Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
363 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000995-a 8fd47744b9794f8d890188d574725cff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербан Павло Васильович

+380326542261 zolcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01996272
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Академіка Павлова 48
Контактна особа: Сербан Павло Васильович
+380326542261
zolcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 17:26
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 17:26
Очікувана вартість: 363 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

12 лютого 2019 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 18:23
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:07
ТД 33141000-0(зі змінами).doc
04 лютого 2019 17:21
проект договору.docx
04 лютого 2019 17:21
ТД 33141000-0.doc
12 лютого 2019 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 18:23
Зміни.docx
12 лютого 2019 18:07
ТД 33141000-0(зі змінами).doc
04 лютого 2019 17:21
проект договору.docx
04 лютого 2019 17:21
ТД 33141000-0.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000020 ● 07934d2be93c4b5399ab34678ab10b22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.09.2019 №152

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.09.2019 № 152
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-04-000995-a 04.02.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КНП " Золочівська центральна районна лікарня " було проаналізовано помилки виявлені у результаті моніторингу закупівлі UA- 2019-02-04-000995-а "Медичні матеріали". На зауваження щодо ненадання копії паспорта учасником та пояснюючого листа без законодавчої підстави ненадання документа, повідомляємо, що дане порушення було сприйняте як формальне. Щодо не надання довідки про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, повідомляємо наступне: зважаючи на об'єми та вид товару наявність матеріально- технічної бази не впливає на своєчасну та якісну поставку товару до місця призначення. Беручи до уваги зауваження моніторингу було прийнято рішення про припинення дії Договору № 133 від 11.03.2019р. з ФОП Калашник Е.І.

2019-10-01 12:06:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стоматологічні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 113 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 565,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 лютого 2019 12:09
Закінчення: 21 лютого 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

39 measures.name.symbol
Стоматологічні матеріали
ДК 021:2015: 33141800-8 — Стоматологічні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Ак. Павлова,48
Дата доставки: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Калашник Елла Іванівна 113 000,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Прусак Л.Я. 113 000,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 12:58
Довідки.PDF
19 лютого 2019 11:04
Технічне2.7z
19 лютого 2019 11:04
Технічне.PDF
19 лютого 2019 11:04
Пропозиція.PDF
19 лютого 2019 11:04
Кваліфікаційні.PDF
19 лютого 2019 11:04
Установчі.PDF

Публічні документи

19 лютого 2019 12:47
IMAGE0009.JPG
19 лютого 2019 12:47
IMAGE0008.JPG
19 лютого 2019 12:47
Ст.17.PDF
19 лютого 2019 12:47
Пропозиція Золочів0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Калашник Елла Іванівна

ФОП Прусак Л.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калашник Елла Іванівна
#2385218747
Переможець 113 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Калашник Елла Іванівна
#2385218747
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 21:22
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 21:17
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 20:57
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 20:53
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 17:28
Договір укладений
11 березня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинити дiю договору за згодою сторiн
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 188,63
UAH (в тому числі ПДВ 15 697,63 UAH)
Причини розірвання договору: Припинення дiiдоговору за згодою сторiн