Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
788 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000945-c 4d185dc4743145378f4611afaa68758c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмель Наталія

+380332724050 asu@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 788 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

04 лютого 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 16:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-04-000945-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 21 лютого 2019 10:31
Підстава для відхилення


Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу : «Усі документи, за винятком оригіналів, виданих іншими установами, складаються на фірмовому бланку учасника (за наявності), підписуються учасником або уповноваженим представником учасника та скріплюються печаткою (за наявності) учасника із зазначенням вихідного номера та дати реєстрації документа.» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
Учасником не було дотримано вищенаведену вимогу, що, тим самим, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 09:33
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 27.02.2019
Номер вимоги: UA-2019-02-04-000945-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 21 лютого 2019 10:34
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу : «Усі документи, за винятком оригіналів, виданих іншими установами, складаються на фірмовому бланку учасника (за наявності), підписуються учасником або уповноваженим представником учасника та скріплюються печаткою (за наявності) учасника із зазначенням вихідного номера та дати реєстрації документа.» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
Учасником не було дотримано вищенаведену вимогу, що, тим самим, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 09:35
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 27.02.2019
Номер вимоги: UA-2019-02-04-000945-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 13 березня 2019 14:38
Вимога
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-04-000945-c, назва предмета закупівлі: Бензин марки А-95, Дизельне паливо, ДК 021:2015: 09130000-9 Нефть и продукты перегонки, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:33
Відповідь на вимогу вих. № 34/03 від 13.03.2019 року

Предмет закупівлі: “Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95; дизельне паливо)”

Замовник: Виконавчий комітет Луцької міської ради

Скаржник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" код ЄДРПОУ 42005671

Вимогу ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" вих. № 34/03 від 13.03.2019 року уважно розглянуто.
З порушеного у ній питання повідомляємо, що у відповідності до абз. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерною документацією в примітках Додатку 2, Додатку 3 міститься вимога щодо “Всі копії документів (за винятком оригіналів та нотаріальних копій) мають бути засвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності)”.
Зазначені в протоколі від 27.02.2019 документи були поданні Вами з недотримання вимог Додатку 3, адже копії документів (статут, лист_партнер_Євро_пауер_пролонгація, договір партнер Євро пауер, протокол 1, наказ ФМГ та інші) не є оригіналами виданими іншими установами, а тому повинні були б поданні відповідно до умов Тендерної документації.
Додатком 3 до тендерної документації, Загальними умовами, передбачалося, що Учасник торгів повинен мати АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України для забезпечення заправки транспорту Замовника. У поданій Вами пропозиції відсутні відомості щодо наявності АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України. Крім того, з умов Договору №ДГ-0009989 від 18.07.2018, текст якого не розбірливий до вільного читання членам тендерного комітету, відсутня інформація щодо АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України.
Також вимога щодо наявності АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України встановлена і в п. 4.3. розділу Загальні положення Тендерної документації.
Крім того, ненадання Вами інформації в повному обсязі є суттєвою помилкою, оскільки підтвердження, яке вимагається від учасників, має опосередковувати абсолютно всі аспекти предмету закупівлі, а не лише його певні частини.
Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 27.02.2019, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації, а від так підстави для відміни процедури “Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95; дизельне паливо)” відсутні.

З повагою, тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2019-02-04-000945-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 13 березня 2019 14:37
Вимога
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-04-000945-c, назва предмета закупівлі: Бензин марки А-95, Дизельне паливо, ДК 021:2015: 09130000-9 Нефть и продукты перегонки, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:34
Відповідь на вимогу вих. № 34/03 від 13.03.2019 року

Предмет закупівлі: “Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95; дизельне паливо)”

Замовник: Виконавчий комітет Луцької міської ради

Скаржник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" код ЄДРПОУ 42005671

Вимогу ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" вих. № 34/03 від 13.03.2019 року уважно розглянуто.
З порушеного у ній питання повідомляємо, що у відповідності до абз. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерною документацією в примітках Додатку 2, Додатку 3 міститься вимога щодо “Всі копії документів (за винятком оригіналів та нотаріальних копій) мають бути засвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності)”.
Зазначені в протоколі від 27.02.2019 документи були поданні Вами з недотримання вимог Додатку 3, адже копії документів (статут, лист_партнер_Євро_пауер_пролонгація, договір партнер Євро пауер, протокол 1, наказ ФМГ та інші) не є оригіналами виданими іншими установами, а тому повинні були б поданні відповідно до умов Тендерної документації.
Додатком 3 до тендерної документації, Загальними умовами, передбачалося, що Учасник торгів повинен мати АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України для забезпечення заправки транспорту Замовника. У поданій Вами пропозиції відсутні відомості щодо наявності АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України. Крім того, з умов Договору №ДГ-0009989 від 18.07.2018, текст якого не розбірливий до вільного читання членам тендерного комітету, відсутня інформація щодо АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України.
Також вимога щодо наявності АЗС у м. Луцьку, Волинській області та на території України встановлена і в п. 4.3. розділу Загальні положення Тендерної документації.
Крім того, ненадання Вами інформації в повному обсязі є суттєвою помилкою, оскільки підтвердження, яке вимагається від учасників, має опосередковувати абсолютно всі аспекти предмету закупівлі, а не лише його певні частини.
Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 27.02.2019, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації, а від так підстави для відміни процедури “Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95; дизельне паливо)” відсутні.

З повагою, тендерний комітет.

Документи

28 лютого 2019 09:33
Protokol_FMG_benzin.pdf

Документи

28 лютого 2019 09:35
Protokol_FMG_dizel.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2019 14:38
IMG_0005.pdf

Документи

15 березня 2019 15:33
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

13 березня 2019 14:37
IMG_0005.pdf

Документи

15 березня 2019 15:34
Відповідь на вимогу.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Бензин А-95
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 672 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 360,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 лютого 2019 11:15
Закінчення: 20 лютого 2019 11:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24000 л
Бензин А-95
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, Богдана Хмельницького, 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 635 040,00
UAH з ПДВ
587 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 623 520,00
UAH з ПДВ
615 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 628 560,00
UAH з ПДВ
615 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 657 360,00
UAH з ПДВ
657 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 660 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 08:07
Електронний підпис
19 лютого 2019 10:57
Електронний підпис
19 лютого 2019 10:56
6. БАНК ФМГ від 14.02.2019.pdf
19 лютого 2019 10:56
2. Опис ФМГ.pdf
19 лютого 2019 10:56
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
19 лютого 2019 10:56
2. Виписка ФМГ.pdf
19 лютого 2019 10:56
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
19 лютого 2019 10:56
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
19 лютого 2019 10:56
1. наказ ФМГ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 09:54
Кучабська_07.02.pdf
28 лютого 2019 09:54
ДФС до 3 березня.pdf
28 лютого 2019 09:54
Довідка.pdf.p7s
28 лютого 2019 09:54
Довідка.pdf
19 лютого 2019 15:24
Технічні вимоги.7z
19 лютого 2019 15:24
талони 1 рік.pdf
19 лютого 2019 15:24
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2019 15:24
Відповідність ст 17.7z

Публічні документи

13 лютого 2019 16:30
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:54
А-95 сертифікат (копія).PDF
13 лютого 2019 15:54
талони Інтеркард.PDF
13 лютого 2019 15:54
талони інтер кард 92.PDF
13 лютого 2019 15:53
всі АЗС ВОГ.PDF
13 лютого 2019 15:53
аналогічні договори 2.rar
13 лютого 2019 15:53
договір пк заврений.PDF
13 лютого 2019 15:53
Аналогічні договора.rar
13 лютого 2019 15:53
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
13 лютого 2019 15:53
аналогічні 14 штук.PDF
13 лютого 2019 15:53
Вог.rar
13 лютого 2019 15:53
Установчі.rar
13 лютого 2019 15:53
сертифіка ДП (копія).PDF
13 лютого 2019 15:53
протокол завірений.PDF
13 лютого 2019 15:53
Серт мох ДТ К5 до 09.12.19.pdf
13 лютого 2019 15:53
Серт А-95 до 09.12.19.pdf
13 лютого 2019 15:53
паспорт.pdf
13 лютого 2019 15:53
паспорт наді(копія).PDF
13 лютого 2019 15:53
опис статуту.rar
13 лютого 2019 15:53
наказ (завірений_).PDF
13 лютого 2019 15:53
зразки талонів Вог.PDF
13 лютого 2019 15:53
виписка завірена.PDF

Публічні документи

19 лютого 2019 09:43
Тендерна пропозиція 95.PDF

Публічні документи

18 лютого 2019 15:30
УСТАВ_20.09.17_69495273015.tif
18 лютого 2019 15:30
Устав_10 12 18.pdf
18 лютого 2019 15:30
паспорт Заец С А.pdf
18 лютого 2019 15:30
Наказ про затв. АП.pdf
18 лютого 2019 15:30
АПЛівайнТорг.pdf
18 лютого 2019 15:30
проект договору.pdf
18 лютого 2019 15:30
Паспорт 95.pdf
18 лютого 2019 15:30
95.pdf
18 лютого 2019 15:30
9 довідка довкілля.pdf
18 лютого 2019 15:30
6 довідка до ст.17.pdf
18 лютого 2019 15:30
12 гарантія 90днів.pdf
18 лютого 2019 15:30
11 мережа азс.pdf
18 лютого 2019 15:30
10 лист-санкції.pdf
18 лютого 2019 15:30
2 тех.завдання лот1.pdf
18 лютого 2019 15:30
1 пропозиція лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 587 520,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 09:32
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 615 360,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 17:12

Документи

28 лютого 2019 09:32
Електронний підпис
28 лютого 2019 09:31
Protokol_FMG_benzin.pdf

Документи

06 березня 2019 17:12
Електронний підпис
06 березня 2019 17:11
Окко_бензин.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
615 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 17:12
Електронний підпис
06 березня 2019 17:11
Окко_бензин.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:29
Dod-ugoda_2_55ТЛ (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 10:39
Dod-1_benzin (1).pdf зміни до договору
18 квітня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 14:22
Dogovir_OKKO_benzin.pdf укладений
26 березня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 55ТЛ-3971/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 55ТЛ-3971/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 55ТЛ-3971/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 614 991,75
UAH (в тому числі ПДВ 102 498,63 UAH)