Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (банери)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000578-b ● 251dc5d81bd04bd19289c5c20f37ee1c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13554415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
- - +380412437799 kylt.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 штука
Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (банери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 16:23 |
Банери.doc |
04 лютого 2019 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2019 16:23 |
Банери.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість м.кв. та штук в данному тендері.
Дата подання: 04 лютого 2019 14:41
Дата відповіді: 04 лютого 2019 15:11
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, чи вказана кількість кв.метрів та штук в данному тендері є остаточною та буде замовлена в повному обсязі?
Так як при попередньому прорахунку вартість значно перевищую сумму вашої заявки.
Дякую!
Гарного дня!
Відповідь: Добрий день. Так, по кожній позиції вказано, чи в метрах квадратних, чи в штуках замовлення (стовпчики 3 та 8 таблиці в 3.1). З приводу замовлення в повному обсязі чи ні - це прописано в пунктах 5.4 та 5.5. З приводу ціни - орієнтувались на ціни минулого року. Дякую за запитання. Вам також гарного дня!
Розміри
Дата подання: 05 лютого 2019 10:27
Дата відповіді: 05 лютого 2019 10:55
1 Банер м.кв банер литий 470 г/м.кв широкоформатний люверси по периметру 400
2 Банер м.кв банерсітка широкоформатний люверси по периметру 300
5 Таблички м.кв ПВХ, 5мм UV друк порізка під розмір 20
6 Плівка м.кв плівка orajet серія 3640 інтер’єрний порізка під розмір 150
Крім кількості не має розміров або площі по позиціях №№1,2,5,6
Відповідь: Добрий день. Розміри по даних позиціях будуть надаватися Замовником в залежності від виробничої необхідності протягом року. Дякуємо за запитання.
Розміри
Дата подання: 05 лютого 2019 11:15
Дата відповіді: 05 лютого 2019 12:10
Потрібна площа друку для розрахунку вартості тендера
Відповідь: Добрий день. Загальна площа банерів по видам:
1. Банер м.кв банер литий 470 г/м.кв широкоформатний люверси по периметру - 400 м.кв;
2. Банер м.кв банерсітка широкоформатний люверси по периметру - 300 м.кв.;
5. Таблички м.кв ПВХ, 5мм UV друк порізка під розмір - 20 м.кв.;
6. Плівка м.кв плівка orajet серія 3640 інтер’єрний порізка під розмір - 150 м. кв.
Більш детальні розміри кожного окремо замовленого банера будуть надаватися безпосередньо під час подання заявок на виготовлення протягом 2019 року. Це обумовлено тим, що банери будуть виготовлятися залежно виробничої необхідності Замовника.
Дякуємо за запитання.
1. Банер м.кв банер литий 470 г/м.кв широкоформатний люверси по периметру - 400 м.кв;
2. Банер м.кв банерсітка широкоформатний люверси по периметру - 300 м.кв.;
5. Таблички м.кв ПВХ, 5мм UV друк порізка під розмір - 20 м.кв.;
6. Плівка м.кв плівка orajet серія 3640 інтер’єрний порізка під розмір - 150 м. кв.
Більш детальні розміри кожного окремо замовленого банера будуть надаватися безпосередньо під час подання заявок на виготовлення протягом 2019 року. Це обумовлено тим, що банери будуть виготовлятися залежно виробничої необхідності Замовника.
Дякуємо за запитання.
Щодо Пункту 5.10
Дата подання: 05 лютого 2019 14:25
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:46
Наскільки принциповим для Замовника є питання про місцезнаходження матеріально-технічної бази Виконавця в Житомирі?
Ми гарантуємо своєчасну доставку та якісну упаковку своєї продкції на адресу замовника за свій рахунок.
Відповідь: Добрий день. Дане питання не є принциповим, а вказане для зручності виконання Учасником пункту 5.1 та 5.12. Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ" |
79 730,00
UAH з ПДВ
|
68 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
129 250,00
UAH з ПДВ
|
68 817,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" |
112 200,00
UAH з ПДВ
|
76 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА АГЕНЦІЯ "СЕНС" |
123 550,00
UAH з ПДВ
|
123 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛУМ ІНК" |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ" #33864521 |
Переможець |
68 810,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:51
|
ду Годована.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 15:16
|
дог39.pdf | укладений |
22 лютого 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |