Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання, встановлення та налаштування мультимедійного обладнання (інтерактивних дошок) для 1-А та 3-Б класу НВК "Гімназія - ЗНЗ І ступеня м. Обухова ім. Володимира Мельника" м. Обухів Київської області
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-02-04-000065-a ● 9bfd45c71a2049f288e53930d16a3c48
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37361483 |
Вебсайт: | http://www.ouo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13 |
Контактна особа: |
Осипенко Олена Володимирівна +380672700578 obyhiv-yo-ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2019 09:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 09:40 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Придбання, встановлення та налаштування мультимедійного обладнання (інтерактивних дошок) для 1-А та 3-Б класу НВК "Гімназія - ЗНЗ І ступеня м. Обухова ім. Володимира Мельника" м. Обухів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08700, Україна, Київська область, Обухів, м. Обухів, вул. 8 Листопада, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 08:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 17:59 |
Зміни Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx | |
04 лютого 2019 17:59 |
Зміни Додаток4Проект_договору.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток4Проект_договору.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток2_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток1Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
04 лютого 2019 11:10 |
тендерна_документацiя.docx |
05 лютого 2019 08:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 лютого 2019 17:59 |
Зміни Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 17:59 |
Зміни Додаток4Проект_договору.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток5Тендерна_пропозицiя.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток4Проект_договору.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток2_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
Додаток1Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
|
|||||||||
04 лютого 2019 11:10 |
тендерна_документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
прохання
Дата подання: 04 лютого 2019 10:57
Дата відповіді: 04 лютого 2019 11:13
Шановний Замовник, просимо завантажити кваліфікаційні та технічні вимоги до закупівлі, з Повагою
Відповідь: Вибачте, уже загрузила.
Предмет закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2019 12:47
Дата відповіді: 04 лютого 2019 18:01
Доброго дня! Шановний Замовник дайте будь ласка відповідь на запитання: чи вірно ми зрозуміли, предмет закупівлі - це один комплект мультимедійного обладнання, до складу якого входить 1 шт інтерактивна дошка, 1 шт короткофокусний проектор, 1 шт ноутбук, 1 шт маніпулятор, 1 шт акустична система?
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Предметом закупівлі є придбання 2 шт інтерактивна дошка, 2 шт короткофокусний проектор, 2 шт ноутбук, 2 шт маніпулятор, 2 шт акустична система. Дякуємо.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2019 09:34
Дата відповіді: 05 лютого 2019 09:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються, якщо відповідають всім технічним параметрам предмета закупівлі. 2)Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-04-000065-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 березня 2019 10:06
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "Інтер Системс" за невідповідність кваліфікаційним критеріям Учасника!
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в пропозиції Тендерну пропозицію, яка не завірена на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації п. 16. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі скан-копій наступних документів:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
- оригінал, або копію(завіреною печаткою і підписом учасника з вказаним ПІБ і посадою) Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару на мультимедійний комплекс або на кожну (!) з його складових (а саме: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук).
Учасник ТОВ “Інтер Системс” надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи якості на товар, не завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник повинен накласти електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис і печатку відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
При перевірці ЕЦП Учасника ТОВ "Інтер Системс" - Підписувач: Шевченко Наталія Володимирівна. Хоча Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в тендерній пропозицію Довідку про уповноважену особу, в якій зазначено, що право підпису документів тендерної пропозиції має директор Лубяниченко Володимир Олександрович.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВ "Інтер Системс"!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "Інтер Системс" за невідповідність кваліфікаційним критеріям Учасника!
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в пропозиції Тендерну пропозицію, яка не завірена на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації п. 16. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі скан-копій наступних документів:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
- оригінал, або копію(завіреною печаткою і підписом учасника з вказаним ПІБ і посадою) Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару на мультимедійний комплекс або на кожну (!) з його складових (а саме: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук).
Учасник ТОВ “Інтер Системс” надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи якості на товар, не завірені підписом та печаткою Учасника, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник повинен накласти електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис і печатку відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
При перевірці ЕЦП Учасника ТОВ "Інтер Системс" - Підписувач: Шевченко Наталія Володимирівна. Хоча Учасник ТОВ "Інтер Системс" надав в тендерній пропозицію Довідку про уповноважену особу, в якій зазначено, що право підпису документів тендерної пропозиції має директор Лубяниченко Володимир Олександрович.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВ "Інтер Системс"!
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
103 712,00
UAH з ПДВ
|
101 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
108 800,00
UAH з ПДВ
|
102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
124 340,00
UAH з ПДВ
|
102 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
167 600,00
UAH з ПДВ
|
119 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГОСПОДАР"" |
147 744,00
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Рішення скасоване |
101 900,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:54
|
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2802012432 |
Очікує рішення |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 16:48
|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Відхилено |
101 900,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 16:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 березня 2019 15:40 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
21 березня 2019 15:40
|
протокол 28.PDF |