Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
Очікувана вартість
44 500 000,00 UAH
UA-2019-02-03-000018-c b613a6d71e9f4745ad60afba1e4049b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 лютого 2019 19:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 19:45
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 19:45
Початок аукціону: 26 квітня 2019 11:40
Очікувана вартість: 44 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 03 лютого 2019 19:41
Enquiries until: 24 лютого 2019 19:45
Complaints submission until: до 02 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2019 19:45

Information

Estimated total value: 44 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 445 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
1 pc (service). The volume of procurement of services is provided by Appendix 3 of this tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, територія загального користування
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2019 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2019 19:48
Новая папка.rar
03 лютого 2019 19:48
Додаток 5.doc
03 лютого 2019 19:48
ТД дороги 3 загальна_гарантія 100 тис_ сума 44 500 000 _м_у.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-03-000018-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 19 лютого 2019 12:26
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-03-000018-c, предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ НА ЗАГАЛЬНІЙ ТЕРИТОРІЇ М. КАМ`ЯНСЬКЕ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронну гарантію (банківська) подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП/КЕП гаранта на суму: 100 000 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.)».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 16:59
Відповідь: Поняття забезпечення тендерної пропозиції міститься в пункті 8 частини 1 статті 1 Закону, а саме: забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно з абзацом 8 частини 1 статті 21 Закону, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначають розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Абзаци 15 та 16 частини 2 статті 22 Закону закріплюють, що тендерна документація повинна містити: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати), розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Якщо замовник вирішив застосувати механізм забезпечення тендерної пропозиції, то він звертається до норм статті 24 Закону, які його закріплюють. Замовник має право встановлювати забезпечення тендерної пропозиції, але лише в законодавчо встановлених межах:
• при закупівлі робіт — до 0,5 відсотка очікуваної вартості;
• при закупівлі товарів або послуг — до 3 відсотків очікуваної вартості.
Відповідно до статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Отже, замовник може вимагати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді:
- банківської гарантії;
- страхової гарантії;
- гарантії фінансової установи.
Замовник зазначає про це обов’язково в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації.
Таким чином, вимогу щодо вигляду забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія чи страхова гарантія, чи гарантії фінансової установи) Замовник може самостійно визначити в тендерній документації. І те що Замовником передбачено надання саме банківської гарантії не суперечить жодному нормативному документу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-03-000018-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 21 лютого 2019 16:15
Заперечення на відповідь
З Вашою Відповіддю на "Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції" - неможливо погодитись. Відповідно до п. 6.4 Порядку встановлено, що Замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Гарантія є видом забезпечення виконання зобов’язань Учасником (Принципалом). Відповідно до ст. 546 Цивільного кодексу України виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Таким чином, "вид" як БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ – в чинному законодавстві України – НЕ ІСНУЄ!!! Враховуючи вище викладене, слід дійти висновку, що видом забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником виступає винятково ГАРАНТІЯ котра може бути видана як банківською установою так і страховою чи фінансовою організацією. Звертаємо Вашу увагу, що відповідним рішенням котре Ви опублікували, Ви створюєте ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови для учасників процедури закупівлі а також створюєте виключну монополію на ринку фінансових послуг на користь банківських організацій, у зв’язку із чим встановлюється відповідальність відповідно до Закону України «Про антимонопольний комітет України» та Закону України «Про захист економічної конкуренції». В даному випадку Ми змушені звернутись до правоохоронних органів та прокуратури з метою припинення правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 21:04
Відповідно до офіційного науково-практичного коментаря ст. 560 Цивільного кодексу України «….2. Як випливає із визначення гарантії, для цього способу забезпечення характерний спеціальний суб'єктний склад: принципал, яким є боржник за основним зобов'язанням, бенефіціар, яким є кредитор за основним зобов'язанням, та гарант. Якщо принципал та бенефіціар - це будь-які учасники цивільних правовідносин, то гарантами можуть виступати лише фінансові установи, до яких згідно із ЗУ "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" N 2664-III від 12 липня 2001 року відносяться:
1) банки, для яких видача гарантій та інших зобов'язань за третіх осіб, що передбачають їх виконання у грошовій формі, є однією з банківських операцій у відповідності до ст. 47 Закону України "Про банки і банківську діяльність" від 7 грудня 2000 року;
2) страхові організації згідно із Законом України "Про страхування";
3) інші фінансові установи, якими є кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг…»
Відповідно до офіційного науково-практичного коментаря ст. 546 Цивільного кодексу України «…У ЦКУ уже традиційно до способів забезпечення виконання зобов'язань віднесено неустойку, поруку, завдаток та заставу. Крім того, сучасний законодавець до вказаного переліку додав ще три новели: притримання майна боржника; гарантію (банківську гарантію); інші способи, передбачені законом чи договором…»
Таким чином, "вид" як БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ – в чинному законодавстві України – ІСНУЄ!!!
Таким чином, вимогу щодо вигляду забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія чи страхова гарантія, чи гарантії фінансової установи) Замовник може самостійно визначити в тендерній документації. І те що Замовником передбачено надання саме банківської гарантії не суперечить жодному нормативному документу і вона не є дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-03-000018-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 03 квітня 2019 14:15
Вимога в порядку ч.3. ст. 30. Закону України "Про публічні закупівлі"
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №90 від 02.04.2019р. та Протоколом засідання тендерного комітету №155-19 від 02.04.2019р., Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ПП «Полтавабудцентр» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) Яковенко Ольга Андріївна – інженер-лаборант – надано наказ про переведення на іншу роботу (прим. напевно допущена описка, оскільки в протоколі Замовник зазначив «…про переведення на іншу особу…»), а не наказ про призначення на посаду;
2) Копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не завірені Учасником;
ПП «Полтавабудцентр» вважає зазначені причини недостатньо аргументованими для недопущення нашої тендерної пропозиції до аукціону. А саме:
1) Жодна норма закону не передбачає обов'язковість звільнення працівника для призначення його на іншу посаду на тому ж підприємстві. Для цього законодавець використовує поняття «переведення на іншу роботу» (ст.32 КЗпП). В нашому випадку Яковенко О.А. до переведення обіймала іншу посаду на нашому підприємстві, а на займану посаду (яка зазначена в довідці з інформацією про працівників) була переведена у відповідності з нормами чинного законодавства України.
Крім того, в тендерній документації зазначено, що крім довідки з інформацією про працівників Учасник також надає «2. Скановані оригінали або скановані чіткі копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод АБО ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ФАКТ ПРАВОВІДНОСИН УЧАСНИКА ТА ВІДПОВІДНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЗГІДНО ІЗ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ на працівників, зазначених у довідці». Тобто, ПП «Полтавабудцентр» виконало вимогу тендерної документації стосовно інженера-лаборанта – Яковенко Ольги Андріївни, в цій частині.
2) Копії технічних паспортів та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не завірені Учасником у повному обсязі, а саме: на копіях зазначених документів наявні печатка підприємства, штамп «Згідно з оригіналом» із зазначенням дати завірення, штамп із зазначенням посади, прізвища та ініціалів посадової (уповноваженої) особи Учасника, відсутній тільки підпис. На всіх інших документах тендерної пропозиції ПП «Полтавабудцентр» підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника наявний (крім оригіналів документів, що видані іншими органами, установами та організаціями, та нотаріально посвідчених копій). Згідно з ч.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, така помилка являється формальною, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Так, в тендерній документації зазначено, що: «При складані тендерної пропозиції Учасником, ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ДОПУЩЕННЯ ФОРМАЛЬНИХ (НЕСУТТЄВИХ) ПОМИЛОК, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: ВІДСУТНІСТЬ ПІДПИСІВ (НАПРИКЛАД: ДЕЯКІ СТОРІНКИ НЕ МАТИМУТЬ ПІДПИСУ КЕРІВНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ), технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). ЗА НАЯВНОСТІ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК ТА НАЯВНОСТІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЛИСТА-ПОГОДЖЕННЯ ВІД УЧАСНИКА ЩОДО МОЖЛИВОСТІ ВІДНЕСЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДОПУЩЕНИХ УЧАСНИКОМ ПОМИЛОК ДО ФОРМАЛЬНИХ, тендерна пропозиція НЕ ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.».
ПП «Полтавабудцентр» надало у складі своєї тендерної пропозиції лист-погодження щодо можливості віднесення замовником допущених учасником помилок до формальних вих. №05/03/40 від 05.03.2019 р. (файл «1. ПП Полтавабудцентр ТП.PDF», стор. 71).

Отже, у Замовника не було вагомих підстав для недопущення тендерної пропозиції ПП «Полтавабудцентр» до аукціону.

Тому, на підставі ч.3. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Також, просимо вжити заходів щодо усунення порушень прав ПП «Полтавабудцентр», які були допущені Замовником в процесі проведення даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2019 16:32
1. Відповідно до Додатку №1 до ТД учасники закупівлі мали надати у складі пропозицій на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, скановані оригінали або скановані чіткі копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України на працівників, зазначених у довідці.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В свою чергу, укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу, типова форма якого затверджена Наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 р. № 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці»
Отже, враховуючи вищевикладене, у разі надання учасником наказу про переведення працівника на іншу посаду у якості документу, що підтверджує факт правовідносин учасника з відповідним працівником, такий документ має бути подано ВИКЛЮЧНО разом з наказом про призначення даного працівника на посаду (прийняття на роботу) на даному підприємстві, оскільки відповідно до положень чинного законодавства, саме укладений трудовий договір, оформлений наказом про призначення на посаду (прийняття на роботу) є підставою для допущення працівника до роботи і лише у такому випадку підтверджуватиме факт правовідносин учасника з відповідним працівником.
2. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, сканкопії копій документів, які подаються у складі пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника згідно Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 Національного стандарту України.
Відповідно до пункту 5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 Національного стандарту України, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин на 26 сторінок, ЖОДЕН З ЯКИХ не засвідчено відповідно до вимог тендерної документації та вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 Національного стандарту України, а саме на зазначених копіях відсутній особистий підпис особи, яка засвідчує копію, що і стало однією з підстав відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи), технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності перелічених вище формальних помилок та наявності у складі тендерної пропозиції листа-погодження від Учасника щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних, тендерна пропозиція не відхиляється.
Звертаю вашу увагу, що формальною помилкою вважається відсутність підпису керівника або уповноваженої особи на ДЕЯКИХ СТОРІНКАХ. Відсутність підпису керівника або уповноваженої особи на 26 сторінках поспіль, з документами, наданими для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям не є формальною помилкою, а є порушенням вимог тендерної документації, а отже є правомірною підставою для відхилення пропозиції.

Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ПП «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» була правомірно та обґрунтовано відхилення з підстав, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимога не підлягає задоволенню.

Документи

20 лютого 2019 16:59
розьяснення.pdf

Документи

08 квітня 2019 16:30
163-19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-03-000018-c.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 06 квітня 2019 22:13
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 21:33
рішення від 10.04.2019 № 4300.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 21:33
рішення від 24.04.2019 № 5054.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 18:33

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

18 квітня 2019 14:44
АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2019 21:33
рішення від 10.04.2019 № 4300.pdf
02 травня 2019 18:33
рішення від 24.04.2019 № 5054.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-02-03-000018-cb613a6d71e9f4745ad60afba1e4049b3
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМ+ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ДНІПРОСНАБГРУП Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

06 березня 2019 19:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:48
Протокол 02.04.19.pdf
02 квітня 2019 17:51
Електронний підпис

Документи

06 березня 2019 19:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:49
Протокол 02.04.19.pdf
02 квітня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 15:52
Електронний підпис
06 березня 2019 15:50
5. Гарантія.rar
06 березня 2019 15:50
3. Технічні вимоги.pdf
06 березня 2019 15:50
1. Інші документи.pdf

Документи

06 березня 2019 19:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:50
Протокол 02.04.19.pdf
02 квітня 2019 17:53
Електронний підпис

Документи

06 березня 2019 19:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:50
Протокол 02.04.19.pdf
02 квітня 2019 17:53
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 19:23
Фінансовий звіт.pdf
06 березня 2019 19:23
паспорт Хвостовой.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал Статут.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал Ліцензія.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал ІНН Хвостовий.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал Довідка банк.pdf
06 березня 2019 19:23
Оригінал Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2019 19:23
Довідка-підтвердження.pdf
06 березня 2019 19:23
Довідка про учасника.pdf
06 березня 2019 19:23
Банківська гарантія.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ ДНІПРОСНАБГРУП

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 19:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи

Публічні документи

06 березня 2019 15:52
Електронний підпис
06 березня 2019 15:50
5. Гарантія.rar
06 березня 2019 15:50
3. Технічні вимоги.pdf
06 березня 2019 15:50
1. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2019 10:59
Коментар щодо відміни: «Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» (ч.1 ст.31 Закону). Ураховуючи рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2018 №1305-30/VII «Про міський бюджет на 2019 рік» №1328-31/VII від 01.03.2019 та №1396-32/VII пропонуємо відмінити переговорну процедуру із-за відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» (ч.1 ст.31 Закону).
Документи:
16 травня 2019 10:58
247 та 246.pdf