Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання, встановлення та налаштування мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка та проектор) для НВК "Гімназія - ЗНЗ І ступеня м. Обухова ім. Володимира Мельника"
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000245-b 4509bbdd8f5a4a1a907a631f318326cd
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипенко Олена Володимирівна

+380672700578 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Осипенко Олена Володимирівна
+380672700578
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 09:30
Початок аукціону: 20 лютого 2019 12:39
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Придбання, встановлення та налаштування мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка та проектор) для НВК "Гімназія - ЗНЗ І ступеня м. Обухова ім. Володимира Мельника"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, м. Обухів, вул. 8 Листопада, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 18:09
Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx
04 лютого 2019 18:09
Зміни Додаток4Проект_договору.docx
04 лютого 2019 09:29
Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx
04 лютого 2019 09:29
Додаток4Проект_договору.docx
04 лютого 2019 09:29
Додаток_3_Технiчнi_вимоги.docx
04 лютого 2019 09:29
Додаток2_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
04 лютого 2019 09:29
Додаток1Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
04 лютого 2019 09:29
тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2019 12:49
Дата відповіді: 04 лютого 2019 18:11
Доброго дня! Шановний Замовник дайте будь ласка відповідь на запитання: чи вірно ми зрозуміли, предмет закупівлі - це один комплект мультимедійного обладнання, до складу якого входить 1 шт інтерактивна дошка, 1 шт короткофокусний проектор, 1 шт ноутбук, 1 шт маніпулятор, 1 шт акустична система? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Предметом закупівлі є два комплекти мультимедійного обладнання, до складу якого входить 2 шт інтерактивна дошка, 2 шт короткофокусний проектор, 2 шт ноутбук, 2 шт маніпулятор, 2 шт акустична система. Дякую
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 05 лютого 2019 09:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються, якщо відповідають всім технічним параметрам предмета закупівлі. 2)Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-04-000245-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 березня 2019 10:06
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "Інтер Системс" за невідповідність кваліфікаційним критеріям Учасника!
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в пропозиції Тендерну пропозицію, яка не завірена на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації п. 16. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі скан-копій наступних документів:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
- оригінал, або копію(завіреною печаткою і підписом учасника з вказаним ПІБ і посадою) Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару на мультимедійний комплекс або на кожну (!) з його складових (а саме: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук).
Учасник ТОВ “Інтер Системс” надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи якості на товар, не завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник повинен накласти електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис і печатку відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
При перевірці ЕЦП Учасника ТОВ "Інтер Системс" - Підписувач: Шевченко Наталія Володимирівна. Хоча Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в тендерній пропозицію Довідку про уповноважену особу, в якій зазначено, що право підпису документів тендерної пропозиції має директор Лубяниченко Володимир Олександрович.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВ "Інтер Системс"!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 103 712,00
UAH з ПДВ
102 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" 108 800,00
UAH з ПДВ
103 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 124 340,00
UAH з ПДВ
103 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГОСПОДАР"" 147 744,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 167 600,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 16:02
Довідка ЄДР корупція.pdf
26 лютого 2019 10:55
Довідка ЄДР юр особа.pdf
26 лютого 2019 10:55
Довідка ДФС.pdf
14 лютого 2019 17:05
Електронний підпис
14 лютого 2019 15:53
Виписка з ЄДР.pdf
14 лютого 2019 15:53
Технічний опис.pdf
14 лютого 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2019 15:53
Лист-гарантія санкції.pdf
14 лютого 2019 15:53
Кваліфікаційні вимоги.pdf
14 лютого 2019 15:53
Інформаційна довідка.pdf
14 лютого 2019 15:53
Довідка ліцензування.pdf
14 лютого 2019 15:53
Довідка капітал.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 16:15
Електронний підпис
18 лютого 2019 08:20
Електронний підпис
17 лютого 2019 21:48
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2019 21:17
Сертифікат чб1-17-44.pdf
17 лютого 2019 21:17
Сертифікат чб1-1-16.pdf
17 лютого 2019 21:17
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2019 21:17
Сертифікат (5).pdf
17 лютого 2019 21:17
Проект_договору.pdf
17 лютого 2019 21:17
Погодження тех вимоги.pdf
17 лютого 2019 21:17
Наказ.pdf
17 лютого 2019 21:17
Лист ліцензування.pdf
17 лютого 2019 21:17
Лист довкілля.pdf
17 лютого 2019 21:17
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2019 21:17
Довідки ст 17 окремі.pdf
17 лютого 2019 21:17
Довідка товар.pdf
17 лютого 2019 21:17
Довідка мат тех база.pdf
17 лютого 2019 21:17
Довідка екобезпека.pdf
17 лютого 2019 21:17
Гарантійний лист.pdf
17 лютого 2019 21:17
Відомості про ФОП.pdf
17 лютого 2019 21:17
Виписка копія.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 17:44
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:17
37.СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ.pdf
15 лютого 2019 17:17
27.ДОВІДКА ПОДАТКОВА.pdf
15 лютого 2019 17:17
26.ДОВІДКА МВС.pdf
15 лютого 2019 17:17
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
15 лютого 2019 17:16
6.НАКАЗ.pdf
15 лютого 2019 17:16
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 17:46
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 17:46
Специфікація.docx
08 лютого 2019 17:46
Додаток5.docx
08 лютого 2019 17:46
Додаток 4.docx
08 лютого 2019 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 17:41
Статут.pdf
08 лютого 2019 17:41
Специфікація.docx
08 лютого 2019 17:41
Протокол.pdf
08 лютого 2019 17:41
Наказ.pdf
08 лютого 2019 17:41
Додаток5.docx
08 лютого 2019 17:41
Додаток 4.docx
08 лютого 2019 17:41
Додаток 2.pdf
08 лютого 2019 17:41
Додаток 1.pdf
08 лютого 2019 17:41
Довідка Банк.pdf
08 лютого 2019 17:40
Витяг.pdf
08 лютого 2019 17:40
Виписка.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 09:18
Технічні вимоги.pdf
19 лютого 2019 09:18
Лист погодження.pdf
19 лютого 2019 09:18
Проект договору.pdf
19 лютого 2019 09:18
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2019 09:18
Тендерна документація.pdf
19 лютого 2019 09:18
Довідка 3.pdf
19 лютого 2019 09:18
Довідка 2.pdf
19 лютого 2019 09:18
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГОСПОДАР""

СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Рішення скасоване 102 862,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 15:55
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2802012432
Очікує рішення 103 300,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:49
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 102 862,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:49

Документи

25 лютого 2019 11:40
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:39
протокол 17.PDF

Документи

11 березня 2019 22:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 березня 2019 16:49
Електронний підпис
11 березня 2019 15:56
протокол 20.PDF
11 березня 2019 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 березня 2019 15:41
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
21 березня 2019 15:41
протокол 27.PDF