Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧУДНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 01991961 |
Місцезнаходження: | 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, Житомирська обл., місто Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Холоднюк Тетяна +380413921742 chudnivcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 10:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
04 лютого 2019 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 10:03 |
протокол переговорів2.jpg | |
04 лютого 2019 10:03 |
протокол переговорів1.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000027 ● ec540d3310a64dbe9a5eee39e3acdb44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2019 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2019
№ 64
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.12.2019 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-02-04-000155-c від 04.02.2019 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в галузі державних закупівель по результатах висновку моніторингу повідомляємо: 1. Додаток № 1 до договору від 21.02.2019 року № 19-05/059 оприлюднено в електронній системі закупівель 23.12.19. 2. В обґрунтування застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель після публікації в електронній системі закупівель внести зміни технічно неможливо, дотриматися вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону і відмінити процедуру після заключення договору ,який практично повністю виконаний на даний час , також неможливо. 3. Виявлені недоліки проведення процедури закупівлі згідно висновка ДАСУ розглянуті, та будуть враховані в подальшій роботі ТК.
2019-12-24 11:02:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Житомирська обласна енергопостачальна компанія #42095943 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 10:01
|
дод.угода електоенергія (1).jpg | зміни до договору |
30 січня 2020 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 15:19
|
дод.угода електроенергія (1).jpg | зміни до договору |
03 січня 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:14
|
додаток 1 (1).jpg | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:13
|
додаток 1.jpg | укладений |
23 грудня 2019 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 16:02
|
IMG_1905059.pdf | укладений |
22 лютого 2019 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення банківських реквізитів на оплату |
Номер договору про закупівлю: | 19-05/059 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | постачальник зобовязується протягом січня-лютого 2020 року поставити електричну енергію не більше 20% вартості договору п.5ст.36 Закону України |
Номер договору про закупівлю: | 19-05/059 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору 20% до завершення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19-05/059 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |