Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000155-c 29f827a43bb5476697d4a0b4d9158de3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холоднюк Тетяна

+380413921742 chudnivcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧУДНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01991961
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, Житомирська обл., місто Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15
Контактна особа: Холоднюк Тетяна
+380413921742
chudnivcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п.2ч.2 статті 35 Закону постачання електричної енергії встановлений Законом України «Про ринок електричної енергії» та правилами розрібного ринку електричної енергії,затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 14.03.2018р №312 сторони домовились дотримуватись та керуватись нормами цього законодавства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195000 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська обл., Чуднів, Житомирська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

04 лютого 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 10:03
протокол переговорів2.jpg
04 лютого 2019 10:03
протокол переговорів1.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-06-000027 ● ec540d3310a64dbe9a5eee39e3acdb44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.12.2019
№ 64

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.12.2019 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-02-04-000155-c від 04.02.2019 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в галузі державних закупівель по результатах висновку моніторингу повідомляємо: 1. Додаток № 1 до договору від 21.02.2019 року № 19-05/059 оприлюднено в електронній системі закупівель 23.12.19. 2. В обґрунтування застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель після публікації в електронній системі закупівель внести зміни технічно неможливо, дотриматися вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону і відмінити процедуру після заключення договору ,який практично повністю виконаний на даний час , також неможливо. 3. Виявлені недоліки проведення процедури закупівлі згідно висновка ДАСУ розглянуті, та будуть враховані в подальшій роботі ТК.

2019-12-24 11:02:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Житомирська обласна енергопостачальна компанія
#42095943
Переможець 600 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 10:26

Документи

04 лютого 2019 10:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житомирська обласна енергопостачальна компанія
#42095943
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 10:01
дод.угода електоенергія (1).jpg зміни до договору
30 січня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:19
дод.угода електроенергія (1).jpg зміни до договору
03 січня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:14
додаток 1 (1).jpg зміни до договору
23 грудня 2019 14:13
додаток 1.jpg укладений
23 грудня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 16:02
IMG_1905059.pdf укладений
22 лютого 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення банківських реквізитів на оплату
Номер договору про закупівлю: 19-05/059
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): постачальник зобовязується протягом січня-лютого 2020 року поставити електричну енергію не більше 20% вартості договору п.5ст.36 Закону України
Номер договору про закупівлю: 19-05/059
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору 20% до завершення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19-05/059
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML