VIII - "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)" |
Номер договору про закупівлю: | №1-ПБЦ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |